wat doet hij?quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
Hij was toch ook op dieet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
hij hoeft nog maar drie kilo.quote:
Straks ben jij kei-slank en is hij een fatty!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook wel jaloers, dat geef ik toe
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hij kan bij de club van eet-falersquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij hoeft nog maar drie kilo.
Okee, hij eet om 7 uur 2 boterhammen en dan pas 's a onds om 8 uur weer, dat scheelt wel
ja diequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?
en ik maar zo mijn best doen om er gezonde dingen in te krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kan bij de club van eet-falers
Dat hoofd van jouquote:
een whut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
SQ, for what it's worth: you rock
Iemand nog een BL Disco Biscuit? Daarnet gelakt, maar hij is niet voor mijte gritty..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in oud heeft iemand een foto van haar placenta gepostik heb de spoiler niet opengeklikt
Doe es linkje geven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in oud heeft iemand een foto van haar placenta gepostik heb de spoiler niet opengeklikt
WATquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
muhquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldquote:
Peheheh ik wou chips pakken maar ik hoef plots niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Zullen we het maar weer over snickers ijsjes hebben?
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldmet een mopperverhaal op iemand die IIIEEEELLL deed omdat ze het er vantevoren bijgezet had
Bevallingsverhalen deel 14
whyyyyy moet ze die er uberhaupt bij zettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldmet een mopperverhaal op iemand die IIIEEEELLL deed omdat ze het er vantevoren bijgezet had
Bevallingsverhalen deel 14
Ik heb gisteren mijn Ben & Jerry's ook al geslachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh ik wou chips pakken maar ik hoef plots niet meer![]()
Nee hoor, ik ook niet snap niet.. Ik heb er ook geen foto van trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?
Nou, ik wilde 'm eigenlijk niet zien, maar ze dóen dat gewoon automatisch, en zoals de uitleg erbij was vond ik het nog wel een soort van interessant. Maar dat was dan van 'oh, zit dat zo' en daarna weer snel weg graag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Ik snap er niets vanWaarom zou je foto's van een placenta maken. Als bewijs dat hij toch eckt uit je buik is gekomen?
ze is 18...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |