wat doet hij?quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
Hij was toch ook op dieet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
hij hoeft nog maar drie kilo.quote:
Straks ben jij kei-slank en is hij een fatty!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook wel jaloers, dat geef ik toe
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hij kan bij de club van eet-falersquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij hoeft nog maar drie kilo.
Okee, hij eet om 7 uur 2 boterhammen en dan pas 's a onds om 8 uur weer, dat scheelt wel
ja diequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?
en ik maar zo mijn best doen om er gezonde dingen in te krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kan bij de club van eet-falers
Dat hoofd van jouquote:
een whut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
SQ, for what it's worth: you rock
Iemand nog een BL Disco Biscuit? Daarnet gelakt, maar hij is niet voor mijte gritty..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |