Gek idee misschien hoor, maar is het niet makkelijker om een auto te lenen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
Waarom niet afvoeren naar de stort? Nou, dat is zo lastig rijden met mijn fiets/brommer en die takkenbende achterop.....
Ja dat kan hier ook, maar dat mag niet meer dan anderhalve kubieke meter per keer zijn. Vorige keer is er 1 laurier gesnoeid en die heb ik op die manier 7 weken in mijn tuin gehad voor alles afgevoerd was. En eigenljik hoopte ik nou de meuk sneller kwijt te zijn. De grote dikke takken (niet langer dan anderhalve meter) wil ik idd bundelen en weer laten ophalen, maar het kleinere afvalspul kan niet daarbij (mag alleen takken) en dat moet dus in de kliko. En dat neemt zo gigantisch veel ruimte in beslag.. dat ik er niet kom met 2 kliko's in een paar weken... vandaar dus dat ik wilde versnipperen. Zaagsel neemt minder ruimte in/gaat compacter in de kliko.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef frederik het volgende:
Is er via de gemeentereiniging niet iets te regelen?
Ik meen dat er bij ons (in het najaar) de mogelijkheid is om het op te laten halen.
Want vergeet ook niet dat je de kleine takjes kunt hakselen, maar de grotere bonken wordt wat lastiger (en die zijn ook weer beter als brandhoudblokken te gebruiken dan als luciferhoutjes)
Ow ships.. daar was ik nog niet van op de hoogte...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef frederik het volgende:
Ik weet niet of wachten (met afvoeren) tot 7 september een optie is?
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=15730
Ja aangezien ik nu lees dat de takkenroute idd niet rijdt... lijkt me dat een betere optie... even rondkijken hoe of wat..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gek idee misschien hoor, maar is het niet makkelijker om een auto te lenen?
Mwah.. vorig jaar nadat JK en Rucky mijn tuin hadden bestraat heb ik een ruime kuub zand/aarde afgevoerd in mijn kliko's. Elke week gingen er 3 voor driekwart vol langs de kant van de weg.. (en die waren zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!) Het grootste risico wat je dan loopt is dat je bak de wagen in dondert door het gewicht en dan ben je je bak kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef frederik het volgende:
Misschien dat ik nog wat lastiger ga doen, dan alleen wijzen op 7 september, maar je mag maximaal 50kg in je GFT bak gooien (http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=15718), misschien dat je met hakselspul daar snel aan zit (vergelijk het met al die mensen die met aanhangers stenen en potgrond zwaar overbeladen over de weg denderen, die zijn zich vaak ook niet van het gewicht bewust, dat risico loop jij ook met zo'n hakselaar)
dat geldt voor grofvuilquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat kan hier ook, maar dat mag niet meer dan anderhalve kubieke meter per keer zijn. Vorige keer is er 1 laurier gesnoeid en die heb ik op die manier 7 weken in mijn tuin gehad voor alles afgevoerd was. En eigenljik hoopte ik nou de meuk sneller kwijt te zijn.
als je het eerst een hele lange tijd laad drogen vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kan je het niet gewoon in de vuurkorf mikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |