Ik ben altijd zo jaloers op niet-mascara dragers die zo lekker in hun ogen kunnen wrijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef conleche het volgende:
Ik werk ook nooit bij. Maar zóu af en toe in de spiegel moeten kijken. Ik vergeet nl. altijd dat ik mascara op heb en ga uitgebreid zitten wrijven in mijn ogen. (Zoooooo lekker als het jeukt. Zooooo stom ook, want daarna rood en gezwollen en als bonus dus zwart van de mascara)
Same here.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef sigme het volgende:
En mascara draag ik nooit. Ook geen andere make-up, ik zou er vermoedelijk eerst uitzien als een opgemaakte puber en daarna als een verwaaide clown. Nu zie ik er gewoon uit als een onopgemaakte vrouw.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik zijn net geweest. Ik loop volgens mij harder met hem,het is gezellig en achter bolle billen aanrennen is ook een pluspunt
Begon net een beetje te regenen in het begin, was wel lekker!
1x8, 1x10 en weer 1x8 gelopen. Ging goed
Jij hebt zeker donkere wimpers van jezelf?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef sigme het volgende:
En mascara draag ik nooit. Ook geen andere make-up, ik zou er vermoedelijk eerst uitzien als een opgemaakte puber en daarna als een verwaaide clown. Nu zie ik er gewoon uit als een onopgemaakte vrouw.
Zonder mascara heb zie je niets aan wimpers bij mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt zeker donkere wimpers van jezelf?
Bij mij zijn ze blond. Zonder mascara vind ik mijn oogopslag zo nietszeggend.
Op een dag als vandaag snap ik dat je niet hebt gesport. Maar zo veel snikhete dagen zijn er toch nog niet geweest?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef Mixende_match het volgende:
Ikke iedere dag mascara (sephora) en oogpotlood. En concealer en van die parels. Anders zie ik eruit als een zieke. (bleke huid + blonde wenkbrauwen/wimpers) ow en dagcreme ook een must. (want droge huid)
En ik ben chagoooo. Want bolle buik. 3.x achterelkaar bbq'en doet mijn lichaam niet veel goeds. En met dit weer sport ik minder (eigenlijk niet)
Ik let nooit zo op jouw eetlijstjes, want ik heb geen verstand van wat mannen zouden moeten eten. Maar een half jaar als een monnik leven, is toch niet nodig? Zo werk je juist het jojo-effect in de hand. Beter om jezelf af en toe iets toe te staan, bv in het weekend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef the85mc het volgende:
Ik heb net flink wat chips gegeten.. Sinds het WK kan ik me niet inhouden. Heb een half jaar echt als een monnik geleefd maar dat kan ik nu niet meer volhouden lijkt het...
Dat was nodig om een gewichteis te halen, anders mocht ik niet meedoen aan de wedstrijd.. Maar jojoen doe ik (nog) niet. Mijn D was wel weer een salade, dus de schade is toch nog beperkt gebleven vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Xennia het volgende:
Ik let nooit zo op jouw eetlijstjes, want ik heb geen verstand van wat mannen zouden moeten eten. Maar een half jaar als een monnik leven, is toch niet nodig? Zo werk je juist het jojo-effect in de hand. Beter om jezelf af en toe iets toe te staan, bv in het weekend.
Hangt er vanaf wat er in je salade zat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat was nodig om een gewichteis te halen, anders mocht ik niet meedoen aan de wedstrijd.. Maar jojoen doe ik (nog) niet. Mijn D was wel weer een salade, dus de schade is toch nog beperkt gebleven vandaag.
Gerookte kip, sla, appel aardappel, denk 600 kcal. En daarbij side salad van rucola en tomaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er in je salade zat.
Hardlopen ging niet onaardig. 6 km in tha pocket en hier voor de deur nog een meter of 30 bearcrawls gedaan.
^^quote:
Invers: meestal zit ik zonder en als ik moet werken gaat het er standaard af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:23 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Ik maak me op op de dagen dat ik moet werken en als ik in het weekend iets leuks ga doen. Ik heb altijd minstens 1 makeuploze dag per week.
Pfff ik zit. Voorbereidingen morgen gedaan en naar yogales geweest. Zo lekker slapen.
^^quote:
Het gaat wel goed! Aan het wind van de dag kan je me opvegen, maar overdag gaat het wel primaquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, hoe gaat het met jou? En met de kleine man? Groeit ie goed?
Rustiger fietsen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog tips tegen belachelijk veel zweten?
Een kwartier fietsen naar het station (gewoon rustig fietsen) en het zweet gutst echt over mn hoofd.
Dat is ongeveer ook mijn antwoord, met dan nog erbij: die goedkope mascara klontert, plakt je wimpers aan elkaar en maakt er meer een soort smurrie van dan netjes donkere wimperhaartjes. Oh en na een maand of 3 kan je het wegpleuren, die van 30 euro die ik koop kan ik minstens een jaar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
1. Nooit
1/2. Panty/legging
3. Geeft lompe benen suggestie van enige vorm, sexy, staat mooi onder jurkjes
4. Geen idee, heb ik ook niks mee
5. Zit meestal niet na een half uur overal behalve op je wimpers. Verder: waarom kopen mensen een saab, terwijl een opel vectra hetzelfde onderstel heeft
Het is wel prima weer om te kamperen nuquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef Probability het volgende:
O ik ga weg, kamperen. Paar dagen via studie. Maar het is een beetje druk qua studie nog dus nog niet zo'n zin omdat ik nog veel moet regelen..
botox!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor de mini van Phaidra!
Goed zeg,
Volgens mij is dat zweten hier echt iets van de laatste maanden. Rete irritant allemaal. Ik fiets rustig naar het station, stap van mn fiets af, ga eerst mn zakdoeken zoeken om mn gezicht af te doen en dan kan ik weer verder.
Ik ben gewend dat ik met sporten veel zweet, maar 5 km naar het station fietsen valt bij mij niet onder de categorie sporten.
Maar ik ga zo wel even in mn lunchpauze op zoek naar anti zweet middeltjes.
Dat heeft Freud ook. Die gaat pas functioneren rond het vriespunt. Slapen doet hij nu ook nauwelijksquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:
Ik kan niet goed tegen warmte. Aan het eind van de zomer wel, maar dat moet ook wel met een huis met plat dak en grote ramen. Is net een kas..
Kou daar heb ik geen last van. Ergens in mn stamboom zit scandinavisch bloed, is in de winter wel handig.
Komt door je lijfproblemen. Ik functioneer ook beter bij warmte.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef MarMar het volgende:
Ik ben juist ontzettend onhollands, hoe dichter bij de 30C hoe beter ik me voel en iets eroverheen kan ik ook nog prima handelen.
Probably, maar toen deze nog niet aanwezig (of in elk geval niet zo als nu) waren, was ik ook al een warmtemeisje. Ik schijn dan ook zuideuropees en afrikaans bloed te hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Komt door je lijfproblemen. Ik functioneer ook beter bij warmte.
Ach, ik hoop telkens van de melkboer te zijn....een italiaan...dat vind ik wel watquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Probably, maar toen deze nog niet aanwezig (of in elk geval niet zo als nu) waren, was ik ook al een warmtemeisje. Ik schijn dan ook zuideuropees en afrikaans bloed te hebben(soort van vuilnisbakkie ben ik)
Ik heb nog nooit een Italiaanse melkboer gezien hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ach, ik hoop telkens van de melkboer te zijn....een italiaan...dat vind ik wel wat
Nee duh...die zijn telkens met andere dingen bezig....blondjes maken enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Italiaanse melkboer gezien haha
In mn voorhoofd?!quote:
Kijk, dat klinkt wel weer cool.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
Henk, ik heb ooit gehoord dat hoe beter de conditie, hoe meer zweet, maar dat weet ik nie zeker
Wel bloedirritant! Op je lichaam kan je vanalles smeren, maar op je hoofd is het wat minder makkelijk!
Ook een goed punt. Heb sowieso altijd zo'n mini nivea deo in mn tas zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Henkert, eigenlijk zou ik niet met allerlei middejtjes aan de slag gaan. Neem gewoon zo'n sprayflesje water en een zakdoek mee, dan kom je iig fris aan!
Toen ik gisteren een sprintje moest trekken naar de trein was ik ook echt zeiknat, belachelijk gewoon. Maar niet eens een beetje moeen het zweet kwam in stralen van m'n gezicht af, vet ranzig
Gaat het goed met je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Minder drinken
Geen vocht in = geen vocht uit
Leuk! Ik durfde wel nog niet helemaal tot bovenin (hoogtevrees), maar wel elke keer een stukje hoger. Het viel me reuze mee hoe eng het was, en het is wel echt leuk om te doen.quote:
Nou, bij het klimmen had ik eigenlijk al dorst toen we begonnen, maar "geen vocht uit" ging toch niet op. Damn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Minder drinken
Geen vocht in = geen vocht uit
Gegrilde augergines.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn dat, An?
Zweten kan dan ook weer een teken zijn van te weinig vochtinname, loveli
Dat mag een flink diner worden!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef Quinazoline het volgende:
Hier ook een lijstje:
O: nectarine, yoghurt, muesli
L: 3 bth houmous
T: banaan, nectarine
D: ?
S: intervattraining hardlopen
*klik*quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gaat het goed met je?
Heb je al op FB gekeken bij de Urbanathlon Slankies groep?
Jeej voor Aurumquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi er ook nog even mijn lijstje in:
O: havermoutpap met banaan, kokos en whey
T: cabernossi
L: restje sperziebonen van gister met kip
T: kleine salade van veldsla, zalm, roomkaas en olijfolie
D: courgette reepjes als pasta en dan gewone pastasaus met mini gehaktballetjes en kaas
T: espresso en praline
Zo eten lijkt trouwens wel te werken. Ik snoep iedere dag een beetjeMaar overall meer groente, meer vlees en goede vetten.
De weegschaal stond vanmorgen op de 76 kg en dat ben ik in geen jaren geweest![]()
Klinkt bijzonder goed!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
D: courgette reepjes als pasta en dan gewone pastasaus met mini gehaktballetjes en kaas
Zo eten lijkt trouwens wel te werken. Ik snoep iedere dag een beetjeMaar overall meer groente, meer vlees en goede vetten.
De weegschaal stond vanmorgen op de 76 kg en dat ben ik in geen jaren geweest![]()
Wat is je tactiek precies, gewoon weinig carbs? En juist bij het avondeten weglaten, of is dat toeval? Werkende strategieën zijn altijd goed om te weten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
Facebook advertentie:
Tip: Verlies 4Kg/Week
Volg deze tips en verlies 12 kg in maar 4 weken. Hier is het!Leer rekenen.
Moet bekennen dat ik wel een beetje kijk vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik trouwens de enige die raar wordt aangekeken wanneer je vis uit blik eet?
M'n ma zei laatst tegen me dat blikjes kattevoer goedkoper waren dan blikjes vis in olie... Toen ik vertelde dat die blikjes voor mijzelf waren kreeg ik me toch een rare blik.
Geen commentaar over kattevoer gehad, wel over dat het niet al te elegant is om die visjes zo uit blik op te lepelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
M'n ma zei laatst tegen me dat blikjes kattevoer goedkoper waren dan blikjes vis in olie... Toen ik vertelde dat die blikjes voor mijzelf waren kreeg ik me toch een rare blik.
Ja, ongeplande mini-meets ftw!quote:
Volkoren worteltjescakequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog een recept met wortelen?
Heb een lading wortelen liggen maar geen trek in gekookt of oven
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Novem het volgende:
[..]
Geen commentaar over kattevoer gehad, wel over dat het niet al te elegant is om die visjes zo uit blik op te lepelen
Sowieso zijn blikjes in olie heel slecht voor katten. Blikjes vis zijn (ook op water) ook te eenzijdig voer voor katten. Maar dat terzijde
Ja mn huisgenoot vind tonijn uit blik ook naar kattevoer ruiken. En dan eet ik het nog niet eens direct uit blik. Soms doe ik dat wel, scheelt afwas. Verse vis is toch wel lekkerder, maar ook flink duurder jammer genoeg..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Wortelsalade it isquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:46 schreef Skoap het volgende:
Ja wortelsalade vind ik zelf altijd erg lekker.. Wortel raspen beetje mayo + zilveruitje (of slajoltje) en klaar...(ook erg lekker op brood...)
quote:
Goedzo, lekker gezond eten zonder honger maar met veel veel gezonde dingen dat werkt gewoon heel goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
quote:
ja, kost weinig moeite, da's ook belangrijk voor de lange termijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder goed!![]()
Lekker lijstje trouwens.En fijn van je gewicht! Merk je het ook aan je kleding?
ik blijf onder de 75 gram carbs en rond de 1800 kcals. Vetten moeten meer zijn dan eiwitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat is je tactiek precies, gewoon weinig carbs? En juist bij het avondeten weglaten, of is dat toeval? Werkende strategieën zijn altijd goed om te weten.
In elk geval fijn dat het zo goed werkt voor je!
Ik moet altijd bikkelen. Maar, dit lijkt te werken, beetje bij beetjequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig aurum! Gaat het relatief makkelijk of heb je het idee dat je echt keihard ervoor moet bikkelen?
Ik kijk wel waar het schip strand. Het gaat bij mij niet zo snel hoor, dus elk onsje is er 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef Novem het volgende:
Lekker Aurum! Ik vind je lijstjes de laatste tijd ook vaak lekkere dingen bevatten
Courgetteslierten in plaats van pasta doe ik ook weleens, smaakt prima!
Wat is je doel nu? Of gewoon rustig aan en zien waar het schip strandt?
Mooi lijstje Nallie, as usual!
Ik heb besloten even geen lijstjes te posten (of zelf bij te houden thuis), het begint weer een beetje te tijdrovend te worden, hou me er teveel mee bezig, denk liever aan wat anders dan aan een eetplanningIk blijf natuurlijk wel op dezelfde voet doorgaan, maar dan zonder het geforceerde enzo.
ik eet tonijn uit blik/makreel uit blik/ soms zalm uit blikquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
als je je blikje weggooit, eerst in een boterhamzakje en een knoop erin. Dan pas weggooien. Dan stinkt niet het hele huis naar jouw visescapadesquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja mn huisgenoot vind tonijn uit blik ook naar kattevoer ruiken. En dan eet ik het nog niet eens direct uit blik. Soms doe ik dat wel, scheelt afwas. Verse vis is toch wel lekkerder, maar ook flink duurder jammer genoeg..
Ik blijf het lastig vinden. Heb echt het idee dat ik niet super weinig eet voor mijn lengte (ben juist bewust naar een bth minder gegaan) maar ik val al maanden niet meer af. Ik weet dat je niet lokaal kunt afvallen, maar op een gegeven moment zou die buik toch minder moeten worden, ook als ik op gewicht blijf omdat ik spier aan het opbouwen ben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat mag een flink diner worden!
Klinkt alsof je zo in elk geval heel gezond eet!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik blijf onder de 75 gram carbs en rond de 1800 kcals. Vetten moeten meer zijn dan eiwitten.
De carbs haal ik uit onbewerkte producten. Dus havermout/lijnzaad/fruit/groente etc. Ik eet weleens wat brood, maar dan speltbrood. En pasta en dat soort dingen sla ik over
Ik heb dat ook hoor! Zelfs als ik op andere plekken naar mijn idee zelfs te dun word, blijft er altijd een spekje op mn buikquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden. Heb echt het idee dat ik niet super weinig eet voor mijn lengte (ben juist bewust naar een bth minder gegaan) maar ik val al maanden niet meer af. Ik weet dat je niet lokaal kunt afvallen, maar op een gegeven moment zou die buik toch minder moeten worden, ook als ik op gewicht blijf omdat ik spier aan het opbouwen ben?
D zal wel iets worden van mie met roerbakgroente en makreel, of misschien een goed gevulde salade (met daarbij altijd iets van brood of pasta).
Dan ben je volgende week dus nog een stukje lichterquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, dat was mijn langste post ever
Wat ik trouwens ook erg fijn vind, dit is mijn laagste gewicht in tijden én het is rond die tijd van de maand. Wanneer ik normaal superpoofy ben!
Goed punt, maar je O is misschien 400 calorieen, je lunch ook zoiets, een nectarine is misschien 100, dus dan zit je aan 900.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden. Heb echt het idee dat ik niet super weinig eet voor mijn lengte (ben juist bewust naar een bth minder gegaan) maar ik val al maanden niet meer af. Ik weet dat je niet lokaal kunt afvallen, maar op een gegeven moment zou die buik toch minder moeten worden, ook als ik op gewicht blijf omdat ik spier aan het opbouwen ben?
D zal wel iets worden van mie met roerbakgroente en makreel, of misschien een goed gevulde salade (met daarbij altijd iets van brood of pasta).
Nouja, de rest is dus ook nog echt niet te dun ofzo, en het is dus echt wel meer dan een spekjequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor! Zelfs als ik op andere plekken naar mijn idee zelfs te dun word, blijft er altijd een spekje op mn buikVolgens mij heeft dat ook met bouw te maken ofzo...ik kom daar ook als eerste aan.
Ik doe 1 keer per week boodschappen, dus ik stel mijn lijstjes samen uit wat ik in huis heb die week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kijk wel waar het schip strand. Het gaat bij mij niet zo snel hoor, dus elk onsje is er 1![]()
Vervelend om te lezen dat je lijstjes posten te tijdrovend vindt. Ik bedenk mijn lijstje en bedenk dan ook welke boodschappen ik moet doen. Hoe doe jij dit dan?
Ja zo rond de 1500-1600 inderdaad. Maar een D is toch al snel 600 heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt, maar je O is misschien 400 calorieen, je lunch ook zoiets, een nectarine is misschien 100, dus dan zit je aan 900.
Hoeveel calorieen probeer je naar binnen te krijgen?
Ik probeer rond de 2000 te zitten, inlcusief sporten. Jij bent dan wel klein, maar je zult toch ook niet onder de 1500 moeten gaan zitten toch?
Hangt er vanaf wat je erin gooit. Ik sla nog wel eens de pasta/rijst/aardappels over, en dan valt het meestal wel mee met de calorieen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja zo rond de 1500-1600 inderdaad. Maar een D is toch al snel 600 heb ik het idee.
Ja, mensen noemen mij ook sportief, maar dat is nou niet echt aan me te zien ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Joh, ik ben al maanden 2 keer per week serieus krachttraining aan het doen (in de categorie dat mensen je verwonderd aankijken omdat je zo fanatiek bezig bent!) en het enige verschil wat ik echt merk is dat mijn armen slanker zijn geworden (minder spek, eindelijk spieren zichtbaar).
En dat is dus naast mn hardlopen en spinnen.
Meestal als ik dat doe voelt het toch niet als een volwaardige maaltijd en neem ik later op de avond nog iets als zoute stokjes ofzo. Dat werkt dus niet zo goed bij mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je erin gooit. Ik sla nog wel eens de pasta/rijst/aardappels over, en dan valt het meestal wel mee met de calorieen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik doe 1 keer per week boodschappen, dus ik stel mijn lijstjes samen uit wat ik in huis heb die week.
Ik denk er gewoon teveel aan, in de middag zit ik al, hmm wat zal ik morgen eten? Dan zit ik een planning te maken, kcals door de teller, 's avond mijn O en L maken, oh ik heb 2 keer noten vandaag en zit boven 2000 kcals, dan een portie noten eraf, oh, 1700 kcals is weer te weinig, wat kan er nog meer bij? etc etc
Qua tijd spendeer ik er teveel aan, maar ook in mijn hoofd, ben te perfectionistisch denk ik.
Toen ik een maand zonder lijstjes bezig was ging het ook prima en ik viel nog af, dus ik ga het weer zonder lijstjes proberen, gewoon op gevoel.
Gewoon volhouden. Soms kunnen de laatste kilo's eraf je er heel anders uit laten zien. Ik was altijd redelijk fors ook met 85 kg en nu zien mensen me ineens als sportief gebouwd. Terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel veranderd is het laatste half jaar..quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:12 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, mensen noemen mij ook sportief, maar dat is nou niet echt aan me te zien ofzo. En dat ben ik wel een beetje zat.
oh, als dat werkt dan is het prima. Bij mij zou dat resulteren in missende ingredienten bij dingen die ik wil makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik doe 1 keer per week boodschappen, dus ik stel mijn lijstjes samen uit wat ik in huis heb die week.
Ik denk er gewoon teveel aan, in de middag zit ik al, hmm wat zal ik morgen eten? Dan zit ik een planning te maken, kcals door de teller, 's avond mijn O en L maken, oh ik heb 2 keer noten vandaag en zit boven 2000 kcals, dan een portie noten eraf, oh, 1700 kcals is weer te weinig, wat kan er nog meer bij? etc etc
Qua tijd spendeer ik er teveel aan, maar ook in mijn hoofd, ben te perfectionistisch denk ik.
Toen ik een maand zonder lijstjes bezig was ging het ook prima en ik viel nog af, dus ik ga het weer zonder lijstjes proberen, gewoon op gevoel.
Tsjaa.. laatste kilo's. Met 1m62 en 66 kg zijn het volgens mij ook nog wel meer dan alleen de laatste kilo's, maar wel de laatste die ik er af ga krijgen (ivm jezelf accepteren en realistisch zijn en jojoen vermijden).quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon volhouden. Soms kunnen de laatste kilo's eraf je er heel anders uit laten zien. Ik was altijd redelijk fors ook met 85 kg en nu zien mensen me ineens als sportief gebouwd. Terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel veranderd is het laatste half jaar..
Ik vind jou er op fotootjes al best heel slank uitzien hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Tsjaa.. laatste kilo's. Met 1m62 en 66 kg zijn het volgens mij ook nog wel meer dan alleen de laatste kilo's, maar wel de laatste die ik er af ga krijgen (ivm jezelf accepteren en realistisch zijn en jojoen vermijden).
Kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had het er toen ook al met je over, stress is net zo slecht voor je lijn als slecht eten
Ik post natuurlijk alleen de positieve hequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind jou er op fotootjes al best heel slank uitzien hoor!![]()
Niet tenger ofzo maar dat is je bouw ook niet.
Ha bekend. Ik word af en toe ook moe van mezelf. En van de frustratie als ik mezelf weer teleurstel op sport- of eetvlakquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil gewoon niet zo'n persoon worden die op een geforceerde en ongezonde manier omgaat met eten, nu moet ik nog afvallen en helpen lijstjes me, maar straks zit ik op mijn streef en dan wil ik het ook wel zonder plannen kunnen.
Ik hou echt van plannen, met allesquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil gewoon niet zo'n persoon worden die op een geforceerde en ongezonde manier omgaat met eten, nu moet ik nog afvallen en helpen lijstjes me, maar straks zit ik op mijn streef en dan wil ik het ook wel zonder plannen kunnen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huppelende Aurum in spandex*denkt er een cape en maskertje bij*
Kan ook aan je bouw liggen. Niet iedereen heeft lichaamsbouw van een latje (gelukkig). Ieder lichaam is anders en gewicht en lengte zeggen niet zo heel veel. Ik ben nu op streefgewicht van ongeveer 80 kg en heb nog steeds BMI van bijna 24..quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Tsjaa.. laatste kilo's. Met 1m62 en 66 kg zijn het volgens mij ook nog wel meer dan alleen de laatste kilo's, maar wel de laatste die ik er af ga krijgen (ivm jezelf accepteren en realistisch zijn en jojoen vermijden).
Stom is dat he, dat je gewoon moe wordt van je eigen gedachtes. Eten en drinken is ook zo'n onderwerp dat dag en nacht bij je is, je MOET er wel aan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha bekend. Ik word af en toe ook moe van mezelf. En van de frustratie als ik mezelf weer teleurstel op sport- of eetvlakGaat nergens over want kennelijk is de frusti niet genoeg om keihard aan de slag te gaan
Al wil ik ook niet keihard maar gewoon hard, zeg maar. Maar dat doet het ook niet echt voor me
Lalala.
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik hou echt van plannen, met allesautist!
Kan me goed inleven in mn doelgroep in elk geval :p
Ben je ook een Lijstjesmaker? Ik maak overal lijstjes voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Novem het volgende:
Daar heb ik ook last vanSportplanning, eetplanning, spaarplanning, boodschappenlijstjes etc.
Dat is ook zeker zo. Als ik soms hoor over vrouwen die bang zijn dat ze te gespierd worden dan weet ik wel dat ik me daar absoluut niet druk over hoef te maken. Daar zijn we nog wel zooooo ver van vandaan. En ik weet ook waar ik vandaan kom (bijna 15 kg meer) en ben blij dat ik tijdens de afgelopen vakantie met vrienden gewoon in bikini durfde. Maar toch. 1.62 en 66 kg is nog een bmi van 25.1. En dat zegt niet alles, maar het voelt wel alsof ik nog net niet tevreden kan zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kan ook aan je bouw liggen. Niet iedereen heeft lichaamsbouw van een latje (gelukkig). Ieder lichaam is anders en gewicht en lengte zeggen niet zo heel veel. Ik ben nu op streefgewicht van ongeveer 80 kg en heb nog steeds BMI van bijna 24..
Ik heb een kladblok vol met vage lijstjes, kalk er wel een paar per jaar volquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je ook een Lijstjesmaker? Ik maak overal lijstjes voorDus nog naast het Planningsautisme.
LOLquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:28 schreef conleche het volgende:
En dan bovenaan je lijstje zetten: lijstje maken, zodat je in ieder geval íets kan afstrepen.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha bekend. Ik word af en toe ook moe van mezelf. En van de frustratie als ik mezelf weer teleurstel op sport- of eetvlakGaat nergens over want kennelijk is de frusti niet genoeg om keihard aan de slag te gaan
Al wil ik ook niet keihard maar gewoon hard, zeg maar. Maar dat doet het ook niet echt voor me
Lalala.
misschien moet je proberen niet keihard aan de slag te gaan, maar consequent te zijn? En proberen te accepteren dat dingen anders gaan dan je wil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lalala.
^^quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:29 schreef Perruche het volgende:
Hm ik zou wel een beetje van jullie plannings ability willen hebben. Chaos galore hier
15 kg eraf is echt supernetjes! En het zegt toch ook wel wat dat je nu in bikini durft! En ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij niet zo tevreden over is. En er zijn vast dingen aan je lichaam die je wel mooi vindt. Focus dan voor jezelf op je positieve punten en veranderingen. Geeft veel voldoening dan en een goede stimulans om door te gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:29 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo. Als ik soms hoor over vrouwen die bang zijn dat ze te gespierd worden dan weet ik wel dat ik me daar absoluut niet druk over hoef te maken. Daar zijn we nog wel zooooo ver van vandaan. En ik weet ook waar ik vandaan kom (bijna 15 kg meer) en ben blij dat ik tijdens de afgelopen vakantie met vrienden gewoon in bikini durfde. Maar toch. 1.62 en 66 kg is nog een bmi van 25.1. En dat zegt niet alles, maar het voelt wel alsof ik nog net niet tevreden kan zijn.
Yeah!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Mijn startnummer voor de drekrees is binnen!
Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
15 kg eraf is echt supernetjes! En het zegt toch ook wel wat dat je nu in bikini durft! En ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij niet zo tevreden over is. En er zijn vast dingen aan je lichaam die je wel mooi vindt. Focus dan voor jezelf op je positieve punten en veranderingen. Geeft veel voldoening dan en een goede stimulans om door te gaan.
Te tevreden zijn werkt bij mij juist averechts.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
15 kg eraf is echt supernetjes! En het zegt toch ook wel wat dat je nu in bikini durft! En ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij niet zo tevreden over is. En er zijn vast dingen aan je lichaam die je wel mooi vindt. Focus dan voor jezelf op je positieve punten en veranderingen. Geeft veel voldoening dan en een goede stimulans om door te gaan.
Je bent geen zeur, het kan heel frustrerend zijn als je zo je best doet en het toch nog langzaam gaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebben![]()
(en ik heb ook geleerd hoe ik me moet kleden
).
Gewoon maar zo door blijven gaan dan dus, want het gezondere leven bevalt me wel erg goed.
Nu vind ik mezelf een zeur.
Dat idd! En sowieso zit je toch veel lekkerder in je vel als je voldoende beweegt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je bent geen zeur, het kan heel frustrerend zijn als je zo je best doet en het toch nog langzaam gaat.
Bedenk wel dat kilo's die er langzaam afgaan ook duurzame kilo's zijn! Dit is wel echt de allerbeste manier om af te vallen en te zorgen dat t weg blijft!
Zo eens! Als ik kijk naar foto's van tijdje geleden dan zie ik er ook veel gezonder uit, niet perse qua gewicht, maar gewoon uitstraling enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat idd! En sowieso zit je toch veel lekkerder in je vel als je voldoende beweegt?
Ik ken dat gevoel wel hoor dat het niet snel genoeg gaat, zeker als het nog het laatste stuk is (ik neem aan dat er echt niet nog eens 15 kg af hoeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebben![]()
(en ik heb ook geleerd hoe ik me moet kleden
). En ik ga wel in bikini inderdaad, maar niet vanzelfsprekend en tijdens het zonnen mooi op mijn buik liggen.
Gewoon maar zo door blijven gaan dan dus, want het gezondere leven bevalt me wel erg goed.
Nu vind ik mezelf een zeur.
Dat probeer ik nu inderdaad!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
misschien moet je proberen niet keihard aan de slag te gaan, maar consequent te zijn? En proberen te accepteren dat dingen anders gaan dan je wil.
Perfectionisme kan ook tegen je werken...
Krijgen we nou nog huisfoto's onderhand?!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat was gewichtsverlies door omstandigheden
Blijkt dat een goede 5 weken elke dag klussen mijn lichaam gewicht laat verliezen... Foto's van de meet lieten wel zien dat het ook veel spiermassa heeft meegenomen, beetje flabby pecs en zo, dunne armpjes ook
Doel is nu om voor Aruba nog even een flinke sprint te trekken, motivatie is alleen nog niet je-van-het
Zelfde gewicht, spieren weer in vorm, zoiets
Klinkt herkenbaar, ben ook weer wat aan het krachttrainen. Maar krachtverlies valt toch nog mee. Ben wel spiermassa kwijtgeraakt, maar qua kracht merk ik het niet zo erg. Effectievere spieren ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat was gewichtsverlies door omstandigheden
Blijkt dat een goede 5 weken elke dag klussen mijn lichaam gewicht laat verliezen... Foto's van de meet lieten wel zien dat het ook veel spiermassa heeft meegenomen, beetje flabby pecs en zo, dunne armpjes ook
Doel is nu om voor Aruba nog even een flinke sprint te trekken, motivatie is alleen nog niet je-van-het
Zelfde gewicht, spieren weer in vorm, zoiets
Dat klopt, bij de kust is het één groot amerikaans resort. Dat is vooral bij Palm beach, baby beach is mooier en veel minder toeristisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond Curacao echt mooier en leuker dan Aruba. Wat me van Aruba is bijgebleven zijn de ENORME lelijke Amerikaanse hotels, met knipperende lampjes en veel kitsch. We waren in twee dagen door de bezienswaardigheden heen...Ieder z'n ding hoor, maar ik hoef er echt nooit meer heen
.
je hebt ook benen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ben ook weer wat aan het krachttrainen. Maar krachtverlies valt toch nog mee. Ben wel spiermassa kwijtgeraakt, maar qua kracht merk ik het niet zo erg. Effectievere spieren ofzoIk focus nu vooral op borstspieren, onderste buik en rugspieren, die heb ik wat verwaarloosd. Schouders en rug zijn nu beetje uit proportie. Die zijn nu veel getrainder dan de rest..
Aruba is wel echt vet, vriend van me woont er nu een jaar en blijft er nog een tijdje zitten. Ben wel van plan om daar eens naar toe te gaan, wordt vast mooi.
Hij gaat voor de Jerommeke look.quote:
Benen zijn al gespierd genoeg.. Ik pas nu al niet alle broeken meer goed omdat ze als een legging om mn bovenbenen zitten.. Met mountainbiken en veel traplopen krijgen die al genoeg trainingquote:
Ieder half uur en smeren met factor 20.quote:
Daar ging mijn werkreis helaas niet heenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat klopt, bij de kust is het één groot amerikaans resort. Dat is vooral bij Palm beach, baby beach is mooier en veel minder toeristisch.
En als je echt voor natuur gaat kun je beter naar Bonaire. Dat is nog zo goed als ongerept..
Als je daarvoor op vakantie gaat zeker! En dan is het juist een ultiem geschikte locatie. Chill, relax en ontspan zeg maar. Ik heb nog best veel gedaan op Curacao hoor. Roadtripjes naar supermooie en afgelegen stranden. Zeilen, snorkelen, met de boot naar eiland voor de kust. Duiken kan daar ook goed, maar heb ik niet gedaan, want angsthaasquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga er ook niet heen om dingen te bekijken, gewoon lekker kunnen uitrusten, daar is vakantie dan toch ook voor...
quote:
Ja het is veel relaxter om de hele dag te kunnen rondkuieren zonder dat alles plakt van het zweetquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:27 schreef creepycookie het volgende:
Ben ik de enige die warme vakanties altijd maar een beetje moeilijk vind? Ik wordt er vooral heel moe en sloom van altijd. Ik heb, zoals Novem zegt, liever een heel groene omgeving waar het dus iets minder warm is dan zo'n bak vakantie, van een dagje strand hier ben ik altijd nog 3 dagen moe
Maar 30 graden op een Grieks eiland (of Aruba zoals ik mag geloven van m'n ouders) is veel minder klam dan 25 graden hier...quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja het is veel relaxter om de hele dag te kunnen rondkuieren zonder dat alles plakt van het zweetAl is een beetje zon wel lekker
![]()
Ik ga wieder nach Groot Brittannië, woei!
True that, dat voel ik dan als 'een beetje zon'quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar 30 graden op een Grieks eiland (of Aruba zoals ik mag geloven van m'n ouders) is veel minder klam dan 25 graden hier...
Kun je niet echt vergelijken
Dat vond ik toch niet. Je zit daar al veel meer in de tropische hitte. Ik vond het echt heel erg benauwd en een hele andere hitte dan die in Griekenland. De wind maakte wel veel goed hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar 30 graden op een Grieks eiland (of Aruba zoals ik mag geloven van m'n ouders) is veel minder klam dan 25 graden hier...
Kun je niet echt vergelijken
Ohwquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Je zit daar al veel meer in de tropische hitte. Ik vond het echt heel erg benauwd en een hele andere hitte dan die in Griekenland. De wind maakte wel veel goed hoor. Suriname was wat dat betreft echt heel erg. Je arm optillen was in zweten uitbreken.
Kroatie is frigging warm he. 30 a 40 graden en geen wolkje om te schuilen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij twijfelen nog tussen Wales, Kroatië en Tsjechië. Oh en Zweden.
Is de reis ernaartoe dan niet weer relatief duur?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tsjechie is leuk!![]()
Sowieso is Oost Europa leuk èn mooi èn goedkoop.
Bulgarije en Roemenië vind ik ook echte aanraders wegens mooi, leuk, gevarieerd en lekker eten.
Ik was voor 10 dagen Budapest - Roemenie - Bulgarije (inclusief alles) iets van 500 of 600 euro kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is de reis ernaartoe dan niet weer relatief duur?
Ik zoek nog iets om met vriendje een weekje heen te gaan, maar het mag niet veel kosten. Maar goed, tot eind augustus hebben we toch allebei geen tijd, dus we hebben nog even om erover na te denken.
Wat superfijn voor jullie Mar!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef MarMar het volgende:
Zon en luier it isvast geen verrassing
![]()
De belastingdienst hoest onterecht teruggevorderde kinderopvangtoeslag op, daar kunnen we én van op vakantie en nog wel een tijdje ons maandinkomen van aanvullen totdat het eindelijk geregeld is met uwv.
Wij gaan naar Sicilie dit jaar, daar heb ik al heimwee naar sinds we er vier jaar geleden vandaan kwamendus ik ben HEEL blij!
Vliegtickets zijn gekocht, huisje geboekt en betaald, nu aftellen(en nee, ik zet hier niet wanneer ik ga
om obvious reasons)
Oh, dat is inderdaad heel goed te doen! Ik ga het onthouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was voor 10 dagen Budapest - Roemenie - Bulgarije (inclusief alles) iets van 500 of 600 euro kwijt.
Heen op Budapest gevlogen, terug vanaf Sofia. Gereisd met OV, was heel goed te doen en erg leuk.
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Oh en aan de zee, het balkon van ons appartement hangt recht boven de zee zelfs![]()
Ik vond het destijds ook prima te doen hoewel het volgens de Sicilianen zelf extreem heet was die periode. Zeewindje doet een boel goed en siestas kan ik ook heel prima mee leven.
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Oh en aan de zee, het balkon van ons appartement hangt recht boven de zee zelfs![]()
Ik vond het destijds ook prima te doen hoewel het volgens de Sicilianen zelf extreem heet was die periode. Zeewindje doet een boel goed en siestas kan ik ook heel prima mee leven.
Kun je naar het kasteel van Graaf Dracula toe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad heel goed te doen! Ik ga het onthouden.
Qua prijs scheelt het hopelijk al dat we in september ofzo gaan, en daar is het vast nog wel goed weer dan.
zon en stringbikini dan haha!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Net als die luiervakantie van Mo, foute associaties.
Mag nog wel iets substantieels bij! Als je nou die kiwi de volgende keer bij je yoghurt doet, dan kan je een meer vullende T doen na de lunch. Nootjes ofzo!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en nog even een lijstje
O: Mag yog met muesli
T: druk, dus niks
L: 2 volk. bth pindakaas/kas
T: kiwi
D: uh, iets makkelijks en snel. broccoli met filetlapjes en krieltjes (gekookt) denk ik.
S: Sauzen bij schoonzus.
Is echt héél mooi!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag laatst bij 3 op reis een stuk over Corsica. Daar gaan we volgend jaar naartoe..
Was kiwi niet één van die fruitsoorten die niet goed samen gingen met zuivel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mag nog wel iets substantieels bij! Als je nou die kiwi de volgende keer bij je yoghurt doet, dan kan je een meer vullende T doen na de lunch. Nootjes ofzo!
Afhankelijk van wat voor kurk je hebt kan dat toch gewoonquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Mini. het volgende:
Sauna.
Oja, vraagje, wat vinden jullie van naar de sauna gaan als je ongesteld bent? Bij voorbaat niet doen, of zijn er dingen die je dan wel gewoon kunt doen?
We willen een weekendje boeken, maar ik kan dat dus niet plannen.
Wel eens gedaan, niet mn hobby, maar touwtje naar binnen proppen en niemand ziet er wat van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Mini. het volgende:
Sauna.
Oja, vraagje, wat vinden jullie van naar de sauna gaan als je ongesteld bent? Bij voorbaat niet doen, of zijn er dingen die je dan wel gewoon kunt doen?
Kurk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor kurk je hebt kan dat toch gewoonHeb het nog nooit gedaan overigens.
Als je wat gewicht in je nek legt wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Werken squats ook voor je rug? Ik voel dan vooral mn bovenbenen..
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik had vrijdagaaf mijn minivakantiegevoel. Ik had goede wijn, als avondeten gegrilde inktvis (dat eet ik nooit in NL ivm te grote kans op oude fietsband) en het was lekker warm
Ook al was ik in mijn uppie, dan besef ik me dat ik best een goed leven heb en dat ik gelukkig ben
Gerichter dan een heavy compound als deadlift.quote:
Ik heb het wel gedaan, maar toen heb ik wel speciaals van die cups gekocht... (i.p.v. tampons)quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Mini. het volgende:
Sauna.
aanrader, doe dat onder de douche... En niet op de w.c.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Novem het volgende:
Die cups lijken me best raar, wat als het vol zit en je moet hem eruit trekken, knijp je dan zo'n siliconencupje niet fijn en overstroomt de boel dan niet?![]()
Ok, I get the picturequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
aanrader, doe dat onder de douche... En niet op de w.c.
Zegt dat genoeg?
Note to self: niet meer bijlezen terwijl je aan het eten bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zegt dat genoeg?
Dat kan dan toch niet echt in een sauna?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zegt dat genoeg?
Jezusquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Hmmmglaasje tomatensap...
wut, waarom is het zo lauw, EN WAAROM ZITTEN ER KLONTEN IN?
![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat kan dan toch niet echt in een sauna?
Ik zie het voor me, fijn.Gelukkig kan ik wat hebben... Vanochtend tijdens het ontbijt een stukje in de krant zitten lezen over productief hoesten en niezen, ook lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Hmmmglaasje tomatensap...
wut, waarom is het zo lauw, EN WAAROM ZITTEN ER KLONTEN IN?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
Niet?Oja tuurlijk, dat hoeft juist niet tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik ze ergens kan vinden!
Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Novem het volgende:
Als je hem eruit haalt in het dompelbad lijkt het net op Jaws
Bij de sauna zelf meestal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
[..]
Oja tuurlijk, dat hoeft juist niet tussendoor.Bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik ze ergens kan vinden!
Sorryquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Oh Viezzzzoooor. Nu ben ik echt misselijk. En ik vond mijn bordje met bloemkoolpuree met hollandse kerrierauwkost nog wel zo'n fijne combi.
deze had ik toen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is die niet wat, Mini? Ik heb er verder geen ervaring mee, trouwens.
http://www.condoom-anonie(...)-tijdens-menstruatie
Okee. Thx. Dr komt nog een perenijsje bij hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mag nog wel iets substantieels bij! Als je nou die kiwi de volgende keer bij je yoghurt doet, dan kan je een meer vullende T doen na de lunch. Nootjes ofzo!
Zozo, een perenijsje! Dat is toch wel 50 calorieen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Okee. Thx. Dr komt nog een perenijsje bij hoorhaha. Dus een kiwi + Perenijsje als tussendoortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |