abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:33:36 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113776096
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113776191
Make-up bijwerken doe ik dan weer nooit. 's Ochtends maak ik me op en dan op hoop van zegen de dag door! B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:37:14 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113776322
Mag geen make-up op het werk..

Hmmm, bedtijd eigenlijks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113776323
Het is zelfs nog nooit in me op gekomen om make-up bij te werken :?. Doe alleen mascara op, daar valt natuurlijk ook niet zoveel aan bij te werken :+.
pi_113776344
Oh, en die tekst in de OP is zó waar. Daarom koop ik nooit waterproof make-up.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113776531
Uniek naar bed, dan ga ik nog een rondje rennen.
En nog wat eten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113776576
Ik werk ook nooit bij. Maar zóu af en toe in de spiegel moeten kijken. Ik vergeet nl. altijd dat ik mascara op heb en ga uitgebreid zitten wrijven in mijn ogen. (Zoooooo lekker als het jeukt. Zooooo stom ook, want daarna rood en gezwollen en als bonus dus zwart van de mascara)
pi_113776607
Ik gebruik alleen maar mascara en een beetje concealer onder mijn ogen. Oh ja en ik verf mijn wenkbrauwen zelf iedere 4 weken.
Ik geef graag wat meer uit aan mascara. Ik heb er een heleboel geprobeerd van hema tot loreal tot lancome en chanel. De fijnste vind ik chanel inmitable.

Karig lijstje door de hitte en door, wederom, buikpijn:
O: yoghurt
T: banaan
L: volkoren boterham met gekookt ei
D: witlof met ham en kaas uit de oven, appelmoes
S: te warm om te joggen. Ik ga straks nog wel een avondwandeling maken
T: ?
pi_113776717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef conleche het volgende:
Ik werk ook nooit bij. Maar zóu af en toe in de spiegel moeten kijken. Ik vergeet nl. altijd dat ik mascara op heb en ga uitgebreid zitten wrijven in mijn ogen. (Zoooooo lekker als het jeukt. Zooooo stom ook, want daarna rood en gezwollen en als bonus dus zwart van de mascara)
Ik ben altijd zo jaloers op niet-mascara dragers die zo lekker in hun ogen kunnen wrijven.

Weebee, trouwens! O+
pi_113776790
Wat rot van de buikpijn Xenia!

Update/vermoedelijke eindstand:
O: Yoghurt met appel en blanke rozijnen, twee mueslicrackers met biefstukworst/kipfilet (en komkommer)
T: Appel
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, zongedroogde tomaten, tonijn en forel
D: Slavink met gebakken aardappels, spinazie, gebakken zongedroogde tomaten en mayonaise
T: Halve bak 'ambachtelijke yoghurt rabarber/framboos' met kersen en een appel
pi_113776905
Mascara van sephora bevalt me best goed :)
Tegen het wrijven werkt de bril dan weer, bijwerken, nah.
Zo een peerijs :9
pi_113777431
He, de zomer is begonnen, Conleche is weer in het land!

Oh, en ik heb wel bijgelezen maar ben het meeste vergeten. Even speciaal voor Vizor: ik at vanavond bruine bonen met spek. Eigengerookt kinnebakspek. En veel groente door de bonen met spek.

Verder zijn er oO< oO< oO< oO< uit hun ei (met wat hulp). Wij slapen een stuk slechter als we eieren op uitkomen dan wanneer we lammeren op komst hebben :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113777495
En mascara draag ik nooit. Ook geen andere make-up, ik zou er vermoedelijk eerst uitzien als een opgemaakte puber en daarna als een verwaaide clown. Nu zie ik er gewoon uit als een onopgemaakte vrouw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113777525
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef sigme het volgende:
En mascara draag ik nooit. Ook geen andere make-up, ik zou er vermoedelijk eerst uitzien als een opgemaakte puber en daarna als een verwaaide clown. Nu zie ik er gewoon uit als een onopgemaakte vrouw.
Same here.
Ik ben gewoon echt te lui voor make-up, en hou er inderdaad ook van om lekker in mijn ogen te wrijven :D
Alleen wanneer ik officiële pasfoto's moet laten maken doe ik wat mascara en oogpotlood op, anders heb ik zo'n blote billen gezicht op die fletse foto's. En je moet er toch 5 of 10 jaar mee doen op je kaartjes.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_113777554
Ik heb net flink wat chips gegeten.. Sinds het WK kan ik me niet inhouden. Heb een half jaar echt als een monnik geleefd maar dat kan ik nu niet meer volhouden lijkt het...
pi_113777854
Even lekker bij-eten kan geen kwaad toch? Over een paar weekjes een makkelijk vol te houden middenweg zoeken?

Ik draag wenkbrauwpotlood, mascara en soms poeder :9

En ik draag nooit jurkjes! Heb er 2, maar al 2 jaar ofzo niet meer aangehad, vind het altijd zo irritant om met panty's in de weer te gaan, ze zijn altijd te lang, of te hoog in de taille.
Wil er wel een paar kopen weer :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:06:56 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113777883
ik heb net met veel moeite de mouw van een gebreid truitje aan de zijnaad vastgenaaid, en nu krijg ik t niet meer los /kras.

ik sta op t punt alles door de kamer te smijten, maar gelukkig gaat het hier over make up en in je ogen wrijven O+ dus nu ben ik weer een beetje zen.
Kwak
pi_113778387
Owja, ik ging hardlopen. :D
Nu echt dan maar. :P

Ik kan bijna de straat weer uit. Fijn hoor zo;n wielercriterium om je huis heen. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_113779237
Lief en ik zijn net geweest. Ik loop volgens mij harder met hem,het is gezellig en achter bolle billen aanrennen is ook een pluspunt :P

Begon net een beetje te regenen in het begin, was wel lekker!

1x8, 1x10 en weer 1x8 gelopen. Ging goed ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113780153
Goed bezig hardlopers!

Ik heb ook alleen mascara en concealer en soms ook nog oogpotlood... Doe er 's ochtends 2 min over ;)

Eindlijst:
O: overnight oats met banaan
T: appel, speltbh pindakaas
L: speltbh pindakaas en speltmueslibol geitenkaas
T: kokosreep en bakje cherrytomaatjes
S: uur sportschool (eruit geperst echt :'))
T: paar nootjes
D: flink stuk visfilet, 3/4 gestoomde broccoli, gebakken aardappeltjes en appelmoes
T: yoghurt met framboosjes en eiwitpoeder
B: 2,5 uur fietsen

Nu ben ik moe :')
Be someone that makes you happy
pi_113780877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik zijn net geweest. Ik loop volgens mij harder met hem,het is gezellig en achter bolle billen aanrennen is ook een pluspunt :P

Begon net een beetje te regenen in het begin, was wel lekker!

1x8, 1x10 en weer 1x8 gelopen. Ging goed ^O^
_O- echt :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113781398
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef sigme het volgende:
Jij hebt zeker donkere wimpers van jezelf?
Bij mij zijn ze blond. Zonder mascara vind ik mijn oogopslag zo nietszeggend.
pi_113781460
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij hebt zeker donkere wimpers van jezelf?
Bij mij zijn ze blond. Zonder mascara vind ik mijn oogopslag zo nietszeggend.
Zonder mascara heb zie je niets aan wimpers bij mij.
pi_113781870
Ikke iedere dag mascara (sephora) en oogpotlood. En concealer en van die parels. Anders zie ik eruit als een zieke. (bleke huid + blonde wenkbrauwen/wimpers) ow en dagcreme ook een must. (want droge huid)

En ik ben chagoooo. Want bolle buik. 3.x achterelkaar bbq'en doet mijn lichaam niet veel goeds. En met dit weer sport ik minder (eigenlijk niet)
~ Bonito La Risa ~
pi_113782070
Ik gebruik bijna elke dag mascara + oogschaduw + oogpotlood + clinique bb cream en dan soms nog een mini beetje transparant poeder.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113782300
Mijn lijstje van vandaag, let aub niet op mijn ontbijt :{
O: rijstwafel met hummus en een pakje pindacrunch repen van zonnatura (té lekker, die notenmix repen ook al :9~ )
L: gebakken zalmfilet met (in beetje ketjap) gebakken groenten (courgette, rode en gele paprika, broccoli, ui)
T: 1 celebration bounty
D: twee sneetjes brood met drie gebakken eieren en twee plakjes kipfilet
T: bak magere yoghurt met kersen, chiazaad en kaneel
Geen sport, wel 40 minuten gefietst
  Vis een optie? woensdag 4 juli 2012 @ 22:28:27 #27
70532 loveli
N
pi_113782629
*blonde wenkbrauwen/wimpers-boks*
crap in = crap out
pi_113782951
Zo, even een rondje weer los gefietst. Eerste kwartier ging ik helemaal kapot, toen heel even gestopt en wat gedronken. En daarna ging het ineens soepel. Niet zo lang gereden als anders omdat het de eerste keer was in een week of 2,3. Maar wel lekker vlot. Laatste half uur 33km/u gecruised. Ik zit toch steeds meer te denken om een racefiets te kopen.. Wel echt veel 'tour de france' wielrenners vandaag. Viel me vorig jaar ook al op, tijdens de tour zie je ineens veel meer wielrenners en sommigen lopen echt te prutsen op de weg. Ineens afslaan zonder hand uit te steken enzo, en de hele tijd een wisselend tempo rijden.. Maar goed, als ik daar geen last van wil hebben dan moet ik zelf het bos maar in gaan ;)
pi_113783018
Ohai :D slapen :9
pi_113783172
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef Mixende_match het volgende:
Ikke iedere dag mascara (sephora) en oogpotlood. En concealer en van die parels. Anders zie ik eruit als een zieke. (bleke huid + blonde wenkbrauwen/wimpers) ow en dagcreme ook een must. (want droge huid)

En ik ben chagoooo. Want bolle buik. 3.x achterelkaar bbq'en doet mijn lichaam niet veel goeds. En met dit weer sport ik minder (eigenlijk niet)
Op een dag als vandaag snap ik dat je niet hebt gesport. Maar zo veel snikhete dagen zijn er toch nog niet geweest?

Wat eet je dan als je een bbq hebt?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef the85mc het volgende:
Ik heb net flink wat chips gegeten.. Sinds het WK kan ik me niet inhouden. Heb een half jaar echt als een monnik geleefd maar dat kan ik nu niet meer volhouden lijkt het...
Ik let nooit zo op jouw eetlijstjes, want ik heb geen verstand van wat mannen zouden moeten eten. Maar een half jaar als een monnik leven, is toch niet nodig? Zo werk je juist het jojo-effect in de hand. Beter om jezelf af en toe iets toe te staan, bv in het weekend.
pi_113783815
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Xennia het volgende:

Ik let nooit zo op jouw eetlijstjes, want ik heb geen verstand van wat mannen zouden moeten eten. Maar een half jaar als een monnik leven, is toch niet nodig? Zo werk je juist het jojo-effect in de hand. Beter om jezelf af en toe iets toe te staan, bv in het weekend.
Dat was nodig om een gewichteis te halen, anders mocht ik niet meedoen aan de wedstrijd.. Maar jojoen doe ik (nog) niet. Mijn D was wel weer een salade, dus de schade is toch nog beperkt gebleven vandaag.
pi_113784337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat was nodig om een gewichteis te halen, anders mocht ik niet meedoen aan de wedstrijd.. Maar jojoen doe ik (nog) niet. Mijn D was wel weer een salade, dus de schade is toch nog beperkt gebleven vandaag.
Hangt er vanaf wat er in je salade zat. :P

Hardlopen ging niet onaardig. 6 km in tha pocket en hier voor de deur nog een meter of 30 bearcrawls gedaan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113785492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat er in je salade zat. :P

Hardlopen ging niet onaardig. 6 km in tha pocket en hier voor de deur nog een meter of 30 bearcrawls gedaan. B-)
Gerookte kip, sla, appel aardappel, denk 600 kcal. En daarbij side salad van rucola en tomaat :)

Verder wel flinke lijst vandaag:
O 4bth ham smeerkaas, melk
L 4bth ham smeerkaas
T stukje chocolade
T 2 nectarines
D salade met salade
T 50 gram chips
T Halve liter magere melk
S 60 min mountainbiken
T 250 gram kwark met muesli en 3 theelepels nutella

Beetje jammer van chips en chocolade.. Zonder nutella is kwark met muesli niet binnen te krijgen..
pi_113786398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef loveli het volgende:
*blonde wenkbrauwen/wimpers-boks*
^^

Ik maak me op op de dagen dat ik moet werken en als ik in het weekend iets leuks ga doen. Ik heb altijd minstens 1 makeuploze dag per week.

Pfff ik zit. Voorbereidingen morgen gedaan en naar yogales geweest. Zo lekker slapen.
pi_113786453
50 gram chips is niets! :o
Ik vind Kettle chips altijd lekker, maar dat zit in zakken van 150 gram. Dat is 900 cal ofzo. :o
Doe wat je niet durft.
pi_113788223
Mijn presentatie ging goed!!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 01:23:29 #37
70532 loveli
N
pi_113791387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Probability het volgende:
Mijn presentatie ging goed!!!
Met of zonder kleinvee?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 01:25:21 #38
70532 loveli
N
pi_113791440
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:23 schreef An24 het volgende:

[..]

^^

Ik maak me op op de dagen dat ik moet werken en als ik in het weekend iets leuks ga doen. Ik heb altijd minstens 1 makeuploze dag per week.

Pfff ik zit. Voorbereidingen morgen gedaan en naar yogales geweest. Zo lekker slapen.
Invers: meestal zit ik zonder en als ik moet werken gaat het er standaard af.
crap in = crap out
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:27:50 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113791491
Lid lichte wimpersclub meldt zich.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 01:32:44 #40
70532 loveli
N
pi_113791591
Tink, naar bed, je hebt je slaap nodig ;)
crap in = crap out
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:34:17 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113791632
Het is 27, 7 graden in den slaapkamer. Is het bij jou ook zo warm?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 01:36:53 #42
70532 loveli
N
pi_113791688
Hier 24 en het miezert wat buiten, ben net van de motor gestapt zodat ik in bed kan omvallen. En slaapkamer op het noorden, ik heb mazzel.

[ Bericht 19% gewijzigd door loveli op 05-07-2012 01:44:08 ]
crap in = crap out
  donderdag 5 juli 2012 @ 05:16:46 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113793735
Het is nog 18 graden :o

O+ zomer
pi_113793854
Fijn Prob! *O*

Goedemorgen :W.

Planning:
O: Yoghurt met appel en blanke rozijnen, drie mueslicrackers met biefstukworst/kipfilet/hüttenkäse (en komkommer)
T: Appel (tenzij geen tijd, dan komt hij bij m’n toetje)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, zongedroogde tomaten en forel
D: Mie met roerbakgroenten, champignons en kipfilet
T: Sorbet- of yoghurtijs met frambozen/blauwe bessen
  donderdag 5 juli 2012 @ 07:17:33 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113793982
:O op kantoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113794014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:27 schreef Tinkepink het volgende:
Lid lichte wimpersclub meldt zich.
^^

Vlak voor de bevalling heb ik ze laten verven, best handig eigenlijk :@. Make-up gebruik ik tegenwoordig alleen nog op feestjes of etentjes, heb zo'n hekel aan t afhalen 's avonds..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113794204
Iemand nog tips tegen belachelijk veel zweten?
Een kwartier fietsen naar het station (gewoon rustig fietsen) en het zweet gutst echt over mn hoofd. :{
Doe wat je niet durft.
pi_113794220
Phaidra, hoe gaat het met jou? En met de kleine man? Groeit ie goed? :)
Doe wat je niet durft.
pi_113794322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, hoe gaat het met jou? En met de kleine man? Groeit ie goed? :)
Het gaat wel goed! Aan het wind van de dag kan je me opvegen, maar overdag gaat het wel prima :Y. Beetje drukke week met afspraken (moest voor het eerst met de kleine (en mini-kat) met mijn auto weg, dat was nog best een gedoe) maar vandaag kan ik weer rustig opstarten ipv haasten *O*

De kleine groeit nu goed en weegt al boven de 3 kg. Er zijn zelfs kleertjes die te krap worden :D

Vannacht mochten we zomaar 6 uur slapen, van 22 tot 4 uur _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113794356
Morning!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog tips tegen belachelijk veel zweten?
Een kwartier fietsen naar het station (gewoon rustig fietsen) en het zweet gutst echt over mn hoofd. :{
Rustiger fietsen? :P Ik denk dat t gewoon je lot is eigenlijk :') sommige mensen zweten nou eenmaal meer dan anderen... schoon shirtje mee?
Oh een Kettlechipsboks :)
pi_113794361
Morgen!

Laatste dag van de week *O*

Geen idee Henk! Ligt het niet gewoon aan de hoge temperaturen/benauwdheid van de afgelopen dagen?
Of heb je er altijd last van?
pi_113794477
volgens mij is het ook wennen aan de warmte? En het helpt niet dat het iedere dag zoveel graden omhoog of omlaag gaat.

Nog ff terugkomend op het mascara verhaal, wat ik stom vond was dat de mascara's waar je hier 15 a 20 euro voor betaalt, dat die in Amerika gewoon 7 dollar kosten. Dan voel ik me gewoon genaaid...zonder te zoenen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113794569
Warmte is heerlijk.....behalve als je heeeuuuuul veel aubergines moet grillen :%
pi_113794588
Team uberwenkbrauwen meldt!
:@ als ik er niets aan doe heb ik er maar 1, met gigantische wildgroei...

Geen tips wat dat betreft, HPKW, heb hetzelfde...
Wat doet sigme's lichaam zo anders dan :?
Voordeel is wel dat ik 's winters zonder probleem in een t-shirtje en korte broek kan rondlopen :P

Wat ik op dit soort dagen heerlijk vind is lekker koude kwark of zoals gisteren koud blikje makreelfilets, dan tenminste weer een poosje koel :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113794831
Tas inpakken om zo weer weg te gaan.. Niet zo'n zin nog maar komt wel denk ik!
pi_113794996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

1. Nooit
1/2. Panty/legging
3. Geeft lompe benen suggestie van enige vorm, sexy, staat mooi onder jurkjes
4. Geen idee, heb ik ook niks mee :+
5. Zit meestal niet na een half uur overal behalve op je wimpers. Verder: waarom kopen mensen een saab, terwijl een opel vectra hetzelfde onderstel heeft :P
Dat is ongeveer ook mijn antwoord, met dan nog erbij: die goedkope mascara klontert, plakt je wimpers aan elkaar en maakt er meer een soort smurrie van dan netjes donkere wimperhaartjes. Oh en na een maand of 3 kan je het wegpleuren, die van 30 euro die ik koop kan ik minstens een jaar mee.
pi_113794999
Prob, vaagheid het is je lot :P

Verder mogge!

Het was hier op de slaapkamer ook rond de 30 graden, heb er met alle plezier een droge keel aan over gehouden om de airco maar aan te kunnen hebben.

En die is wel drie keer aangeweest :') /record.

Ben nu wel duf na zoveel slaap :+
pi_113795064
O ik ga weg, kamperen. Paar dagen via studie. Maar het is een beetje druk qua studie nog dus nog niet zo'n zin omdat ik nog veel moet regelen..
pi_113795070
Morning!

Weer een drukke dag in het vooruitzicht... bweeh.

Planning qua eten:
O: dubbele bth pindakaas
T: 2 perziken en een peertje
L: gevulde salade + broodje
T: 200 ml vanilleyoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: hardlopen
D: omelet 2 eieren met champignons en tomatensalade
pi_113795094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef Probability het volgende:
O ik ga weg, kamperen. Paar dagen via studie. Maar het is een beetje druk qua studie nog dus nog niet zo'n zin omdat ik nog veel moet regelen..
Het is wel prima weer om te kamperen nu :Y
Al geven ze wel steeds minder goed weer op helaas.
De regeldingen opschrijven en erna oppakken?
pi_113795108
Wat een mooi weer.
Gelukkig zit ik de h hele dag binnen :+
pi_113795121
Hier in huis is het goed koel te houden :) 23 graden is het record en dan is het boven altijd nog koeler.
Heerlijk die warmte, scheelt me toch een handvol pijnstillers op een dag.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: cappuccino, appel
L: berg salade met feta en olijfjes, gekookt ei, karnemelk
T: cappuccino, cracker met kaas, worteltjes, komkommer
D: misschien iets met verse erwtjes uit de voortuin, ze zien er rijp uit :) nog even verzinnen dus, ik denk rijst en vis ofzo..
T: kwark met banaan
pi_113795163
Jeetje jullie doen alsof het 40 graden is :D

Henk, ik zweette ook enorm op de fiets maar volgens mij kwam het meer doordat het benauwd is dan doordat het zo warm was. Gewoon schoon shirtje meenemen!
pi_113795196
Bij -1 doe jij alsof je op Pluto rondloopt :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113795199
*O* voor de mini van Phaidra! *O* Goed zeg, O+

Volgens mij is dat zweten hier echt iets van de laatste maanden. Rete irritant allemaal. Ik fiets rustig naar het station, stap van mn fiets af, ga eerst mn zakdoeken zoeken om mn gezicht af te doen en dan kan ik weer verder.
Ik ben gewend dat ik met sporten veel zweet, maar 5 km naar het station fietsen valt bij mij niet onder de categorie sporten. :P

Maar ik ga zo wel even in mn lunchpauze op zoek naar anti zweet middeltjes. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 5 juli 2012 @ 09:25:23 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113795203
Nou, ik vind het nu best benauwd en klammig zweetweer. Je merkt duidelijk dat er onweer aan komt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113795252
Idd, tis niet de warmte die irritant is, maar dat benauwde wel.
pi_113795285
Ik kan niet goed tegen warmte. Aan het eind van de zomer wel, maar dat moet ook wel met een huis met plat dak en grote ramen. Is net een kas..
Kou daar heb ik geen last van. Ergens in mn stamboom zit scandinavisch bloed, is in de winter wel handig.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 09:31:10 #69
70532 loveli
N
pi_113795309
Zweet - botox.
crap in = crap out
pi_113795312
De stukdoors beginnen vandaag.. toch altijd weer een gedoe.. heb ook maar weinig slaap gehad vannacht. We moesten op zolder slapen (we hebben gelukkig een mobiele airco) maar ik kon voor geen meter liggen op dat matras. Uiteindelijk maar naar de bank verhuisd, denk dat het half 3 was voor ik sliep :O
pi_113795314
^O^
pi_113795324
Henk, ik heb ooit gehoord dat hoe beter de conditie, hoe meer zweet, maar dat weet ik nie zeker :P
Wel bloedirritant! Op je lichaam kan je vanalles smeren, maar op je hoofd is het wat minder makkelijk!
pi_113795350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
*O* voor de mini van Phaidra! *O* Goed zeg, O+

Volgens mij is dat zweten hier echt iets van de laatste maanden. Rete irritant allemaal. Ik fiets rustig naar het station, stap van mn fiets af, ga eerst mn zakdoeken zoeken om mn gezicht af te doen en dan kan ik weer verder.
Ik ben gewend dat ik met sporten veel zweet, maar 5 km naar het station fietsen valt bij mij niet onder de categorie sporten. :P

Maar ik ga zo wel even in mn lunchpauze op zoek naar anti zweet middeltjes. :)
botox!! :P
pi_113795351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:
Ik kan niet goed tegen warmte. Aan het eind van de zomer wel, maar dat moet ook wel met een huis met plat dak en grote ramen. Is net een kas..
Kou daar heb ik geen last van. Ergens in mn stamboom zit scandinavisch bloed, is in de winter wel handig.
Dat heeft Freud ook. Die gaat pas functioneren rond het vriespunt. Slapen doet hij nu ook nauwelijks :+
pi_113795363
Henkert, eigenlijk zou ik niet met allerlei middejtjes aan de slag gaan. Neem gewoon zo'n sprayflesje water en een zakdoek mee, dan kom je iig fris aan!

Toen ik gisteren een sprintje moest trekken naar de trein was ik ook echt zeiknat, belachelijk gewoon. Maar niet eens een beetje moe :D en het zweet kwam in stralen van m'n gezicht af, vet ranzig :')
pi_113795370
Ik ben juist ontzettend onhollands, hoe dichter bij de 30C hoe beter ik me voel en iets eroverheen kan ik ook nog prima handelen.
pi_113795379
ik vind het nu wel lekker O+ Het is iig niet koud :P
pi_113795381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef MarMar het volgende:
Ik ben juist ontzettend onhollands, hoe dichter bij de 30C hoe beter ik me voel en iets eroverheen kan ik ook nog prima handelen.
Komt door je lijfproblemen. Ik functioneer ook beter bij warmte.
  donderdag 5 juli 2012 @ 09:35:04 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113795396
Hello! Gisteravond ben ik nog wezen sporten en dat was tof. Lekker snelle danspasjes, megaspanning in mn onderbenen, wehehe. Nadeel was wel de combi met eten, maar heb achteraf nog en boterham met roerei met tomaat en champignon naar binnen geschoven.

Oh en ik gebruik nooit mascara/wenkbrauwpotlood, heb al stevige donkere wenkbrauwen en mijn wimpers zijn ook donker :P Ik ben altijd Toos make-up-loos >:O Maar dat wisten jullie al dus waarom ik dit post mag Joost weten :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113795446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Komt door je lijfproblemen. Ik functioneer ook beter bij warmte.
Probably, maar toen deze nog niet aanwezig (of in elk geval niet zo als nu) waren, was ik ook al een warmtemeisje. Ik schijn dan ook zuideuropees en afrikaans bloed te hebben ;) (soort van vuilnisbakkie ben ik)
pi_113795566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Probably, maar toen deze nog niet aanwezig (of in elk geval niet zo als nu) waren, was ik ook al een warmtemeisje. Ik schijn dan ook zuideuropees en afrikaans bloed te hebben ;) (soort van vuilnisbakkie ben ik)
Ach, ik hoop telkens van de melkboer te zijn....een italiaan...dat vind ik wel wat :+
pi_113795620
Nou.....het schiet al op :')

pi_113795629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Ach, ik hoop telkens van de melkboer te zijn....een italiaan...dat vind ik wel wat :+
Ik heb nog nooit een Italiaanse melkboer gezien haha ;)
pi_113795696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een Italiaanse melkboer gezien haha ;)
Nee duh...die zijn telkens met andere dingen bezig....blondjes maken enzo :+
pi_113795761
Hello! Ik heb gisteren niks gedaan, mijn benen waren echt pap na 2 dagen op rij flink sporten. Vanavond weer hardlopen. Ik merk dat het wel zwaarder gaat als het warm is en ben erg blij met de airco op het werk. Toch ga ik maar gewoon hardlopen, want als ik van warmte een geldig excuus maak dan zit ik de hele zomer stil, en da's niet echt een handig idee.

Kreeg van de week trouwens twee keer een compliment dat je echt wel aan mijn benen kunt zien dat ik veel aan het hardlopen ben. Jammer dat dat niet op heupen/buik ook iets doet..

Mini, hoe was het klimmen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_113795768
Ik duim ook voor een leuke melkboer :Y voor mezelf dan wel hé 8-)

Overigens kan ik het laatste geld van mijn auto ophalen vanmiddag *O*
pi_113795947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

botox!! :P
In mn voorhoofd?! :D No way! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
Henk, ik heb ooit gehoord dat hoe beter de conditie, hoe meer zweet, maar dat weet ik nie zeker :P
Wel bloedirritant! Op je lichaam kan je vanalles smeren, maar op je hoofd is het wat minder makkelijk!
Kijk, dat klinkt wel weer cool. B-)
Maar irritant is het dus zeker! :{
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Henkert, eigenlijk zou ik niet met allerlei middejtjes aan de slag gaan. Neem gewoon zo'n sprayflesje water en een zakdoek mee, dan kom je iig fris aan!

Toen ik gisteren een sprintje moest trekken naar de trein was ik ook echt zeiknat, belachelijk gewoon. Maar niet eens een beetje moe :D en het zweet kwam in stralen van m'n gezicht af, vet ranzig :')
Ook een goed punt. Heb sowieso altijd zo'n mini nivea deo in mn tas zitten. :)
Maar dat dat is het dus. Kleine inspanning, helemaal niet moe en je helemaal te pletter zweten. >:O
Irritant is het!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 10:00:58 #88
70532 loveli
N
pi_113796065
Minder drinken :')

Geen vocht in = geen vocht uit :Y
crap in = crap out
pi_113796086
Owja! Lijstjestijd! :)

O: havermout, kwark, frambozen, bosbessen, koffie verkeerd.
T: wilde perzik, nectarine
L: 4 kleine geroosterde boterhammen, 3 gebakken eieren met megaplak ham
T: paranoten, walnoten, amandelen
D: moet ik nog verzinnen, ik denk een enorme bak sla met extra ingredienten. :)
S: nieuw schema in de sportschool, dus zwaar. B-)
T: kwark. B-)

Zonder D is het 1262 cal, 97 gr eiwit, 130 gr kh, 43 gr vet

Ook fijn: de weegschaal lijkt te vinden dat mijn gewicht naar beneden gaat en ik had gister mijn halve marathon shirtje aan en dat zat toen ik het kreeg echt te krap. en nu zat het eigenlijk best ok. *)
Doe wat je niet durft.
pi_113796129
Wat zijn dat, An? :@

Zweten kan dan ook weer een teken zijn van te weinig vochtinname, loveli :P
pi_113796137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef loveli het volgende:

Gaat het goed met je? :P
Heb je al op FB gekeken bij de Urbanathlon Slankies groep? B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113796171
Hier ook een lijstje:

O: nectarine, yoghurt, muesli
L: 3 bth houmous
T: banaan, nectarine
D: ?
S: intervattraining hardlopen
pi_113796184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Quinazoline het volgende:

Mini, hoe was het klimmen?
Leuk! Ik durfde wel nog niet helemaal tot bovenin (hoogtevrees), maar wel elke keer een stukje hoger. Het viel me reuze mee hoe eng het was, en het is wel echt leuk om te doen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_113796235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef loveli het volgende:

Nou, bij het klimmen had ik eigenlijk al dorst toen we begonnen, maar "geen vocht uit" ging toch niet op. Damn. :')
Everything has changed
pi_113796249
Lijstje:
S: 20min joggen :') ging beroerd...
O: kwark/havermout/rozijnen, glas melk, slok sinaasappelsap
T: bth pindakaas
L: 2x bth peer/kipfilet/schinken, 2x kiwi, 2x glas melk
T: bth pindakaas
T: blikje makreelfilets
S: 45min. kracht
D: bruine bonen met spek
T: kwark
pi_113796270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn dat, An? :@

Zweten kan dan ook weer een teken zijn van te weinig vochtinname, loveli :P
Gegrilde augergines.

Plakjes snijden, vocht eruit trekken met zout. Dressing van platte peterselie, munt, knoflook, peper, zout, witte wijn azijn en olifolie.

Grillen, dressing erover, done! Lekker op plakjes stokbrood!
pi_113796450
ik gooi er ook nog even mijn lijstje in:

O: havermoutpap met banaan, kokos en whey
T: cabernossi
L: restje sperziebonen van gister met kip
T: kleine salade van veldsla, zalm, roomkaas en olijfolie
D: courgette reepjes als pasta en dan gewone pastasaus met mini gehaktballetjes en kaas :9
T: espresso en praline

Zo eten lijkt trouwens wel te werken. Ik snoep iedere dag een beetje :P Maar overall meer groente, meer vlees en goede vetten.

De weegschaal stond vanmorgen op de 76 kg en dat ben ik in geen jaren geweest :o
pi_113796479
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef Quinazoline het volgende:
Hier ook een lijstje:

O: nectarine, yoghurt, muesli
L: 3 bth houmous
T: banaan, nectarine
D: ?
S: intervattraining hardlopen
Dat mag een flink diner worden!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 10:15:48 #99
70532 loveli
N
pi_113796506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gaat het goed met je? :P
Heb je al op FB gekeken bij de Urbanathlon Slankies groep? B-)
*klik*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 10:17:57 #100
70532 loveli
N
pi_113796578
Facebook advertentie:

Tip: Verlies 4Kg/Week
Volg deze tips en verlies 12 kg in maar 4 weken. Hier is het!

:') Leer rekenen.
crap in = crap out
pi_113796593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:

D: courgette reepjes als pasta en dan gewone pastasaus met mini gehaktballetjes en kaas :9

Zo eten lijkt trouwens wel te werken. Ik snoep iedere dag een beetje :P Maar overall meer groente, meer vlees en goede vetten.

De weegschaal stond vanmorgen op de 76 kg en dat ben ik in geen jaren geweest :o
Jeej voor Aurum *O*
pi_113796656
quote:

Klinkt bijzonder goed! *O*
Lekker lijstje trouwens. :) En fijn van je gewicht! Merk je het ook aan je kleding?
Doe wat je niet durft.
pi_113796688
quote:

Wat is je tactiek precies, gewoon weinig carbs? En juist bij het avondeten weglaten, of is dat toeval? Werkende strategieën zijn altijd goed om te weten. :P
In elk geval fijn dat het zo goed werkt voor je!
Everything has changed
pi_113796716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
Facebook advertentie:

Tip: Verlies 4Kg/Week
Volg deze tips en verlies 12 kg in maar 4 weken. Hier is het!

:') Leer rekenen.
:D :')

En goed bezig Aurum!!
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:22:36 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113796739
Aurum 76 kilo _O_ Goed zeg! *O*

Ik ga zelf voor mn gevoel wel lekker de laatste tijd, alleen lijkt mijn kleding gewoon hetzelfde te zitten... :+
pi_113796786
^O^ voor HPKW en Aurum en Maria ondanks het niet-merken-bij-kleding :{
pi_113796800
Lekker bezig aurum! Gaat het relatief makkelijk of heb je het idee dat je echt keihard ervoor moet bikkelen?
pi_113796944
Planning nog even:

O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd, rijstwafel pindakaas
L: 2 kleine speltbh smeerworst, 2 met pindakaas (wat anders :'))
T: gele paprika
T: paar nootjes en handje blanke rozijnen
D: salade nicoise; 2 eieren, sperziebonen, blikje tonijn aangemaakt met wat mayonaise en wat gebakken aardappeltjes (moet ff praktisch want onderweg)
T: stukje raw brownie denk ik
pi_113796987
Ik zag een Mini vanochtend! 8-) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113797045
Lekker Aurum! Ik vind je lijstjes de laatste tijd ook vaak lekkere dingen bevatten :9
Courgetteslierten in plaats van pasta doe ik ook weleens, smaakt prima!

Wat is je doel nu? Of gewoon rustig aan en zien waar het schip strandt?

Mooi lijstje Nallie, as usual!

Ik heb besloten even geen lijstjes te posten (of zelf bij te houden thuis), het begint weer een beetje te tijdrovend te worden, hou me er teveel mee bezig, denk liever aan wat anders dan aan een eetplanning :) Ik blijf natuurlijk wel op dezelfde voet doorgaan, maar dan zonder het geforceerde enzo.
pi_113797071
Ben ik trouwens de enige die raar wordt aangekeken wanneer je vis uit blik eet? :@
M'n ma zei laatst tegen me dat blikjes kattevoer goedkoper waren dan blikjes vis in olie... Toen ik vertelde dat die blikjes voor mijzelf waren kreeg ik me toch een rare blik.
pi_113797087
aurum wat goed! *O*
pi_113797142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik trouwens de enige die raar wordt aangekeken wanneer je vis uit blik eet? :@
M'n ma zei laatst tegen me dat blikjes kattevoer goedkoper waren dan blikjes vis in olie... Toen ik vertelde dat die blikjes voor mijzelf waren kreeg ik me toch een rare blik.
Moet bekennen dat ik wel een beetje kijk van :?

Hoeveel kilo verschil is het dan dames?
Merkte zelf bij 5 kilo ook nog geen verschil, bij 9 kilo daarentegen :o
pi_113797144
Goed zeg aurum! ^O^

Gisteren:
O: panini kaas/ham
L: 1 bruin bolletje met kaas, komkommer, radijs, lente-ui
T: bakje radijsjes met wat zout
T: halve grapefruit
T: bolletje bakkerscracker met filet a. en nog twee van hetzelfde
T: wodka, katjang wat chippies (30 gram)
D: gestoofd konijn met meegestoofde knoflookjes en champignons/ui, bloemkoolpuree, rauwkostsalade was lekker!
T: 3 koekjes }:|

Vandaag:
O: 50 gram All Bran Fruit 'n Fibre met 60 gram halfvolle melk
T: verse ananas
L: gebakken champignons, ui en ei en gesmolten kaas op een bruin bolletje
T: beetje bloemkoolpuree met rauwkostsalade
D: bij mijn vader.
pi_113797164
quote:
Geen commentaar over kattevoer gehad, wel over dat het niet al te elegant is om die visjes zo uit blik op te lepelen :')

Sowieso zijn blikjes in olie heel slecht voor katten. Blikjes vis zijn (ook op water) ook te eenzijdig voer voor katten. Maar dat terzijde :P
pi_113797252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag een Mini vanochtend! 8-) .
Ja, ongeplande mini-meets ftw! :)
Whehe, mini. :')

Viz, gaat het om het eten van vis uit blik, of het daadwerkelijk uit het blikje eten? Ik eet ook weleens blikjes vis, maar dan doe ik het wel eerst op een bord (en bij voorkeur op brood ofzo). :P
Everything has changed
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:42:17 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113797271
Week 1: paar kilo eraf *)
Nu paar weken later: paar kilo erbij :') Nog niet gemeten ivm opgeblazen buik lately.

Vast allemaal spieren! oO< :')
pi_113797308
Iemand nog een recept met wortelen?
Heb een lading wortelen liggen maar geen trek in gekookt of oven :@
pi_113797335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog een recept met wortelen?
Heb een lading wortelen liggen maar geen trek in gekookt of oven :@
Volkoren worteltjescake *O* :')
pi_113797343
Wortelpuree!
pi_113797361
Worteltaart, salade met slierten wortel, geraspt door bolognesesaus, geraspt in coleslaw, toch in de oven met honing en tijm?
pi_113797382
Ja wortelsalade vind ik zelf altijd erg lekker.. Wortel raspen beetje mayo + zilveruitje (of slajoltje) en klaar... :9 (ook erg lekker op brood...)
pi_113797406
Beide eigenlijk, mini.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Novem het volgende:

[..]

Geen commentaar over kattevoer gehad, wel over dat het niet al te elegant is om die visjes zo uit blik op te lepelen :')

Sowieso zijn blikjes in olie heel slecht voor katten. Blikjes vis zijn (ook op water) ook te eenzijdig voer voor katten. Maar dat terzijde :P
:D ik zal dan sowieso niet snel elegant gevonden worden :P

Gelukkig niet de enige dus :)

Wortels gewoon met een yoghurt-dip? /minst creatieve oplossing
pi_113797422
quote:
Ja mn huisgenoot vind tonijn uit blik ook naar kattevoer ruiken. En dan eet ik het nog niet eens direct uit blik. Soms doe ik dat wel, scheelt afwas. Verse vis is toch wel lekkerder, maar ook flink duurder jammer genoeg..
pi_113797447
Worteltjes rösti met koriander en parmezaan O+
pi_113797455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:46 schreef Skoap het volgende:
Ja wortelsalade vind ik zelf altijd erg lekker.. Wortel raspen beetje mayo + zilveruitje (of slajoltje) en klaar... :9 (ook erg lekker op brood...)
Wortelsalade it is :)

Moet ik alleen nog iets erbij om ervoor te zorgen dat sporten ook nog een optie is :P
pi_113797495
Ik krijg nu echt zin in sardines op brood :9

Lekker prakken met een fijngesnipperd uitje, beetje mayo en ketchup, zout en peper :9 I'm all about classy food :7
pi_113797523
:D daarom eet ik het ook altijd rechtstreeks uit blik, geen afwas :7

Croutons, Ml?
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:52:03 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113797534
Gewoon zo opknagen die wortels :D
pi_113797554
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gewoon zo opknagen die wortels :D
_O- vermoed dat degene die mee eet (man) dat niet gaat waarderen zeg maar :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:54:27 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113797601
quote:

Goedzo, lekker gezond eten zonder honger maar met veel veel gezonde dingen dat werkt gewoon heel goed
pi_113797607
Bij mij is het volgens mij vooral meer spieren ipv vet.
Geloof dat ik vorig jaar na die halve ook ongeveer rond hetzelfde gewicht zat als nu (scheelt misschien 1 of 2 kilo), maar dat shirtje was echt te klein.
En nu zit het goed.

Afijn, ik ben ook nog steeds die ene centimeter op mn heupen kwijt, misschien komt het ooit wel goed en verdwijnen er nog minstens 5 cms op mijn heupen. B-) En op mn dijen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113797798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Jeej voor Aurum *O*
*O*
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder goed! *O*
Lekker lijstje trouwens. :) En fijn van je gewicht! Merk je het ook aan je kleding?
ja, kost weinig moeite, da's ook belangrijk voor de lange termijn :P

Ik merk dat mijn rokken beginnen te draaien, dus dat betekent dat de heup kont regio kleiner was. Zelfs mijn lief zei dat ik was afgevallen toen ik gisteraaf als bevallige deerne achter hem aan huppelde in mijn spandex broek :P
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat is je tactiek precies, gewoon weinig carbs? En juist bij het avondeten weglaten, of is dat toeval? Werkende strategieën zijn altijd goed om te weten. :P
In elk geval fijn dat het zo goed werkt voor je!
ik blijf onder de 75 gram carbs en rond de 1800 kcals. Vetten moeten meer zijn dan eiwitten.

De carbs haal ik uit onbewerkte producten. Dus havermout/lijnzaad/fruit/groente etc. Ik eet weleens wat brood, maar dan speltbrood. En pasta en dat soort dingen sla ik over :+

Goede vetten uit noten/avocado en olijfolie. En vlees is nom :9~
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig aurum! Gaat het relatief makkelijk of heb je het idee dat je echt keihard ervoor moet bikkelen?
Ik moet altijd bikkelen. Maar, dit lijkt te werken, beetje bij beetje :s) Mag eigenlijk ook wel na zoveel jaar :X
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef Novem het volgende:
Lekker Aurum! Ik vind je lijstjes de laatste tijd ook vaak lekkere dingen bevatten :9
Courgetteslierten in plaats van pasta doe ik ook weleens, smaakt prima!

Wat is je doel nu? Of gewoon rustig aan en zien waar het schip strandt?

Mooi lijstje Nallie, as usual!

Ik heb besloten even geen lijstjes te posten (of zelf bij te houden thuis), het begint weer een beetje te tijdrovend te worden, hou me er teveel mee bezig, denk liever aan wat anders dan aan een eetplanning :) Ik blijf natuurlijk wel op dezelfde voet doorgaan, maar dan zonder het geforceerde enzo.
Ik kijk wel waar het schip strand. Het gaat bij mij niet zo snel hoor, dus elk onsje is er 1 :+

Vervelend om te lezen dat je lijstjes posten te tijdrovend vindt. Ik bedenk mijn lijstje en bedenk dan ook welke boodschappen ik moet doen. Hoe doe jij dit dan?
quote:
ik eet tonijn uit blik/makreel uit blik/ soms zalm uit blik

*blikboks*
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja mn huisgenoot vind tonijn uit blik ook naar kattevoer ruiken. En dan eet ik het nog niet eens direct uit blik. Soms doe ik dat wel, scheelt afwas. Verse vis is toch wel lekkerder, maar ook flink duurder jammer genoeg..
als je je blikje weggooit, eerst in een boterhamzakje en een knoop erin. Dan pas weggooien. Dan stinkt niet het hele huis naar jouw visescapades
pi_113797828
Zo, dat was mijn langste post ever :+

Wat ik trouwens ook erg fijn vind, dit is mijn laagste gewicht in tijden én het is rond die tijd van de maand. Wanneer ik normaal superpoofy ben!
pi_113797890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat mag een flink diner worden!
Ik blijf het lastig vinden. Heb echt het idee dat ik niet super weinig eet voor mijn lengte (ben juist bewust naar een bth minder gegaan) maar ik val al maanden niet meer af. Ik weet dat je niet lokaal kunt afvallen, maar op een gegeven moment zou die buik toch minder moeten worden, ook als ik op gewicht blijf omdat ik spier aan het opbouwen ben?

D zal wel iets worden van mie met roerbakgroente en makreel, of misschien een goed gevulde salade (met daarbij altijd iets van brood of pasta).
pi_113798004
oeps :P.
pi_113798015
:| quote ipv edit.
2x :'(
pi_113798029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik blijf onder de 75 gram carbs en rond de 1800 kcals. Vetten moeten meer zijn dan eiwitten.

De carbs haal ik uit onbewerkte producten. Dus havermout/lijnzaad/fruit/groente etc. Ik eet weleens wat brood, maar dan speltbrood. En pasta en dat soort dingen sla ik over :+
Klinkt alsof je zo in elk geval heel gezond eet!
Ik las een stukje in de NRC Next van een paar dagen geleden, dat je rustverbruik hoger blijft bij afvallen als je relatief meer vetten en minder koolhydraten eet. Dat komt wel overeen met jouw strategie. :)
Everything has changed
pi_113798036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik blijf het lastig vinden. Heb echt het idee dat ik niet super weinig eet voor mijn lengte (ben juist bewust naar een bth minder gegaan) maar ik val al maanden niet meer af. Ik weet dat je niet lokaal kunt afvallen, maar op een gegeven moment zou die buik toch minder moeten worden, ook als ik op gewicht blijf omdat ik spier aan het opbouwen ben?

D zal wel iets worden van mie met roerbakgroente en makreel, of misschien een goed gevulde salade (met daarbij altijd iets van brood of pasta).
Ik heb dat ook hoor! Zelfs als ik op andere plekken naar mijn idee zelfs te dun word, blijft er altijd een spekje op mn buik :') Volgens mij heeft dat ook met bouw te maken ofzo...ik kom daar ook als eerste aan.
pi_113798039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, dat was mijn langste post ever :+

Wat ik trouwens ook erg fijn vind, dit is mijn laagste gewicht in tijden én het is rond die tijd van de maand. Wanneer ik normaal superpoofy ben!
Dan ben je volgende week dus nog een stukje lichter ;)
Goed bezig!! *O*
pi_113798050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Goed punt, maar je O is misschien 400 calorieen, je lunch ook zoiets, een nectarine is misschien 100, dus dan zit je aan 900.
Hoeveel calorieen probeer je naar binnen te krijgen?
Ik probeer rond de 2000 te zitten, inlcusief sporten. Jij bent dan wel klein, maar je zult toch ook niet onder de 1500 moeten gaan zitten toch?
Doe wat je niet durft.
pi_113798066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor! Zelfs als ik op andere plekken naar mijn idee zelfs te dun word, blijft er altijd een spekje op mn buik :') Volgens mij heeft dat ook met bouw te maken ofzo...ik kom daar ook als eerste aan.
Nouja, de rest is dus ook nog echt niet te dun ofzo, en het is dus echt wel meer dan een spekje :(.
pi_113798086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef _aurum_ het volgende:

Ik kijk wel waar het schip strand. Het gaat bij mij niet zo snel hoor, dus elk onsje is er 1 :+

Vervelend om te lezen dat je lijstjes posten te tijdrovend vindt. Ik bedenk mijn lijstje en bedenk dan ook welke boodschappen ik moet doen. Hoe doe jij dit dan?
Ik doe 1 keer per week boodschappen, dus ik stel mijn lijstjes samen uit wat ik in huis heb die week.

Ik denk er gewoon teveel aan, in de middag zit ik al, hmm wat zal ik morgen eten? Dan zit ik een planning te maken, kcals door de teller, 's avond mijn O en L maken, oh ik heb 2 keer noten vandaag en zit boven 2000 kcals, dan een portie noten eraf, oh, 1700 kcals is weer te weinig, wat kan er nog meer bij? etc etc

Qua tijd spendeer ik er teveel aan, maar ook in mijn hoofd, ben te perfectionistisch denk ik.
Toen ik een maand zonder lijstjes bezig was ging het ook prima en ik viel nog af, dus ik ga het weer zonder lijstjes proberen, gewoon op gevoel.
pi_113798096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed punt, maar je O is misschien 400 calorieen, je lunch ook zoiets, een nectarine is misschien 100, dus dan zit je aan 900.
Hoeveel calorieen probeer je naar binnen te krijgen?
Ik probeer rond de 2000 te zitten, inlcusief sporten. Jij bent dan wel klein, maar je zult toch ook niet onder de 1500 moeten gaan zitten toch?
Ja zo rond de 1500-1600 inderdaad. Maar een D is toch al snel 600 heb ik het idee.
pi_113798111
Joh, ik ben al maanden 2 keer per week serieus krachttraining aan het doen (in de categorie dat mensen je verwonderd aankijken omdat je zo fanatiek bezig bent!) en het enige verschil wat ik echt merk is dat mijn armen slanker zijn geworden (minder spek, eindelijk spieren zichtbaar).
En dat is dus naast mn hardlopen en spinnen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_113798133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja zo rond de 1500-1600 inderdaad. Maar een D is toch al snel 600 heb ik het idee.
Hangt er vanaf wat je erin gooit. Ik sla nog wel eens de pasta/rijst/aardappels over, en dan valt het meestal wel mee met de calorieen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113798134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Joh, ik ben al maanden 2 keer per week serieus krachttraining aan het doen (in de categorie dat mensen je verwonderd aankijken omdat je zo fanatiek bezig bent!) en het enige verschil wat ik echt merk is dat mijn armen slanker zijn geworden (minder spek, eindelijk spieren zichtbaar).
En dat is dus naast mn hardlopen en spinnen. :P
Ja, mensen noemen mij ook sportief, maar dat is nou niet echt aan me te zien ofzo :'). En dat ben ik wel een beetje zat.
pi_113798153
Beetje mosterd na de wortels, maar wortel-halwa is ook erg lekker! wel veel werk als je geen keukenmachine hebt.
pi_113798155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je erin gooit. Ik sla nog wel eens de pasta/rijst/aardappels over, en dan valt het meestal wel mee met de calorieen. :)
Meestal als ik dat doe voelt het toch niet als een volwaardige maaltijd en neem ik later op de avond nog iets als zoute stokjes ofzo. Dat werkt dus niet zo goed bij mij.

Denk nu aan http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=salade+courgette als D, maar dan met minder pasta, 1-2 extra paprika's en meer olijven. Vind de porties van AH altijd ook wel aan de kleine kant qua groente (hoewel ik hier 500gr pasta voor 4 personen wel weer veel vind).
pi_113798166
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik doe 1 keer per week boodschappen, dus ik stel mijn lijstjes samen uit wat ik in huis heb die week.

Ik denk er gewoon teveel aan, in de middag zit ik al, hmm wat zal ik morgen eten? Dan zit ik een planning te maken, kcals door de teller, 's avond mijn O en L maken, oh ik heb 2 keer noten vandaag en zit boven 2000 kcals, dan een portie noten eraf, oh, 1700 kcals is weer te weinig, wat kan er nog meer bij? etc etc

Qua tijd spendeer ik er teveel aan, maar ook in mijn hoofd, ben te perfectionistisch denk ik.
Toen ik een maand zonder lijstjes bezig was ging het ook prima en ik viel nog af, dus ik ga het weer zonder lijstjes proberen, gewoon op gevoel.
^O^

Had het er toen ook al met je over, stress is net zo slecht voor je lijn als slecht eten ;)
pi_113798199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:12 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, mensen noemen mij ook sportief, maar dat is nou niet echt aan me te zien ofzo :'). En dat ben ik wel een beetje zat.
Gewoon volhouden. Soms kunnen de laatste kilo's eraf je er heel anders uit laten zien. Ik was altijd redelijk fors ook met 85 kg en nu zien mensen me ineens als sportief gebouwd. Terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel veranderd is het laatste half jaar..
pi_113798230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Novem het volgende:

[..]

oh, als dat werkt dan is het prima. Bij mij zou dat resulteren in missende ingredienten bij dingen die ik wil maken :+

En je moet er niet teveel mee bezig willen zijn, het moet wel leuk blijven :P
pi_113798251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gewoon volhouden. Soms kunnen de laatste kilo's eraf je er heel anders uit laten zien. Ik was altijd redelijk fors ook met 85 kg en nu zien mensen me ineens als sportief gebouwd. Terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel veranderd is het laatste half jaar..
Tsjaa.. laatste kilo's. Met 1m62 en 66 kg zijn het volgens mij ook nog wel meer dan alleen de laatste kilo's, maar wel de laatste die ik er af ga krijgen (ivm jezelf accepteren en realistisch zijn en jojoen vermijden).
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:17:18 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113798283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Tsjaa.. laatste kilo's. Met 1m62 en 66 kg zijn het volgens mij ook nog wel meer dan alleen de laatste kilo's, maar wel de laatste die ik er af ga krijgen (ivm jezelf accepteren en realistisch zijn en jojoen vermijden).
Ik vind jou er op fotootjes al best heel slank uitzien hoor! :o :Y Niet tenger ofzo maar dat is je bouw ook niet.
pi_113798285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Had het er toen ook al met je over, stress is net zo slecht voor je lijn als slecht eten ;)
Klopt :)

Ik wil gewoon niet zo'n persoon worden die op een geforceerde en ongezonde manier omgaat met eten, nu moet ik nog afvallen en helpen lijstjes me, maar straks zit ik op mijn streef en dan wil ik het ook wel zonder plannen kunnen.
pi_113798310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind jou er op fotootjes al best heel slank uitzien hoor! :o :Y Niet tenger ofzo maar dat is je bouw ook niet.
Ik post natuurlijk alleen de positieve he :P. Ik zal wel eens even gaan zoeken naar wat ik bedoel :).

En thanks :@
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:18:09 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113798312
Huppelende Aurum in spandex :D *denkt er een cape en maskertje bij*
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:20:07 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113798371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet zo'n persoon worden die op een geforceerde en ongezonde manier omgaat met eten, nu moet ik nog afvallen en helpen lijstjes me, maar straks zit ik op mijn streef en dan wil ik het ook wel zonder plannen kunnen.
Ha bekend. Ik word af en toe ook moe van mezelf. En van de frustratie als ik mezelf weer teleurstel op sport- of eetvlak :') Gaat nergens over want kennelijk is de frusti niet genoeg om keihard aan de slag te gaan :') Al wil ik ook niet keihard maar gewoon hard, zeg maar. Maar dat doet het ook niet echt voor me _O- Lalala.
pi_113798407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik hou echt van plannen, met alles :') autist!
Kan me goed inleven in mn doelgroep in elk geval :P
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 11:21:42 #160
70532 loveli
N
pi_113798422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huppelende Aurum in spandex :D *denkt er een cape en maskertje bij*
_O-
crap in = crap out
pi_113798559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Kan ook aan je bouw liggen. Niet iedereen heeft lichaamsbouw van een latje (gelukkig). Ieder lichaam is anders en gewicht en lengte zeggen niet zo heel veel. Ik ben nu op streefgewicht van ongeveer 80 kg en heb nog steeds BMI van bijna 24..
pi_113798569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha bekend. Ik word af en toe ook moe van mezelf. En van de frustratie als ik mezelf weer teleurstel op sport- of eetvlak :') Gaat nergens over want kennelijk is de frusti niet genoeg om keihard aan de slag te gaan :') Al wil ik ook niet keihard maar gewoon hard, zeg maar. Maar dat doet het ook niet echt voor me _O- Lalala.
Stom is dat he, dat je gewoon moe wordt van je eigen gedachtes. Eten en drinken is ook zo'n onderwerp dat dag en nacht bij je is, je MOET er wel aan denken :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:21 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik hou echt van plannen, met alles :') autist!
Kan me goed inleven in mn doelgroep in elk geval :p
Daar heb ik ook last van :') Sportplanning, eetplanning, spaarplanning, boodschappenlijstjes etc. :P
pi_113798620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Novem het volgende:

Daar heb ik ook last van :') Sportplanning, eetplanning, spaarplanning, boodschappenlijstjes etc. :P
Ben je ook een Lijstjesmaker? Ik maak overal lijstjes voor :') Dus nog naast het Planningsautisme.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113798669
Lijstjes zijn fijn! Dan heb ik tenminste rust in mn hoofd... anders blijft alles malen en vergeet ik weer van alles. Ik heb maar geaccepteerd dat ik zo ben ;)
pi_113798680
En dan bovenaan je lijstje zetten: lijstje maken, zodat je in ieder geval íets kan afstrepen. :+
pi_113798698
Hm ik zou wel een beetje van jullie plannings ability willen hebben. Chaos galore hier :D
pi_113798703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

Kan ook aan je bouw liggen. Niet iedereen heeft lichaamsbouw van een latje (gelukkig). Ieder lichaam is anders en gewicht en lengte zeggen niet zo heel veel. Ik ben nu op streefgewicht van ongeveer 80 kg en heb nog steeds BMI van bijna 24..
Dat is ook zeker zo. Als ik soms hoor over vrouwen die bang zijn dat ze te gespierd worden dan weet ik wel dat ik me daar absoluut niet druk over hoef te maken. Daar zijn we nog wel zooooo ver van vandaan. En ik weet ook waar ik vandaan kom (bijna 15 kg meer) en ben blij dat ik tijdens de afgelopen vakantie met vrienden gewoon in bikini durfde. Maar toch. 1.62 en 66 kg is nog een bmi van 25.1. En dat zegt niet alles, maar het voelt wel alsof ik nog net niet tevreden kan zijn.
pi_113798712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je ook een Lijstjesmaker? Ik maak overal lijstjes voor :') Dus nog naast het Planningsautisme.
Ik heb een kladblok vol met vage lijstjes, kalk er wel een paar per jaar vol :P Heb ook echt tientallen notes in mijn Iphone, lijstjes met restaurants, winkels, vakantiebestemmingen etc :') Heb het onlangs wel opgeschoond :D

Ach, het geeft ons wat te doen :')
pi_113798744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:28 schreef conleche het volgende:
En dan bovenaan je lijstje zetten: lijstje maken, zodat je in ieder geval íets kan afstrepen. :+
LOL

Ik maak wel iedere dag een to do lijst op werk ja :@
pi_113798748
Op 't werk heb ik een lijstje, verder niet :+
pi_113798759
quote:

[..]

Herkenbaar!

Net als dat van die lijstjes trouwens... Ach ja, whatever works.
Everything has changed
pi_113798762
quote:

[..]

misschien moet je proberen niet keihard aan de slag te gaan, maar consequent te zijn? En proberen te accepteren dat dingen anders gaan dan je wil.

Perfectionisme kan ook tegen je werken...
pi_113798784
Op werk heb ik ook een lijstje!!
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 11:33:13 #174
70532 loveli
N
pi_113798845
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:29 schreef Perruche het volgende:
Hm ik zou wel een beetje van jullie plannings ability willen hebben. Chaos galore hier :D
^^
crap in = crap out
pi_113798897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:29 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo. Als ik soms hoor over vrouwen die bang zijn dat ze te gespierd worden dan weet ik wel dat ik me daar absoluut niet druk over hoef te maken. Daar zijn we nog wel zooooo ver van vandaan. En ik weet ook waar ik vandaan kom (bijna 15 kg meer) en ben blij dat ik tijdens de afgelopen vakantie met vrienden gewoon in bikini durfde. Maar toch. 1.62 en 66 kg is nog een bmi van 25.1. En dat zegt niet alles, maar het voelt wel alsof ik nog net niet tevreden kan zijn.
15 kg eraf is echt supernetjes! En het zegt toch ook wel wat dat je nu in bikini durft! En ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij niet zo tevreden over is. En er zijn vast dingen aan je lichaam die je wel mooi vindt. Focus dan voor jezelf op je positieve punten en veranderingen. Geeft veel voldoening dan en een goede stimulans om door te gaan.
pi_113798932
Mijn startnummer voor de drekrees is binnen!

:')
pi_113798947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Mijn startnummer voor de drekrees is binnen!

:')
Yeah! B-)
Dat gaat leuk worden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_113799043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

15 kg eraf is echt supernetjes! En het zegt toch ook wel wat dat je nu in bikini durft! En ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij niet zo tevreden over is. En er zijn vast dingen aan je lichaam die je wel mooi vindt. Focus dan voor jezelf op je positieve punten en veranderingen. Geeft veel voldoening dan en een goede stimulans om door te gaan.
Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebben :') :@ (en ik heb ook geleerd hoe ik me moet kleden :P). En ik ga wel in bikini inderdaad, maar niet vanzelfsprekend en tijdens het zonnen mooi op mijn buik liggen.

Gewoon maar zo door blijven gaan dan dus, want het gezondere leven bevalt me wel erg goed :).

Nu vind ik mezelf een zeur :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door Quinazoline op 05-07-2012 11:43:12 ]
pi_113799077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Te tevreden zijn werkt bij mij juist averechts. :+ Dan denk ik "ach, het maakt ook niet zoveel uit" en ga ik minder op m'n eten letten, terwijl ik qua BMI (en ook uiterlijk, als ik niet een tevreden moment heb) toch echt nog wel wat kwijt mag. Bovendien, als de marge tussen afvallen en gelijk blijven maar klein genoeg is, betekent meer eten al snel zelfs aankomen. :')
Everything has changed
pi_113799287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebben :') :@ (en ik heb ook geleerd hoe ik me moet kleden :P).

Gewoon maar zo door blijven gaan dan dus, want het gezondere leven bevalt me wel erg goed :).

Je bent geen zeur, het kan heel frustrerend zijn als je zo je best doet en het toch nog langzaam gaat :Y .
Bedenk wel dat kilo's die er langzaam afgaan ook duurzame kilo's zijn! Dit is wel echt de allerbeste manier om af te vallen en te zorgen dat t weg blijft!
pi_113799355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je bent geen zeur, het kan heel frustrerend zijn als je zo je best doet en het toch nog langzaam gaat :Y .
Bedenk wel dat kilo's die er langzaam afgaan ook duurzame kilo's zijn! Dit is wel echt de allerbeste manier om af te vallen en te zorgen dat t weg blijft!
Dat idd! En sowieso zit je toch veel lekkerder in je vel als je voldoende beweegt? :)
Doe wat je niet durft.
pi_113799408
Vriendinnetje van mij traint al maanden voor de urbanathlon met speciale schema's en minimaal 5x per week en die is ook totaal nog niet gespierd.. Als ik haar schema aan zou houden ben ik binnen een paar weken echt een atleet :P
pi_113799420
Witlof met kaas en ham uit de oven wordt het vanavond, de erwtjes zijn nog een beetje klein om te plukken :)

Planning.. ehm, ik heb wat vaste dingen waaruit ik varieer, een vaste voorraad in huis sowieso.. dan is het per dag bekijken welke groente het eerste op moet en wat we daar van kunnen maken en waar we zin in hebben.
Soms moeten we dan nog even een ingredient bijshoppen, meestal niet.
Vandaag wel; de ham was al op.
pi_113799438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat idd! En sowieso zit je toch veel lekkerder in je vel als je voldoende beweegt? :)
Zo eens! Als ik kijk naar foto's van tijdje geleden dan zie ik er ook veel gezonder uit, niet perse qua gewicht, maar gewoon uitstraling enzo :)
pi_113799536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik kan geen recente foto vinden om mijn punt te maken. Ik denk dat jullie misschien wel een klein beetje gelijk hebben :') :@ (en ik heb ook geleerd hoe ik me moet kleden :P). En ik ga wel in bikini inderdaad, maar niet vanzelfsprekend en tijdens het zonnen mooi op mijn buik liggen.

Ik ken dat gevoel wel hoor dat het niet snel genoeg gaat, zeker als het nog het laatste stuk is (ik neem aan dat er echt niet nog eens 15 kg af hoeft ;) )
Toch is het denk ik belangrijk dat je jezelf wel even op de schouder klopt voor de prestatie die je al geleverd hebt.
Wees trots op jezelf vrouw! Goed bezig!
pi_113799549
Iemand op FB heeft een wel heel creatief iets gevonden om met wortels te doen, Ml! :D

"Even een wortel uitlaten"

Schiet verdomme nou eens op, heb geen dagen de tijd!
pi_113799752
He Viz, jij was laatst toch ook ineens flink aan het afvallen? Hoe staat het daarmee?
pi_113799897
Dat was gewichtsverlies door omstandigheden :D

Blijkt dat een goede 5 weken elke dag klussen mijn lichaam gewicht laat verliezen... Foto's van de meet lieten wel zien dat het ook veel spiermassa heeft meegenomen, beetje flabby pecs en zo, dunne armpjes ook :{

Doel is nu om voor Aruba nog even een flinke sprint te trekken, motivatie is alleen nog niet je-van-het :{
Zelfde gewicht, spieren weer in vorm, zoiets
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:59:17 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113799942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien moet je proberen niet keihard aan de slag te gaan, maar consequent te zijn? En proberen te accepteren dat dingen anders gaan dan je wil.

Perfectionisme kan ook tegen je werken...
Dat probeer ik nu inderdaad! :o Is wel lastig. Weet alleen niet zeker of we hetzelfde bedoelen :P

Zoiets? -->

- Eerst was ik mega-frusti omdat ik mezelf iedere keer teleurstelde als ik weer geen puf/tijd had om te sporten op dagen/tijden waarop ik het wel deed toen ik Toos Werkeloos was.
- Nu pak ik mijn sportmomenten wanneer het kan en gaat dat relaxter. Ik neem me gewoon niet meer voor om op dagen te gaan dat ik al weet dat ik te moe ga zijn, dus minder teleurstelling w/ En ik heb nieuwe sportmomenten ingelast die ik eerder niet deed.

- Consequent met eten: ik wil 'normaal' eten, dus af en toe iets lekkers mag, maar niet teveel. Probeer iedere dag bij D groenten te eten en verder braaf broodjes met normale dingen. Extra groenten in de vorm van smoothies en knaag-groen uit het vuistje of op de boterham.

Hm dat tweede deed ik eerst ook wel al :') Kan me achteraf met eten ook nooit echt bedenken waar het mis ging. :')
pi_113799956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef V1z0R het volgende:

Blijkt dat een goede 5 weken elke dag klussen mijn lichaam gewicht laat verliezen... Foto's van de meet lieten wel zien dat het ook veel spiermassa heeft meegenomen, beetje flabby pecs en zo, dunne armpjes ook :{

Doel is nu om voor Aruba nog even een flinke sprint te trekken, motivatie is alleen nog niet je-van-het :{
Krijgen we nou nog huisfoto's onderhand?! :)
pi_113800167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef V1z0R het volgende:

Klinkt herkenbaar, ben ook weer wat aan het krachttrainen. Maar krachtverlies valt toch nog mee. Ben wel spiermassa kwijtgeraakt, maar qua kracht merk ik het niet zo erg. Effectievere spieren ofzo ;) Ik focus nu vooral op borstspieren, onderste buik en rugspieren, die heb ik wat verwaarloosd. Schouders en rug zijn nu beetje uit proportie. Die zijn nu veel getrainder dan de rest..

Aruba is wel echt vet, vriend van me woont er nu een jaar en blijft er nog een tijdje zitten. Ben wel van plan om daar eens naar toe te gaan, wordt vast mooi.
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:09:24 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113800322
Ik vond Curacao echt mooier en leuker dan Aruba :@. Wat me van Aruba is bijgebleven zijn de ENORME lelijke Amerikaanse hotels, met knipperende lampjes en veel kitsch. We waren in twee dagen door de bezienswaardigheden heen...Ieder z'n ding hoor, maar ik hoef er echt nooit meer heen :@.
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 12:11:47 #193
70532 loveli
N
pi_113800409
Moet niet gekker worden. Telefoontje van een Nigeriaan (of iets dergelijks) dat er iets met m'n computer/windows is :')

Leuke manier om erachter te komen dat je ongewenst in het telefoonboek staat.
crap in = crap out
pi_113800526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond Curacao echt mooier en leuker dan Aruba :@. Wat me van Aruba is bijgebleven zijn de ENORME lelijke Amerikaanse hotels, met knipperende lampjes en veel kitsch. We waren in twee dagen door de bezienswaardigheden heen...Ieder z'n ding hoor, maar ik hoef er echt nooit meer heen :@.
Dat klopt, bij de kust is het één groot amerikaans resort. Dat is vooral bij Palm beach, baby beach is mooier en veel minder toeristisch.
En als je echt voor natuur gaat kun je beter naar Bonaire. Dat is nog zo goed als ongerept..
pi_113800588
Die eilanden trekken me allemaal niet zo, hou van veel groen en gras en bloemen enzo, meertjes, rivieren etc. Krijg toch altijd de indruk dat het daar nogal dor is!
pi_113800657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar, ben ook weer wat aan het krachttrainen. Maar krachtverlies valt toch nog mee. Ben wel spiermassa kwijtgeraakt, maar qua kracht merk ik het niet zo erg. Effectievere spieren ofzo ;) Ik focus nu vooral op borstspieren, onderste buik en rugspieren, die heb ik wat verwaarloosd. Schouders en rug zijn nu beetje uit proportie. Die zijn nu veel getrainder dan de rest..

Aruba is wel echt vet, vriend van me woont er nu een jaar en blijft er nog een tijdje zitten. Ben wel van plan om daar eens naar toe te gaan, wordt vast mooi.
je hebt ook benen!
pi_113800703
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je hebt ook benen!
Hij gaat voor de Jerommeke look. B-)

Ik hou van alle landen waar veel te zien is en veel te doen is. Ik vrees dat de ABC eilanden daarom voor mij afvallen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_113800826
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je hebt ook benen!
Benen zijn al gespierd genoeg.. Ik pas nu al niet alle broeken meer goed omdat ze als een legging om mn bovenbenen zitten.. Met mountainbiken en veel traplopen krijgen die al genoeg training ;)
Edit: en dat mijn schouders in verhouding te veel getraind zijn komt door zeilen, niet dat ik daar zelf teveel op heb gefocust, maar dat was het resultaat na half jaar intensief trainen..

[ Bericht 11% gewijzigd door the85mc op 05-07-2012 12:29:13 ]
pi_113800837
Ik ga er ook niet heen om dingen te bekijken, gewoon lekker kunnen uitrusten, daar is vakantie dan toch ook voor...
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 12:25:49 #200
70532 loveli
N
pi_113800895
Als je maar bijtijds draait.
crap in = crap out
pi_113800913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
Ieder half uur en smeren met factor 20. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:26:29 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113800917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat klopt, bij de kust is het één groot amerikaans resort. Dat is vooral bij Palm beach, baby beach is mooier en veel minder toeristisch.
En als je echt voor natuur gaat kun je beter naar Bonaire. Dat is nog zo goed als ongerept..
Daar ging mijn werkreis helaas niet heen :+. Alleen Aruba, Curacao en Suriname :P.
pi_113800956
Ben ik de enige die warme vakanties altijd maar een beetje moeilijk vind? Ik wordt er vooral heel moe en sloom van altijd. Ik heb, zoals Novem zegt, liever een heel groene omgeving waar het dus iets minder warm is dan zo'n bak vakantie, van een dagje strand hier ben ik altijd nog 3 dagen moe :P
pi_113801013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga er ook niet heen om dingen te bekijken, gewoon lekker kunnen uitrusten, daar is vakantie dan toch ook voor...
Als je daarvoor op vakantie gaat zeker! En dan is het juist een ultiem geschikte locatie. Chill, relax en ontspan zeg maar. Ik heb nog best veel gedaan op Curacao hoor. Roadtripjes naar supermooie en afgelegen stranden. Zeilen, snorkelen, met de boot naar eiland voor de kust. Duiken kan daar ook goed, maar heb ik niet gedaan, want angsthaas :'). Verder naar de markt, lekker eten, zwemmen en vooral relaxen inderdaad. Ik ben nog nooit zo zen (en bruin :P ) teruggekomen van vakantie als toen ik daar was geweest!
pi_113801112
Ga ook duiken (ma heeft niet voor niets d'r brevet gehaald), dagje op een zeilboot de zee op, vast ook het eiland nog even verkennen. Maar niet helemaal de planning volstouwen met activiteiten.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
:D de zon draait wel om de bar heen ;)
pi_113801140
Wat Nallie zegt klinkt mij dus wel goed in de oren O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:41:52 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113801507
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:27 schreef creepycookie het volgende:
Ben ik de enige die warme vakanties altijd maar een beetje moeilijk vind? Ik wordt er vooral heel moe en sloom van altijd. Ik heb, zoals Novem zegt, liever een heel groene omgeving waar het dus iets minder warm is dan zo'n bak vakantie, van een dagje strand hier ben ik altijd nog 3 dagen moe :P
Ja het is veel relaxter om de hele dag te kunnen rondkuieren zonder dat alles plakt van het zweet :+ Al is een beetje zon wel lekker O+

Ik ga wieder nach Groot Brittannië, woei!
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:42:27 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113801528
Wij twijfelen nog tussen Wales, Kroatië en Tsjechië :'). Oh en Zweden.
pi_113801820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja het is veel relaxter om de hele dag te kunnen rondkuieren zonder dat alles plakt van het zweet :+ Al is een beetje zon wel lekker O+

Ik ga wieder nach Groot Brittannië, woei!
Maar 30 graden op een Grieks eiland (of Aruba zoals ik mag geloven van m'n ouders) is veel minder klam dan 25 graden hier...

Kun je niet echt vergelijken :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:51:56 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113801862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar 30 graden op een Grieks eiland (of Aruba zoals ik mag geloven van m'n ouders) is veel minder klam dan 25 graden hier...

True that, dat voel ik dan als 'een beetje zon' :+
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:53:44 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113801942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat vond ik toch niet. Je zit daar al veel meer in de tropische hitte. Ik vond het echt heel erg benauwd en een hele andere hitte dan die in Griekenland. De wind maakte wel veel goed hoor :Y. Suriname was wat dat betreft echt heel erg. Je arm optillen was in zweten uitbreken.
pi_113801967
Hier ook geen zon- en luiervakanties, daar word ik juist moe en lamlendig van :P Al 2 keer 5km hardgelopen en 4 hikes gedaan; gisteren een pittige van 18km, nu rustdag en morgen een laatste voor we weer terug moeten ;( Heerlijk, ben vollop aan het genieten en bijtanken zo met actieve relaxende activiteiten O+
Ja doei.
pi_113802162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat vond ik toch niet. Je zit daar al veel meer in de tropische hitte. Ik vond het echt heel erg benauwd en een hele andere hitte dan die in Griekenland. De wind maakte wel veel goed hoor :Y. Suriname was wat dat betreft echt heel erg. Je arm optillen was in zweten uitbreken.
Ohw :@

Nou ja, ik ga het binnenkort zelf merken, zal de bevindingen hier dan ook wel plaatsen :P
pi_113802275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij twijfelen nog tussen Wales, Kroatië en Tsjechië :'). Oh en Zweden.
Kroatie is frigging warm he. 30 a 40 graden en geen wolkje om te schuilen.
pi_113802381
Wel mooi, die regio! Kroatie en tsjechie en hongarije en en en O+.

Ik heb ook nog superveel dagen dus ga binnenkort ook eens even kijken, wil vooral Ver Weg!
pi_113802394
Zweden is prachtig, heb er eens geroadtript. Een van mn mooiste vakanties ooit.. Lekker relaxed beetje cruisen door de bossen en langs meertjes, 's avonds vuurtje maken van wat zelf gehakt hout, lekker bbqen. Met gezellige mensen naar relaxte muziek luisteren. O+
Ben daarna 1 keer terug geweest maar toen niet geroadtript. Ben bang dat het een tweede keer alleen maar kan gaan tegenvallen..
pi_113802424
Ik stem voor Wales XM! Prachtig!
Ja doei.
pi_113802517
Tsjechie is leuk! :)
Sowieso is Oost Europa leuk èn mooi èn goedkoop. *)
Bulgarije en Roemenië vind ik ook echte aanraders wegens mooi, leuk, gevarieerd en lekker eten. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113802579
Wordt het een actieve vakantie XM? Kamperen, roadtrippen wat willen jullie gaan doen? Of meer stedenvakantie?
pi_113802650
Ik stem voor Wales XM! O+ prachtig!
Ja doei.
pi_113802669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tsjechie is leuk! :)
Sowieso is Oost Europa leuk èn mooi èn goedkoop. *)
Bulgarije en Roemenië vind ik ook echte aanraders wegens mooi, leuk, gevarieerd en lekker eten. B-)
Is de reis ernaartoe dan niet weer relatief duur?
Ik zoek nog iets om met vriendje een weekje heen te gaan, maar het mag niet veel kosten. Maar goed, tot eind augustus hebben we toch allebei geen tijd, dus we hebben nog even om erover na te denken. :P
Everything has changed
pi_113802706
Oh en lijstjes update:
O: dubbele bth pindakaas, platte perzik
T: handje noten
L: pistoletje rauwe ham, 400 gr salade met sla, tomaat, komkommer, courgette, olijven, pasta, tonijn met mayo, beker vifit
T: peer, perzik, banaan, handje noten
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5 km hardlopen
D: salade met veel lekkere dingen, of misschien deze grilled eggplant salad
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:14:17 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113802712
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stem voor Wales XM! O+ prachtig!
Surprised, I am not! </Yoda>
pi_113802726
Zon en luier it is :D vast geen verrassing ;)
De belastingdienst hoest onterecht teruggevorderde kinderopvangtoeslag op, daar kunnen we én van op vakantie en nog wel een tijdje ons maandinkomen van aanvullen totdat het eindelijk geregeld is met uwv.
Wij gaan naar Sicilie dit jaar, daar heb ik al heimwee naar sinds we er vier jaar geleden vandaan kwamen ;) dus ik ben HEEL blij!
Vliegtickets zijn gekocht, huisje geboekt en betaald, nu aftellen :D (en nee, ik zet hier niet wanneer ik ga ;) om obvious reasons)
pi_113802745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is de reis ernaartoe dan niet weer relatief duur?
Ik zoek nog iets om met vriendje een weekje heen te gaan, maar het mag niet veel kosten. Maar goed, tot eind augustus hebben we toch allebei geen tijd, dus we hebben nog even om erover na te denken. :P
Ik was voor 10 dagen Budapest - Roemenie - Bulgarije (inclusief alles) iets van 500 of 600 euro kwijt.
Heen op Budapest gevlogen, terug vanaf Sofia. Gereisd met OV, was heel goed te doen en erg leuk. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113802795
Oh en aan de zee, het balkon van ons appartement hangt recht boven de zee zelfs O+
Ik vond het destijds ook prima te doen hoewel het volgens de Sicilianen zelf extreem heet was die periode. Zeewindje doet een boel goed en siestas kan ik ook heel prima mee leven.
pi_113802820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef MarMar het volgende:
Zon en luier it is :D vast geen verrassing ;)
De belastingdienst hoest onterecht teruggevorderde kinderopvangtoeslag op, daar kunnen we én van op vakantie en nog wel een tijdje ons maandinkomen van aanvullen totdat het eindelijk geregeld is met uwv.
Wij gaan naar Sicilie dit jaar, daar heb ik al heimwee naar sinds we er vier jaar geleden vandaan kwamen ;) dus ik ben HEEL blij!
Vliegtickets zijn gekocht, huisje geboekt en betaald, nu aftellen :D (en nee, ik zet hier niet wanneer ik ga ;) om obvious reasons)
Wat superfijn voor jullie Mar!
pi_113802834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Surprised, I am not! </Yoda>
Predictable I am! *)
En ook wat afgevallen: minder muffintop bij de spijkerbroek!
Ja doei.
pi_113802848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik was voor 10 dagen Budapest - Roemenie - Bulgarije (inclusief alles) iets van 500 of 600 euro kwijt.
Heen op Budapest gevlogen, terug vanaf Sofia. Gereisd met OV, was heel goed te doen en erg leuk. :)
Oh, dat is inderdaad heel goed te doen! Ik ga het onthouden. :)
Qua prijs scheelt het hopelijk al dat we in september ofzo gaan, en daar is het vast nog wel goed weer dan.
Everything has changed
pi_113802885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat superfijn voor jullie Mar!
:D :*
pi_113802951
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Oh en aan de zee, het balkon van ons appartement hangt recht boven de zee zelfs O+
Ik vond het destijds ook prima te doen hoewel het volgens de Sicilianen zelf extreem heet was die periode. Zeewindje doet een boel goed en siestas kan ik ook heel prima mee leven.
Klinkt heerlijk! O+ Wat Nallie zegt!

-edit- Als ik dat lees zou ik ook meteen terug willen naar Toscane. Zon, mooie plekjes en Italiaans eten... O+ Nog maar even doorsparen...
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 13:20:40 #232
70532 loveli
N
pi_113802969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef MarMar het volgende:
Zon en luier it is :D
Net als die luiervakantie van Mo, foute associaties.
crap in = crap out
pi_113803052
ik doe daar dus NIET aan :P vast ook vanwege de foute associatie! :') :P :D
Ja doei.
pi_113803145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Oeh, lekker! :Y
pi_113803159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:17 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, dat is inderdaad heel goed te doen! Ik ga het onthouden. :)
Qua prijs scheelt het hopelijk al dat we in september ofzo gaan, en daar is het vast nog wel goed weer dan.
Kun je naar het kasteel van Graaf Dracula toe. B-)
Hoe tof is dat?! :D
Doe wat je niet durft.
pi_113803185
Ik zag laatst bij 3 op reis een stuk over Corsica. Daar gaan we volgend jaar naartoe. :+.
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:29:37 #237
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113803274
Vakantie's!!! Ik ga dit jaar niet. En ik ben ook nog niet echt in veel landen geweest, Turkije, Italie, Portugal (allen met schoonouders) en Duitsland (met eigen familie) :')

Wil eigenlijk dit jaar voor t eerst met mijn vriend alleen op vakantie. Maar dat gaat m niet worden. Maar anders zou ik t wel weten. Ergens waar de zon altijd schijnt, niet te warm is, en bij zee O+
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:30:44 #238
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113803319
Ow en Marmar, wat fijn O+ lekker op vakantie O+
~ Bonito La Risa ~
pi_113803385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Net als die luiervakantie van Mo, foute associaties.
zon en stringbikini dan haha!
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:32:50 #240
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113803401
Ow en nog even een lijstje
O: Mag yog met muesli
T: druk, dus niks
L: 2 volk. bth pindakaas/kas
T: kiwi
D: uh, iets makkelijks en snel. broccoli met filetlapjes en krieltjes (gekookt) denk ik.
S: Sauzen bij schoonzus.
~ Bonito La Risa ~
pi_113803467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en nog even een lijstje
O: Mag yog met muesli
T: druk, dus niks
L: 2 volk. bth pindakaas/kas
T: kiwi
D: uh, iets makkelijks en snel. broccoli met filetlapjes en krieltjes (gekookt) denk ik.
S: Sauzen bij schoonzus.
Mag nog wel iets substantieels bij! Als je nou die kiwi de volgende keer bij je yoghurt doet, dan kan je een meer vullende T doen na de lunch. Nootjes ofzo!
pi_113803544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag laatst bij 3 op reis een stuk over Corsica. Daar gaan we volgend jaar naartoe. :+.
Is echt héél mooi! :Y
pi_113803640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mag nog wel iets substantieels bij! Als je nou die kiwi de volgende keer bij je yoghurt doet, dan kan je een meer vullende T doen na de lunch. Nootjes ofzo!
Was kiwi niet één van die fruitsoorten die niet goed samen gingen met zuivel?
Ben het trouwens wel met je eens dat een kiwi geen noemenswaardig tussendoortje is. :)
Everything has changed
pi_113803779
Ik ga bijna bijna bijna op vakantie! *) *stuiter* *O*
pi_113803802
Oh, en op onze eerste bestemming is het 33 graden en lekker vochtig. Maar goed, ik kan dat wel handelen. Gewoon je tempo aanpassen! :Y
pi_113804029
Waar ga je heen dan GB?
pi_113804070
Een heel erg lauwe sauna :P
pi_113804163
Sauna :9
pi_113804218
Nog nooit geweest! :D Alleen in een stoomcabine eens :P
pi_113804282
Sauna. O+

Oja, vraagje, wat vinden jullie van naar de sauna gaan als je ongesteld bent? Bij voorbaat niet doen, of zijn er dingen die je dan wel gewoon kunt doen?
We willen een weekendje boeken, maar ik kan dat dus niet plannen. :@
Everything has changed
pi_113804309
Een keer een weekend gedaan, was helemaal relaxed natijd O+

Thermaalbad, sauna, stoomcabine, infrarood ding, goed restaurant erbij, massage, opgerold worden in chocolade met plingel-plingel muziekjes :D
pi_113804334
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Mini. het volgende:
Sauna. O+

Oja, vraagje, wat vinden jullie van naar de sauna gaan als je ongesteld bent? Bij voorbaat niet doen, of zijn er dingen die je dan wel gewoon kunt doen?
Afhankelijk van wat voor kurk je hebt kan dat toch gewoon :? Heb het nog nooit gedaan overigens.
pi_113804602
Ik zou het niet doen mini. Ik plan ook nooit zo ver van tevoren, en had een vrij regelmatige cyclus die ik bijhield met een app. Dan kan het bijna niet misgaan :).

Straks mag ik ook weer O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113804680
quote:
Sauna. O+

Wel eens gedaan, niet mn hobby, maar touwtje naar binnen proppen en niemand ziet er wat van. :P
Het is meer dat je jezelf er niet zo prettig bij voelt, als dat het niet kan ofzo.
Doe wat je niet durft.
pi_113804770
Sauna O+. Tijdens mijn vakantie in Finland bijna dagelijks. Houtgestookt en dan daarna in het meer springen. Daarna lekker nagloeien in bed. Ik mis het echt.
pi_113804848
ik had vrijdagaaf mijn minivakantiegevoel. Ik had goede wijn, als avondeten gegrilde inktvis (dat eet ik nooit in NL ivm te grote kans op oude fietsband :X) en het was lekker warm O+

Ook al was ik in mijn uppie, dan besef ik me dat ik best een goed leven heb en dat ik gelukkig ben *O*
pi_113804911
Sauna is erg lekker, en vooral ijsbad/ douche na afloop is geweldig. Je voel je huid helemaal aantrekken/krimpen ofzoiets eigenlijk..

En andere vraag: wat voor training kun je doen om je lage en schuine rugspieren te trainen? Ik kom niet verder dan deadlift..

[ Bericht 49% gewijzigd door the85mc op 05-07-2012 14:26:07 ]
pi_113805010
Squats en back extentions?
pi_113805182
Werken squats ook voor je rug? Ik voel dan vooral mn bovenbenen..
pi_113805250
Om goed te kunnen squatten gebruik je heel veel stabiliserende spieren, dus je core, waaronder ook je buik- en rugspieren vallen.

Maar deadliften is volgens mij de klassieker voor lage rugspieren.
pi_113805267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat voor kurk je hebt kan dat toch gewoon :? Heb het nog nooit gedaan overigens.
Kurk? :D

Thanks voor de tegenstrijdige adviezen dames. :P Als het een dagje was zou ik ook gewoon op de dag zelf kijken, maar dit is twee dagen, met een overnachting dus dan moet je toch wel een paar dagen van tevoren beslissen of je wel of niet gaat.
Ach, aan de andere kant, desnoods ga ik de tweede dag gewoon lekker op een bedje liggen met een boekje. :)

Klinkt fijn Aurum! O+ Zulke momentjes zou iedereen af en toe moeten hebben.
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 14:12:48 #262
70532 loveli
N
pi_113805281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
Werken squats ook voor je rug? Ik voel dan vooral mn bovenbenen..
Als je wat gewicht in je nek legt wel.
crap in = crap out
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:14:14 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113805355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik had vrijdagaaf mijn minivakantiegevoel. Ik had goede wijn, als avondeten gegrilde inktvis (dat eet ik nooit in NL ivm te grote kans op oude fietsband :X) en het was lekker warm O+

Ook al was ik in mijn uppie, dan besef ik me dat ik best een goed leven heb en dat ik gelukkig ben *O*
O+ !
pi_113805441
Waarom niet gewoon cable-pulley? :@

op exrx.net kun je goed bekijken welke oefeningen welke spieren trainen ;)

Cable-seated-row heet het dus 8)7
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/CBSeatedRow.html
pi_113805544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Waarom niet gewoon cable-pulley? :@
Hoezo :@ ?
pi_113805602
Die site kende ik nog niet, maar lijkt erg handig!
pi_113805663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoezo :@ ?
Gerichter dan een heavy compound als deadlift.
pi_113805725
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde waarom jij een :@ plaatste :P
pi_113805780
Leek me voor de hand liggend zonder over te komen als "jonge, dat moet je toch weten, cable seated row! :{w" :D
pi_113805853
Voor mij was het niet zo voor de hand liggend.. Bovenrug trainen wil wel, maar onderrug vind ik lastig. Zeker om thuis te trainen..
pi_113806002
Thuis heb je ook niet zo'n pulley gok ik :P

Lower-back-extensions kun je thuis wel makkelijk doen ^O^

Was voor mij vrij voor de hand omdat ik door die oefening 80% minder last van m'n onderrug heb tegenwoordig ;)
pi_113806031
quote:
Sauna. O+

Ik heb het wel gedaan, maar toen heb ik wel speciaals van die cups gekocht... (i.p.v. tampons)
pi_113806176
Die cups lijken me best raar, wat als het vol zit en je moet hem eruit trekken, knijp je dan zo'n siliconencupje niet fijn en overstroomt de boel dan niet? :@ :')
pi_113806226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Novem het volgende:
Die cups lijken me best raar, wat als het vol zit en je moet hem eruit trekken, knijp je dan zo'n siliconencupje niet fijn en overstroomt de boel dan niet? :@ :')
aanrader, doe dat onder de douche... En niet op de w.c. :+
Zegt dat genoeg? :')
pi_113806261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ok, I get the picture :P
pi_113806294
Het is 28 graden in mn kantoortje :') en ik kwam er pas 10 minuten geleden achter dat ik een ventilator hier heb staan 8)7
Wel lekker werkdagje, echt al aan het afronden :) straks diploma uitreikingen van mn leerlingen hier en daarna die van mn zusje!
pi_113806369
quote:

[..]

Note to self: niet meer bijlezen terwijl je aan het eten bent. ;(
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 14:39:16 #278
70532 loveli
N
pi_113806549
Het gaat niet meer over mascara en dure tassen :')
crap in = crap out
pi_113806562
quote:

[..]

Dat kan dan toch niet echt in een sauna?
Ik zie het voor me, fijn. :D Gelukkig kan ik wat hebben... Vanochtend tijdens het ontbijt een stukje in de krant zitten lezen over productief hoesten en niezen, ook lekker. :')
Everything has changed
pi_113806590
Hmmm :9 glaasje tomatensap... :? wut, waarom is het zo lauw, EN WAAROM ZITTEN ER KLONTEN IN? :o :X

:P
pi_113806604
Laten we het in hemelsnaam weer over mascara en dure tassen hebben. Ik wil er desnoods wel een dure mascara voor aanschaffen. :')
  Vis een optie? donderdag 5 juli 2012 @ 14:42:33 #282
70532 loveli
N
pi_113806703
Back on topic: hoe kom ik aan een bruine mini-mascara? Formaat avondtasje.
crap in = crap out
pi_113806733
Oh Viezzzzoooor. Nu ben ik echt misselijk. En ik vond mijn bordje met bloemkoolpuree met hollandse kerrierauwkost nog wel zo'n fijne combi. ;(
pi_113806764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm :9 glaasje tomatensap... :? wut, waarom is het zo lauw, EN WAAROM ZITTEN ER KLONTEN IN? :o :X

Jezus :r :P
pi_113806910
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat kan dan toch niet echt in een sauna?
Ik zie het voor me, fijn. :D Gelukkig kan ik wat hebben... Vanochtend tijdens het ontbijt een stukje in de krant zitten lezen over productief hoesten en niezen, ook lekker. :')
Niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113806956
Als je hem eruit haalt in het dompelbad lijkt het net op Jaws B-)
pi_113806957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:

_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

Niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja tuurlijk, dat hoeft juist niet tussendoor. :) Bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik ze ergens kan vinden!
Everything has changed
pi_113806974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Novem het volgende:
Als je hem eruit haalt in het dompelbad lijkt het net op Jaws B-)
_O- :D
pi_113807170
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

_O-

[..]

Oja tuurlijk, dat hoeft juist niet tussendoor. :) Bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik ze ergens kan vinden!
Bij de sauna zelf meestal. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113807203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Oh Viezzzzoooor. Nu ben ik echt misselijk. En ik vond mijn bordje met bloemkoolpuree met hollandse kerrierauwkost nog wel zo'n fijne combi. ;(
Sorry :@

Maar goed dat het geen rooie bieten waren dan :)
pi_113807221
Ok, you grossed me out... :W Kom wel terug als ik weer normaal naar tomatensap kan kijken..
pi_113807676
Is die niet wat, Mini? Ik heb er verder geen ervaring mee, trouwens.

http://www.condoom-anonie(...)-tijdens-menstruatie
pi_113807715
Tomatensap was toch al vies, ook zonder associaties met menstrueel bloed ;(
Ik zou het niet fijn vinden om in de sauna te zijn als ik ongesteld ben, ik zou toch constant willen checken of ik niet lek. En in de sauna wil ik lekker ontspannen.
pi_113807814
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is die niet wat, Mini? Ik heb er verder geen ervaring mee, trouwens.

http://www.condoom-anonie(...)-tijdens-menstruatie
deze had ik toen...
http://www.softcup.nl/
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:09:07 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113807843
Bwaa Viez0R ;( _O-

Novem _O-

Bwaa!
pi_113808017
Ik ga er eens naar kijken! :)
Everything has changed
pi_113808026
Stortbui O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:14:40 #298
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113808110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Okee. Thx. Dr komt nog een perenijsje bij hoor :@ haha. Dus een kiwi + Perenijsje als tussendoortje :)
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:15:18 #299
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113808142
En ik doe net alsof het niet over bloed, menstruatie en tomatensap gaat :+
~ Bonito La Risa ~
pi_113808400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Okee. Thx. Dr komt nog een perenijsje bij hoor :@ haha. Dus een kiwi + Perenijsje als tussendoortje :)
Zozo, een perenijsje! Dat is toch wel 50 calorieen!
Doe wat je niet durft.
pi_113808906
Beter dan 0% vet yoghurt met 17gr suiker :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')