Doe wat je niet laten kan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
Er moet in de OP: het is hier verplicht om hier over seks te praten.
OHja, ik luister Justin Bieber. Hoi.![]()
![]()
![]()
If I was youuuur boyfriend, never let you goooooo.
lol epicquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Ik wacht tot hij aan de drank en drugs gaat Justin Pieperquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Alleen maar dat liedje hoor. Hij lijkt daar heel erg op de vroegere Justin Timberlake.
Luister Boyfriend van Bieber en je weet het meteen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Braamyo het volgende:
mhua... ik weet natuurlijk niet hoe veel vroeger je bedoelt bij Justin Timberlake. Maar persoonlijk zie ik weinig overeenkomsten in de nummers die hij toen maakte en de Bieber nu. Heb je een linkje/voorbeeld van een Timberlake nummer dat er op lijkt? Nu ben ik namelijk nieuwschierig
Dat is een aanslag op je gehoor en andere Justin ook of bedoel je dat als vergelijking?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Luister Boyfriend van Bieber en je weet het meteen.
Als vergelijking. Nee, het is mooi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een aanslag op je gehoor en andere Justin ook of bedoel je dat als vergelijking?
Ik heb een andere smaakquote:
Er is geen ontopic in een slowchat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een andere smaak![]()
Om dit onderwerp weer ontopic te krijgen wat is goeie muziek om te seksen?
Oh ja dat is waarquote:
Seks is echt zooo 1840quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een andere smaak![]()
Om dit onderwerp weer ontopic te krijgen wat is goeie muziek om te seksen?
Justin Bieber, dat is toch tyfus voor je oren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Justin Bieber, dat is toch tyfus voor je oren?
Mhua... vooruit, argument acceptedquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Luister Boyfriend van Bieber en je weet het meteen.
Ga jij lekker fietsen,quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Justin Bieber, dat is toch tyfus voor je oren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |