Verdiend dat nog een beetje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef kingtoppie het volgende:
Pakket serviceIk doe het. (best prima bijbaantje
)
Klopt, ik voel me uiteindelijk ook beter bij fatsoenlijk eten.. Frituren gebeurt dan ook zelden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:15 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik hou ook van vet eten. Maar het is geruststellender voor mezelf om gezond te eten. Geestelijk en fysiek is het dan veel fijner.
Gewoon veel bewegenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Gezond etenAfvallen was/is ook wel noodzakelijk.
Vanavond weer een lekkere salade maken
Oh hier wel hoor. Maar de volgende dag dan 400 gram groente of extra fruit dezelfde dag oid. Beetje compenseren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me uiteindelijk ook beter bij fatsoenlijk eten.. Frituren gebeurt dan ook zelden.
Dat snap ik dus niet hequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef shifto het volgende:
Ik kan mij de laatste keer dat ik fatsoenlijk en gezond gekookt heb, niet eens herinneren.![]()
Oh oh oh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef shifto het volgende:
Ik kan mij de laatste keer dat ik fatsoenlijk en gezond gekookt heb, niet eens herinneren.![]()
Beide is slecht... en zeker in combi met elkaar is het nog ergerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Nou meneer, mag ik je er op wijzen dat roken minder erg is dan bijna nooit fatsoenlijk en gezond eten?
Ja het is vaak makkelijker iets te bestellen of met iemand mee te eten. Als ik dan zelf kook moet het ook niet te lang duren. Lang koken vind ik alleen leuk als ik ook voor andere kan koken. Als ik alleen ben wil ik gewoon eten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet heHet is niet moeilijk ofzo.. Ja, ongezond is vaak lekkerder, maar m'n lichaam laat dan echt wel weten het daar niet mee eens te zijn..
Je kan ook eerder komen vd week en gezond voor me kokenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Nou meneer, mag ik je er op wijzen dat roken minder erg is dan bijna nooit fatsoenlijk en gezond eten?
Snel is niet gelijk aan ongezond.. Zat gezonde dingen die retesnel zijn om te maken..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is vaak makkelijker iets te bestellen of met iemand mee te eten. Als ik dan zelf kook moet het ook niet te lang duren. Lang koken vind ik alleen leuk als ik ook voor andere kan koken. Als ik alleen ben wil ik gewoon eten.
Hardlopen kan ik niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik inmiddels ook wel weer wat meer.. maar dat gaat niet altijd moeiteloos![]()
Hardlopen
Gewoon niet roken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh oh oh.
Waarom kan je niet meer hardlopen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hardlopen kan ik niet meer![]()
Wielrennen nog beter... Verbrand je veeeeeel meer mee
Dat .. beetje wokken, rijst/noodles erbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Snel is niet gelijk aan ongezond.. Zat gezonde dingen die retesnel zijn om te maken..
Klopt, pasta met zalm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Snel is niet gelijk aan ongezond.. Zat gezonde dingen die retesnel zijn om te maken..
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:25 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Gewoon niet roken...
Inmiddel 4 jaar gestopt
Garnalen, beetje wokgroente, noodles, en dan coconut cream er bij.. omfgquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat .. beetje wokken, rijst/noodles erbij
Geen idee. Ik ben te blessuregevoelig om hard te lopen, zonder aanwijsbare medische reden. Onder andere mijn knie trekt het niet. Keer op keer gaat het fout. Dokter heeft me aangeraden er mee op te houden. Ik trainde voor de halve van NY, maar dat feest ging niet door.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kan je niet meer hardlopen?
Fietsen is ook wel leukmaar niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |