abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113994981
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Cue_ het volgende:
@ Vaca. Dat je je onzekere momenten hebt dat is niet erg. Dat hoort erbij en heeft iedereen.
Maar je zegt sociaal te zijn en alles, dus neem aan dat je ook vrienden hebt enzo. Dus er is blijkbaar wat leuks aan je. Waarom zou een vrouw dat dan niet ook in je kunnen zien en juist datgene wat jij bent en kan geven willen hebben als vriend zijnde?
Ik heb idd vrienden, maar verschil tussen vrienden maken en daten is de factor aantrekkelijkheid. Nu weet ik ook wel dat aantrekkelijkheid meer dan uiterlijk is. Maar met één date kom je nog niet zo ver lijkt me, dat heeft meer tijd nodig om iemand echt leuk te gaan vinden dat je voorbij uiterlijk gaat kijken.

Maar goed, heb het hier al vaker over gehad, komt omdat enige is waar ik mijzelf in de weg mee blijf staan en waarvan ik tevens idee heb dat het mij op zichzelf ook in de weg stáát... maar wil toch op een of andere manier doorbreken want het hele idee van gezellig daten spreekt me verder wel aan.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:57:44 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113995279
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef VacaLoca het volgende:

Ik heb idd vrienden, maar verschil tussen vrienden maken en daten is de factor aantrekkelijkheid. Nu weet ik ook wel dat aantrekkelijkheid meer dan uiterlijk is. Maar met één date kom je nog niet zo ver lijkt me, dat heeft meer tijd nodig om iemand echt leuk te gaan vinden dat je voorbij uiterlijk gaat kijken.

Maar goed, heb het hier al vaker over gehad, komt omdat enige is waar ik mijzelf in de weg mee blijf staan en waarvan ik tevens idee heb dat het mij op zichzelf ook in de weg stáát... maar wil toch op een of andere manier doorbreken want het hele idee van gezellig daten spreekt me verder wel aan.
Je zal jezelf in ieder geval wel een kans moeten geven en niet gelijk alles negatief bekijken. Dat jij jezelf niet mooi vindt (of niet altijd) ja dat is kut. Maar dat betekend niet dat anderen je niet mooi kunnen vinden. ;)
En dus zal dat daten ook wel goed gaan, zolang je jezelf maar niet allerlei kansen ontzegt omdat je jezelf dat niet waard vindt, niet mooi genoeg vindt of wat voor reden dan ook.
pi_113995861
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zal jezelf in ieder geval wel een kans moeten geven en niet gelijk alles negatief bekijken. Dat jij jezelf niet mooi vindt (of niet altijd) ja dat is kut. Maar dat betekend niet dat anderen je niet mooi kunnen vinden. ;)
En dus zal dat daten ook wel goed gaan, zolang je jezelf maar niet allerlei kansen ontzegt omdat je jezelf dat niet waard vindt, niet mooi genoeg vindt of wat voor reden dan ook.
Heb je gelijk in. Ik ben me alleen iets te bewust van dat een vrouw als ze gaat daten ook op zoek is naar een 'leuke en knappe' jongen en dat als ik in contact raak ik besef dat ik iig aan dat tweede ws niet voldoe. En heeft dan natuurlijk geen zin om dan ook te gaan zeggen van 'ja ik weet dat ik geen brad pitt ben'... maar het gegeven voelt wel als een 'elephant in the room'.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 08:08:35 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114000557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:12 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Ik ben me alleen iets te bewust van dat een vrouw als ze gaat daten ook op zoek is naar een 'leuke en knappe' jongen en dat als ik in contact raak ik besef dat ik iig aan dat tweede ws niet voldoe. En heeft dan natuurlijk geen zin om dan ook te gaan zeggen van 'ja ik weet dat ik geen brad pitt ben'... maar het gegeven voelt wel als een 'elephant in the room'.
Als je een vrouw in de kroeg tegenkomt of online heb je je foto's laten zien, dan weet ze hoe je eruit ziet. Wil ze dan nog altijd met je op date, dan is er dus niets mis met je uiterlijk. En vindt zij je juist mooi/knap, mooi genoeg. Hoe je het wilt noemen.
Dat jij haar dan niet snapt/begrijpt, ach, gewoon accepteren dat je eigen mening niet die van de anderen hoeft te zijn ;)
pi_114002738
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Satijn het volgende:
Hebben jullie wel eens bij iemand thuis een date gehad?
Heb bij mij 2x een 'eerste' date gehad en zelf bij een dame 1x. As usual gewoon gezellig. Bij mij had ik gekookt en daarna filmpje. Bij haar was het filmpje. Vertrouwen gaat twee kanten op immers. Aan de ene kant is de kans aanwezig dat de vrouw in de heer een vies mannetje treft. Aan de andere kant kan die vrouw best een stalkster blijken, die vervolgens je adres kent. Kan me op zich wel voorstellen dat je eerst op neutraal terrein afspreekt.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Ja, het was heel gezellig maar ik maakte geen gevoelens bij haar los. Dit was overigens wederzijds maar omdat het zo leuk was wou ik haar niet zo makkelijk laten schieten en dus voor een 3e date gaan.
Je wilde dus gewoon ongecompliceerde sex :D

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef VacaLoca het volgende:

Maar goed, misschien desondanks toch maar eens er serieus voor gaan, sites als paiq e.d... en de blauwtjes maar even incasseren tot er iemand niet afhaakt bij verschijnen foto.
Als je niet zo fotogeniek bent of qua uiterlijk gewoon 'ondergemiddeld', dan zijn datingsites best hard. Het zijn vleesmarkten en uiterlijk bepaalt 90% van het profiel. Als je verder gewoon een leuke uitstraling hebt of sociaal goed meekomt kun je beter activiteiten ondernemen waarbij je veel vrouwen tegenkomt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 10-07-2012 10:31:43 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114004218
Wat voor berichtjes sturen jullie meestal naar matches op een datingsite?

Ik probeer meestal een beetje aan te haken op haar hobbies of vakanties, echter krijg ik daar niet echt veel response op.
pi_114004285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef dyna18 het volgende:

Ik probeer meestal een beetje aan te haken op haar hobbies of vakanties, echter krijg ik daar niet echt veel response op.
Niet te lange berichten sturen. Ik heb zelf altijd maar iets willekeurigs erin gezet, eigenlijk deed dat er helemaal niet zo heel veel toe. Ik gaf altijd gewoon de reden op waarom ik reageerde. Ze ziet er leuk uit en doet iets waar ik mij ook in kan vinden. Daar liet ik het dan bij.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:17:05 #183
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114004308
quote:

Ik krijg ook nooit een antwoord op mijn berichtjes, maar ik merk dat mijn profiel wel vaker wordt bekeken als ik een aantal berichtjes heb verstuurd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:29:48 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114004708
Ja dat is logisch, mensen kijken wie diegene is die wat naar ze gestuurd heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_114004936
quote:

Mijn laatste ehm net-niet date (ze had ineens allerlei problemen waardoor 'ze even niet aan een relatie toe' was, dus lees: koudwatervrees of mijn foto voldeed toch niet) mailde ik het volgende:

Hoi xxxx

Sproetjes zijn erg leuk, maar ik heb ze niet. Jij wel. Hoe kom ik aan een schattig setje sproetjes?

Dat was een meisje met zomersproetjes op haar foto ;)

Daarna nog stuk of 4x heen- en weer gemaild, thuismail uitgewisseld en daarna alsnog de afwijzing.

Meestal hou ik het kort, zo droog mogelijk en gerelateerd aan iets uit het profiel (foto of tekst) en altijd, ALTIJD een vraag stellen zodat ze geprikkeld worden te antwoorden.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:38:57 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114004974
Ik zou als vrouw eerlijk gezegd echt niet weten wat ik daarmee aan zou moeten, zo'n vraag over sproetjes.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:40:32 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114005019
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Silenus het volgende:
Ik zou als vrouw eerlijk gezegd echt niet weten wat ik daarmee aan zou moeten, zo'n vraag over sproetjes.
Idd.. zeker omdat wss iedereen daar al over begint tegen haar / ze er onzeker over is.

En schattig :') weet niet, werkt niet in een eerste mailing voor mij :N
Sowieso vind is het hele bericht niets, maarja het is in ieder geval iets kan je dan denken.

sorry :@
pi_114005077
Mwoah, ze waren maar heel vaag zichtbaar en ze had gewoon een lieve uitstraling. Bij haar paste zo'n berichtje wel. Blijkbaar klopte dat ook, want anders waren we geen conversatie begonnen (ze stuurde terug dat ze 't een leuk berichtje vond) Bovendien is het mijn soort humor. Als ze raar reageert, dan matcht het sowieso niet.

Sowieso hebben veel vrouwen een hekel aan het woord schattig. Trek ik vaak tot het absurde door met veel :P en dan is het schijnbaar ineens wel leuk, want dan willen ze een 2e date.

Maar goed, vertrouw niet op mijn advies. Silenus is de date-master hier ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 10-07-2012 11:47:52 ]
pi_114005199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd.. zeker omdat wss iedereen daar al over begint tegen haar / ze er onzeker over is.

En schattig :') weet niet, werkt niet in een eerste mailing voor mij :N
Sowieso vind is het hele bericht niets, maarja het is in ieder geval iets kan je dan denken.

sorry :@
Ik ook niet, nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:52:00 #190
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114005412
Vrouwen motte nie zeure
pi_114006288
Ik vind het sproetenberichtje wel meevallen, ligt er wel aan in welke leeftijdscategorie de betrokkenen vallen, maar voor jong volwassenen ach :)

Ergste bericht dat ik tot nu toe gekregen heb: Hoi hoi, ik ben een knappe, stoere en soms ook gevoelige prins, misschien ben jij wel het prinsesje dat ik zoek!

Ik heb deze geweldige prins toch maar aan mij voorbij laten gaan.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:18:58 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114006369
Nou vrouwen kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor.

"Hallo ik ben op zoek naar de prins op het witte paard. Maar het paard mag je thuislaten HAHAHA!! :D :P"

:'(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:20:22 #193
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114006427
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Silenus het volgende:

"Hallo ik ben op zoek naar de prins op het witte paard. Maar het paard mag je thuislaten HAHAHA!! :D :P"

Aldus Anita met haar korte pittige kapsel en een kek montuurtje
pi_114006457
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Silenus het volgende:

HAHAHA? Vrouwen doen toch altijd hihihihi in profielen en berichtjes?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:24:00 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114006582
Ja. Of whahahahahwhwhahawhah.

Ik vraag me af of ze dat dan ook echt dubbel liggend van het lachen typen, of gewoon heel casual met een peukie in de bek en een gezicht op onweer.
pi_114007382
Gisteren voor de gein eens geregistreerd op Paiq, maar damn, ik heb nu vier contacten en daar komt echt niets meer uit dan "ja", "leuk", "oké". Is dat bij jullie ook zo? :')
pi_114007431
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef kieskleurig het volgende:

Ergste bericht dat ik tot nu toe gekregen heb: Hoi hoi, ik ben een knappe, stoere en soms ook gevoelige prins, misschien ben jij wel het prinsesje dat ik zoek!

Ik heb deze geweldige prins toch maar aan mij voorbij laten gaan.
Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:42:18 #198
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114007517
Ontopic:

Morgen 2e afspraakje
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juli 2012 @ 12:43:17 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_114007578
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
Je zou bijna denken dat casual dood is met zulke reacties :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114007823
En toch...Online-dating kán werken!
Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Paiq.

Ik zat al een tijdje op RP en Paiq, en was het eigenlijk helemaal zat.
Beetje wat ik hier wel eens gelezen heb, geen zin om wéér datzelfde verhaal op te hangen, wéér die eerste standaardvragen te beantwoorden, weer die eerste dates met dat geneuzel.
De standaarddingen alsin, je stuurt een berichtje en krijgt niets terug.
Of je krijgt tig berichten van mannen, die je netjes afwijst, en spontaan een maand later weer hetzelfde bericht (standaardtekstje) in je inbox te vinden.
De psycho's op Paiq die leuk beginnen en dan ineens allerhande onzekerheden/problemen op tafel gooien, alsof je gratis maatschappelijk werker bent.

Dates gehad die leuk waren en dates gehad waarvan ik dacht brrr, hoe had ik dit kunnen doen, dates gehad waarbij je na date 2/3 denkt ai, dit moeten we maar afkappen.
En ja, zelf ook wel eens na een eerste date dat bleek dat ik de ander leuk vond, maar hij geen 'klik' ( :r ) voelde..

Tot ruim een jaar geleden, ik op Paiq nog wat pielde alleen als ik wat verveeld was.
Tijdje met dezelfde gozer aan het praten was, waarvan ik dacht ach, je bent wel lachen, je bent wel leuk, maar die welbekende friend-zone gaan we heus niet uitkomen als we gaan daten.
Hij zat al een tijdje te azen op een date, ik was druk (uhuh) en het kwam steeds niet uit.
Tot het toch in een weekend onverwacht doordat een afspraak van me niet doorging, hij erop aandrong te gaan daten.
Ik had zoiets van nah, om van het gezeur af te zijn ( :@ ) dan toch maar doen...

Het bleek leuk te zijn, meer dan leuk zelfs.
Na het eerst rustigaan doen, onzekerheden en om elkaar heen draaien wie het eerst zijn gevoel uitspreekt, zijn we ruim een jaar verder, hebben het erg leuk samen, gaan samenwonen ergens dit jaar geen idee alleen nog wanneer, en zie ik me met hem (so far!) wel oud worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')