perfect zou zijn dat ze dichtbij genoeg woont zodat je er altijd kan zijn als je dat wilt, en ver weg genoeg om zonder smoesjes haar ook soms niet te hoeven zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik woon redelijk centraal, dus Utrecht, Amsterdam, Almere, Harderwijk, Amersfoort, Lelystad en alles binnen die ring vind ik prima. Als iemand dan in Hoogeveen woont, jammer dan voor haar. Ja, tenzij ze echt helemaal perfect is natuurlijk.
Aan het einde van de date zei hij zelf dat we snel weer zullen afspreken. Zelfde avond op skype toen ik zei: 'voor herhaling vatbaar?!' , zei hij volmondig 'ja'. Dagen erna op facebook niet meer over gesproken... Afwachten dus! En dat is niet fijn, voor dit mevrouwtje ongeduld...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik zou niet gelijk zeggen dat je verliefd bent want misschien is het gewoon omdat jullie zo intensief contact gehad hebben dat de verwachtingen wat hoog waren en dat je hem al leuk vond. Hij belde jou. Via Skype? Heeft hij verder nog gehint naar een nieuwe afspraak? Zo niet, vraag of en wanneer hij zin heeft in een tweede date en als hij er wel naar gehint heeft ook..
Heb je ook gevraagd wanneer hij tijd heeft? Zou ik gewoon doen, als hij volmondig ja zegt. Of gelijk met een dag komen en vragen of dat hem ook past.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Aan het einde van de date zei hij zelf dat we snel weer zullen afspreken. Zelfde avond op skype toen ik zei: 'voor herhaling vatbaar?!' , zei hij volmondig 'ja'. Dagen erna op facebook niet meer over gesproken... Afwachten dus! En dat is niet fijn, voor dit mevrouwtje ongeduld...
Om op de bovenstaande berichten aan te haken: Ik heb ook liever dat iemand een beetje reisbaar dichtbij woont (half uurtje), wel zo gezellig!. Spijtig als je je bedenkt dat de 'ware' (al dan niet de persoon die het beste bij je past op het moment) nu ergens zit te wachten...
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Satijn het volgende:
[..]
Aan het einde van de date zei hij zelf dat we snel weer zullen afspreken. Zelfde avond op skype toen ik zei: 'voor herhaling vatbaar?!' , zei hij volmondig 'ja'. Dagen erna op facebook niet meer over gesproken... Afwachten dus! En dat is niet fijn, voor dit mevrouwtje ongeduld...
Om op de bovenstaande berichten aan te haken: Ik heb ook liever dat iemand een beetje reisbaar dichtbij woont (half uurtje), wel zo gezellig!. Spijtig als je je bedenkt dat de 'ware' (al dan niet de persoon die het beste bij je past op het moment) nu ergens zit te wachten...
Mijn ondervinding met paiq is juist dat de vrouwen nogal makkelijk zijn. Waarschijnlijk komt dat ook een beetje door de leeftijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef Kogeltje het volgende:
Ben ik de enige die vind dat vrouwen op paiq gewoon veeleisend zijn?
Niet alleen op paiq denk ik.... alle vrouwen zijn toch veeleisend?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef Kogeltje het volgende:
Yeah bro...tell them!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar goed, een snelle blik door de profielen deed mij realiseren dat er weinig interessante dames meer op RP zitten, dus ga er ook niet meer voor betalen....
Dat vond ik nu het positieve van paiq, dat de juist wat spontanere, minder gereserveerde vrouwen daar lijken te zitten. Wat dat betreft vond ik een RP een stuk meer grossieren in zogeheten eisenpakket-prinsesjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef Kogeltje het volgende:
Zeg je dit omdat ze met een werkelijk eisenlijstje aan kwamen zetten of omdat ze jou afwezen? Kan het zijn dat ze jou gewoon niet zo leuk vonden...?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef Kogeltje het volgende:
Vandaar mijn vraagteken...ik vraag mij af waar hij uit opmaakt dat hun zoveel eisen hebben. Staat er een werkelijk eisenlijstje genoemd of speelt er wat anders mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Als ze hem hebben afgewezen kunnen hun eisen evengoed toch gewoon te hoog zijn?
Vooruit, hoe lang moet ie het zijn!?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraagteken...ik vraag mij af waar hij uit opmaakt dat hun zoveel eisen hebben. Staat er een werkelijk eisenlijstje genoemd of speelt er wat anders mee.
Ik wil graag een man die wat langer is dan ik ben, dat is ongeveer het enige wat in mijn profiel staat. Ik krijg dan wel eens reacties van kleinere mannen dat ze mij veeleisend vinden...
Pfff, ik vind haar maar veeleisend hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vooruit, hoe lang moet ie het zijn!?
Kan ik me wel in vinden, ik wil liever ook geen meisje dat langer is dan ik. Het liefst zo rond 1,60 zoals mijn huidige vriendin. (Ik ben 1.82)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraagteken...ik vraag mij af waar hij uit opmaakt dat hun zoveel eisen hebben. Staat er een werkelijk eisenlijstje genoemd of speelt er wat anders mee.
Ik wil graag een man die wat langer is dan ik ben, dat is ongeveer het enige wat in mijn profiel staat. Ik krijg dan wel eens reacties van kleinere mannen dat ze mij veeleisend vinden...
Doorgaans wacht een vrouw af, ze wilt gejaagd worden, dus antwoord is nee denk ik. Als hij je niet belt voor een nieuwe date heb jij niet duidelijk genoeg gemaakt dat je hem echt leuk vond, of hij is niet geinteresseerd in jou, of hij wacht ff af om niet de indruk te geven dat hij te graag wilt. Ik volg het topic sporadisch maar jouw geval heb ik niet voorbij zien komen dus ik weet niet hoe en wat er is gebeurd tussen jullie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef Satijn het volgende:
Is het slim om als vrouw zijnde de man de bellen voor een nieuwe date? Of is dat not-done?
Je bent veel te eager.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef Satijn het volgende:
Is het slim om als vrouw zijnde de man de bellen voor een nieuwe date? Of is dat not-done?
Onzin, gewoon doen. In het ergste geval wordt je afgewezen, maar dat zou hij dan sowieso al gedaan hebben en niet omdat je contact zoekt. Er is toevallig net een heel topic hierover (van een man...wel niet direct bellen etc...staan wel veel meningen al in). Ik ben voor initiatief nemen, en misschien dat niet iedereen dat zal waarderen, maar dan zijn dat denk ook niet de mannen voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doorgaans wacht een vrouw af, ze wilt gejaagd worden, dus antwoord is nee denk ik. Als hij je niet belt voor een nieuwe date heb jij niet duidelijk genoeg gemaakt dat je hem echt leuk vond, of hij is niet geinteresseerd in jou, of hij wacht ff af om niet de indruk te geven dat hij te graag wilt. Ik volg het topic sporadisch maar jouw geval heb ik niet voorbij zien komen dus ik weet niet hoe en wat er is gebeurd tussen jullie?
Ff afwachten op de dames(en heren) hier, wat zij ervan vinden
Hij heeft toch al gezegd dat hij het zeker voor herhaling vatbaar vond? Wat wil je hier precies horen? Als hij het niet wil blijft dat ook wel zo als je niet belt en wil hij het wel dan is het alleen maar leuk dat je belt. Hoe spannend ook om te doen, zo simpel is het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef Satijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |