Ach gossiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wil heel even meedelen dat ik hier op vakantie ben, maar mijn meisje ontzettend mis. Wil naar huis. Sorry voor deze off topic. Xx
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Zo, ik heb vandaag een grote stap gezet. Ik heb vandaag het meisje ontmoet waar ik het eerder over had. Ze is leuk, maar ze is een beetje nerdy en ze komt erg verlegen over. Ze komt een beetje uit haar schulp zodra ik haar laat praten over hetgeen wat ze leuk vindt en wat ze graag doet, maar ze blijft wat zachtjes praten enzo. Ik heb toch het vermoeden dat ze eigenlijk niet verlegen is, maar dat ze gewoon introvert is.
Ik denk dat ik in dit geval moet proberen om het initiatief te nemen. Ik wil graag weer wat leuks met haar gaan doen (een activiteit ofzo). Ik merk trouwens ook dat, ondanks dat ze verlegen over komt, ze toch geïnteresseerd is in mij.
Hoe denken jullie hierover en wat raden jullie aan?
(Is deze post geschikt voor dit topic of moet ik verder gaan in "Als versieren niet zo makkelijk gaat"?)
Jaa dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb mijn criteria zo ingesteld dat er automatisch een variant op mijn droomvrouw uit moet rollen bij elke match. En ik vind locatie vrij belangrijk; heb geen zin in een vriendin op meer dan +-50 km afstand.quote:
"Mijn meisje". Ik ga hier even prettig over m'n nek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wil heel even meedelen dat ik hier op vakantie ben, maar mijn meisje ontzettend mis. Wil naar huis. Sorry voor deze off topic. Xx
Je kan toch wel even kletsen? Voor je het weet ben je iemands vriendjelief!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Jaa dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb mijn criteria zo ingesteld dat er automatisch een variant op mijn droomvrouw uit moet rollen bij elke match. En ik vind locatie vrij belangrijk; heb geen zin in een vriendin op meer dan +-50 km afstand.
Vriendjelief, hehe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan toch wel even kletsen? Voor je het weet ben je iemands vriendjelief!
(Fascination, kots nog maar even door)
Dat laatste locatie vind ik ook wel belangrijk niet de halve wereld over voor iemand daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Jaa dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb mijn criteria zo ingesteld dat er automatisch een variant op mijn droomvrouw uit moet rollen bij elke match. En ik vind locatie vrij belangrijk; heb geen zin in een vriendin op meer dan +-50 km afstand.
Oei, het gaat dan blijkbaar best snel in zo'n chat haha. Of ik doe iets helemaal verkeerd. Ik heb het trouwens weleens gedaan hoor, maar toen sprak ik een 16 jarig grietje uit Klazinaveen ( geen grap ). Toen dacht ik: je bent vast een lief meisje, maar wat heeft dit gesprek voor zin... :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan toch wel even kletsen? Voor je het weet ben je iemands vriendjelief!
(Fascination, kots nog maar even door)
Oh. Geen idee wat ik doe maar heb sinds deze avond 3 nieuwe contacten (zonder te speeddaten). Hoezo kan jij dan slechts elke 14 dagen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Het tempo met paiq ligt wel heel laag vind ik. Ik werd aan een griet gematched die zichzelf vlak daarna uitgeschreven had of mij gelijk verwijderd had. Hoe dan ook, toen kon ik 14 dagen zitten wachten op de volgende. Best saai...
officieel krijg je maar eens per 14 dagen een nieuwe match, als je niet betaald. Maar meestal is dat wel veel vaker, ik had ook vrijwel dagelijks een nieuwe match. Dus ik zou gewoon even afwachten, waarschijnlijk duurt het niet zo lang.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Oh. Geen idee wat ik doe maar heb sinds deze avond 3 nieuwe contacten (zonder te speeddaten). Hoezo kan jij dan slechts elke 14 dagen?
Ah ik heb wel credits gekocht, maar (nog) niet gebruikt voor een nieuwe match.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef maen het volgende:
[..]
officieel krijg je maar eens per 14 dagen een nieuwe match, als je niet betaald. Maar meestal is dat wel veel vaker, ik had ook vrijwel dagelijks een nieuwe match. Dus ik zou gewoon even afwachten, waarschijnlijk duurt het niet zo lang.
Oh zeker wel, aantal leuke gesprekken gehad! Maar vaak bleek het lastig elkaar online te treffen na een eerste leuk gesprek, of überhaupt, en werd ik na een tijdje verwijderd want nooit tegelijk online. (of gewoon niet interessant genoeg, dat kan ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ah ik heb wel credits gekocht, maar (nog) niet gebruikt voor een nieuwe match.
Leuke mensen tegengekomen daar op Paiq of viel het tegen?
Tot groot ongenoegen van elke Paiqende man.quote:
Most likely yes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik denk dat het door het mannen-overschot komt. Maar dat is maar een gokje.
hahaha ja dat zalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Tot groot ongenoegen van elke Paiqende man.
Zo werkt het wel toch? De vrouwen zijn in minderheid, dus er zijn vast wel mannen geïnteresseerd.quote:
In een poep en een scheet ben je op een andere plek in NL...je moet iets over hebben voor de liefde van je levenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste locatie vind ik ook wel belangrijk niet de halve wereld over voor iemand daar begin ik niet aan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet maar haar afspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |