Ja. Ik heb wel eens een profiel gemaakt met een redelijk klootzak gehalte, maar wel een knappe foto. Kreeg ik veel reakties op. Van vrouwen die verder absoluut niet inhoudsloos overkwamen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En jij denkt dat een knappe man, die inhoudsloos is eerder scoort dan een man die misschien in jouw ogen minder knap is, maar die wél wat te vertellen heeft??
Je zal als 'gewone' jongen wel zelf wat meer moeite moeten doen. Dus zelf berichtjes sturen ipv maar wachten totdat je wat krijgt. Dat klopt. Maar dat geldt ook voor de vrouwen. Je moet echt knap zijn wil je van alles ontvangen. En dan nog is 80% (als het niet meer is) gewoon bagger. En dan doel ik niet op lelijkerds maar op "he schatje, neuken" reacties en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef Knipoogje het volgende:
Ja. Ik heb wel eens een profiel gemaakt met een redelijk klootzak gehalte, maar wel een knappe foto. Kreeg ik veel reakties op. Van vrouwen die verder absoluut niet inhoudsloos overkwamen.
Dus je bewijst mijn punt eigenlijk: Als jongen moet je meer moeite doen (je onderschat hoeveel meer moeite). Als vrouw krijg je inderdaad veel meer bagger, maar daardoor heb je automatisch veel meer keus. En als je zelf eens een berichtje stuurt, dan ben je meestal de enige die zo'n bericht naar die jongen stuurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal als 'gewone' jongen wel zelf wat meer moeite moeten doen. Dus zelf berichtjes sturen ipv maar wachten totdat je wat krijgt. Dat klopt. Maar dat geldt ook voor de vrouwen. Je moet echt knap zijn wil je van alles ontvangen. En dan nog is 80% (als het niet meer is) gewoon bagger. En dan doel ik niet op lelijkerds maar op "he schatje, neuken" reacties en dergelijke.
Dus jij maakt een compleet ander profiel aan dan je normaal gesproken zou doen. Je plaatst er een andere foto bij en dan trek jij bij meer reacties de conclusie dat dat aan de foto ligt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel eens een profiel gemaakt met een redelijk klootzak gehalte, maar wel een knappe foto. Kreeg ik veel reakties op. Van vrouwen die verder absoluut niet inhoudsloos overkwamen.
Oh, dat zal vast. Dat had ik ook wel overwogen, maar de meeste heren die ik spreek en op datingsites rondhangen klagen over het gebrek aan reakties en sommigen hebben echt wel aardige profielen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dus jij maakt een compleet ander profiel aan dan je normaal gesproken zou doen. Je plaatst er een andere foto bij en dan trek jij bij meer reacties de conclusie dat dat aan de foto ligt?
Apart dat je dan niet eens overweegt dat het aan de rest van je profiel kan liggen![]()
fotoquote:Wat jij ziet als tekst met een "hoog klootzak gehalte" kan een vrouw heel anders lezen.
Sowieso zijn bijvoorbeeld mierzoete profielen waarin mannen datgene tikken dat ze denken! dat vrouwen willen lezen vaak niet erg aantrekkelijk.
Dan springt een anders opgesteld profiel er inderdaad uit
Verbazingwekkend dat er überhaupt nog iemand reageert op zulk een verschrikkelijke tekst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast. Dat had ik ook wel overwogen, maar de meeste heren die ik spreek en op datingsites rondhangen klagen over het gebrek aan reakties en sommigen hebben echt wel aardige profielen.
[..]
foto
Lekkere dames uit Nederland, hier ben ik dan: Jullie casanova. Ik heb men leven prima in orde, maar mis die zorgzame vrouw in men leven. Dus als jullie op zoek zijn naar een stoere man als mij voor een vaste relatie, dan stuur je me een leuk bericht![]()
't was nog wat langer, maar dit was de strekking inclusief taalfouten. En dan krijg je reakties van WO-geschoolde dames die in hun eigen profiel zetten dat ze ambitieus zijn.
Achteraf flauw natuurlijk, een nepprofiel, maar je schrikt er wel van...
Totaal niet iets wat aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
foto
Lekkere dames uit Nederland, hier ben ik dan: Jullie casanova. Ik heb men leven prima in orde, maar mis die zorgzame vrouw in men leven. Dus als jullie op zoek zijn naar een stoere man als mij voor een vaste relatie, dan stuur je me een leuk bericht![]()
't was nog wat langer, maar dit was de strekking inclusief taalfouten. En dan krijg je reakties van WO-geschoolde dames die in hun eigen profiel zetten dat ze ambitieus zijn.
Nee helaas, de man op de foto is ook niet aantrekkelijk genoeg om mij hiervan de humor in te kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast. Dat had ik ook wel overwogen, maar de meeste heren die ik spreek en op datingsites rondhangen klagen over het gebrek aan reakties en sommigen hebben echt wel aardige profielen.
[..]
foto
Waar is je foto, pas dan kan ik een goed oordeel geven over je tekstquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef Silenus het volgende:
"Hallo ik ben casanova en ik zoek een vaste relatie."
"Hallo, mijn naam is mister crazyplayer, fucks all the chicks in da club, en ik ben op zoek naar een rustige vrouw voor een stabiele verbintenis".
En de 'als mij'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"men leven" Daar knap je ongeacht een foto toch op af?
Neee! Ik had er nog een eisenlijstje aan toegevoegd en het standaard dat ik van reizen en fotograferen houd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de 'als mij'![]()
'jullie op zoek' => 'stuur je'
Maargoed, hij zei dat het de strekking van het bericht was, wie weet heeft ie er toen wat langer over nagedacht
In mijn fobo sta ik natuurlijk met mijn mister-crazyplayah-with-da-sunglasses-on-on-the-boat-look. Moet voldoende zijn hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waar is je foto, pas dan kan ik een goed oordeel geven over je tekst
Ik als mister-crazyplayah-kan-niet-waterskienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
In mijn fobo sta ik natuurlijk met mijn mister-crazyplayah-with-da-sunglasses-on-on-the-boat-look. Moet voldoende zijn hoop ik.
Maar zijn foto is voldoende voor een beeld.. die van jou nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik als mister-crazyplayah-kan-niet-waterskien
jamaar jamaar... ik wil helemaal geen foto aan knipoogje verbinden. Die stuur ik alleen in PMquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zijn foto is voldoende voor een beeld.. die van jou niet
okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
jamaar jamaar... ik wil helemaal geen foto aan knipoogje verbinden. Die stuur ik alleen in PM
Wat is dit nu weer voor geneuzel. Normale kerels vinden net zo makkelijk een normale vrouw voor een date als vice versa. Er zijn namelijk ongeveer evenveel mannen als vrouwen in Nederland. Op datingsites zal dat weinig anders zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus je bewijst mijn punt eigenlijk: Als jongen moet je meer moeite doen (je onderschat hoeveel meer moeite). Als vrouw krijg je inderdaad veel meer bagger, maar daardoor heb je automatisch veel meer keus. En als je zelf eens een berichtje stuurt, dan ben je meestal de enige die zo'n bericht naar die jongen stuurt.
Een fokster hier kreeg in 2 maanden tijd 3000 reakties (was ook een beauty, toegegeven). Ook al is 80% bagger, dan kun je daar nog vele dates mee regelen met die andere 20%.
Mijn stelling is dan ook eigenlijk: vrouwen onderschatten hoeveel meer moeite mannen moeten doen op datingsites.
Kansen creeren is alles. Hoe meer je date, hoe groter de kans op een relatie. En de gemiddelde vrouw is nu eenmaal in staat vele malen meer dates te creeren dan de gemiddelde man.
Precies, deal with it. Dat gezeur dat mannen meer moeite moeten doen. Als dat zo is, dan doe je maar meer moeite. Als je een marathon wilt lopen dan ga je toch ook niet klagen dat je 42 kilometer moet rennen en of je niet toch maar 30 kunt lopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Het heeft beiden z'n voor en nadelen.![]()
En erover zeuren heeft weinig nut, want het veranderd de zaak toch niet.
Op datingsites is het juist wel anders, dat is mijn hele punt. In het echte leven ben ik het volledig met je eens. Al heb je als man andere eigenschappen nodig natuurlijk. Als je erg introvert en verlegen bent scoor je minder goed dan lelijke mannen. Introverte en verlegen vrouwen zullen waarschijnlijk beter scoren dan lelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor geneuzel. Normale kerels vinden net zo makkelijk een normale vrouw voor een date als vice versa. Er zijn namelijk ongeveer evenveel mannen als vrouwen in Nederland. Op datingsites zal dat weinig anders zijn.
Nergens in het leven zijn man en vrouw gelijk, hoe graag sommigen dat misschien ook zouden willen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:17 schreef Knipoogje het volgende:
Op datingsites is het juist wel anders, dat is mijn hele punt. In het echte leven ben ik het volledig met je eens. Al heb je als man andere eigenschappen nodig natuurlijk. Als je erg introvert en verlegen bent scoor je minder goed dan lelijke mannen. Introverte en verlegen vrouwen zullen waarschijnlijk beter scoren dan lelijke vrouwen.
Ik vind het juist politiek correct geneuzel alsof mannen en vrouwen gelijke kansen hebben op datingsites. D'r is een reden voor dat vooral de mannen belaagd worden met scamprofielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |