SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Luco het volgende:
. Ben m'n armband kwijtgeraakt vandaag. Kan 'm niet in m'n kamer vinden en bij de Albert Heijn Floresplein was hij ook nog niet gevonden
. Op de route daarheen zag ik 'm ook niet liggen.
![]()
![]()
En blijkbaar neemt de politie hier geen aangiftes meer van op, tenzij het om een duidelijke diefstal gaat.
Gouden armband, 18 karaats, mijn naam gegraveerd in een plaatje tussen schakeltjes in. Erfstuk, gekregen van mijn grootouders toen ik gedoopt werd
Mooi man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik woon sinds een maand in de stad
Mooi man. Ome Ko, 9e Circel, Tapperij,
Allemaal prima vertoeven !
Ja tochquote:
Dat is niet gratis vriendquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
P.s. Bij wie of hoe kan ik me laten bijschrijven bij de Groningse FOK!kers ?!
het is de waarheid.quote:
woon in de buurt daar, niks zien liggenquote:
ohja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is de waarheid.
Je moet je namelijk eerst bewijzen en dat kan op allerlei manieren. Dat heeft iedereen hier gedaan
Bij deze, geboren in Winschoten, opgegroeid in Onstwedde, Stadskanaal en Ter Apel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is de waarheid.
Je moet je namelijk eerst bewijzen en dat kan op allerlei manieren. Dat heeft iedereen hier gedaan
Dan stuurt politiebureau Korreweg je dus door naar het gemeentehuis of http://www.verlorenofgevonden.nl/index.php . Ga morgen langs bij het gemeentehuis om nog eens te vragen. Ook de AH ga ik de komende dagen maar lastig vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
woon in de buurt daar, niks zien liggen
maar hoezo doet de politie er niks mee?
mocht iemand hem vinden en naar bureau brengen moeten ze toch weten van wie ie is?
Provincie en Stad is iets anders hequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij deze, geboren in Winschoten, opgegroeid in Onstwedde, Stadskanaal en Ter Apel.
Voila.
ze doen steeds minder hequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan stuurt politiebureau Korreweg je dus door naar het gemeentehuis of http://www.verlorenofgevonden.nl/index.php . Ga morgen langs bij het gemeentehuis om nog eens te vragen. Ook de AH ga ik de komende dagen maar lastig vallen.
misschien als je je boetes ook betaalt dan hadden ze dat geld wel :pquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ze doen steeds minder he
wel de hele dag boetes schrijven en burgertje pesten maar gevonden voorwerpen en het helpen van burgers "daar is geen tijd en mankracht voor"
dat zegt niets hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik een geboren en getogen Groninger ben.
dat is wel lekker eten daar jaquote:
stijlvol ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind de wok bij de Euroborg erg goed.
Daar eet ik graag
Verkapte vreetschuur voor Oosterparkers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind de wok bij de Euroborg erg goed.
Daar eet ik graag
nope, zelfs oosterparkers komen er nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verkapte vreetschuur voor Oosterparkers.
Nou nou, wat stijlvolquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verkapte vreetschuur voor Oosterparkers.
Die komen er inderdaad bijna niet tot niet. Veelal dagjes-touristen. Of volk dat bij Ikea wegkomt xd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, zelfs oosterparkers komen er niet
yup, lekker stijlvolquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou nou, wat stijlvol![]()
, gaat me meer om het lekkere vreten
Lekker vreten en veel bier tanken voor maar 25 euro.
Dikke prima voor mij
[..]
[..]
Die komen er inderdaad bijna niet tot niet. Veelal dagjes-touristen. Of volk dat bij Ikea wegkomt xd.
xd xd xdquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou nou, wat stijlvol![]()
, gaat me meer om het lekkere vreten
Lekker vreten en veel bier tanken voor maar 25 euro.
Dikke prima voor mij
[..]
[..]
Die komen er inderdaad bijna niet tot niet. Veelal dagjes-touristen. Of volk dat bij Ikea wegkomt xd.
Ik heb de klantenservice maar gebeld. M'n draadloze verbinding setjes opnieuw moeten resetten en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
Kan. Heb je een gewone TV kabel van je aansluiting naar je kastje? Stop die stekker eens rechtstreeks op de coaxaansluiting van je TV?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenlijk moet dit ook in de OP staan.
Vind ik.
Ken m wel uit het hoofd, hoor. Eerste coupletquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hier zitten alleen tokkies en studenten ja, geen boeren
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken m wel uit het hoofd, hoor. Eerste couplet
ik vroeger ook wel maar niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
#care. Ik heb het geleerd op school en sindsdien onthoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, verstandig. Het doet namelijk boers aan
zei de Friesquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, verstandig. Het doet namelijk boers aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |