Jij hebt de rest van de feestdagen wel moeten werken?quote:Heb verdomme vanaf 1 januari al vijf dagen per week gewerkt zonder vakantie. Alleen één maandagje vrij gehad met hemelvaart ofzo.
Nouja, oke, hemelvaart en pinksteren dan. Niet dat dat genoeg is om ook maar één weekje op vakantie te gaan ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij hebt de rest van de feestdagen wel moeten werken?
Hé, bedankt voor de informatie, man. Ik zat het me al weken af te vragen.quote:
Gewoon even om je verhaal kloppend te maken hè, geen dank.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de informatie, man. Ik zat het me al weken af te vragen.
En op die leeftijd maakte je je nog druk om dingen. Dat je bijvoorbeeld die nieuwste legotrein wilde hebben maar niet kreeg. Wat was het toch zwaar op die leeftijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Dimens het volgende:
Toen ik 7 was ging ik rond deze tijd altijd naar Frankrijk toe. De hele dag spelen met vriendjes en het was altijd een groot feest.
Ik zal het nooit meer meemaken.
Ik niet. Op vakantie nam ik bijna geen speelgoed mee aangezien daar genoeg te vinden was op mee te spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef valek het volgende:
[..]
En op die leeftijd maakte je je nog druk om dingen. Dat je bijvoorbeeld die nieuwste legotrein wilde hebben maar niet kreeg. Wat was het toch zwaar op die leeftijd.
Kom op niet weten dat hemelvaart op donderdag valt is gewoon domquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de informatie, man. Ik zat het me al weken af te vragen.
Dat doe ik soms nog steeds weleens als ik er met familie ben die kinderen hebben, terwijl ik nu theoretisch 100% weet dat je het onmogelijk kan winnen van de zee in zo een gevalquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet. Op vakantie nam ik bijna geen speelgoed mee aangezien daar genoeg te vinden was op mee te spelen.
Het leukste vond ik nog wel het bouwen van zandkastelen wanneer het vloed werd. Een strijd met de natuur.
Gast, ik zeg nergens dat het op een andere dag valt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom op niet weten dat hemelvaart op donderdag valt is gewoon dom
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Dimens het volgende:
Toen ik 7 was ging ik rond deze tijd altijd naar Frankrijk toe. De hele dag spelen met vriendjes en het was altijd een groot feest.
Ik zal het nooit meer meemaken.
WTF jullie hadden 7 weken vakantie ipv 6 op de basisschool? Niet meer dan terecht dat je nu moet doorwerken, wordt dan tenminste eindelijk rechtgetrokken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Skv het volgende:
Ik ging altijd met papa en mama en mn broertje van 3 jaar jonger met de caravan naar Italië of Zuid-Frankrijk. En dan dumpten papa en mama mijn broertje en mij op een camping de eerste dag. En dan gingen ze zelf in de omgeving alle campings af om te kijken waar de meeste kinderen waren voor ons om mee te spelen!En dan gingen we naar die camping. Tafeltennissen en voetballen en doen.
![]()
Dat deden we elke zomer vijf(!) weken. En dan gingen we daarna naar Friesland, naar onze zeilboot. Twee weken zeilen. Oh, wat was dat heerlijk.
En dan nu deze verkrachte tyfusbende.
Om bij te komen? Ik loop 40 uur per week stage en heb daarnaast nog een eigen bedrijfje (ga ik in het weekend mee bezig), moet nog het huishouden doen, koken en die ellende. En dat tegen 0 inkomsten en gedurende de hele zomer. Bijkomen mijn anus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom op niet weten dat hemelvaart op donderdag valt is gewoon dom
Wel zwaar inderdaad, maar anderzijds ik had een voltijdsstudie van 9.00-17.00 aanwezig zijn en ook echt bezig zijn en zaterdag werkte ik ook nog. Jij hebt in ieder geval een heel weekend om bij te komen. Maar 1 dag weekend hebben trok ik vooral niet toen ik stage liep (3 stages gedaan van in totaal 1,5 jaar): je komt zaterdag thuis van werken, spreekt dan af met mensen en drinkt een paar biertjes, zodra je zondag goed en wel wakker bent is het al avond en in principe zo goed als maandagochtend.
Volgens mij hadden we 8 weken. Vroeger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF jullie hadden 7 weken vakantie ipv 6 op de basisschool? Niet meer dan terecht dat je nu moet doorwerken, wordt dan tenminste eindelijk rechtgetrokken.
Op dat moment moet je dat vergeten een tegen de zee vechten alsof je leven er vanaf hangt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doe ik soms nog steeds weleens als ik er met familie ben die kinderen hebben, terwijl ik nu theoretisch 100% weet dat je het onmogelijk kan winnen van de zee in zo een geval
Rakel het dan ook niet steeds op man, maar nu je het er toch over hebt: ik heb nooit beweert dat jij dat beweerde (al deed je dat overerigens wel in je TT). Je wist het niet en dat vond ik gewoon nogal dom.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, ik zeg nergens dat het op een andere dag valt.Het is simpelweg niet relevant in mijn misère.
Ik wist het wel maar het is niet relevant. Het gaat er om dat ik bijna geen vrij heb gehad vanaf januari en nu als vooruitzicht heb dat het (1) zomer is, (2) ik door moet werken, (3) ik geen inkomsten heb gedurende die tijd, (4) iedereen om me heen wél zomer heeft en (5) ik vanaf september gewoon door moet. En dus niet over dat hemelvaart op een donderdag of zaterdag valt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rakel het dan ook niet steeds op man, maar nu je het er toch over hebt: ik heb nooit beweert dat jij dat beweerde (al deed je dat overerigens wel in je TT). Je wist het niet en dat vond ik gewoon nogal dom.
Je hebt in principe hetzelfde ritme als ik had toen ik stage liep en zaterdag werkte. Best vol te houden voor 2 maanden. Huishouden doen en koken vind ik echt zo een wijvenargument, dat is gewoon inherent aan je aankleden en tanden poetsen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Om bij te komen? Ik loop 40 uur per week stage en heb daarnaast nog een eigen bedrijfje (ga ik in het weekend mee bezig), moet nog het huishouden doen, koken en die ellende. En dat tegen 0 inkomsten en gedurende de hele zomer. Bijkomen mijn anus.
Inderdaad, een wijvenargument. Daar is het ook voor bedoeld in eerste instantie. Het blijft kutwerk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt in principe hetzelfde ritme als ik had toen ik stage liep en zaterdag werkte. Huishouden doen en koken vind ik echt zo een wijvenargument, dat is gewoon inherent aan je aankleden en tanden poetsen.
Ga je er nu alweer op door? Ik dacht dat het niet belangrijk was in dit topic?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar het is niet relevant. Het gaat er om dat ik bijna geen vrij heb gehad vanaf januari en nu als vooruitzicht heb dat het (1) zomer is, (2) ik door moet werken, (3) ik geen inkomsten heb gedurende die tijd, (4) iedereen om me heen wél zomer heeft en (5) ik vanaf september gewoon door moet. En dus niet over dat hemelvaart op een donderdag of zaterdag valt.
Het is sowieso een kutdag. Het regende.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga je er nu alweer op door? Ik dacht dat het niet belangrijk was in dit topic?
Wij gingen altijd met een andere familie weg. Het mooiste was dat die andere familie kinderen van dezelfde leeftijd als mijn broer, zus en ik hadden. Voor ieder dus een speel maatje voor de hele vakantie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Skv het volgende:
Ik ging altijd met papa en mama en mn broertje van 3 jaar jonger met de caravan naar Italië of Zuid-Frankrijk. En dan dumpten papa en mama mijn broertje en mij op een camping de eerste dag. En dan gingen ze zelf in de omgeving alle campings af om te kijken waar de meeste kinderen waren voor ons om mee te spelen!En dan gingen we naar die camping. Tafeltennissen en voetballen en doen.
![]()
Dat deden we elke zomer vijf(!) weken. En dan gingen we daarna naar Friesland, naar onze zeilboot. Twee weken zeilen. Oh, wat was dat heerlijk.
En dan nu deze verkrachte tyfusbende.
Maar kom op, wat moet jij in het weekend allemaal aan het huishouden man?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Inderdaad, een wijvenargument. Daar is het ook voor bedoeld in eerste instantie. Het blijft kutwerk.
En de 0 Euro aan inkomsten impliceert dat ik er nog een baantje in de avonduren of het weekend bij moet.
http://www.nu.nl/politiek(...)overheid-slinkt.htmlquote:Spies stelt dat overheid als werkgever voor enkele grote uitdagingen staat. De bezuinigingen van de laatste jaren hebben geresulteerd in een forse daling van de instroom van jongeren.
Nee, ik mag niet meer lenen daar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar kom op, wat moet jij in het weekend allemaal aan het huishouden man?
Dat van die inkomsten is wel balen ja, geen recht op studiefinanciering meer? Kan je niet lenen bij de IB-groep (of hoe dat tegenwoordig heet)....als het toch maar voor 2 maanden is?
Waarschijnlijk zullen dus alleen hoogopgeleide talentvolle studenten instromen. Helaas voor jou TS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
Ah, positief punt. Waarschijnlijk krijg ik toch geen baan. Kan ik in september van mijn welverdiende 0 Euro een week lang weg naar nergens.
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)overheid-slinkt.html
Waarom niet? Ben je al zolang bezig?quote:
Leuke vrienden zeg. Hier werken de meesten, maar toen er 1 vrij was afgelopen 2 weken hebben we zeker 3 keer per week weer aan goudgele spul gezeten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vakantie hebben als je 23 jaar bent is alleen maar kut..
Niemand die echt meer biertjes wil drinken op het strand like in the old days. Ik weet van 5 vrienden dat ze op het moment vrij zijn en binnen zitten, maar heb gewoon geen zin om ze te bellen om iets te doen, en zij mij ook niet kennelijk
Heb al twee keer in de laatste selectieronde gezeten. Laatste 4% (40 vd 1000 sollicitanten). En dan afgewezen worden op etniciteit en geslacht, 'omdat we wel een beetje een afspiegeling van de samenleving moeten zijn'. Stomme eikels met hun 'positieve' discriminatie. Als ik een neger was geweest en ik had dat argument gehoord dan was het wereldnieuws. Nu is het normaal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen dus alleen hoogopgeleide talentvolle studenten instromen. Helaas voor jou TS.
Ik ben 25.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vakantie hebben als je 23 jaar bent is alleen maar kut..
Niemand die echt meer biertjes wil drinken op het strand like in the old days. Ik weet van 5 vrienden dat ze op het moment vrij zijn en binnen zitten, maar heb gewoon geen zin om ze te bellen om iets te doen, en zij mij ook niet kennelijk
Eind zevendejaars.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je al zolang bezig?
Wat dat inkomen betreft is je klacht dan inderdaad wel terecht.
Bestuurskunde. Nog steeds. Met hun '90% heeft binnen 2 maanden na het afstuderen een baan.'. Nou, nu mooi niet meer.quote:
Lezen blijkt voor sommige mensen moeilijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef LazyDave het volgende:
Gelukkig heb je al direct een baan kunnen vinden, waar ga je aan de slag? Succes met afstuderen in iedergeval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |