abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113765471
Jaaa Godverdegloeiende.

Omdat dat kutkabinet zonodig demissionair moest worden en er allerlei wetgeving waar ik mijn afstudeeronderzoek naar doe ineens niet meer wordt ingevoerd kan ik een heel pleuresdeel opnieuw doen. En dat kost heel veel tijd en vertraging. Ik wilde nu al bijna klaar zijn met afstuderen, maar het gaat me nu minimaal tot en met augustus kosten. :r

En mn afstudeerbedrijf betaalt geen stagevergoeding voor die extra maanden. Lekker man, iedereen op vakantie en ik de hele fucking zomer doorbuffelen op die kutellende zonder een rooie cent. :r En dan per 1 september direct aan de bak á 40 uur per week.

Heb verdomme vanaf 1 januari al vijf dagen per week gewerkt zonder vakantie. Alleen één maandagje vrij gehad met hemelvaart ofzo. :r

Neuk mijn leven. :( Kutzooi.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:25:56 #2
340341 Blester
Membre très utile
pi_113765527
Spijtig, zal aan je denken als ik lekker in het zonnetje zit.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113765532
;( ;( ;( ;(
pi_113765551
Je kunt het ook gewoon niet doen hoor, aan jou de keus.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_113765564
quote:
Heb verdomme vanaf 1 januari al vijf dagen per week gewerkt zonder vakantie. Alleen één maandagje vrij gehad met hemelvaart ofzo. :r
Jij hebt de rest van de feestdagen wel moeten werken? :')
pi_113765597
Ik moet ook heel de zomer werken
pi_113765668
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Jij hebt de rest van de feestdagen wel moeten werken? :')
Nouja, oke, hemelvaart en pinksteren dan. Niet dat dat genoeg is om ook maar één weekje op vakantie te gaan ofzo. :{ Drie losse dagen dan in totaal.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:30:02 #8
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_113765720
Hemelvaart was op donderdag :)
Het leven is een toverbal.
pi_113765725
Toen ik 7 was ging ik rond deze tijd altijd naar Frankrijk toe. De hele dag spelen met vriendjes en het was altijd een groot feest.

Ik zal het nooit meer meemaken.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:30:49 #10
67670 Skv
Cynist.
pi_113765766
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hemelvaart was op donderdag :)
Hé, bedankt voor de informatie, man. Ik zat het me al weken af te vragen.
pi_113765785
Lijkt me kut, succes en sterkte.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:31:59 #12
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_113765810
quote:
16s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Gewoon even om je verhaal kloppend te maken hè, geen dank.
Het leven is een toverbal.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:32:35 #13
378609 Vinnik
Dat zeg ik..
pi_113765833
Als je stokoud bent en amper nog kunt lopen door reuma, een hernia en weer een zomervakantie moet doorwerken, dan pas mag je weer een topic openen TS
pi_113765840
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Dimens het volgende:
Toen ik 7 was ging ik rond deze tijd altijd naar Frankrijk toe. De hele dag spelen met vriendjes en het was altijd een groot feest.

En op die leeftijd maakte je je nog druk om dingen. Dat je bijvoorbeeld die nieuwste legotrein wilde hebben maar niet kreeg. Wat was het toch zwaar op die leeftijd.
History became legend, legend became myth.
pi_113765860
Je hebt tenminste een beetje regelmaat nu, is wel goed voor jou. Anders zit je weer de hele dag aan je pik te trekken en anime te kijken.

Ja, dit is toch wel het beste voor jou.
pi_113765899
Terechte klacht, ik wil vrij zijn
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_113765937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef valek het volgende:

[..]

En op die leeftijd maakte je je nog druk om dingen. Dat je bijvoorbeeld die nieuwste legotrein wilde hebben maar niet kreeg. Wat was het toch zwaar op die leeftijd.
Ik niet. Op vakantie nam ik bijna geen speelgoed mee aangezien daar genoeg te vinden was op mee te spelen.
Het leukste vond ik nog wel het bouwen van zandkastelen wanneer het vloed werd. Een strijd met de natuur. _O_
pi_113765974
quote:
16s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Kom op niet weten dat hemelvaart op donderdag valt is gewoon dom :')

Wel zwaar inderdaad, maar anderzijds ik had een voltijdsstudie van 9.00-17.00 aanwezig zijn en ook echt bezig zijn en zaterdag werkte ik ook nog. Jij hebt in ieder geval een heel weekend om bij te komen. Maar 1 dag weekend hebben trok ik vooral niet toen ik stage liep (3 stages gedaan van in totaal 1,5 jaar): je komt zaterdag thuis van werken, spreekt dan af met mensen en drinkt een paar biertjes, zodra je zondag goed en wel wakker bent is het al avond en in principe zo goed als maandagochtend. :{
Een heer met stijl
pi_113766052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik niet. Op vakantie nam ik bijna geen speelgoed mee aangezien daar genoeg te vinden was op mee te spelen.
Het leukste vond ik nog wel het bouwen van zandkastelen wanneer het vloed werd. Een strijd met de natuur. _O_
Dat doe ik soms nog steeds weleens als ik er met familie ben die kinderen hebben, terwijl ik nu theoretisch 100% weet dat je het onmogelijk kan winnen van de zee in zo een geval _O-
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:38:40 #20
67670 Skv
Cynist.
pi_113766059
Ik ging altijd met papa en mama en mn broertje van 3 jaar jonger met de caravan naar Italië of Zuid-Frankrijk. En dan dumpten papa en mama mijn broertje en mij op een camping de eerste dag. En dan gingen ze zelf in de omgeving alle campings af om te kijken waar de meeste kinderen waren voor ons om mee te spelen! O+ En dan gingen we naar die camping. Tafeltennissen en voetballen en doen. O+

Dat deden we elke zomer vijf(!) weken. En dan gingen we daarna naar Friesland, naar onze zeilboot. Twee weken zeilen. Oh, wat was dat heerlijk.

En dan nu deze verkrachte tyfusbende. :r
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:39:19 #21
67670 Skv
Cynist.
pi_113766087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Gast, ik zeg nergens dat het op een andere dag valt. :{ Het is simpelweg niet relevant in mijn misère.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:39:57 #22
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_113766116
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Dimens het volgende:

Ik ook _O_
040
pi_113766131
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Skv het volgende:
Ik ging altijd met papa en mama en mn broertje van 3 jaar jonger met de caravan naar Italië of Zuid-Frankrijk. En dan dumpten papa en mama mijn broertje en mij op een camping de eerste dag. En dan gingen ze zelf in de omgeving alle campings af om te kijken waar de meeste kinderen waren voor ons om mee te spelen! O+ En dan gingen we naar die camping. Tafeltennissen en voetballen en doen. O+

Dat deden we elke zomer vijf(!) weken. En dan gingen we daarna naar Friesland, naar onze zeilboot. Twee weken zeilen. Oh, wat was dat heerlijk.

WTF jullie hadden 7 weken vakantie ipv 6 op de basisschool? Niet meer dan terecht dat je nu moet doorwerken, wordt dan tenminste eindelijk rechtgetrokken. :P
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:40:26 #24
67670 Skv
Cynist.
pi_113766139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wel zwaar inderdaad, maar anderzijds ik had een voltijdsstudie van 9.00-17.00 aanwezig zijn en ook echt bezig zijn en zaterdag werkte ik ook nog. Jij hebt in ieder geval een heel weekend om bij te komen. Maar 1 dag weekend hebben trok ik vooral niet toen ik stage liep (3 stages gedaan van in totaal 1,5 jaar): je komt zaterdag thuis van werken, spreekt dan af met mensen en drinkt een paar biertjes, zodra je zondag goed en wel wakker bent is het al avond en in principe zo goed als maandagochtend. :{
Om bij te komen? Ik loop 40 uur per week stage en heb daarnaast nog een eigen bedrijfje (ga ik in het weekend mee bezig), moet nog het huishouden doen, koken en die ellende. En dat tegen 0 inkomsten en gedurende de hele zomer. Bijkomen mijn anus.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:41:04 #25
67670 Skv
Cynist.
pi_113766163
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

WTF jullie hadden 7 weken vakantie ipv 6 op de basisschool? Niet meer dan terecht dat je nu moet doorwerken, wordt dan tenminste eindelijk rechtgetrokken. :P
Volgens mij hadden we 8 weken. Vroeger. O+
Paps en mams ook onderwijs-CAO, dus die konden ook moeilijk lang.
pi_113766213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat doe ik soms nog steeds weleens als ik er met familie ben die kinderen hebben, terwijl ik nu theoretisch 100% weet dat je het onmogelijk kan winnen van de zee in zo een geval _O-
Op dat moment moet je dat vergeten een tegen de zee vechten alsof je leven er vanaf hangt.
pi_113766229
Feest studies hebben consequenties. Word alleen maar erger als je strakjes een echte baan moet gaan zoeken; dan kom je er achter dat ieder ander ook weet wat de feest studies waren.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_113766256
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Gast, ik zeg nergens dat het op een andere dag valt. :{ Het is simpelweg niet relevant in mijn misère.
Rakel het dan ook niet steeds op man, maar nu je het er toch over hebt: ik heb nooit beweert dat jij dat beweerde (al deed je dat overerigens wel in je TT). Je wist het niet en dat vond ik gewoon nogal dom. :)
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:44:11 #29
67670 Skv
Cynist.
pi_113766316
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Rakel het dan ook niet steeds op man, maar nu je het er toch over hebt: ik heb nooit beweert dat jij dat beweerde (al deed je dat overerigens wel in je TT). Je wist het niet en dat vond ik gewoon nogal dom. :)
Ik wist het wel maar het is niet relevant. Het gaat er om dat ik bijna geen vrij heb gehad vanaf januari en nu als vooruitzicht heb dat het (1) zomer is, (2) ik door moet werken, (3) ik geen inkomsten heb gedurende die tijd, (4) iedereen om me heen wél zomer heeft en (5) ik vanaf september gewoon door moet. En dus niet over dat hemelvaart op een donderdag of zaterdag valt.
pi_113766343
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Om bij te komen? Ik loop 40 uur per week stage en heb daarnaast nog een eigen bedrijfje (ga ik in het weekend mee bezig), moet nog het huishouden doen, koken en die ellende. En dat tegen 0 inkomsten en gedurende de hele zomer. Bijkomen mijn anus.
Je hebt in principe hetzelfde ritme als ik had toen ik stage liep en zaterdag werkte. Best vol te houden voor 2 maanden. Huishouden doen en koken vind ik echt zo een wijvenargument, dat is gewoon inherent aan je aankleden en tanden poetsen. :')
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:45:16 #31
67670 Skv
Cynist.
pi_113766374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je hebt in principe hetzelfde ritme als ik had toen ik stage liep en zaterdag werkte. Huishouden doen en koken vind ik echt zo een wijvenargument, dat is gewoon inherent aan je aankleden en tanden poetsen. :')
Inderdaad, een wijvenargument. Daar is het ook voor bedoeld in eerste instantie. Het blijft kutwerk.
En de 0 Euro aan inkomsten impliceert dat ik er nog een baantje in de avonduren of het weekend bij moet.
pi_113766388
quote:
8s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik wist het wel maar het is niet relevant. Het gaat er om dat ik bijna geen vrij heb gehad vanaf januari en nu als vooruitzicht heb dat het (1) zomer is, (2) ik door moet werken, (3) ik geen inkomsten heb gedurende die tijd, (4) iedereen om me heen wél zomer heeft en (5) ik vanaf september gewoon door moet. En dus niet over dat hemelvaart op een donderdag of zaterdag valt.
Ga je er nu alweer op door? Ik dacht dat het niet belangrijk was in dit topic?
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:45:59 #33
67670 Skv
Cynist.
pi_113766403
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ga je er nu alweer op door? Ik dacht dat het niet belangrijk was in dit topic?
Het is sowieso een kutdag. Het regende.
pi_113766455
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Het is sowieso een kutdag. Het regende.
Hier niet. :o
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:47:29 #35
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_113766467
Je hebt gelijk na je afstuderen een baan?
Ik zou zeggen wees blij
pi_113766517
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Skv het volgende:

Wij gingen altijd met een andere familie weg. Het mooiste was dat die andere familie kinderen van dezelfde leeftijd als mijn broer, zus en ik hadden. Voor ieder dus een speel maatje voor de hele vakantie.
En daar natuurlijk ook heel veel vriendjes en vriendinnetjes gekregen. Veel Nederlandse maar ook wel eens een Duitse of een Franse. Spelen met Franse kinderen terwijl je niet een woord Frans spreekt. Als kind kon het want spelen deed je met heel veel fantasie. _O_

Paar dagen geleden nog een aantal mensen van vroeger op Facebook gevonden. Ik herken ze niet meer.
pi_113766525
quote:
13s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Inderdaad, een wijvenargument. Daar is het ook voor bedoeld in eerste instantie. Het blijft kutwerk.
En de 0 Euro aan inkomsten impliceert dat ik er nog een baantje in de avonduren of het weekend bij moet.
Maar kom op, wat moet jij in het weekend allemaal aan het huishouden man?

Dat van die inkomsten is wel balen ja, geen recht op studiefinanciering meer? Kan je niet lenen bij de IB-groep (of hoe dat tegenwoordig heet)....als het toch maar voor 2 maanden is?
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:50:11 #38
67670 Skv
Cynist.
pi_113766569
Ah, positief punt. Waarschijnlijk krijg ik toch geen baan. Kan ik in september van mijn welverdiende 0 Euro een week lang weg naar nergens. ^O^

quote:
Spies stelt dat overheid als werkgever voor enkele grote uitdagingen staat. De bezuinigingen van de laatste jaren hebben geresulteerd in een forse daling van de instroom van jongeren.
http://www.nu.nl/politiek(...)overheid-slinkt.html
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:50:52 #39
67670 Skv
Cynist.
pi_113766594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar kom op, wat moet jij in het weekend allemaal aan het huishouden man?

Dat van die inkomsten is wel balen ja, geen recht op studiefinanciering meer? Kan je niet lenen bij de IB-groep (of hoe dat tegenwoordig heet)....als het toch maar voor 2 maanden is?
Nee, ik mag niet meer lenen daar. :(
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:51:59 #40
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_113766639
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:
Ah, positief punt. Waarschijnlijk krijg ik toch geen baan. Kan ik in september van mijn welverdiende 0 Euro een week lang weg naar nergens. ^O^

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)overheid-slinkt.html
Waarschijnlijk zullen dus alleen hoogopgeleide talentvolle studenten instromen. Helaas voor jou TS.
040
pi_113766671
Vakantie hebben als je 23 jaar bent is alleen maar kut..

Niemand die echt meer biertjes wil drinken op het strand like in the old days. Ik weet van 5 vrienden dat ze op het moment vrij zijn en binnen zitten, maar heb gewoon geen zin om ze te bellen om iets te doen, en zij mij ook niet kennelijk :')
pi_113766676
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, ik mag niet meer lenen daar. :(
Waarom niet? Ben je al zolang bezig?

Wat dat inkomen betreft is je klacht dan inderdaad wel terecht. :{
Een heer met stijl
pi_113766726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Niemand die echt meer biertjes wil drinken op het strand like in the old days. Ik weet van 5 vrienden dat ze op het moment vrij zijn en binnen zitten, maar heb gewoon geen zin om ze te bellen om iets te doen, en zij mij ook niet kennelijk :')
Leuke vrienden zeg. Hier werken de meesten, maar toen er 1 vrij was afgelopen 2 weken hebben we zeker 3 keer per week weer aan goudgele spul gezeten. ^O^
Een heer met stijl
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:54:27 #44
67670 Skv
Cynist.
pi_113766729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:51 schreef Internepper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen dus alleen hoogopgeleide talentvolle studenten instromen. Helaas voor jou TS.
Heb al twee keer in de laatste selectieronde gezeten. Laatste 4% (40 vd 1000 sollicitanten). En dan afgewezen worden op etniciteit en geslacht, 'omdat we wel een beetje een afspiegeling van de samenleving moeten zijn'. Stomme eikels met hun 'positieve' discriminatie. Als ik een neger was geweest en ik had dat argument gehoord dan was het wereldnieuws. Nu is het normaal.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:54:40 #45
67670 Skv
Cynist.
pi_113766735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Ik ben 25. :(

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Waarom niet? Ben je al zolang bezig?

Wat dat inkomen betreft is je klacht dan inderdaad wel terecht. :{
Eind zevendejaars.
pi_113766804
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben 25. :(

[..]

Eind zevendejaars.
Wat heb je gestudeerd?
Een heer met stijl
pi_113766811
Als ik een auto had, was ik nu naar die vakantie plek gereden. Memories. _O_

woensdag 4 juli 2012 @ 16:56:45 #48
67670 Skv
Cynist.
pi_113766818
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat heb je gestudeerd?
Bestuurskunde. Nog steeds. Met hun '90% heeft binnen 2 maanden na het afstuderen een baan.'. Nou, nu mooi niet meer. :'). En ik heb nog wel een extreem bazenCV. Je komt gewoon nergens aan de bak. En kom je er door, dan word je op etniciteit en geslacht alsnog afgewezen. Erg frustrerend kan ik je vertellen!
pi_113769662
Gelukkig heb je al direct een baan kunnen vinden, waar ga je aan de slag? Succes met afstuderen in iedergeval!
ADHD-C
pi_113769747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef LazyDave het volgende:
Gelukkig heb je al direct een baan kunnen vinden, waar ga je aan de slag? Succes met afstuderen in iedergeval!
Lezen blijkt voor sommige mensen moeilijk :'(
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')