abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:12:51 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113764924

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 04-07-2012 20:24:56 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_113764975
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je kunt me uitwringen, zweet genoeg :+
Zaterdag!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_113764979
Yuki dit zijn echt één van de zwaarste omstandigheden hoor. Wees niet bang ;)
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:14:01 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113764993
Zo raar: ik google op iemand die vorige maand overleden is en die heeft nog wel gewoon een Twitteraccount. Echt vreemd om dan te zien dat 'ie op een bepaald moment gestopt is met twitteren.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:14:50 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113765034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goed gedaan! En je weet: een slechte generale...
Daar houd ik me nu ook maar aan vast... Want als ik zaterdag zo loop, hebben jullie niets aan me :N

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Desnoods ga je wat langzamer lopen. Did the trick for me!
Ik liep nu al retetraag :') Het was echt de afweging tussen trager (en daardoor NOG minder in een lekker ritme) lopen of een megahoge hartslag hebben.

Sterfhitte :(
pi_113765057
Vanavond ga ik mijn eerste hardloop stappen zetten!
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:16:23 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113765113
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar houd ik me nu ook maar aan vast... Want als ik zaterdag zo loop, hebben jullie niets aan me :N

[..]

Ik liep nu al retetraag :') Het was echt de afweging tussen trager (en daardoor NOG minder in een lekker ritme) lopen of een megahoge hartslag hebben.

Sterfhitte :(
Nou en? Wil je verder komen of niet? :P Ik liep ook genoeg 7 min/km of 7.30 of nog langzamer. Als je van jezelf maar weet dat je sneller kúnt als het moet, dan is langzaam lopen heul niet erg.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:16:25 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113765115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef Drassss het volgende:
Yuki dit zijn echt één van de zwaarste omstandigheden hoor. Wees niet bang ;)
Ja, nou ja... Normaal krijg ik een egoboost door het lopen en een topgevoel, maar nu totaal niet. Gaat wel weer over hoor, en ik stop niet na 1 zware training met m'n poging om de 10 km te halen :) Maar het voelt nu wel even als een flinke stap terug en dat is balen -O-
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:16:37 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113765119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Zo raar: ik google op iemand die vorige maand overleden is en die heeft nog wel gewoon een Twitteraccount. Echt vreemd om dan te zien dat 'ie op een bepaald moment gestopt is met twitteren.
Had ik ook met sommige Fok!kers -O- heel bizar.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:16:55 #11
4507 Kwamo
Het is mij
pi_113765135
Spoorwegovergang? Ik loop bij dat soort dingen altijd gewoon terug, een paar honderd meter ofzo. Uit je ritme zijn is dan wel zo irritant, dan liever heen en weer :P
pi_113765144
gisteravond ben ik gaan voetballen en ik heb me nu toch spierpijn :'). Ben bang dat het morgen alleen maar erger is. Verder wel pijnvrij dus dat is goed :P
Feyenoord Rotterdam
pi_113765179
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!
Leuk! succes en je kan het! :D
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:18:18 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_113765197
quote:
19s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
gisteravond ben ik gaan voetballen en ik heb me nu toch spierpijn :'). Ben bang dat het morgen alleen maar erger is. Verder wel pijnvrij dus dat is goed :P
Een Rotterdammer, kan jij niet meelopen aankomende Zaterdag?
pi_113765198
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, nou ja... Normaal krijg ik een egoboost door het lopen en een topgevoel, maar nu totaal niet. Gaat wel weer over hoor, en ik stop niet na 1 zware training met m'n poging om de 10 km te halen :) Maar het voelt nu wel even als een flinke stap terug en dat is balen -O-
Ach ik ben gister ook helemaal gestorven :P Maakt allemaal niet zoveel uit, je hebt je kilometers gemaakt, lekker gezweet en de volgende keer ga je gewoon weer lekker rennen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:18:32 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113765207
Zo, net eindelijk ontbeten. Wat een drukke dag ;(
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:19:06 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113765242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Kwamo het volgende:
Spoorwegovergang? Ik loop bij dat soort dingen altijd gewoon terug, een paar honderd meter ofzo. Uit je ritme zijn is dan wel zo irritant, dan liever heen en weer :P
De spoorbomen gingen naar beneden toen ik er 2 meter voor zat :') Ik durfde niet door te rennen (omdat er daar aan de weg gewerkt wordt en ik dus niet alleen was :P ) en moest van schrik nogal abrupt stoppen.

Ben toen maar gestopt, endomondo op pauze en (boos kijkend) staan wachten.

woensdag 4 juli 2012 @ 16:19:34 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113765265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net eindelijk ontbeten. Wat een drukke dag ;(
Euh... Je weet dat het al kwart over 4 geweest is he? :o
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:21:07 #19
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113765319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou en? Wil je verder komen of niet? :P Ik liep ook genoeg 7 min/km of 7.30 of nog langzamer. Als je van jezelf maar weet dat je sneller kúnt als het moet, dan is langzaam lopen heul niet erg.
Natuurlijk wil ik verder, dat geef ik toch dagelijks aan?
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar een nóg langzamer tempo loopt voor mij gewoon totaal niet lekker en dat heb ik je al vaker geprobeerd duidelijk te maken.

Snelheid boeit dan niet zozeer, maar ik wil wel in een lekker ritme kunnen lopen en dat heb ik niet als ik ver boven de 6:30 zit.

SPOILER
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:21:57 #20
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113765360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hmm, ik zit eigenlijk met het zelfde dilemma... Vandaag tikte ik zelfs de 8 aan :D
Maareh, wat is nou precies het voordeel van zo langzaam? Went je hart dan aan lage inspanning met een lagere hartslag en zodat het ook bij meer inspanning langzamer blijft slaan?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:22:48 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113765394
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit weer is abnormaal om te lopen Yuki. Super dat je geweest bent! Wacht maar tot het weer iets koeler of minder benauwd is.. dan merk je echt verschil!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:22:48 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113765395
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!
Hou ons op de hoogte en let op: niet te snel!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_113765409
Het kan soms 5 a 15 slagen schelen wanneer het echt warm is :)
pi_113765424
He CantFaceMe, welke sector zoek je nou werk dan?
pi_113765450
Ik vind het wel geinig. Sylvester ging vorige week donderdag voor het eerst 10km proberen en redde het niet omdat het heet was en zwaar benauwd. Moet je raden wanneer hij weer een poging gaat doen voor 10km :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')