Dat zal vast niet een heel erg stabiele versie zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gisteravond Jelly Bean geïnstalleerd op m'n Galaxy Tab 10.1v.
Zitten er erg veel verbeteringen in tov 4.0.4?quote:
Jup die is nu wel oud, maarja daar is de prijs ook naarquote:Op zondag 29 juli 2012 10:56 schreef soapie het volgende:
https://online.kruidvat.n(...)ionid=13980000000676
Is dit nou een oude versie, android 2.3???
Valt wel mee hoor, gewoon China tablets en daar is best veel veranderd. Een heel aantal fabrikanten brengt gewoon software updates uit (soms langer als de ''echte'' merken). Hoe dat met de kruidvat tablets zit weet ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Is het nou niet een beetje goedkoop > duurkoop met die kruidvat tablets? Dus een hoop software/hardware gezeik achteraf?
Hiernaast heb je ook gewoon A-merk android 4.0 tablets voor rond de 200 euro.
Jup, maar mien om de hoek kan die nog niet lokaal kopen en vind het dus nog niksquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef jpjedi het volgende:
Neem dan een nexus7. Wel wat kleiner maar verder top of the bill. Mits je geen sd-slot of 3G wil.
Ik ben er erg blij mee als eerste Android apparaat. Moet nog veel ontdekken want kende enkel ios.
Dan is alles een updatequote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef vosss het volgende:
Ik kende geen android, geen ios en heb zelfs geen smartphone!
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef Pap89 het volgende:
Wat is een aanrader?
7" of 10.1"
Wifi is meer dan genoeg.
16gb
Nieuwe Galaxy Tab 2 is toch (vrijwel) gelijk aan de voorganger?
Wat vinden jullie fijner?
7" of juist het grotere model?
Ik vind beiden fijn, de 10.1'' is lekker als je veel op 1 locatie bent maar in het OV, auto of anders onderweg vind ik de 7'' versie weer handigerquote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tab 2 verschilt nauwelijks met tab 1 inderdaad. Zelf vind ik 7 te klein, maar dit is per persoon verschillend. Als je even de winkel binnenloopt weet je meteen of 7 genoeg voor je is, of dat je voor groter moet gaan.
Dit dus, de Tab2 is nu wel verouderd. Tegra2 moet je niet meer willen kopen (dan beter een transformer met tegra 3 oid).quote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik heb juist voor een 7 inch gekozen omdat ik een 10 inch te groot vindt om makkelijk mee te nemen. Heb je toch iets wat groter is dan je normale telefoon rond de 4 inch, maar niet gelijk weer te groot.
En als je voor een 7 inch gaat, raad ik je de 7.7 3G aanEcht een topding en veel beter dan die tab 2 serie.
Verschilt per game er zijn enkele games die wel crossplatform werken.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef Pap89 het volgende:
We gaan zo ff kijken bij een ThePhoneHouse (lees: Kijken, kopen doen we online wel)
M'n ouders hebben een iPad 3, dus hoop alleen dat een Galaxy tab bv niet tegen gaat vallen.
Lijkt me juist ook wel weer leuk dat het verschillend is.
Btw, kun je met een iPad tegen iemand met een Android toestel spelen?
Nice, wat doet het met de tegra2? Is het de moeite (verschil in snelheid). Mijn transformer verliest het hier nl steeds vaker van mijn China tab met snellere Dualcorequote:Op maandag 30 juli 2012 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gisteravond Jelly Bean geïnstalleerd op m'n Galaxy Tab 10.1v.
weet niet precies waar jij kijkt maar er zit iets groter verschil tussen:quote:Op maandag 30 juli 2012 17:40 schreef Pap89 het volgende:
Gekeken, de 7.0 valt af, omdat het puur voor thuis gebruik is.
Toch gaan twijfelen tussen een iPad 3/Galaxy Tab 2 verschil is zo'n 100 euro momenteel.
Lastig haha
Het werkt iets smoother, games nog niet echt geprobeerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef RobertNL het volgende:
Nice, wat doet het met de tegra2? Is het de moeite (verschil in snelheid). Mijn transformer verliest het hier nl steeds vaker van mijn China tab met snellere Dualcore...
Updates voor de 10.1V vanuit samsung zijn wel @$*# of niet? Doet dat ding stock al 4.0? of nog steeds 3.1/3.2?
Slecht voor de verkoop, nu kunnen ze nog per persoon een tablet verkopen, straks kunnen meerdere mensen 1 tablet gebruiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
'Android krijgt ondersteuning voor meerdere gebruikers'
Handig. Kan nu al enigszins met https://play.google.com/s(...)ahrbot.apps.switchme app (root nodig) maar van Android zelf is wel welkom. Vooral op tablets wat mij betreft erg handig/onmisbaar.
Maar het zinnetje "Een aankomende versie van Android krijgt hoogstwaarschijnlijk de mogelijkheid om verschillende gebruikersprofielen aan te maken." dompert de pret een beetje. Jellybean is nét uit en heeft het niet. Dus een volgende Android duurt nog wel een tijd en al helemaal wanneer het eindelijk op tablets zit (en dan specifiek ook nog Chineze tablets)...
Nou nee, want je vriendin snaait 'em nog net zo hard onder je neus weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Slecht voor de verkoop, nu kunnen ze nog per persoon een tablet verkopen, straks kunnen meerdere mensen 1 tablet gebruiken.
20,- verzendkosten? Da's nog best cheap, niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Het duurt anderhalve week, maar eindelijk heeft Mistertao het door. Ik mag, na diverse pogingen de boel te fixen, m'n Aurora II opsturen naar China. Zij gaan 'm naar de verkoper opsturen en dan gaan we de garantieclaim bekijken.
Nu nog even de bitchfight aangaan over die 20 euro verzendkosten.
Via wie verstuur je het dan? Ik vind ¤20 meevallen namelijk, want ik dacht dat het duurder was.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Het duurt anderhalve week, maar eindelijk heeft Mistertao het door. Ik mag, na diverse pogingen de boel te fixen, m'n Aurora II opsturen naar China. Zij gaan 'm naar de verkoper opsturen en dan gaan we de garantieclaim bekijken.
Nu nog even de bitchfight aangaan over die 20 euro verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |