Hij wil alleen maar uploaden bij jequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij wilt me toch niet laten zien hoe dat downloaden werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Die van ons doet ook iets met printers ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij ons is de videotheek al een paar jaar terug failliet gegaan
Sjah ik ben doof.. lijkt me een matchquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is zeker een aanrader als je van stomme humor houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
printen of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van ons doet ook iets met printers ofzo
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah ik ben doof.. lijkt me een match
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah ik ben doof.. lijkt me een match
Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Weet ik niet, ik heb geen printerquote:
Kan je daar toch heen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb geen printer
Ben tenminste niet kleiner dan gigiquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij bent dan ook dom, nog betere match
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb geen printer
in the gas tank ja..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij bent dan ook dom, nog betere match
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
grappen maken lukt ook al nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben tenminste niet kleiner dan gigi
Ik kan dan ook vrij weinig lachen om jequote:
Nee ze verkopen inktvullingen enzo denk ik.quote:
Oh grapje, ik heb er wel 1. Voor nu.quote:
Ohquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel hoor..Ben gelukkig niet echt doof namelijk, alleen oostindisch
grow the fuck upquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intronic doet mij een oneerbiedig voorstel via WA
WAT MOET IK ZEGGEN
Gewoon afwijzen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAT MOET IK ZEGGEN
Je moet zn voorstel hier postenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAT MOET IK ZEGGEN
oprotten kutjequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAT MOET IK ZEGGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |