Oude school. Weet nog dat die een x in Zaaldijk zou komen. Dikke rijen daar. Eindelijk binnen. Stond er alleen zo'n forse vrouw dat liedje te zingen. Deceptie to the max.quote:
Dat kan ik me zo voorstellen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oude school. Weet nog dat die een x in Zaaldijk zou komen. Dikke rijen daar. Eindelijk binnen. Stond er alleen zo'n forse vrouw dat liedje te zingen. Deceptie to the max.
Mwaa, meer gewoon fulltime werken bij de Mc en bij vrienden hangen. Die oudjes zal ik ook vast wel eens tegenkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat de gehele zomer bij je oudjes hangen?
Je moet toch ook ergens slapen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwaa, meer gewoon fulltime werken bij de Mc en bij vrienden hangen. Die oudjes zal ik ook vast wel eens tegenkomen.
Ja, maar meestal liggen zij al in bed als ik thuis kom van werk/vriendenquote:
Jouw hoofdquote:
De prinsenvlagquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Bazigste vlag ooit, daar kan geen italiaanse- of duitse vlag tegenop
Het oranje-blanje-bleu van weleerquote:
Slaven meppen en zooi jatten!quote:
Morgen kun je afkoelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef norich het volgende:
Focking hell wat een hitte en drukte in de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Redbaron het volgende:
Oehh baby.. alles loopt soepeltjes vandaag!Steek 'em in de uitlaat dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Lonaa wil 'm er wel in hebben,quote:
Waar is die ene foto toch naartoe... van man in roze tutu die z'n leuter in de uitlaat steekt?quote:
quote:
quote:
blijft lijpquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quiet Riot - Mental Health (bang your head)
Gewoon met Photoshop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind hem echt machtig mooi.
Hoe heb je die eik gemaakt, ACT-F?
buiten, daar moet ik zo ook nog naartoequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom net buiten, voelt gewoon koud aanfucking warm binnen
Oh noes!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
buiten, daar moet ik zo ook nog naartoe
we hebben wel airco in de zaal hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Pff, fitness is nou niet iets waar ik aan moet denken met dit weer
De agressiviteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon buiten werken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had de baas het maar voor ons over
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De agressiviteit
Oppeppen voor het voetbal, jeweetz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Gefeliciteerd Nathquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nathalieeeeeeeee
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een jaartje rijper, Nath!
Wtf doe jij met een foto van ongeval op de N36?!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een jaartje lekkerder, Nath!
Waar zie jij een foto van een ongeval op de N36?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wtf doe jij met een foto van ongeval op de N36?!
Je bedoelt die Alfa?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wtf doe jij met een foto van ongeval op de N36?!
Dat plaatje van 100% is uit de cabine van ex collega genomen. en die staat nu op de N36..quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar zie jij een foto van een ongeval op de N36?
Is wel net gebeurt ja.
http://112twente.nl/4441/
Welkomquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef Impect het volgende:
Vanavond nog iemand @ de Veste?![]()
Ben ook een Tukker trouwens, vandaar dat ik hier even een kijkje neem;)
ik ben zaterdag in de veste, bedrijfsfeestquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef Impect het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef Impect het volgende:
Dank, zal hier vaker te vinden zijn denk ik
Wees welkom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef Impect het volgende:
Jij hoort hier wel thuis!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:52 schreef Impect het volgende:
Misschien wel handig idd![]()
Man, 22 jaar en kom uit de buurt van almelo.
Hobby's Voetbal, bier drinken en Fc Twente.
Erg lang meegelezen op het forum, nu maar een account aangemaakt
Ah, Michel mag ook;)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef norich het volgende:
En moeten we je maar gewoon Impect noemen?![]()
Iedereen weet hier nl. van elkaar gewoon de naam
Geen idee, zag het staan op een potje op mijn bureauquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Under_Score het volgende:
wat is impect eigenlijk? een typo of bewust zo?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef Impect het volgende:
[..]
Geen idee, zag het staan op een potje op mijn bureau
tentfeestenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef Impect het volgende:
[..]
Ohjah, tentfeesten mag er ook nog tussen! Haha
Hoi norichquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef norich het volgende:
En moeten we je maar gewoon Impect noemen?![]()
Iedereen weet hier nl. van elkaar gewoon de naam
\m/quote:
Sloaperd! Niksnut! Lambal!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef Redbaron het volgende:
pff wat word je loom van deze warmte.. gewoon 2u geslapen
Haha tsjah je moet wat he als je om 13u leeg bent en eind vd middag pas kunt laden..quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef 100% Tukker het volgende:
26 Graden beneden.Ik zit hier te zweten als Justin op de publieke tribune van de 2e kamer tijdens een kamerdebat over een eventueel algeheel verbod op glutenvrij bier.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef 100% Tukker het volgende:
26 Graden beneden.Ik zit hier te zweten als Justin op de publieke tribune van de 2e kamer tijdens een kamerdebat over een eventueel algeheel verbod op glutenvrij bier.
Als ik de foto's zo bekijk dan doe ik een voorzichtige schatting. Die vw is de bocht uitgevlogen rechtdoor en die alfa die de bocht in wou pakte hem zo in de zijkant.quote:
Ik denk dat die Alfa een paar onderdelen aan het verliezen was en daardoor op de verkeerde weghelft kwam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik de foto's zo bekijk dan doe ik een voorzichtige schatting. Die vw is de bocht uitgevlogen rechtdoor en die alfa die de bocht in wou pakte hem zo in de zijkant.
Ja die alfa had wat onderdelen mee voor een BMW en die verloor die.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat die Alfa een paar onderdelen aan het verliezen was en daardoor op de verkeerde weghelft kwam.
Ik ook :$quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike
ik weet nog een goedkoop adresje voor batterijen voor in je vibo
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike
ik weet nog een goedkoop adresje voor batterijen voor in je vibo
quote:
Nou de bal is rond he, 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:59 schreef Impect het volgende:
Moguh allemaal,
Wat een suffe pot voetbal gisteren zeg.
Als twente wou, dan hadden ze de 10 wel kunnen halen.
Mjah, de volgende ronde is bereikt:)
En het is bijna weekend:D
Hahaha... dat tripje Andorra volgende week is gewooon een verlengstuk van de vakantie voor de spelersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou de bal is rond he, 11 tegen 11.
kruip dan ook niet zo tegen me aanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kruip dan ook niet zo tegen me aan
Gelukkig was het maar een alfa 156quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik de foto's zo bekijk dan doe ik een voorzichtige schatting. Die vw is de bocht uitgevlogen rechtdoor en die alfa die de bocht in wou pakte hem zo in de zijkant.
Of een mooie 147quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een alfa 156en geen mooie 166
![]()
Waar is er een tentfeest dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
moivanavond weer lekker badmintonnen, laatste keer dit 'seizoen'
en tentfeesten![]()
![]()
![]()
een eckte back to the future deloreanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kruip dan ook niet zo tegen me aan
Hen wat doe je stoutquote:
Bronstig geworden door het weer?quote:
Neu vervelingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bronstig geworden door het weer?
Oohquote:
Lobbyen terwijl je al 682 deelnemers hebt, goed bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Ook hier even lobbyen.
Komt allen, het gaat onwijs gezellig worden:
https://www.facebook.com/events/131876186951070/
Met jou erbij welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef norich het volgende:
[..]
o oke. elke dag is toch een groot feest
quote:
Dingenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef haakon het volgende:
Omg, de vriendin van een kameraad van me is ineens miljonair
Nice, dat wil ik ook wel..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef haakon het volgende:
dondersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef haakon het volgende:
Doe normaal man.quote:
Ook lullig zeg, je vrouwtje afkraken en geilen op een ander.quote:
dank je, ze is vandaag jarig. ze heeft nu ontbijt op bedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe normaal man.![]()
Feli met de verjaardag van KarinOf is ze al jarig geweest?
ik mag graag op iedereen geilenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook lullig zeg, je vrouwtje afkraken en geilen op een ander.
Is it me you're looking for?quote:
hoi selma, weet je al wat meer ondertussen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook lullig zeg, je vrouwtje afkraken en geilen op een ander.
Because you know just what to sayquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
Je kunt het! Vele mensen zullen je dankbaar zijn. Keep that in mind.quote:
Ben er bang voor van niet. Laatste tijd heeft elke gast wel wat te zeikenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt het! Vele mensen zullen je dankbaar zijn. Keep that in mind.
die milkshakes daar zijn ook wel érg zoet..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er bang voor van niet. Laatste tijd heeft elke gast wel wat te zeiken
Terwijl alles gewoon perfect loopt lately
En anderen vinden juist weer dat er te weinig siroop in zit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die milkshakes daar zijn ook wel érg zoet..
Beter je best doen dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Maar gasten moet niet gaan zeiken om dingen waar wij niets mee kunnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beter je best doen dus
Een tevreden klant moet je willen!
Het was nogal sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Maar gasten moet niet gaan zeiken om dingen waar wij niets mee kunnen.
De hoeveelheid siroop in een milkshake kunnen wij bijvoorbeeld niet bepalen. Dat staat zo afgesteld in de machine. Klaar.
Dat mensen dat niet willen begrijpen, prima.
Bedankt trouwens, dat je me nu nog chagrijniger hebt gemaakt
Zo kwam het niet over.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het was nogal sarcastisch bedoeld![]()
Mensen hebben altijd wel iets te zeuren.. moet je weinig om geven,
Lust de klant t niet, kom dan niet terug maar loop niet te zeuren
Ik vind ze maar slapjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die milkshakes daar zijn ook wel érg zoet..
Oale relschopper...quote:
Er zijn altijd wat zeikerds. Maar het grotendeel is tevreden. Gewoon je best doen en er het beste van maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is makkelijker om steeds een dezelfde big Mac te maken dan elke x dezelfde eensenborst met sausje e.d lijkt me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:07 schreef Under_Score het volgende:
bij Mcdonalds kun je sowieso geen haute cuisine verwachten.
Daarom ga je ook alleen naar de mac om een vette bek te haal'nquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:07 schreef Under_Score het volgende:
bij Mcdonalds kun je sowieso geen haute cuisine verwachten.
daar betaal je dan ook voorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is makkelijker om steeds een dezelfde big Mac te maken dan elke x dezelfde eensenborst met sausje e.d lijkt me.
Helemaal waar.quote:
Dat is ronduit slecht! Gewone winkel? Geen aanbetaling gedaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Redbaron het volgende:
Heb je paar weken geleden mondeling een afspraak gemaakt een fiets te kopen zodat ik als ik in Hengelo ben m'n eigen fiets heb.. Wil je m een week later ophalen hoor je daar dat de velg kapot is..
Nu zou ik vanavond een fiets nodig hebben dus ik vraag of ie klaar is dat ik m kan ophalen is ie vd week verkocht en heeft ie alleen nog maar duurder...![]()
Dit is toch geen normale gang van zaken?!
Nee bij de pa van een kameraad...Die handelt er een beetje inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ronduit slecht! Gewone winkel? Geen aanbetaling gedaan?
Nog slechter zelfs. Wat een eikel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee bij de pa van een kameraad...Die handelt er een beetje in
Dus ga je ervan uit dat het goed komt..
Ga klagen, jij staat in jouw recht. Overeenkomst is gesloten, verkoper heeft óók verplichtingen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Redbaron het volgende:
Heb je paar weken geleden mondeling een afspraak gemaakt een fiets te kopen zodat ik als ik in Hengelo ben m'n eigen fiets heb.. Wil je m een week later ophalen hoor je daar dat de velg kapot is..
Nu zou ik vanavond een fiets nodig hebben dus ik vraag of ie klaar is dat ik m kan ophalen is ie vd week verkocht en heeft ie alleen nog maar duurder...![]()
Dit is toch geen normale gang van zaken?!
Ja dat snap ik echt niet. Afspraak maken en dan doodleuk verkopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt een beetje als mijn verhaal met parkiet, Bas
Ik had een deal om mijn toenmalige parkiet (een bang beestje die het alleen goed deed als ie andere parkieten hoorde) te ruilen tegen een Engelse parkiet die met de hand opgevoed was, ideaal voor een loner als ik dus
Kom ik daar na dik een uur te hebben gewacht (mét parkiet in een doosje) bij die kerel binnen, zegt 'ie me doodleuk dat de Engelse al verkocht is en dat 'ie alleen nog maar een scharminkelig kruipertje heeft die hij aan de straatstenen niet kwijtraakte (een kruipertje is dus een vogel met een ziekte die dus niet kan vliegen)... nou ok dan, jij de mijne, ik de jouwe. Wilde meneer ook nog geld zien
Heb hem vriendelijk in zijn gezicht uitgelachen en ben weggelopen met de nieuwe. Meisje woont nog steeds bij me én kan inmiddels vliegen
edit: oh ja, hij belde me in de korte rit van Hilversum naar Spakenburg wel 4x; 2x met vage gemompelde dreigementen, en 2x met de vraag of 'ie een week later kon komen kijken hoe het met Meisje ging
Ja nou ik heb er dus achteraan gebeld toen ik t hoorde.. Maar hij zegt dus omdat de velg kapot was hij m liever aan een onbekende verkocht. Terwijl hij toen zei dat ie m zou maken en ik de fiets gewoon zou krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga klagen, jij staat in jouw recht. Overeenkomst is gesloten, verkoper heeft óók verplichtingen.
In niemands ogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja nou ik heb er dus achteraan gebeld toen ik t hoorde.. Maar hij zegt dus omdat de velg kapot was hij m liever aan een onbekende verkocht. Terwijl hij toen zei dat ie m zou maken en ik de fiets gewoon zou krijgen.
Nu heeft ie m dus wel verkocht (met of zonder kapotte velg) en heeft voor mij wel een fiets staan dis 2x zo duur is. Als je dan aangeeft dat dat niet de afspraak is wordt t afgedaan dat ze daar niet voor de sier staan maar voor de verkoop.
Normaal geef je toch aan wanneer iets klaar is en het opgehaald kan worden?!
Dit getuigt van geen fatsoen in mijn ogen
Spring bij een chick achteropquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dat snap ik echt niet. Afspraak maken en dan doodleuk verkopen.
En hij doet net alsof ik fout ben omdat ik niets heb laten horen![]()
Ik heb woensdag een aantal interieurdelen besteld en ze bellen als het klaar is, zo hoort het te gaan lijkt me.
Nu zit ik thuis met een rothumeur terwijl ik vanavond eigenlijk verjaardag had waar ik dus op de fiets met de groep vanuit Hengelo naartoe zou gaan
Er zitten geen "chicks" bij en die knakker zit er ook bij.quote:
Aaaahquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Er zitten geen "chicks" bij en die knakker zit er ook bij.
En door dit geneuzel heb ik totaal geen zin meer
Hi precious!quote:
Henrikequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:53 schreef norich het volgende:
Goedenavonddonders lang in de file gestaan vandaag
maar ben nu wel op de camping heuj. Dik 30 graden hier overdag Fuu
Zaterdag hé, dan kun je van alles verwachten.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol, 2 domme chicks met een iq van een ezel op een scooter knallen tegen een verkeerslicht op
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is rood, het is groen. In Almelo is altijd een stoplicht te doen.,
4% gewijzigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |