Oude school. Weet nog dat die een x in Zaaldijk zou komen. Dikke rijen daar. Eindelijk binnen. Stond er alleen zo'n forse vrouw dat liedje te zingen. Deceptie to the max.quote:
Dat kan ik me zo voorstellen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oude school. Weet nog dat die een x in Zaaldijk zou komen. Dikke rijen daar. Eindelijk binnen. Stond er alleen zo'n forse vrouw dat liedje te zingen. Deceptie to the max.
Mwaa, meer gewoon fulltime werken bij de Mc en bij vrienden hangen. Die oudjes zal ik ook vast wel eens tegenkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat de gehele zomer bij je oudjes hangen?
Je moet toch ook ergens slapen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwaa, meer gewoon fulltime werken bij de Mc en bij vrienden hangen. Die oudjes zal ik ook vast wel eens tegenkomen.
Ja, maar meestal liggen zij al in bed als ik thuis kom van werk/vriendenquote:
Jouw hoofdquote:
De prinsenvlagquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Bazigste vlag ooit, daar kan geen italiaanse- of duitse vlag tegenop
Het oranje-blanje-bleu van weleerquote:
Slaven meppen en zooi jatten!quote:
Morgen kun je afkoelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef norich het volgende:
Focking hell wat een hitte en drukte in de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Redbaron het volgende:
Oehh baby.. alles loopt soepeltjes vandaag!Steek 'em in de uitlaat dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Lonaa wil 'm er wel in hebben,quote:
Waar is die ene foto toch naartoe... van man in roze tutu die z'n leuter in de uitlaat steekt?quote:
quote:
quote:
blijft lijpquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quiet Riot - Mental Health (bang your head)
Gewoon met Photoshop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind hem echt machtig mooi.
Hoe heb je die eik gemaakt, ACT-F?
buiten, daar moet ik zo ook nog naartoequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom net buiten, voelt gewoon koud aanfucking warm binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |