http://www.tmz.com/2012/0(...)lement-negotiations/quote:TOM CRUISE/KATIE HOLMES SETTLEMENT
Talks Underway
EXCLUSIVE
Tom Cruise and Katie Holmes have called a temporary truce while their lawyers try to negotiate a full divorce settlement ... TMZ has learned.
Sources very familiar with the situation tell us ... there are NO immediate plans for either side to go to court. There will be no court hearing Monday, Tuesday or in the foreseeable future, unless the negotiations fall apart.
Sources tell us the lawyers are negotiating child custody, visitation, child support and a property settlement.
We're also told the whole settlement could be ratified in New York if all goes well. In other words, there may not be a move by Tom's camp to transfer the case to California, where judges are more likely to award joint custody.
One source described the emotional state of the negotiations as "calm."
Ja idd. En het dan vreemd vinden dat Suri op veel foto's gedragen wordt en ze een dekentje en een knuffel heeft om zich in te verstoppen. Dat zijn juist de momenten waarop die hordes er staan. Dan zou ik mijn kind er ook zsm voorbij willen tillen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:45 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag gisteren bewegend beeld ivm de zaak. Allemachtig, die pers! Suri verstopte zich gewoon in haar knuffel. En de fotografen maar roepen dat er geen flits was. Ik vond het er zeer beangstigend uit zien. Arm meiske.
Oh nou, daar lijkt ze idd wel héél erg op de neefquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:05 schreef Mula het volgende:
Hier vind ik Suri echt sprekend de neef. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Tom niet haar vader is. Lijkt me heel vreemd dat iemand buiten de familie van Tom haar vader is.
[ afbeelding ]
De neef is niet het jongetje op de fotoquote:Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef Jurk het volgende:
uhm.... is die "neef" niet gewoon Brooklyn Beckham?
Dan is Katie gewoon een bitch, Suri die ervaring ontzeggen!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
En die neef lijkt weer op Harry Potter.
Ik vermoed dat Sea Org gewoon Hogwarts is.
Ha, op die fietsquote:Op zondag 8 juli 2012 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De neef is niet het jongetje op de fotoDat is idd een Beckhammetje.
Het gaat over de in het vorige deel besproken William Mathoper (neef van Tom, volgens sommige geruchten sperma-donor). En op deze foto lijkt ze erg op hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronquote:Katie Holmes ontslaat Tom's dochter
AMSTERDAM - Voor iedereen kwam de scheiding van Tom Cruise en Katie Holmes totaal onverwacht maar nu blijkt dat Katie al maanden van tevoren bezig was met het plannen van de scheiding.
Een anonieme bron beweert dat Katie Toms 19-jarige dochter Bella twee maanden geleden heeft ontslagen. Bella, een dochter uit Toms vorige huwelijk met Nicole Kidman, werkte voorheen bij Katie's kledinglijn Holmes en Yang. Dit meldt de Daily Mail.
De bron vertelt dat er nooit problemen tussen hen waren. Bella noemde Katie zelfs “moeder” en was dan ook zeer verbijsterd. Volgens de bron heeft Katie heeft dit allemaal zorgvuldig gepland en was dit de eerste stap naar een scheiding.
quote:Rathbun predicts that Tom Cruise will give up sole custody of Suri as long as Katie Holmes goes along with a public statement that they are sharing custody, and also agrees to say publicly that Scientology was never a factor in their split.
The church will then go on a blame-and-shame campaign against the media, using Katie's statement in order to portray itself as mischaracterized and harmed by religious bigotry in the press.
quote:Tom Cruise, Katie Holmes
DIVORCE SETTLED!
Exclusive Details
Tom Cruise and Katie Holmes have SETTLED their divorce ... this according to Katie's lawyer.
Jonathan Wolfe tells TMZ, "This case has been settled and the agreement has been signed. We are thrilled for Katie and her family and are excited to watch as she embarks on the next chapter of her life."
TMZ reported in the last few days lawyers for both sides were in a marathon negotiation -- trying to end what began as a divorce war.
As we reported, one condition Tom had for settling was "meaningful, significant" contact with Suri.
Wolfe added, "We thank Tom's counsel for their professionalism and diligence that helped bring about this speedy resolution."
Hmm, daar zitten we niet op te wachten.quote:Tom Cruise en Katie Holmes werken samen
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes hebben een scheidingsregeling getroffen. Dat heeft de advocaat van Holmes maandag bevestigd.
"De zaak is afgewikkeld en de overeenkomst is getekend."
"We zijn blij voor Katie en haar familie en kunnen niet wachten om te zien hoe ze begint aan een nieuw hoofdstuk van haar leven", laat advocaat Jonathan Wolfe weten.
"We danken Toms raadsmannen voor hun professionaliteit en ijver waardoor deze snelle oplossing tot stand kon komen." Over de details van de regeling is niets bekendgemaakt.
Dochter
Eerder op de dag lieten de 50-jarige Cruise en de 33-jarige Holmes nog weten dat hun dochter, de 6-jarige Suri, centraal stond in hun onderhandelingen. "We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk samen te werken als ouders en te doen wat het beste is voor onze dochter", schreven ze in een gezamenlijk verklaring.
Twee weken geleden werd bekend dat Cruise en Holmes gaan scheiden. De actrice, die in november 2006 trouw beloofde aan de acteur, diende de scheidingspapieren in.
Door: Novum
idd vrij flauwquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Hele reeks in de kiem gesmoord.
Scientology heeft denk ik eieren voor z'n geld gekozen, ze hebben al genoeg bad press gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |