abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5361907
de ninja gooit de zaak weer open en gaat verder met de pc van pluisje...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 09:43:17 #27
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5361969
Goeiemorgen.
Hip to be square
pi_5362287
dag liselotte , jij wilde graag een pc hoorde ik... waar ben je naar op zoek? of beter ; wat wil je met je computer gaan doen?
> BTi <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 10:23:00 #29
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5362298
Gamen, Office gebruiken, Internetten, E-mailen. Vanalles dus
Hip to be square
pi_5362323
tja dan heb je een wat zwaarder model nodig... wil je een pc die nu aan je behoefte voldoet of wil je liever iets op groei kopen?
vind je design belangrijk? als je internet wilt dan kun je intekenen op de lijst...
> BTi <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 10:38:21 #31
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5362431
Ik koop hem liever op de groei, dan weet ik tenminste zeker dat ik er nog een tijdje mee vooruit kan.

OW en die intekenlijst wil ik wel even invullen ja.

Hip to be square
pi_5362673
ondertussen word de basis gemaakt voor het supersnelle internet middels een gigantische schotel installatie die achter de dojo word opgebouwd... het gevaarte komt zelfs boven de dojo uit....

> BTi <
pi_5362715
okee liselotte , ik heb wel een aardig beeld van een nette pc voor jou... de NiN-advanced is wel wat voor jou... lekker vlot en prima uitgerust maar niet echt overdreven... het systeem kost 600 fok!euro en heeft momenteel een levertijd van 48 uur... de prijs is exclusief een monitor... waar gaat je voorkeur naar uit? heb je al eens met een 19' scherm gewerkt? ik denk dat dat wel iets voor jou is namelijk... * ninja-mod laat liselotte een poosje het beeld van een 19' monitor zien...

een 19' viewtraXXE scherm kom op 450 fok!euro , uiteraard heb je je op het geheel een garantie van 18 maanden!

> BTi <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:21:51 #34
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5362809
19 inch scherm klinkt prima.

Kan je het komen bezorgen als je hem klaar hebt? Of behoort dat niet tot de mogelijkheden?

Hip to be square
pi_5362924
even kijken... dat lukt pas aankomende vrijdag na 17.00 uur... maar je kunt 'm ook donderdagmiddag komen ophalen als je dat liever wilt... de pc van pluisje is ondertussen klaar en de ninja begint meteen mar aan de pc van liselotte...
> BTi <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:38:09 #36
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5363009
* pluisje komt aangehuppeld om haar peeceetje op te halen
pi_5363485
>> de ninja overhandigd de dozen aan pluisje... heel veel plezier ermee!! ik heb het helaas te druk om je te helpen sjouwen... misschien dan een van mijn dojo leden je nog helpen kan ( ik hoop dat er iemand is) ik kom vandaag nog wel eens langs het ranjastalletje voor het testen van de straalverbinding...
> BTi <
pi_5363506
* Kos komt binnenrennen en dringt onbeleefd voor.

"IK ZOEK EEN NIEUWE MUIS!"

...
pi_5363568
de ninja laat pluisje rustig vertrekken en helpt daarna kos... u wilt een muis? dat kan... heeft u en voorkeur? draadloos? optisch? u roept maar!
> BTi <
pi_5363674
NU VERKRIJGBAAR BIJ NINJA-TECH!

de servers van hét Japanse merk in de markt ; Kubishi !
als u op zoekt bent naar een krachtige server oplossing die super betrouwbaar is dan is de Kubishi DO dé server voor u !

De servers van Kubishi , neem geen genoegen met minder!

> BTi <
pi_5363899
Hey, ninja-mod! Ik kom je ff een ontbijtje brengen

Ohw, ja, wat de kassa en de server betreft: prima! Doen we Alleen hoeft de server nog niet per direct geinstalleerd te worden hoor, laten we dat gewoon maar allemaal tegelijk doen!

Enjoy the munchies en tot morgen denk ik!

The prettiest people do the ugliest things
pi_5364429
hee lekker , bedankt khalein!! de ninja besluit even te pauzeren en gaat eens lekker smullen ik bestel het kassa systeem vandaag nog voor je khalein! je hoort morgen wat de levertijd is
> BTi <
pi_5376131
de ninja komt weer in de computerwinkel binnen....

INTERNET UPDATE: de eerste test met het SatTraXXE internet vinden momenteel plaats... de insteekkaarten voor laptops en pc's voor de draadloze internet optie WireWorXXE zijn vanaf nu te koop bij Ninja-Tech ! de uitrol van de kabel voor het SatTraXXE netwerk is reeds begonnen! wil je ook internet? kom dan snel langs!

> BTi <
  woensdag 14 augustus 2002 @ 11:03:51 #44
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_5376252
* Hiawatha besluit om de Ninja-winkel te hacken. Met behulp van zijn laptopje wil hij een DoS attack uitvoeren op de Ninja server. Maar omdat de winkel net beroofd is, is de netwerkkabel niet aangesloten. Alle bits en bytes stromen uit de kabel en vallen op de grond. In zeer korte tijd ligt de hele winkel, tot 1 meter hoog, vol met 1-tjes en 0-etjes.
pi_5376771
en uiteraard is de Kubishi server zwaar beveiligd... de DoS aanval blijft niet onbekend en al snel heeft de ninja de indiaan te pakken....
eigenlijk is de ninja witheet van woede omdat hij nu al voor de 2e keer in korte tijd is gepakt maar hij beheerst zich... naar de dojo met jou! dan mogen mijn ninja's een gaan nadenken hoe wij jou kunnen straffen voor je laffe daad!!!
> BTi <
  donderdag 15 augustus 2002 @ 00:54:02 #46
30106 Hiawatha
pi_5386318
* de kleinde indiaan verdedigd zich dapper met zijn kleine ongevaarlijke boog. Snel en behendig schiet hij een serie botte pijltjes om zich heen die vrolijk dwarrelend hun doel missen. "Genade, genade", smeekt hij. "Ik wilde jullie enkel wijzen op de zwakke plekken in jullie netwerk!" Met zijn veertje in de lucht zwaaiend, werpt hij zich op de grond, wachtend op wat zal komen...
pi_5387924
terwijl zijn leerlingen de indiaan in de dojo houden gaat de ninja weer verder met de computer winkel... er is nog een hoop te doen... de computer van liselotte moet af , er moet worden gebeld hoe het staat met de computerkassa van khalein , SatTraXXE moet worden getest... tjemig... drukdrukdruk.... de ninja gaat aan de slag...
> BTi <
  donderdag 15 augustus 2002 @ 09:37:04 #48
30106 Hiawatha
pi_5388091
* De kleine botte pijltjes die her en der door de dojo verspreid liggen blijken toch niet zo onschuldig als ze lijken. Ze barsten open en uit elk pijltje komt de geest van een van de voorouders van de kleine Indiaan. De geesten nemen bezit van van lichamen van de leerlingen. Met zijn nieuw verworven leger verlaat Hiawatha de dojo, op weg naar de computerwinkel...

[Dit bericht is gewijzigd door Hiawatha op 15-08-2002 20:21]

pi_5389487
ehh... dit is de computerwinkel... niet de dojo.... even opletten waar je post...
> BTi <
pi_5435497
na een druk weekend en ongekend veel tijd in het SatTraXXE netwerk te hebben gestoken gooit de ninja de computerwinkel weer open... al snel is er weer wat te doen... de boot uit Japan blijkt te vroeg en de ninja heeft ineens spullen te over... de computerkassa van khalein blijkt ook aanwezig en omdat de ninja deze graag spoedig wil leveren besluit hij maar meteen aan de kassa te gaan sleutelen...
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')