Niet als de basishuur 1100, - eur is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:49 schreef Inlognaam het volgende:
Huurtoeslag inderdaad niet mogelijk. Mogelijk kun je wel huurverlaging afdwingen als je naar de huurcommissie stapt.
Je hebt een huisgenoot waarvan je niet weet of hij zijn huur kan betalen, kan je het zelf betalen als je ineens voor een tijdje de huur met z'n tweeën moet betalen? Wie is de hoofdhuurder?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef Drinky het volgende:
Iedereen behalve ik is ouder dan 23. Een persoon heeft ook geen Nederlands paspoort(buitenlands student, uit Aruba, geen idee hoe dat werkt maar hij heeft een soort van stufi?).
De vraag is of 1100 euro niet veel te veel is voor dat huis dat zouden ze nog in de eerste 6 maanden kunnen laten testen of ze onder de 665 gaan uitkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:39 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Niet als de basishuur 1100, - eur is.
Als ze op papier krijgen dat ze elk ~480, - eur huur betalen, en dat in 3 aparte contracten, dan wel. Maar die verhuurder is niet achterlijk natuurlijk.
http://www.rijksoverheid.(...)urliberalisatie.html
Dan krijgen ze nog niet elk apart huurtoeslag, want ze hebben niet elk een eigen voordeur en bladiebla.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:39 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Niet als de basishuur 1100, - eur is.
Als ze op papier krijgen dat ze elk ~480, - eur huur betalen, en dat in 3 aparte contracten, dan wel. Maar die verhuurder is niet achterlijk natuurlijk.
http://www.rijksoverheid.(...)urliberalisatie.html
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je hebt een huisgenoot waarvan je niet weet of hij zijn huur kan betalen,
Nee, lijkt vrij redelijk te kloppen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of 1100 euro niet veel te veel is voor dat huis
Daar was ik al bang voor.. helaaschquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan krijgen ze nog niet elk apart huurtoeslag, want ze hebben niet elk een eigen voordeur en bladiebla.
http://www.belastingdiens(...)fstandige_woonruimte
met het vraagteken in zijn opmerking impliceert hij dat wel, althans, zo lees ik het.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef Isdatzo het volgende:
* Medehuurder meldt zich.
[..]
Dat staat er niet.
Is geen aanname in Utrecht.quote:
En als jullie dan wel een nieuwe huurder voor 1 kamer vinden en deze schakelt de huurcommissie in voor specefiek die kamer, dan betaald dadelijk de nieuwe huurder maar 350 incl en de rest mogen jullie met zijn 2en bij lappen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is geen aanname in Utrecht.
Ik heb kamers van 8m2 voorbij zien komen voor 350 exc.
dat staat niet in zijn opmerkingquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als jullie dan wel een nieuwe huurder voor 1 kamer vinden en deze schakelt de huurcommissie in voor specefiek die kamer, dan betaald dadelijk de nieuwe huurder maar 350 incl en de rest mogen jullie met zijn 2en bij lappen.
Dat klopt ik geef alleen maar aan wat er zou kunnen gebeuren als er een nieuwe huurder bijkomt en deze perse het puntensysteem voor onzelfstandige woonruimtes wil gaan aanhouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat staat niet in zijn opmerking
¤ 1100,- in particuliere huur een villa? Een bovengemiddeld rijtjeshuis in een buitenwijk staat vaak voor ¤ 1500,- te huur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
1100 euro, dafuq!?! Waar staat die villa?
Dan gaat 'ie maar lekker ergens anders wonen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat klopt ik geef alleen maar aan wat er zou kunnen gebeuren als er een nieuwe huurder bijkomt en deze perse het puntensysteem voor onzelfstandige woonruimtes wil gaan aanhouden.
Voor 1100 huur je inderdaad een villa in het buitengebied... en ga nu maar eens in Utrecht kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
1100 euro, dafuq!?! Waar staat die villa?
Verdiep je eerst eens in het huurrecht voordat je zulke naieve dingen zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dan gaat 'ie maar lekker ergens anders wonen.
En wat als diegene net het huurcontract heeft getekend? Dan kan je diegene er niet uitschoppen, maar heeft die wel recht op een lagere huurprijs. Zo'n domme opmerking was het echt niet hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie maar lekker ergens anders wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |