Waarom niet? Als je er erg gevoelig voor bent is het een kleine moeite om zo'n verdoving te vragen aan je tandarts.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Waarom wel? Twee gaatjes, valt wel mee, is gewoon een rotgevoel, nou en.
Het zit bij mij meer tussen de oren denk ik, tot mijn 12e ofzo heb ik ongeveer 10 gaatjes gehad, toen een aantal jaren helemaal niets (1x nog n gaatje) en nu (17) 2 gaatjes. Alles wat ik mij herinner daarvan is dat het pijn deed en meer niet. Dus ik weet niet of het nu nog wel zon pijn doet als +/- 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je er erg gevoelig voor bent is het een kleine moeite om zo'n verdoving te vragen aan je tandarts.
Een naald in m'n tandvlees is imo. veel vervelender dan het boren van een gaatje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je er erg gevoelig voor bent is het een kleine moeite om zo'n verdoving te vragen aan je tandarts.
Moet er zelf ook niet aan denken, een naald in m'n tandvleesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een naald in m'n tandvlees is imo. veel vervelender dan het boren van een gaatje.
Ik wilde ook nooit, maar mijn tandarts zegt dat het niet is omdat het extreem veel pijn doet, maar omdat je er dan relaxter bijligt en hij rustiger kan werken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef _VoiD_ het volgende:
Fijn is anders, maar om nu een verdoving te nemen voor een simpel gaatje... Dat stelt echt geen reet voor.
Indd, ik laat ook gewoon een verdovingkje zetten, voel je bijna niks van,dat prikje. Ze heeft mij ooit eens zitten boren zonder verdoving. Nooit meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde ook nooit, maar mijn tandarts zegt dat het niet is omdat het extreem veel pijn doet, maar omdat je er dan relaxter bijligt en hij rustiger kan werken.
Tegenwoordig doe ik het wel. Klein prikje en dan niks meer voelen.
Het ergste aan de verdoving is de smaak van die troep als die de naald er weer uithaalt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Verdoving is veruit het handigste. Dan lig je veel lekkerder in die stoel en kan de tandarts ook beter zijn werk doen.
Dat prikje in je tandvlees stelt niks voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |