Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Gravedigger het volgende:
Ik moet morgen ookZien we elkaar bij het ziekenhuis?
Ja, ik heb zelf ook zoiets van 'Joh, kom op, stel je niet aan', maar na 2 seconden later begint mn hart sneller te kloppen, word ik licht in mijn hoofd enzquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Desire93 het volgende:
Onderga het gewoon, met of zonder pleister, net met als naar de tandarts gaan. Achteraf denk je altijd: was dat het nu waarom ik me zo druk gemaakt heb? Oke wel makkelijk praten als je dat soort (extreme) angsten niet hebt. Geen mens vind het prettig maar maak het niet erger dan het is. Ik probeer altijd mijn verstand zoveel mogenlijk op nul te zetten.
Goed door je buik ademhalen en jezelf vertellen in je hoofd het komt goed, blijf rustig, onderga het en blijf herhalen rustig rustig rustig (in je hoofd) het is niet zo erg, en dan is het sneller voorbij als dat je er naar toe 'leeft'.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf ook zoiets van 'Joh, kom op, stel je niet aan', maar na 2 seconden later begint mn hart sneller te kloppen, word ik licht in mijn hoofd enz
Vraag anders ook of je mag liggen en neem van te voren al een pijnstiller inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf ook zoiets van 'Joh, kom op, stel je niet aan', maar na 2 seconden later begint mn hart sneller te kloppen, word ik licht in mijn hoofd enz
Ik kan ook wel zeggen 'Joh, kom op, stel je niet aan', maar als je er zo'n angst voor hebt danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden emla zalf gebruikt voordat ik bloed moest prikken. Heb serieus niks van de prik gevoeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |