Ik wil oohook meeheeeequote:
Weet niet of dat op 1 foto pastquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er foto's gemaakt worden, dan haak ik af.
Stel je niet zo aan johquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er foto's gemaakt worden, dan haak ik af.
Ga zo door en ik kom vrijdag gewoon om jou ff je nek om te draaienquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga zo door en ik kom vrijdag gewoon om jou ff je nek om te draaien
Gelukkig weet ik waar je huis woontquote:
Morgen zit ik in Amersfoort en vrijdag in Amsterdam, succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik waar je huis woont
Babbelen met je mama tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen zit ik in Amersfoort en vrijdag in Amsterdam, succes
Zij heeft wel altijd de neiging om die te laten zien aan mensen iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babbelen met je mama toch![]()
Babyfoto's te zien krijgen enz
Dat doen alle mama'squote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zij heeft wel altijd de neiging om die te laten zien aan mensen idd
Ik was een mooie lieve babyquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan bel ik gewoon aan en zeg: hallo, ik ben zwanger van Steven! Heeft u babyfoto's zodat ik kan zien hoe mijn gedrocht er ongeveer uit gaan zien?
Ik zie je het nog doen ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan bel ik gewoon aan en zeg: hallo, ik ben zwanger van Steven! Heeft u babyfoto's zodat ik kan zien hoe mijn gedrocht er ongeveer uit gaan zien?
Ik ook.quote:
Uhuh, Steven heeft dat nog niet zo doorquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh, Steven heeft dat nog niet zo door
I can waitquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
volgende week housewarming he, als je een leuke avond wil hebben en niet meteen ruzie met je buren dan zou ik het niet doen
quote:
oh okequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik had helemaal geen house warming party oid. Mijn huis was de 1e tijd nog een puinhoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |