Moeten we maar eens uit gaan vinden dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen met drank op hoeren in bed zijn. Of dat met andere drugs ook zo is, geen idee.
Prepaid ja, want die drank moet de man natuurlijk betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen met drank op hoeren in bed zijn. Of dat met andere drugs ook zo is, geen idee.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sommige zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn, wat is je punt eigenlijk?
Eenschquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rolstoelen jatten was 't toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een hobby tot je weer gaat werken. Ga schaken of breien of postzegels verzamelen of wat dan ook.
Voetbalseizoen is nog niet begonnen anders had ik wel een hobby gehadquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een hobby tot je weer gaat werken. Ga schaken of breien of postzegels verzamelen of wat dan ook.
Hoeren? Bedoelen ze dan beter of slechter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ze met iedereen naar bed gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeren? Bedoelen ze dan beter of slechter?
oh. nee. niet echt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze met iedereen naar bed gaan.
Nee beter.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze met iedereen naar bed gaan.
Kan jij nog beter ja?quote:
Nee?quote:
Dan moet ik wel eerst weten hoe je bent zonder drank.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar eens richting twi.
Stik!quote:
doodsverwensing tr gedaanquote:
Dude!! Uft is lekker hoor!!quote:
Je neemt mij wel even mee toch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar eens richting twi.
ja maar geen poezelig kontje te zien tochquote:
Even op haar FB kijken of daar een kontje te zien isquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar geen poezelig kontje te zien toch
Vaak genoeg gekekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even op haar FB kijken of daar een kontje te zien is
Dus jij gaat vrijdag een foto maken voor ons?quote:
en van flipselsquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij gaat vrijdag een foto maken voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |