wie weet doe ik dat welquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga vrijdag mee Amsterdam in en je kan het zelf zien
19uur cs als je mee wil eten, 2030 bij de old sailor mocht je niet mee willen etenquote:
Hai Stevenquote:
Goed begin wel.quote:
en de verdere planning is zuipen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
19uur cs als je mee wil eten, 2030 bij de old sailor mocht je niet mee willen eten
Jaquote:
Betere is er nietquote:
Trolololol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
toch maar ghb meenemen en in flippiee haar drinken doen
geil hor XDquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Trolololol.
Dan regel ik wel even ayahuasca. Zijn we allebei lekker van de wereld.
Ze heeft het over haar borsten, daar raak je wel goed in de war van hoorquote:
Moet je maar eens opzoeken.quote:
Ben je dan extra wild in bed?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je maar eens opzoeken.Een tijdje terug een documentaire over gezien op nat. geographic of discovery dat spul is best heftig.
flippiee is al een beest van zichzelfquote:
Ja de werking eiquote:
Oeh, dan ben ik er wel bij vrijdag. Alvast even nieuw beddengoed klaarleggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is al een beest van zichzelf
Ze zeggen wel eens dat vrouwen met drank op hoeren in bed zijn. Of dat met andere drugs ook zo is, geen idee.quote:
sommige zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn, wat is je punt eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat vrouwen met drank op hoeren in bed zijn. Of dat met andere drugs ook zo is, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |