godver ik moest echt hardop lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
Dit is godverdomme in 5 minuten tijd mijn 2e tweede lapo van een SC die door mijn neusgeboord word.
Wat een kutforum
WoW toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet jij wat hij bedoelt met dat hij verder speelt of ?
Ik heb nog de regel geen seks met FOK!kers.quote:
Het was verder ook niet serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godver ik moest echt hardop lachen
Toch moest ik hardop lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WoW toch?
[..]
Ik heb nog de regel geen seks met FOK!kers.
[..]
Het was verder ook niet serieus.
Gaat dit over penetratie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog de regel geen seks met FOK!kers.
Niet dus?quote:
En als dat plan dan doorgaat, krijg ik van zelf wel behoefte aan penetratie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat dit over penetratie?Anders kan het plan prima doorgaan.
Daar doe ik het voorquote:
Anders maakt hij het gerust warmer hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dus?Gewoon maar in mijn eigen veilige warme bedje slapen dan.
[..]
maar maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dus?Gewoon maar in mijn eigen veilige warme bedje slapen dan.
[..]
En als dat plan dan doorgaat, krijg ik van zelf wel behoefte aan penetratie.
Kan je toch ook wel met een potlood?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als dat plan dan doorgaat, krijg ik van zelf wel behoefte aan penetratie.
[..]
Na een avond met Mur zal zelfs een boomstronk niet voldoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel met een potlood?
Lekker zo'n eikenbast tegen je schacht aanraspen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na een avond met Mur zal zelfs een boomstronk niet voldoen.
Je hebt er al ervaring mee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders maakt hij het gerust warmer hoor.
Maar, wat?quote:
Potlood? Dat werkt toch niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel met een potlood?
Klittende haren 's ochtends joh!quote:
Floept dat er al uit bij jou?quote:[..]
Potlood? Dat werkt toch niet.
Laat me denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt er al ervaring mee?
[..]
Maar, wat?
Oh dus daarom halen mannen soms anti klit shampoo niet voor hun vrouw maar voor dit soort situatiesquote:
Watwatwatwat. Dat is prive.quote:[..]
Floept dat er al uit bij jou?
Vooruit.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dus daarom halen mannen soms anti klit shampoo niet voor hun vrouw maar voor dit soort situaties
[..]
Watwatwatwat. Dat is prive.
[..]
Vooruit.
Ik ben er vandoor, au revoir
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dus daarom halen mannen soms anti klit shampoo niet voor hun vrouw maar voor dit soort situaties
[..]
geen seks met mensen van FOK!?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
Wat ius er gebeurt dat flips die regel nodig heeft?
Wurgseks?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen seks met mensen van FOK!?
Nouja flips en ik hebben seks gehad en daarna liet ik haar stikken en sindsdien doet ze dat niet meer
Nee, gewoon normale seksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wurgseks? [ [url=https://whyweprotest.net/asset-proxy/e0896c2e1c3594749a1b3200e5dbe15b548581d4/687474703a2f2f332e62702e626c6f6773706f742e636f6d2f2d49574b345f66623948546f2f54644a376d516e774255492f41414141414141414149732f30526a47586f4b505669672f73313630302f736f7574687061726b5f6e6963652e706e67/http://3.bp.blogspot.com/(...)_nice.png]afbeelding[/url] ]
jaquote:
Ze moesten jou met je poten aan een boom binden en bekogelen met tomaten.quote:
Jankzakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moesten jou met je poten aan een boom binden en bekogelen met tomaten.
Ja, ik houd gewoon niet van mensen die wel een fotoboek bezitten maar er niets opzetten, geen tekst, geen info geen foto en dan óók nog eens het reageren uitschakelen.quote:
jij hebt geeneens een foboquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik houd gewoon niet van mensen die wel een fotoboek bezitten maar er niets opzetten, geen tekst, geen info geen foto en dan óók nog eens het reageren uitschakelen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik houd gewoon niet van mensen die wel een fotoboek bezitten maar er niets opzetten, geen tekst, geen info geen foto en dan óók nog eens het reageren uitschakelen.
Nou, dat is heel C1000.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt geeneens een fobo
wat is dat dan
Wij hebben geen c1000 hier in de buurt jokkebrokquote:
ben jij nou een wijf of een gast?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Mannen die zomaar menen dat ze mij kontje mogen zien dacht het even lekker van niet
Waarom dacht ik dan dat je een gast bent?quote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dan dat je een gast bent?
konichiwa!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Of ben ik in de war met iemand anders met zo'n jappen naam die hier ook post en ook op mannen valt
Al die namen lijken op elkaarquote:
Heb je zelf niks?quote:
Ik heb wel iets maar ik weet niet of jij dat leuk vindtquote:
Ik heb wel allemaal foto's van haar honden gezien en haar betegelde tuin.quote:
Weer die verhalen over tegelen, jippiequote:
De bus waarin ik zat stond een kwartier stil voor een paaltje dat niet omlaag wilde. Toen besloot de chauffeur een andere route te nemen.quote:
Niets mis met huishoudelijke klusjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer die verhalen over tegelen, jippie
Schoonmaken is huishoudelijk, en waar blijft mijn bier als we toch vrouwelijk gaan doen en lullen over huishoudelijke dingenquote:
Was het leuk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal foto's van haar honden gezien en haar betegelde tuin.
kan je al bellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al 5 keer over mn nieuwe telefoon heen gekomen vandaag
Je weet de weg naar de koelkastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schoonmaken is huishoudelijk, en waar blijft mijn bier als we toch vrouwelijk gaan doen en lullen over huishoudelijke dingen
Vertel maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets maar ik weet niet of jij dat leuk vindt
Spannend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bus waarin ik zat stond een kwartier stil voor een paaltje dat niet omlaag wilde. Toen besloot de chauffeur een andere route te nemen.
Pics!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al 5 keer over mn nieuwe telefoon heen gekomen vandaag
Enorm.quote:
Na een paar keer ging ik het pas zelf doen weet je nogquote:
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan makenquote:
Ja maar dat kan ik niet bekijken tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan maken
Als jij nou langs komt en mijn klusjes doet dan schrijf ik er een boek overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou graag een heel boek lezen over hoe iemand die klusjes doet.
Luilakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een paar keer ging ik het pas zelf doen weet je nog
Niks ervan, jij ging zorgen voor mijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks ervan, jij ging zorgen voor mij
Ja wat, eerst lief doen enzo en nu opeens zeggen dat ik lui ben, hoe not done is datquote:
-Miauw- hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat, eerst lief doen enzo en nu opeens zeggen dat ik lui ben, hoe not done is dat
altijd als ik die smiley zie dan moet ik terug denken aan de tijd dat ik een gouden tand had, die glinsterde ook zo foutquote:
Oh jammer dat je die niet meer hebt. Zou leuk zijn naast de mijnequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
altijd als ik die smiley zie dan moet ik terug denken aan de tijd dat ik een gouden tand had, die glinsterde ook zo fout
Doe dan imgur app meteen downloaden, zodat je op het forum ook je pics kan posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan maken
Ik kreeg een goede baan, was niet zo heel netjes om dan met een gouden tand aan te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer dat je die niet meer hebt. Zou leuk zijn naast de mijne
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een goede baan, was niet zo heel netjes om dan met een gouden tand aan te komen!!!
Manager van iets, maar het kan dan wel Zaandam zijn geweest ik moest wel in pak en stropdas lopenquote:
Flipsje, die regel van jou he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan imgur app meteen downloaden, zodat je op het forum ook je pics kan posten.
Dat was vast ehm wennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Manager van iets, maar het kan dan wel Zaandam zijn geweest ik moest wel in pak en stropdas lopen
En nee het was niet bij een maccie ofzo
Dat in pak lopen niet echt eigenlijk, dat mijn tand weg moest wel jaquote:
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat in pak lopen niet echt eigenlijk, dat mijn tand weg moest wel ja
Joh ik was jong, verdiende teveel geld voor mijn leeftijd, dacht dat het heel stoer was om met een te grote schakelketting en gouden tand te lopenquote:
Doe ons dat maar niet aan neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga die foto's ook niet eens meer zoeken want volgens mij ga ik huilen over hoe slecht dat er eigenlijk uitzag
Sowieso niet, straks is mijn imago van onschuldige lieve jongen weg, dat kunnen we niet hebbenquote:
Wordt eens wakker Steven!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet, straks is mijn imago van onschuldige lieve jongen weg, dat kunnen we niet hebben
Wat nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |