Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Helaas zei ik het daarna ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij begon met VDM debiel enzo noemen toch
Ik heb een Koreaans bronze team maar ik verloor daarmee in de halve finale van het bronze toernooi tegen een Whitecaps FC teamquote:
Pascal kan dit topic nog redden en Darksonicquote:
352 kost 600cquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had alleen in zijn formatie gekeken
nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef OmniRocket het volgende:
jeuj 5k 100 chemistry toernooi gewonnen
89% passing accuracy en voor m'n gevoel gaf ik nog steeds allemaal kut passesquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had alleen in zijn formatie gekeken
de NIF heeft iequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]Geen zin om alles terug te lezen maar hoeveel had hij hem gekocht?
Hij zei op de suggestie van IF Pepe dat hij zo'n 60K kostquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
Niet echt, maar de momentum was wel weer zeer aanwezig zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice
[..]
89% passing accuracy en voor m'n gevoel gaf ik nog steeds allemaal kut passesjij ook last van een kleine lag?
Niet, maar hij heeft er sowieso geen coins voor. Hij dacht alleen dat hij 50k kostte, wat niet zo blijkt te zijn. Dus laat Toefjes dat terecht zien, helaas komt SB dan weer met 10 posts eroverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
Hart. Met een T. HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Voelt wel fijn als je gelijk hebtKan met een gerust hard mijn boek weer open slaan.
haha wat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet echt, maar de momentum was wel weer zeer aanwezig zeg.
Ik ben de redder in nood, jwz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pascal kan dit topic nog redden en Darksonic
heb het over mijn piemel in welke staat die nu is hoorquote:
Inderdaad, erg hoor een prijs niet kennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet, maar hij heeft er sowieso geen coins voor. Hij dacht alleen dat hij 50k kostte, wat niet zo blijkt te zijn. Dus laat Toefjes dat terecht zien, helaas komt SB dan weer met 10 posts erover
Eerste helft ging bij mij echt alles verkeerd qua passing en loopacties op de goal in het begin na en jij scoort gelijk 3x in korte tijd, tweede helft ging het een stuk beter en die goal was raar jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wat dan?
en lol bij de 4-3 nog herhaling gezien van hoe je scoorde? ging echt met je schouder/borst zo over m'n keeper heen
Hij zocht het op, dus het is wel dom.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Inderdaad, erg hoor een prijs niet kennen
Hoe wil je je team afmaken? Die LM past er sowieso niet in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck
Zou ik van iemand misschien wat mogen lenen?
Heb het z.s.m terug voor je
hij zei dat ze voor 60k gingen toen hij keekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Inderdaad, erg hoor een prijs niet kennen
Rijst staat je xbox al aan, dan wil ik wel potjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe wil je je team afmaken? Die LM past er sowieso niet in.
ah lol voor mijn gevoel jij juist 2e helft momentumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eerste helft ging bij mij echt alles verkeerd qua passing en loopacties op de goal in het begin na en jij scoort gelijk 3x in korte tijd, tweede helft ging het een stuk beter en die goal was raar ja
Ow, sorryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
heb het over mijn piemel in welke staat die nu is hoor
Potje wat? Clubs, h2h of fut?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst staat je xbox al aan, dan wil ik wel potje
Ik ging ultra attacking jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah lol voor mijn gevoel jij juist 2e helft momentumelke corner gelijk levensgevaarlijk enzo, veel druk ook maarja dat zal wel komen omdat je op puur aanvallend speelde ofzo
Haal beter Olic MOTMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef el-blanchito het volgende:
JAAA NIEUW TEAM
https://www.ea.com/uk/foo(...)ow-off#hzxlkFQibdPYN
krijg foutmelding?? picquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef el-blanchito het volgende:
JAAA NIEUW TEAM
Best wel vet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef el-blanchito het volgende:
JAAA NIEUW TEAM
Nah, zijn stats zijn ook niet zo geweldig, zeker niet voor de 100K die hij moet kostenquote:
Ik maak nooit plaatjesquote:
plies?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nah, zijn stats zijn ook niet zo geweldig, zeker niet voor de 100K die hij moet kosten
[..]
Ik maak nooit plaatjes
Inderdaad, bro's before hoesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry ik ga vanavond op de xboxMisschien kom ik later wel als ze geen zin meer hebben
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry ik ga vanavond op de xboxMisschien kom ik later wel als ze geen zin meer hebben
fu dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125299704quote:
pisczek met 7 chem op rm?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef el-blanchito het volgende:
IF Jelavic-IMotM Mandzukic
Modric
86 Nene-Bodmer-IF Bender-IF Pisczek
Sakho-Alex-Felipe Santana
Diego Alves
in 3412
Iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fu dan.
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125299704
dat was 'm, deed ie goed
Nee, dat vind ik saai.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil ook wel h2h, voor clubs nog niet denk ik.
fifa12quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuke coop-game van 5-15 euro ofzo?
NEE IK WIL CLUBS JONGEH.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, fut heb je niet meer toch? 2v2 kan ook
Payday the Heist.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuke coop-game van 5-15 euro ofzo?
Haahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125300043
containen tegen Kandji
Beide spelers zijn goed in 352 , verdedigend merk je toch niks van die 2 positiesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil misschien 3-5-2 proberen, en ik wil Heskey en Frimpong op CDM
CAM Ephraim, ST Delfouneso en Jerome (ik weet dat jullie dat niet leuk vinden maar ik had Delfouneso nog in mijn club) Sowieso Yobo en Ridgewell CB, die 3e weet ik nog niet. Moet ik dan beslist op LM en RM spelers hebben die verdedigend ook goed zijn? Want ik heb nog een Oxlade-Chamberlain 3-5-2 die ik al sinds het begin heb, en voor LM heb ik Townsend 3-5-2 en Bilyaletdinov in een andere formatie.
Pak dan SIF McAuley als derde cb, Frimpongquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil misschien 3-5-2 proberen, en ik wil Heskey en Frimpong op CDM
CAM Ephraim, ST Delfouneso en Jerome (ik weet dat jullie dat niet leuk vinden maar ik had Delfouneso nog in mijn club) Sowieso Yobo en Ridgewell CB, die 3e weet ik nog niet. Moet ik dan beslist op LM en RM spelers hebben die verdedigend ook goed zijn? Want ik heb nog een Oxlade-Chamberlain 3-5-2 die ik al sinds het begin heb, en voor LM heb ik Townsend 3-5-2 en Bilyaletdinov in een andere formatie.
Gewoon die goedkope Ibra van Marcie het broertje van Marcie verkopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Weetje wat het leuke is. GJE heeft nu geen coins meer![]()
Misschien Taylor met 84 shooting? Die is verdedigend wel wat beter, helaas wel 66 pace. Maar ik wil het liefst niet te veel uitgeven dus ik doe wel een goedkope CB als Baptiste ofzo (hele goede stats voor iemand met 69 overall)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pak dan SIF McAuley als derde cb, FrimpongChamberlain kan je wel gewoon doen, bij silvers kom je toch alleen pace beesten tegen, eventueel aan andere kant iets meer verdedigende speler .
Nog 1000. Gje wij manen u aan om zo snel mogelijk te betalen, indien nie komt er 50% rente bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Haha, en wij zeggen dat hij dom isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Ik heb echt geen zin om de xbox aan te zetten en fifa te spelenquote:
Jammer, maar we hebben sowieso al een 4equote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om de xbox aan te zetten en fifa te spelenanders kwam ik wel meedoen
Ibra gekocht en nog watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
wat is er gebeurd dan? hij had toch 100k (gehad van fokkers)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |