Alleen met de 350D, 400D, 450D, 500D en 550Dquote:
80% van de producties die ik met m'n werk schiet zijn in de laatste twee jaar op 5D/7D/600D en de professionelere broer, de C300 geweest. Die 5D heeft echt een revolutie ontketend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef k_man het volgende:
Eh, misschien een rare vraag maar waarom wil je een camera die in de eerste plaats bedoeld is voor fotograferen als jouw belangrijkste wens is om te filmen? Ligt het dan niet meer voor de hand om naar filmcamera's om te zien?
http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Nikon-D5100quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef maxivell het volgende:
Ik denk toch dat de 600D de beste keuze voor mij is.
Zijn er mensen die daar nog negatieve ervaringen mee hebben? Of is er misschien nog een betere nikon? Ik hoor graag van jullie.
Bedankt voor de vele tips! Ik denk toch dat ik voor de 600D ga omdat die een schermpje heeft dat om te klappen is. Geen slecht idee om hem tweedehands te kopen! Op marktplaats staan een paar hele complete setjes voor een mooi prijsje!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef Susteren het volgende:
Ik zou voor een 2e hands 550d kopen (kost geen drol en videomodus is toch het zelfde als 7d/60d/600d etc.).
I.p.v. veel geld in een body te steken die 2 jaar meegaat zou ik idd gaan voor goed glas, voor video is een 24mm f1.4 of een 35mm f1.4 rokinon perfect.
Jep, schermpje van 600d is wel handig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:15 schreef maxivell het volgende:
[..]
Bedankt voor de vele tips! Ik denk toch dat ik voor de 600D ga omdat die een schermpje heeft dat om te klappen is. Geen slecht idee om hem tweedehands te kopen! Op marktplaats staan een paar hele complete setjes voor een mooi prijsje!
Die lenzen... waar kan ik die kopen? Op ''bekende'' camerasites staan ze namelijk niet.
No problem, laat nog wat van je weten als je een video online hebt, alvast veel plezier met filmen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:12 schreef maxivell het volgende:
Hartstikke bedankt! Nu op zoek naar een 600D body en die lens erbij kopenLijkt me een geweldige start
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |