twitter:rabowielrennen twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 20:25:54Uit onderzoek blijkt dat Maarten Tjallingii zijn linkerheup heeft gebroken. Hij wordt vanavond nog naar Amersfoort gebracht voor de operatie reageer retweet
Niet qua prijzen, maar het gevoel dat ik erbij hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kohl deed het opeens heel goed terwijl niemand dat had verwacht. Sagan heeft op zijn 22e al een zeer indrukwekkende erelijst bij elkaar gefietst. Niet te vergelijken die twee.
Ik verwacht wel een terugval, nu loopt ie de clown uit te hangen maar kan ook volgend jaar een seizoen gaan draaien dat Gilbert nu heeft, zeker omdat ie nog zo jong is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De resultaten van Sagan bij de jeugd waren nu ook weer niet om van achterover te vallen, zeker niet op de weg. Tuurlijk zaten daar al wat beloftevolle uitslagen tussen (Friuli en zo), maar die is op een half jaar een niveau of 3-4 gestegen. Een half jaar nadat die bij de beloften nog werd verslagen door een gepimpte kermiscoureur als Keukeleire, won die 3 ritten in Parijs-Nice (en dat hadden er zelfs 5 kunnen zijn).
Logisch dat men na zulke prestaties dit gaat schreeuwen. Het zou me ook niks verbazen hoor, ik vertrouw niets meer. Maarja, zolang ze niets vinden kan ie gewoon goed fietsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh wat hoop ik in godsnaam dat jullie ongelijk hebben over Sagan.Ik heb eindelijk een beetje het idee dat je tegenwoordig ook schoon kan winnen in het wielrennen.
Wie heeft het over doping?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh wat hoop ik in godsnaam dat jullie ongelijk hebben over Sagan.Ik heb eindelijk een beetje het idee dat je tegenwoordig ook schoon kan winnen in het wielrennen.
Begrijp best dat hij het ziekenhuis waar ik werk wil bezoeken maar dit hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:rabowielrennen twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 20:25:54Uit onderzoek blijkt dat Maarten Tjallingii zijn linkerheup heeft gebroken. Hij wordt vanavond nog naar Amersfoort gebracht voor de operatie reageer retweet
Ik denk niet meteen aan doping, als je als jonge renner zo'n seizoen rijdt en dan op zo'n manier een etappe wint, snap ik dat je weer wilt en dan meer vertrouwen in de benen hebt. Zijn maniertjes zijn wel.. Apart. Arrogant is het ook niet, kan er wel mee lachen. Maar het staat gewoon vreemd om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hij kan (nog) niet klimmen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Logisch dat men na zulke prestaties dit gaat schreeuwen. Het zou me ook niks verbazen hoor, ik vertrouw niets meer. Maarja, zolang ze niets vinden kan ie gewoon goed fietsen.
Hoe doet ie t trouwens in de bergen? Misschien dat ie daar "gewoon" niet meekan.
Gilbert is nu wel clean.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wie heeft het over doping?Volgens mij verdenkt niemand hem. Er is alleen iemand met een 'gevoel'.
Als je 'm in interviews bezig ziet, dan lijkt hij, ondanks zijn 22 jaren, echt soms een giechelend pubertje, misschien verklaart dat ook zijn gebrek aan remmingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk niet meteen aan doping, als je als jonge renner zo'n seizoen rijdt en dan op zo'n manier een etappe wint, snap ik dat je weer wilt en dan meer vertrouwen in de benen hebt. Zijn maniertjes zijn wel.. Apart. Arrogant is het ook niet, kan er wel mee lachen. Maar het staat gewoon vreemd om de een of andere reden.
Maar die doet niet mee, het is gewoon opvallend dat Gilbert, nu hij niet gebruikt, ook gewoon maar een van de vele is. Als hij nu wel had gebruikt dan had hij al 2 etappe's gewonnen en Sagan twee tweede plaatsen.quote:
Vergeet niet dat Sagan ook een topper was in het mountainbiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De resultaten van Sagan bij de jeugd waren nu ook weer niet om van achterover te vallen, zeker niet op de weg. Tuurlijk zaten daar al wat beloftevolle uitslagen tussen (Friuli en zo), maar die is op een half jaar een niveau of 3-4 gestegen. Een half jaar nadat die bij de beloften nog werd verslagen door een gepimpte kermiscoureur als Keukeleire, won die 3 ritten in Parijs-Nice (en dat hadden er zelfs 5 kunnen zijn).
Onzin, Gilbert heeft deze winter van het leven genoten en heeft minder getraind. Wat je ziet is dat renners alleen top zijn als ze de hele voorbereiding goed doen en dat bij veel renners de boog niet jaar in jaar uit gespannen kan staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die doet niet mee, het is gewoon opvallend dat Gilbert, nu hij niet gebruikt, ook gewoon maar een van de vele is. Als hij nu wel had gebruikt dan had hij al 2 etappe's gewonnen en Sagan twee tweede plaatsen.
quote:Ladagnous (Fra): hoofdpijn
Renshaw (Aus): bindvliesontsteking
Krivtsov (Fra): schaafwonden aan linkerknie, -elleboog en -heup
Fofonov (Kaz): schaafwonden aan linkerknie
Brajkovic (Sln): schaafwonden aan linkerelleboog en rechterheup
Sivtsov (WRu): breuk aan linkerscheenbeen, repatriėring en chirurgische ingreep voorzien
Nerz (Dui): meerdere huidwonden
Urtasun (Spa): bewustzijnsverlies
Rojas (Spa): linkersleutelbeenbreuk, in ziekenhuis opgenomen
Tjallingii (Ned): linkerheup gebroken, repatriėring en chirurgische ingreep voorzien
G. Caruso (Ita): borstbeenletsel, radiografieėn nog te maken
Marcato (Ita): huidwonden aan rechterknie
Echt lange klimmen nog niet inderdaad, maar hij won wel een rit in de Tirreno met aankomst in Chieti en een hele lastige sloklim.quote:
Goede analyse inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Daarom.. In zijn tweede wielerleven, als hij alle monumenten een keer gewonnen heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |