Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Heb je nog suggesties voor iemand met een bredere voetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
wat een leuk drama was het weer in het vorige topic. Ging dat in deze ook door?
/offtopic
net voetbalschoenen gekocht. Keus is gevallen op copa mundial. Die zaten goddelijk in tegenstelling tot de 'normaal uitziende' nike's en puma's
Patricksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties voor iemand met een bredere voetHeb mij Puma's dit seizoen kapot getrapt
Heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
Is dit de Stijn die gister zei dat hij geen topics meer hoefde omdat iedereen ze aan het stelen was
Ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Ik zei alleen dat ik nooit/zelden meer topics opende.
Niet door mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja![]()
Word er nog geclubbed vandaag?
oh sorry sorry zal het egt niet meer doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Ik zei alleen dat ik nooit/zelden meer topics opende.
Ik wil wel, kan wel lang door want vanmiddag al geslapen. Misschien beetje ziek door inentingen, dat zou het kunnen verklarenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja![]()
Word er nog geclubbed vandaag?
De bergetappes zijn goed verteerbaar, de rest vind ik maar matig, een samenvatting volstaat meestalquote:
Spannend einde vandaagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De bergetappes zijn goed verteerbaar, de rest vind ik maar matig, een samenvatting volstaat meestal
Soms, vind het altijd rustgevendquote:
Wil een team met hem makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan allebeiWat zijn de alternatieven?
Nog 1 kmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh kut ben de hele tour vergeten vandaag
Ik heb deze! Ook vrij origineel al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Best origineel al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Ik vind die shirts van Saxo-Tinkoff wel erg lelijk dit jaar, zien er echt niet uit. Lekker domme valpartij ookquote:
Hmm die is ook wel tof. Maar ja, zanka he, verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb deze! Ook vrij origineel al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
zanka!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb deze! Ook vrij origineel al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hmm die is ook wel tof. Maar ja, zanka he, verschrikkelijk slecht.
om marcie te trollen natuurlijk. Hij is best goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]zeg je ook alleen maar omdat hij naar pisvee gaat
Jij troll.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om marcie te trollen natuurlijk. Hij is best goed.
ingame dan.
4 soorten kaas!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
EN IK WEET NOG STEEDS NIET WAT IK MOET BESTELLEN GODVERDOMME!![]()
![]()
Bestel gewoon 3 kleine pizza'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
EN IK WEET NOG STEEDS NIET WAT IK MOET BESTELLEN GODVERDOMME!![]()
![]()
Viessquote:
mundial. Ik pas die andere ook niet omdat ik brede poten hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties voor iemand met een bredere voetHeb mij Puma's dit seizoen kapot getrapt
UP Agueroquote:
Mundial is voor normale voetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mundial. Ik pas die andere ook niet omdat ik brede poten heb
Normale Agueroquote:
Ik vind UP Aguero slechter dan de normale Aguero spelen, hetzelfde geldt voor Benzema.quote:
Sowieso al die shiny schoenen niet kopen want, dan ben je A. een homo en B. een homofiele belgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mundial is voor normale voetenPatricks, Quick zijn voor brede voeten en puma zit tussen de brede en normale in. Nike is vooral smal.
Leuk leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat een special edition PS3 ofzo?
harharhar
pizza calzone gepakt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik heb besloten, hoelaat zou ik hem laten bezorgen?
Sws geen 150 euro uitgeven aan schoenen die toch kapot gaan bij Senioren op zondag door al die tackles etcquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso al die shiny schoenen niet kopen want, dan ben je A. een homo en B. een homofiele belg
Wat boeit dat nou weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik heb besloten, hoelaat zou ik hem laten bezorgen?
Gewoon zoeken: 400 - 800c als bin en je vindt er wel een paar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk leuk.
352 kaartjes zijn ziek duur voor 3atb
Hoe skeer ben je danquote:
IF Cvitanicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Te hoge ratingheb het liefst een silver
Ze waren maar 100 euro, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws geen 150 euro uitgeven aan schoenen die toch kapot gaan bij Senioren op zondag door al die tackles etc
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
Loop maar te trollen jongensIk kies zelf mijn tijd wel
Iemand nog actie coupons ofzo voor NY pizza?
Ja, wil je hem hebben? Moet je hem even op komen halen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon zeggen dat je ergens in huis nog een 'Cinnamon bread' coupon hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
V13ZE-P@UP3Rquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
hihahoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om marcie te trollen natuurlijk. Hij is best goed.
ingame dan.
In FM ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hihaho
Hij is gewoon een goede verdediger. niet alleen In game (hoop ik)
Bij beide nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:34 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nooit bij DominOs gegeten. Wel een slice gehad van NY Pizza bij Amsterdam Centraal xD
Dacht dat jij de Lidl het best vondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dominos is echt beste pizzeria ooit
doe jij vanavond clubben?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Dominos is best aardig, maar nothing beats zelfgemaakte pizza uit de pizzaoven
Wat een GJE opmerking. Oh jij bent GJE.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is ook troep. Een pizza van de supermarkt is net zo lekker.
Ja, die is uit het assortimentquote:
Mag ik dan ook meedoen ?quote:
Kan ik hem even fokken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Brigadier mag altijd meedoen, maar Rijst wil wel op doel
Ik zie het al weer, jullie gaan me de hele tijd 'Brigadier' noemenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Brigadier mag altijd meedoen, maar Rijst wil wel op doel
Ik ben goed in penalty'squote:
Waar kan je Quick schoenen vinden ? Het aanbod op internet is magerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mundial is voor normale voetenPatricks, Quick zijn voor brede voeten en puma zit tussen de brede en normale in. Nike is vooral smal.
Rijst heeft gewoon gehackte pro dus 90 ofzo. Hij is soms wel goed, soms niet, laatste keer wonnen we. Had geen echte blunders dacht ik, maar die dag verloren we allesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zie het al weer, jullie gaan me de hele tijd 'Brigadier' noemen.
Is Rijst een goede keeper? hoeveel algemeen?
Vorige keer ging jij op doel toch? dat was dramatisch.
Ik heb nooit zin in pizza.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga altijd naar de pizzeria als ik zin heb in pizza
Ja, een goed keepertje is wel nodig..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst heeft gewoon gehackte pro dus 90 ofzo. Hij is soms wel goed, soms niet, laatste keer wonnen we. Had geen echte blunders dacht ik, maar die dag verloren we alles
Als er 4 mensen kunnen, ik kan vanaf half acht, maar zal wel later worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, een goed keepertje is wel nodig..
Hoelaat gaan we?
We spelen morgenavond om 8 uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, een goed keepertje is wel nodig..
Hoelaat gaan we?
En overmorgen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kan vandaag tot 22.30-22.45 denk ik, en ik kan morgen gewoon tot 00.30 ofzo,
ook tot laatquote:
Dus om 11.59 is het vroeg en om 12.01 is het laatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Laat is voor mij alles na 12 uur. Ik werk met een strikt schema over de definities van vroeg en laat.
Laat = 12 t/m 6
Vroeg = 6 tm/12
Ik ben autist.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus om 11.59 is het vroeg en om 12.01 is het laat
Jezus..heb je ooit een echte pizza gegeten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
Zelfgemaakte bodem + verse ingredienten + steenoven = pizza baas = win
Helaas heb ik geen steenoven en ben ik lui. Heel lui.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
1x gemaakt met shoarmaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
Ik speel tegen iemand met Modric op CDM
Wil wel ooit een Hybrid zien met Agbonlawhore en Wynne op CB positiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef Thorb het volgende:
Modric kan ook best op CDM, als je er 2 hebt
landenlinks zijn sterker geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Wat is sterker?
2x een club link of 2x een competitie+land link
Zit bijna wekelijks bij de Italiaan jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus..heb je ooit een echte pizza gegeten?
Zelfdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Wat is sterker?
Nee, zit nog een beetje te kijkenquote:
Competitie+land.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Wat is sterker?
Met twee dubbele links werk je drie dode links weg jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ik daar 3 dode linkjes mee weg werken? Volgens mij niet toch?
Het feit dat twee dubbel zijn, werkt twee dode weg. Twee landenlinks werken vervolgens nog één dode link weg, dus dat kan wel, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ik daar 3 dode linkjes mee weg werken? Volgens mij niet toch?
Ik heb geen idee, mijn pa had ze altijd maar Quick is een heel tijd uit de schappen geweest. Patricks geeft geen voldoende hits?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar kan je Quick schoenen vinden ? Het aanbod op internet is mager
Daarom koop ik hem dus niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Koop Harmeet Singh. Feyenoorder.
Over je pizza heen zekerquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
----------Robinho
Elia--------------------Krasic
Is dit wat?
dan kan die lekker pacen en Sweaten op elia/krasicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Robinho geen ST mag ik hopen?
Robinho als CAM, Elia LM en Krasic RMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Robinho geen ST mag ik hopen?
Nee, dat is niks. Elia - Pato - Krasic daarentegen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
----------Robinho
Elia--------------------Krasic
Is dit wat?
beter dan.quote:
Pato is zonde van m'n geld, die zit meer op de bank blessures uit te zitten dan dat 'ie speeltquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Elia - Pato - Krasic daarentegen...
Ik zou niet durven, want dan ben ik een hommo! Tenzij je een vrouw bent..... maar dat denk ik niet gezien je taalgebruik over ballenquote:
Ik dacht als spits.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pato is zonde van m'n geld, die zit meer op de bank blessures uit te zitten dan dat 'ie speelt
een HOMO BENDEquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, want dan ben ik een hommo! Tenzij je een vrouw bent..... maar dat denk ik niet gezien je taalgebruik over ballen
Ge zijde zelf un homoquote:
Ja, ik zal zometeen even m'n idee posten, futhead is weer traagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht als spits.Mag het iedere Serie A CAM zijn?
Nee bedankt, ik benne nie van kale koppuh niet te stoppuhquote:
Werkt hier gewoon snel hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik zal zometeen even m'n idee posten, futhead is weer traag
Inkakke is bijvattequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik benne nie van kale koppuh niet te stoppuh
quote:
Deze draait pas een weekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon snel hoor.
Tijd voor een verse Windows installatie.
Gij bende gewoon een zwabber man, u kunde eg niet hakkequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij is gek he, we doen een HAK battle, gje doet ook mee hoor ik net
Hulk RM, en als je Bale wilt houden, dan Kaboul CBquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1311513
Weet niet hoe het zit met LM en RM, maargoed.
Tips / verbeteringen?
En robinho pakt ook geen 9 chem als je het zo zou laten staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1311513
Weet niet hoe het zit met LM en RM, maargoed.
Tips / verbeteringen?
Elke coinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pff, nog moeilijk ook om die Ibra ergens in te proppen
Is Di Natale het geld waard trouwens?
Boateng CAMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Di natale is zo'n beest. Ik zou hem zelfs mijn moeder laten neuken zo absurd goed is die ventquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet ik die naast Ibra denk ikquote:
Zou je dat eens in een Futheadje willen verwerken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Di Natale CAM imo
Lavezzi LM Chiellini CB
Bedankt, leuke sigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Di natale is zo'n beest. Ik zou hem zelfs mijn moeder laten neuken zo absurd goed is die vent
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben niet goed in voetbal, maar toch mag ik Fuszy zijn moeder neuken
Touré 7 chem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
GJE, je moet nog wel even doorsparen
[ afbeelding ]
Jaja, moet CDM zijn!quote:
Ik ben echt anti-patoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
GJE, je moet nog wel even doorsparen
[ afbeelding ]
Jawel. Pato is een baas trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben echt anti-pato
En de IF's , zijn niet echt noodzakelijk neem ik aan?
IF Asamoah is elke cent waard en je kan elke andere spits ipv Pato doen maar ik vind Patoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben echt anti-pato
En de IF's , zijn niet echt noodzakelijk neem ik aan?
Hij is wel goed enzo, maar word schijtziek van die blessures steedsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jawel. Pato is een baas trouwens.
Ik heb vaker met Ibra blessuresquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is wel goed enzo, maar word schijtziek van die blessures steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hoezo? Moet het dan zijn ik pikken toch een koopjes op? Het woordje "me" had de zin wat mooier gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Moet het dan zijn ik pikken toch een koopjes op? Het woordje "me" had de zin wat mooier gemaakt.
Het zijn er meer dan 1 dus meervoud?quote:
Wut?quote:
quote:
quote:
Dan is het: ik pik me toch een paar koopjes opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 1 dus meervoud?
DOmme domme domme Belg
Dat het raar is dat een Vlaming ons gaat corrigeren. Doen wij ook niet met het taaltje van de Vlamingen. Dat dusquote:
Dat hoeft helemaal niet, zemmerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan is het: ik pik me toch een paar koopjes op
Domme domme fries
Begreep ik het wel goed, thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat het raar is dat een Vlaming ons gaat corrigeren. Doen wij ook niet met het taaltje van de Vlamingen. Dat dus
Oh snapquote:
De stoelgang stimuleren en de enige weg naar de longen asfalterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even een peuk roken nog. Heerlijk na het eten met een kop koffie
Steek je piemel in een vrouw, maak je school af, en kom dan maar eens terugquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan is het: ik pik me toch een paar koopjes op
Domme domme fries
Zo randomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Steek je piemel in een vrouw, maak je school af, en kom dan maar eens terug
Darksonic, ik had een IFquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer heel veel moeten inhalen maar ik vraag me toch echt af waarom ik dit allemaal heb gelezen
Ik ga zo maar even een paar leuke koopjes oppikken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik voorspel dat dit leuk gaat eindigen weer.
Is het nou zo moeilijk om lief en aardig tegen elkaar te doen
Dit eindigt als iemand een ban voor een week krijgt denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
surequote:
Ja, altijd gezeikquote:
58 minuten hoor...quote:
beetje met mijn shirt spelenquote:
Beetje rellen is toch leuk manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, altijd gezeik
Vind het veel leuker als we elkaar helpen met teams, en het lekker gezellig houden.
Zonde van de tijd dit
Ik weet nu wel zeker dat een ban het probleem meteen oplost in dit topicquote:
Ach ja, ik heb het corrigeren op tik- cq spelfouten niet uitgevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, altijd gezeik
Vind het veel leuker als we elkaar helpen met teams, en het lekker gezellig houden.
Zonde van de tijd dit
Af en toe ja, maar nu is het wel weer genoegquote:
Ik doe toch niets verkeerd hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet nu wel zeker dat een ban het probleem meteen oplost in dit topic
Ik zag het ja. Dat is je tweede deze week na Barklage. Zelf had ik er ook 2 (Lee Jin Ho en Horst) en iemand anders hier had die Koreaanse GK. Dus elke bronze IF is hier al een keer gepulld, alleen nog geen silver IF volgens mij.quote:
tjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Zelfs een discussie over schoenen loopt hier uit de hand
hoezo assamoah, die Lm en pepe?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck
Zou ik van iemand misschien wat mogen lenen?
Heb het z.s.m terug voor je
Tank, geen idee en Pepe is goed. Nu kom jij weer dat elke speler 4 skills moet hebben die je waarschijnlijk niet eens gebruiktquote:
Is die met 42 passing die ene CB die je in dat originele team had? Ik weet veel over spelers maar ik kan natuurlijk niet weten wie die spelers allemaal zijn als ik alleen de passing weetquote:
Richardson gaat geen 9 chem pakken he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck
IF Pepe is zonde van het geld man, die is 60kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
GJE, je moet UP MAta en IF Pepe, Di Natale en Pato nog
Die werden me aangeradenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoezo assamoah, die Lm en pepe?
en think before you do?
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die met 42 passing die ene CB die je in dat originele team had? Ik weet veel over spelers maar ik kan natuurlijk niet weten wie die spelers allemaal zijn als ik alleen de passing weet
60Kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF Pepe is zonde van het geld man, die is 60k
[..]
Die werden me aangeraden
Je bent toch zo goed in economie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck
Asamoah is echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Die werden me aangeraden
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Richardson gaat geen 9 chem pakken he.
Ja, had dit niet aan zien komenquote:
nooit gezegd, en ik vind een ronaldo chop, advanced rainbow flick, mcgeady spin enzo altijd wel leuk ja. bedoel meer dat als hij de rest BPL maakte er wat beter kon maar dan doet hij toch zoietsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tank, geen idee en Pepe is goed. Nu kom jij weer dat elke speler 4 skills moet hebben die je waarschijnlijk niet eens gebruikt
Zucht....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Die werden me aangeraden
Rot op man, jij loopt altijd de boel te bashenquote:
VDM Raadde het aan, wil het wel eens proberenquote:
Toen ik net keek gingen ze voor 57k enzo, in mijn formatiequote:
Webapp fout manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, had dit niet aan zien komen
ja hij telt die dode link niet mee hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, had dit niet aan zien komen
wie gaat ie op CAM zetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hij telt die dode link niet mee hega nou niet praten over dingen waar je niks van weet.
quote:
Ik ben dus genaaidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hij telt die dode link niet mee hega nou niet praten over dingen waar je niks van weet.
Di Natale. En het is gewoon een goed team hoor, snikkelsquote:
Jij neemt VDM ook serieusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VDM Raadde het aan, wil het wel eens proberen
[..]
Toen ik net keek gingen ze voor 57k enzo, in mijn formatie
wie ga je op cam zetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus genaaid
400c naar de tering
Ksssst, verwijderenquote:
godver GJE aub manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Di Natale. En het is gewoon een goed team hoor, snikkels
Ik ben slimmer en heb overal meer kijk op dan dat jij hebt hoorquote:
quote:
Je bent niet genaaid, je bent gewoon dom. En je kan er nog winst op maken ook hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus genaaid
400c naar de tering
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VDM Raadde het aan, wil het wel eens proberen
[..]
Toen ik net keek gingen ze voor 57k enzo, in mijn formatie
Nee man, is een goed team, iedereen loopt mij te naaien omdat ik toch de beste en slimste ben.quote:
Jij loopt bij iedereen de keutels aan te tikken die het tegen mij opneemtquote:
quote:
ja GJE ik zou ophouden nu!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, is een goed team, iedereen loopt mij te naaien omdat ik toch de beste en slimste ben.
Iedereen basht op VDM en ik ben een van de velen die zich erbij voegtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
Gaan we weer
VDM en BDIL zijn allebei net zo eigenwijs, nu moeten ze het zelf nog doorhebben.
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iedereen basht op VDM en ik ben een van de velen die zich erbij voegtSws als er Feyenoord discussie ontstaat
![]()
Jonge. Ik heb GJE zo'n 30k gegeven. Nu heeft hij het weggegooid door jouw stomme ideeën. Stommerd!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij loopt bij iedereen de keutels aan te tikken die het tegen mij opneemt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jonge. Ik heb GJE zo'n 30k gegeven. Nu heeft hij het weggegooid door jouw stomme ideeën. Stommerd!!!!
Weetje hoevaak ik dan gelijk had hahahahhaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
Ja niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weetje hoevaak ik dan gelijk had hahahahha![]()
Jeromequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om een BPL silver team te maken.. wie ziet hem?
[ afbeelding ]
Jij begon met VDM debiel enzo noemen tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weetje hoevaak ik dan gelijk had hahahahha![]()
Waarom maak je nooit een Koreaans team?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om een BPL silver team te maken.. wie ziet hem?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |