quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trix, wat ontzettend klote voor jeen de hormonen helpen natuurlijk ook niet echt mee nu.
ik vind het in ieder geval niet raar dat je G mist, ik bedoel je hebt hem toch 3+ maand bij je gedragen
De volgorde is een beetje raar.quote:
Ik hoop dat het goed gaat chickquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Het is heel simpel data-entry werk, maar het betaalt okay en ik ben van de zomer onder de pannen. Ook kan ik misschien langer blijven en dat zou wel tof zijn gezien ik in september stop met mijn bestuur.
Het was 'waar we ijs moeten missen' mehehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Meidän is onze, on is is, jää is ijs en ikävä weet ik niet uit m'n hoofd.
Ja het komt allemaal ook wel goed, alleen het besef zal wel ontzettend zwaar voor je zijn (wat had kunnen zijn)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxHet komt allemaal wel goed, dat weet ik wel, maar het is gewoon gek, alles aan deze zwangerschap herinnert me aan hoe het had kunnen zijn zeg maar. Maja, on the other hand, ik ben zó blij dat het nu wel goed lijkt te gaan
Klopt.. En idd, de hormonen zitten niet mee dan, ik jank al om vrienden die elkaar hartelijk gedag zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja het komt allemaal ook wel goed, alleen het besef zal wel ontzettend zwaar voor je zijn (wat had kunnen zijn)
Ik duim in ieder geval heel erg hard voor jullie
Ja dat is wel een beetje ernstig indd, ik hoop in ieder geval dat je wat steun hebt aan je manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt.. En idd, de hormonen zitten niet mee dan, ik jank al om vrienden die elkaar hartelijk gedag zeggen
Thnx voor het duimen chick![]()
Jawel hooe, die is liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje ernstig indd, ik hoop in ieder geval dat je wat steun hebt aan je man
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel hooe, die is liefAlleen midden in de nacht wat minder natuurlijk, haha.. Dan lig ik te snotteren en hij snurkt dan een beetje
Doe ik nooit hoor, ik val vanzelf wel weer in slaapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hehe ja ik zou mij dan ook wel bezwaard voelen om hem wakker te maken denk ik
Thnx honquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TrixTis ook logisch dat je daar nu aan denkt. Zwanger en hormonaal en al is een mens toch al emosjoneel en als je dan qua termijn G. voorbij bent..toch wel een gevoelig punt.
Succes met je eerste werkdag weer! Lijkt me ook raar..
?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuuu ram ik net met mijn gipsen poot tegen de tafelpoot aan
Ik heb mijn enkelbanden gescheurd, dus ik zit nu tot 12 juli in het gipsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
?
Ik heb wat gemist geloof ik.. Gips??
Pfff, lekker danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb mijn enkelbanden gescheurd, dus ik zit nu tot 12 juli in het gips
Zoals ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
momzilla's, ik zie ze weer overal omhoog ploppen
En ik kan er niet mee omgaan nee![]()
Do tell.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
momzilla's, ik zie ze weer overal omhoog ploppen
En ik kan er niet mee omgaan nee![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
zeg je iets over de buik zijn ze beledigd. Zeg je niks over de buik zijn ze beledigd. Zeg je op de verkeerde manier goedemorgen gaan ze òf huilen, òf worden ze boos op je.
Kun je kindjes online bestellen?
ik kan er gewoon moeilijk mee omgaan, that's all. Ik weet nooit wat ik moet zeggen want op een of andere manier zeg je het al snel verkeerdquote:
Oohh, zwangere collega/vriendin/schoonzus/whatever?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
zeg je iets over de buik zijn ze beledigd. Zeg je niks over de buik zijn ze beledigd. Zeg je op de verkeerde manier goedemorgen gaan ze òf huilen, òf worden ze boos op je.
Kun je kindjes online bestellen?
Thans mopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pfff, lekker danDoet het veel pijn?
Beterschap
Ouchquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuuu ram ik net met mijn gipsen poot tegen de tafelpoot aan
Moah, ook wel aan de zwangere in kwestie hoor. Ik ben net zo hormonaal, maar ik weet het van mzelf en heb het (vaak) wel op tijd in de gaten, zodat ik mezelf in kan houden. Ik ben zelden of nooit uitgeschoten vanwege mijn hormonen (behalve janken dan, maarjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er gewoon moeilijk mee omgaan, that's all. Ik weet nooit wat ik moet zeggen want op een of andere manier zeg je het al snel verkeerd![]()
Maar dat ligt ongetwijfeld voor een groot deel aan mij
daaromquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oohh, zwangere collega/vriendin/schoonzus/whatever?
Kan wel, maar is wel strafbaarMaar ik ben wel benieuwd hoe jij zou zijn als je zwanger bent
Nee, snap ik zeg, klinkt ook echt níet fijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Thans mop
Best wel maar de encouter met onze massieve houten tafelpoot is ook niet zo fijn
Ik geloof toch wel dat je het enigzins zelf in de hand hebt hoor. Niet alles, maar met een beetje zelfkennis heb je het zelf echt wel doorquote:
quote:Can i buy a baby online?
i want to buy a infant online. it has to have blonde hair and blue eyes. it has to be under $1,000. i dont want to give birth so i just wanna buy online without going through adoption.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |