quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trix, wat ontzettend klote voor jeen de hormonen helpen natuurlijk ook niet echt mee nu.
ik vind het in ieder geval niet raar dat je G mist, ik bedoel je hebt hem toch 3+ maand bij je gedragen
De volgorde is een beetje raar.quote:
Ik hoop dat het goed gaat chickquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Het is heel simpel data-entry werk, maar het betaalt okay en ik ben van de zomer onder de pannen. Ook kan ik misschien langer blijven en dat zou wel tof zijn gezien ik in september stop met mijn bestuur.
Het was 'waar we ijs moeten missen' mehehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Meidän is onze, on is is, jää is ijs en ikävä weet ik niet uit m'n hoofd.
Ja het komt allemaal ook wel goed, alleen het besef zal wel ontzettend zwaar voor je zijn (wat had kunnen zijn)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxHet komt allemaal wel goed, dat weet ik wel, maar het is gewoon gek, alles aan deze zwangerschap herinnert me aan hoe het had kunnen zijn zeg maar. Maja, on the other hand, ik ben zó blij dat het nu wel goed lijkt te gaan
Klopt.. En idd, de hormonen zitten niet mee dan, ik jank al om vrienden die elkaar hartelijk gedag zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja het komt allemaal ook wel goed, alleen het besef zal wel ontzettend zwaar voor je zijn (wat had kunnen zijn)
Ik duim in ieder geval heel erg hard voor jullie
Ja dat is wel een beetje ernstig indd, ik hoop in ieder geval dat je wat steun hebt aan je manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt.. En idd, de hormonen zitten niet mee dan, ik jank al om vrienden die elkaar hartelijk gedag zeggen
Thnx voor het duimen chick![]()
Jawel hooe, die is liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje ernstig indd, ik hoop in ieder geval dat je wat steun hebt aan je man
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel hooe, die is liefAlleen midden in de nacht wat minder natuurlijk, haha.. Dan lig ik te snotteren en hij snurkt dan een beetje
Doe ik nooit hoor, ik val vanzelf wel weer in slaapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hehe ja ik zou mij dan ook wel bezwaard voelen om hem wakker te maken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |