Kaart:quote:The start of this stage will remind the riders of Paris-Roubaix, since the cobblestone experts regularly pass through Orchies, on the Chemin des Prières and the Chemin des Abattoirs which have such evocative names. Then in the Monts du Boulonnais -five hills with a gradient of around 10 %-, the “puncheurs” will have the opportunity, as they did in Seraing, to provide the spectators and viewers with an outstanding performance. The finish will be judged at the end of a 700m long ascent.
Toen was het volgens mij gewoon mooi weer. Jij bedoeld diezelfde etappe het jaar daarvoor, gewonnen door Evans, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weening deed vorig jaar ook wat moois in barre weersomstandigheden, in een lastige etappe in de Giro.
http://www.letour.com/le-tour/2012/us/live/aso/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef SkrinX het volgende:
Heeft iemand een fatsoenlijke live ticker ?
Yup, zo rollen wij @ Movistar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan lek en Valverde-team gaat op kop sleuren?
Gutierrez reed al een tijdje mee. Zat al in het treintje voor de valpartij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan lek en Valverde-team gaat op kop sleuren?
Dat gebeurde alleen toen er meerdere klassementsmannen lagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vraag me ook af of ze doorkarren nu in het peloton, of dat ze het weer stilleggen zoals laatste jaren vaker gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |