WhatsTheSecret werd ook al bij voorbaat weg gestemd. Het is een complot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet jij eens goed het topic doorlezen
Not sure if srs or just fake.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef NooitGenoeg het volgende:
jij zet je fb status op single
omdat ik je meid door haar huis heen pingel
komt ze terug bij jou
KUT VOL SCHIMMEL
Aight, opwarmertje togg
Yep. LookAtMe tegen mij. Kom maarrrrrrrquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die van warmaster kan wel even on-hold, gezien hij pas na het weekend weer terug is, dus door naar de volgende match?
er staat that shit cray in je ondertitelquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
WhatsTheSecret werd ook al bij voorbaat weg gestemd. Het is een complot.
Een poll is niet handig, die worden altijd verpest via proxy's.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
Anders is het misschien beter als we het stemmen iets anders doen? Dat we beide kandidaten laten spitten, dan een poll opzetten en die na 12 uur sluiten ofzo? Lijkt me wat eerlijker.
Of op een andere manier stemmen misschien, maar je jast zo makkelijk een heel topic vol als je iedereen via posts laat stemmen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een poll is niet handig, die worden altijd verpest via proxy's.
ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Met zijn muis klikt die dit topic aan
zie hem staan, met zijn faam
anonymousz is zijn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |