Nee van mijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben jij dat trouwens eckt zelf in je Fobo?
quote:
juffertje fanta-stick, heb jij ze nog wel allemaal op een rijtje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En dat bedoel ik ook niet te zeggen. Goed lezen mongool. En ja het lukt mij wel om te freestylen hoor, dat is alleen maar wat ik doe. En die pohi, kan je geen reet uithalen.
En over de beste teksten denk je niet te lang na.
Wie ben jij dan, teringjong?
Hahaha hoor wie het zegt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
juffertje fanta-stick, heb jij ze nog wel allemaal op een rijtje?
Moet het nou meteen zo aggressief? Is het nodig om zo gemeen te doen?
Je hebt je te behelpen met de info die je krijgt, net als de rest. Als jij geen pohi kunt scannen en relevante informatie kunt vinden, dan zijn bijdehandte vraagjes in de trant van "Wie ben jij dan, teringjong" ab-so-luut niet gerechtvaardigd/t en terecht.
Vriendinnetje Stokvis, ga eens bij jezelf te rade met je b-merk a-klasse kutkneushouding.
AlDie uit.
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer van je spelfout schat. Het is bijdehante.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha hoor wie het zegt.
Ik heb al wat shit in mijn hoofd hoor( <= SPATIE S.V.P. ik ben wel creatief) , ik ben geen kneus. En ik reageer ''agressief'' omdat jij meteen begint met dol wijf etc <= PUNT VERGETEN HEMELTJELIEF WTF etc. Terwijl ik niet was begonnen met schelden. Jammer van je spelfout schat <= KOMMA TUSSEN SPELFOUT EN SCHAT. Het is bijdehante.
Wijf klinkt negatief ja. In een rap is het niet erg, maar als reactie op een normale post van mij vind ik het wel negatief.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jezus alle apen op een stokje
Als je 'dol wijf' al schelden vindt, dan heb je hier echt niks meer te zoeken.
Verder:
[..]
Wie heeft hier nou een kort lontje? Ik postte in het begin iets heel normaal, met dat ik het niet eens wat zus en zo. Reageer jij er in een keer fel op. Jij begon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
'dol wijf' kan ik, hoe ik het ook wentdtdtddtdtdt of keer, met de beste wil niet kwetsend of zelfs maar beledigend vinden.
In jouw post heb ik e.e.a. aan commentaar toegevoegdtdtdtddtd, dus je maakte genoeg fouten.
Meissie, vanzellef zijn wij allemaal anders ontstaan/geschapen, maar aan je eigen fouten proberen te werken kan ik alleen maar toejuichen. Is het niet een idee om te kijken en na te vragen hoe je met je korte lontje geholpen kunt worden?
Groetjes dikke kus,
AlDie uit.
Ga jij nou maar je rijmpjes schrijven je hebt een veel te grote mond voor wat je laat zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie heeft hier nou een kort lontje? Ik postte in het begin iets heel normaal, met dat ik het niet eens wat zus en zo. Reageer jij er in een keer fel op. Jij begon.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef tuut-chips het volgende:
Ik ga op fantastick stemmen zodat ik tegen haar moet in de finale
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meissiemeidje, haters zijn fans. Wij weten dat.
Die yo, die versterkt alles bro.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik post nog even een rap voor spekjes en boontjes.
jojojo nigger jo im a motherfucking killergansternigger
jojo in tha hood hood is mine fucking bitches im rich yoyoyo
richer than ritchie rich yoyo
driving my expensive car killing niggers from my car haters gonna hate yoyoyo
motherfocking gangster yo
AlDie uit.
Wel die goedkope energy, want die tijden waren hard, geen geld geen baan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat leerde ik tijdens mijn harde leven op de straat.
C1000 Dorpsstraat 12, frikandelbroodjes en energy op het bankje voor het gereformeerde kerkje
Mijn matties weten![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf 06:43quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik post nog even een rap voor spekjes en boontjes.
jojojo nigger jo im a motherfucking killergansternigger
jojo in tha hood hood is mine fucking bitches im rich yoyoyo
richer than ritchie rich yoyo
driving my expensive car killing niggers from my car haters gonna hate yoyoyo
motherfocking gangster yo
AlDie uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |