Ik verwacht nou wel een meester rapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mensen spelen minder met de woorden. Ik rijm nu wel, maar als ik straks aan de beurt ben zien jullie meer.
Hoeveel beurten heb je al gehad?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mensen spelen minder met de woorden. Ik rijm nu wel, maar als ik straks aan de beurt ben zien jullie meer.
Dacht dat jij al helemaal uitgewoond wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen. Ben straks pas aan de beurt.
Nee hoor ik mag straks rappen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dacht dat jij al helemaal uitgewoond was
Ja weet ik, maar daar ga ik niet op in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik had het over wat anders. Tegen wie?
Leuk. Ben snel weg voordat jij je rijmpjes gaat vertellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar daar ga ik niet op in.
Die ander (wie het ook zijn mag, ik ga het niet opzoeken omdat ik zit te poepen) kán niet beter zijn dan dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Duss hoe weet je dan wie er beter is?
quote:
Het is sweet dollar teaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef LookAtMe het volgende:
First of all I'm not a rapper but ehm....
2 dollar tea from mcdonalds. I drink that.
Super hot fire. I spit that.
2 and a half men. I watch that.
Ik dacht al dat ik het fout had maar wist niet wat het moest zijn.quote:
Choooooooooke!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik maak er morgen wel één, nu geen tijd.Er komt btw Lays en chips in voor, hoe versassend.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik maak er morgen wel één, nu geen tijd.Er komt btw Lays en chips in voor, hoe versassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |