klopt wel, maar chips was echt rijmen van het niveau frans bauerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
LookAtMe was inderdaad een stuk origineler, maar niet beter. tuut zijn stukje was gewoon een stuk samenhangender.
Zonder meer, maar wél goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt wel, maar chips was echt rijmen van het niveau frans bauer
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Warmaster88 het volgende:
De regels
- Je mag op je tegenstander stemmen maar niet op jezelf.
ok dan wachten we op wachtmasterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey, ik weet niet of ik hier nog zon zin in heb..ik had rap-technisch een goede rap. En werd al gelijk weggestemd.
Klinkt allemaal kinderachtig, maar ga geen ''moeite'' doen voor niks. En hoezo choket?
Hij zit toch in Duitsland?
Pok pok pok pok pokquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij had toch 4 punten, laat hem maar winnen. Ik vind het prima..
Dan trof je net de verkeerdequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een negerin met een ass, gewoon een bijzettafeltje.
dan moeten we alsnóg op hem wachten einsteinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij had toch 4 punten, laat hem maar winnen. Ik vind het prima..
Nee, hij heeft niet eens iets geschreven en al 4 punten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dan moeten we alsnóg op hem wachten einstein
oh ja ik zie het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet eens iets geschreven en al 4 punten.
Ik hoef trouwens ookniet meer mee te doen op deze manier.
Liever 4 lines enzo en dan zonder al dat georganiseer.
Neuh maakt mij verder niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
oh ja ik zie het.
Jammer dan, we wachten gewoon op warmaster. boohoo huilen kan in R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |