tuut-chips, niks positiefs over te zeggen ben niet je aids-testquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef LookAtMe het volgende:
Gelukkig vonden jullie dezelfde lines als ik goed. Bij die dokter oetker en strop voelde ik me wel even een lyrical genius.
OKquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Phantomesse het volgende:
Is er nergens een 4 lines topic ofzo? Ik ben te lui voor 16.
Die is er maandag pas weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
Wie zijn de volgenden dan?
of moest warmaster nog
knuppel warmaster moet nog, maar die kan pas over DRIE DAGENquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
Wie zijn de volgenden dan?
of moest warmaster nog
En hij moet de OP nog aanpassenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
knuppel warmaster moet nog, maar die kan pas over DRIE DAGEN
Ik zeg dat we hem ditchen en hem vast inschrijven voor de volgende competitie, en fanta een gratis winst geven
Doidelukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef tuut-chips het volgende:
Hallo mijn naam is warmaster88
ik typ vanaf het account van tuut-chips
ik machtig bij deze tuut-chips om dit verder af te handelen en zou graag aan een mod willen vragen of hij de OP wil veranderen
ik wil niet meer meedoen want ik ben braadworsten aan het eten in duitsland, fanta heeft gewonnen.
gr gr
warmaster
Kan ik bevestigen, dit is legitiem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef tuut-chips het volgende:
ik machtig bij deze tuut-chips om dit verder af te handelen en zou graag aan een mod willen vragen of hij de OP wil veranderen
ik wil niet meer meedoen want ik ben braadworsten aan het eten in duitsland, fanta heeft gewonnen.
gr gr
warmaster
Dit jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ben ik de enige die LookAtMe minder slecht vind dan Tuut-chips? Al maakt Tuut weer meer gebruik van zijn lines, LookAtMe heeft er wel grappige dingen tussen staan.
Tuut is totaal onorigineel en de eindrijm is echt simpel. De neefje/broertje/zusje van drie/zes/acht/vijf lijn is zegmaar al achtentwintig keer uitgekotst, opgegeten, verteerd, uitgepoept, opnieuw opgegeten en wederom uitgekotst.
LookAtMe was inderdaad een stuk origineler, maar niet beter. tuut zijn stukje was gewoon een stuk samenhangender.quote:
Maar DeLuna moet toch beginnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
we gaan niet tot maandag wachten hoor
Seems legit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef tuut-chips het volgende:
gr gr
warmaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |