Ik vraag waarom je er op in gaat, niet met een dom iets aan te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goh jeetje, vraag stellen dan als een mongool reageren.
Kennelijk heb je het dan niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je er op in gaat, niet met een dom iets aan te komen
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk heb je het dan niet gelezen.
quote:Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappe
Mag ik nu geen eet grapjes meer maken tegen je flipselsquote:
Whehe. Achterlijke kutnoob. Je klinkt jaloers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappe
Okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whehe. Achterlijke kutnoob. Je klinkt jaloers..
Ik ga naar huis.
Groetjes,
Krea.
Ik eet dankzij jouw grapjes wel steeds meer keigezondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik nu geen eet grapjes meer maken tegen je flipsels
Dus je bedankt mij gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet dankzij jouw grapjes wel steeds meer keigezondVerse fruitsapjes en vet vaak fruit eten, nauwelijks snoepen. Dus maak maar wel, wie weet eindig ik nog paar kilo lichter.
Hoelaat pakken we vrijdag treintje van Zaantje?quote:
Ik ben om 17.00 klaar met tentamen dus pas 6 uur evt. thuis. Als we half 7 zouden gaan eten, dan kan ik beter niet eerst naar huis en meteen door naar Amsterdam gaan. Dan wordt stappen onhandig ivm. wetbundels en shit mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat pakken we vrijdag treintje van Zaantje?
We kunnen ook rond 19uur gaan eten hoor, het is zo gebeurd daar namelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben om 17.00 klaar met tentamen dus pas 6 uur evt. thuis. Als we half 7 zouden gaan eten, dan kan ik beter niet eerst naar huis en meteen door naar Amsterdam gaan. Dan wordt stappen onhandig ivm. wetbundels en shit mee.![]()
In deze situatie gaat uiteten voor mij dus niet echt door.
Stel ik ben eerder klaar, wat ik niet verwacht maar stel, dan kan ik wel naar huis en dan om 6 uur op zaantje afspreken? Mijn trein is overigens pas rond 18.05 in Zaandam dan dus niet gaan haten dat ik zoals altijd later ben.Daar kan ik dus niets aan doen.
Dat zou ik wel iets prettiger vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We kunnen ook rond 19uur gaan eten hoor, het is zo gebeurd daar namelijk
Doen we dat tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel iets prettiger vinden.
Goed man en met jouquote:
Amsterdamquote:
19uur eten op de Zeedijk of 20.30 bij old sailors, tot vrijdagquote:
Is dit een officiele uitnodiging van DE stevenmac?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
19uur eten op de Zeedijk of 20.30 bij old sailors, tot vrijdag
Zo kan je het zien als je dat wilquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit een officiele uitnodiging van DE stevenmac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |