Ik elke seconde lopen refreshenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zat in de vbl sc te kijken
Oneerlijk deze
Superieur <> irritant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij zal nooit in de buurt komen van Stevens humor, jij bent gewoon irritant
Als het verder niet geeft he, waarom ga je er alsnog op in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Superieur <> irritant.
Maar dat geeft verder niet. Daar ben je tenslotte een kutnewbie voor.
Zeg maar tegen mama dat ik morgen weer komquote:
Niet jaloers zijn op ons optimaten. Jij komt er ook nog wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Superieur in je eigen wereld maar ik kots je uit
ghehehequote:
en mn hondjes zijn ook moe, maar dat klintk fout he... net nog een flink stuk met ze gelopenquote:
Foeie snarfje wat dubbelzinnig weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en mn hondjes zijn ook moe, maar dat klintk fout he... net nog een flink stuk met ze gelopen
dat vond ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor deze update. Het was weer erg interessant.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor deze update. Het was weer erg interessant.
Zoiets?twitter:Mirneee twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 22:05:50Gezellig # Weer helemaal up 2 date @FOK! toppie joppie reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]Zoiets?twitter:Mirneee twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 22:05:50Gezellig # Weer helemaal up 2 date @FOK! toppie joppie reageer retweet
Er zou een instagram foto bij moeten, maar verder perfect.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]Zoiets?twitter:Mirneee twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 22:05:50Gezellig # Weer helemaal up 2 date @FOK! toppie joppie reageer retweet
en de tijd mag best aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zou een instagram foto bij moeten, maar verder perfect.
Kan niet, alleen de datumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en de tijd mag best aangepast worden
Chopchop aan het werk mevrouwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat vond ik ookwilde jullie even verblijden met deze info
ok zit eigenlijk tijd te rekken, wil gewoon niet opstaan
oh.. mja ik ben twitter-maagd, snap dat nietquote:
Het is dan ook niet mijn twitter verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. mja ik ben twitter-maagd, snap dat niet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar ik wil niet... heb hoofdpijn, enorme last van mn nek en schouder... en gewoon moe... ik ben even aant lunchen en dan ga ik echt..quote:
Je zou het eens moeten proberen. Helemaal jouw ding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch wel door dat dat een neptweet is he?
ja zover was ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch wel door dat dat een neptweet is he?
Trots, ik ben het!quote:
Doe maar rustig aan hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar ik wil niet... heb hoofdpijn, enorme last van mn nek en schouder... en gewoon moe... ik ben even aant lunchen en dan ga ik echt..
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoorlaat je niet gek maken door tijn
Schrikreactie voor het onbekendequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
goed... muziek aan, en niet denken aan moe zijn... ik ga tegelen!!!jeeeee
ik ben vanavond vast tevreden als ik naar buiten kijk, ik kan t !!
tjuuuus
Ik heb nog veel te lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goed
succesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
goed... muziek aan, en niet denken aan moe zijn... ik ga tegelen!!!jeeeee
ik ben vanavond vast tevreden als ik naar buiten kijk, ik kan t !!
tjuuuus
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef kutkloon7 het volgende:
kanker kanker kanker
Ik moet of 90 euro dokken en mijn halve vakantie missen zodat ik bij een herkansing kan zijn, of volgend jaar een half jaar een kutvak overnieuw doen.
Ik zou voor die herkansing gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef kutkloon7 het volgende:
kanker kanker kanker
Ik moet of 90 euro dokken en mijn halve vakantie missen zodat ik bij een herkansing kan zijn, of volgend jaar een half jaar een kutvak overnieuw doen.
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het verder niet geeft he, waarom ga je er alsnog op in?
Goh jeetje, bijna boeide mij het echt hoorquote:
Goh jeetje, vraag stellen dan als een mongool reageren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh jeetje, bijna boeide mij het echt hoor
Ik vraag waarom je er op in gaat, niet met een dom iets aan te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goh jeetje, vraag stellen dan als een mongool reageren.
Kennelijk heb je het dan niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je er op in gaat, niet met een dom iets aan te komen
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk heb je het dan niet gelezen.
quote:Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappe
Mag ik nu geen eet grapjes meer maken tegen je flipselsquote:
Whehe. Achterlijke kutnoob. Je klinkt jaloers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pff in je eigen vrienden kring zal je vast wel de lachers op je hand hebben omdat ze allemaal zo simpel als jij zijn, maar er komt meer schijt uit jou dan iemand met buiktyfus en de slappe
Okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whehe. Achterlijke kutnoob. Je klinkt jaloers..
Ik ga naar huis.
Groetjes,
Krea.
Ik eet dankzij jouw grapjes wel steeds meer keigezondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik nu geen eet grapjes meer maken tegen je flipsels
Dus je bedankt mij gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet dankzij jouw grapjes wel steeds meer keigezondVerse fruitsapjes en vet vaak fruit eten, nauwelijks snoepen. Dus maak maar wel, wie weet eindig ik nog paar kilo lichter.
Hoelaat pakken we vrijdag treintje van Zaantje?quote:
Ik ben om 17.00 klaar met tentamen dus pas 6 uur evt. thuis. Als we half 7 zouden gaan eten, dan kan ik beter niet eerst naar huis en meteen door naar Amsterdam gaan. Dan wordt stappen onhandig ivm. wetbundels en shit mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat pakken we vrijdag treintje van Zaantje?
We kunnen ook rond 19uur gaan eten hoor, het is zo gebeurd daar namelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben om 17.00 klaar met tentamen dus pas 6 uur evt. thuis. Als we half 7 zouden gaan eten, dan kan ik beter niet eerst naar huis en meteen door naar Amsterdam gaan. Dan wordt stappen onhandig ivm. wetbundels en shit mee.![]()
In deze situatie gaat uiteten voor mij dus niet echt door.
Stel ik ben eerder klaar, wat ik niet verwacht maar stel, dan kan ik wel naar huis en dan om 6 uur op zaantje afspreken? Mijn trein is overigens pas rond 18.05 in Zaandam dan dus niet gaan haten dat ik zoals altijd later ben.Daar kan ik dus niets aan doen.
Dat zou ik wel iets prettiger vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We kunnen ook rond 19uur gaan eten hoor, het is zo gebeurd daar namelijk
Doen we dat tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel iets prettiger vinden.
Goed man en met jouquote:
Amsterdamquote:
19uur eten op de Zeedijk of 20.30 bij old sailors, tot vrijdagquote:
Is dit een officiele uitnodiging van DE stevenmac?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
19uur eten op de Zeedijk of 20.30 bij old sailors, tot vrijdag
Zo kan je het zien als je dat wilquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit een officiele uitnodiging van DE stevenmac?
We zullen er zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit een officiele uitnodiging van DE stevenmac?
Tof van je man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doen we dat toch
Ik geef het wel even door aan uft en mono
Weet je toch, eten met jou is altijdquote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet je toch, eten met jou is altijd
Zo geregeldquote:
Ik vraag het gewoon hier aan jequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hier aan je
Hoe zit het dan met die billen van je?
quote:
Ik hoop dit ook al weken langquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Zojuist op een toffe vacature gereageerd. Nu keihard hopen dat ze me niet direct afwijzen, want deze is perfect.
Nee ik ben al twee uurtjes thuisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Very fine, thank you.
Met jou? Nog aanwezig op werk?
Lol nu al. Denk ik vrijdag vrij neem, dan is de week net ff korter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ik ben al twee uurtjes thuis![]()
Heerlijk de week al aan het afbouwen
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lol nu al. Denk ik vrijdag vrij neem, dan is de week net ff korter.
En al 2uurtjes je tijd heel nuttig besteden met een vliegtuigspelletjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ik ben al twee uurtjes thuis![]()
Heerlijk de week al aan het afbouwen
Vooral de redenen waarvoor ze je afwijzen, totaal random altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dit ook al weken lang
En soms krijg ik gewoon een afwijzing op een functie waar ik niet eens op gesolliciteerd heb
Heel goed, m'n vader is in Nederland. Sterker nog, hij zit naast me te facebookenquote:
Pocket Planes is leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En al 2uurtjes je tijd heel nuttig besteden met een vliegtuigspelletje
Bij mij hadden ze geen vacature open voor teamleider terwijl ik voor medewerker solliciteerdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral de redenen waarvoor ze je afwijzen, totaal random altijd.
Oh waar woont hij dan? Gezellig welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel goed, m'n vader is in Nederland. Sterker nog, hij zit naast me te facebooken
We gaan straks naar m'n zusje, dan gaan we eten
Hoe ist met jou?
Je was gewoon te goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze geen vacature open voor teamleider terwijl ik voor medewerker solliciteerde
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegevenquote:
Ja, hier ook drukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh waar woont hij dan? Gezellig wel![]()
Met mij gaat het wel goed. Ehm druk
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hier ook druk
Hij woont in Berlijn
Ik heb net zomaar een salarisverhoging gekregen, stond er van te kijken joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegeven
Vertel iets en ik neem je meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heen
Pff, zeker als je in een situatie zit waarin je gewoon eindelijk eens wilt werken zou ik daar echt moe van worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegeven
Berlijn is wel een vette stad, ben er zeker al een keer of 30 geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net zomaar een salarisverhoging gekregen, stond er van te kijken joh.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, zeker als je in een situatie zit waarin je gewoon eindelijk eens wilt werken zou ik daar echt moe van worden.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Berlijn is wel een vette stad, ben er zeker al een keer of 30 geweest
Oh okequote:
Maar dat geld is toch geld dat je al uitbetaald had moeten krijgen? alsin, achterstallig loon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En al helemaal mooi dat ik voor geen enkele uitkering in aanmerking kom omdat ik nog een hoop geld te goed heb
achterstallig loon van een failliete werkgeverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat geld is toch geld dat je al uitbetaald had moeten krijgen? alsin, achterstallig loon?
Vind ik een achterlijke regeling. Ik kan me voorstellen dat je geen recht hebt op bijstand als je nog een enorme bankrekening hebt of net een enorme gift krijgt. Maar niet als je al maanden op je geld wacht waar je gewoon voor gewerkt hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achterstallig loon van een failliete werkgever
Wacht nog maar sinds eind maart geloof ik
Maar omdat ik dat dus krijg kom ik niet in aanmerking voor een bijstand op dit moment
Mensen vergeten alleen dat ik dus al 4maanden geen inkomsten heb
Ik gaf al aan dat ik al mijn spaargeld er al door heen gejaagd had, dat was dan mijn eigen foutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik een achterlijke regeling. Ik kan me voorstellen dat je geen recht hebt op bijstand als je nog een enorme bankrekening hebt of net een enorme gift krijgt. Maar niet als je al maanden op je geld wacht waar je gewoon voor gewerkt hebt.
Het is niet jouw schuld dat je werk je niet uitbetaalde, als zij dat wel hadden gedaan en je normaal was ontslagen had je dus wel recht gehad op bijstand? Slecht geregeld als jij met de gevolgen van andermans fout moet leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik al mijn spaargeld er al door heen gejaagd had, dat was dan mijn eigen fout
Rekeningen betalen had ik dus niet moeten doen
Klopt, dan had ik er wel recht op gehad, maar nu zit ik in de shit door iemand anders inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet jouw schuld dat je werk je niet uitbetaalde, als zij dat wel hadden gedaan en je normaal was ontslagen had je dus wel recht gehad op bijstand? Slecht geregeld als jij met de gevolgen van andermans fout moet leven.
dat is kut.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achterstallig loon van een failliete werkgever
Wacht nog maar sinds eind maart geloof ik
Maar omdat ik dat dus krijg kom ik niet in aanmerking voor een bijstand op dit moment
Mensen vergeten alleen dat ik dus al 4maanden geen inkomsten heb
Joh en daarom wacht ik nu op het uwvquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is kut.
maar kan het zo zijn dat het failliete bedrijf niet meer aan alle schuldeisers kan voldoen? al weet ik niet zeker hoe dat precies gaat kan ik me wel voorstellen dat salarissen lager op het prioriteitenlijstje staan dan leveranciers etc.
Heb ik ook gedaan, ik had altijd wel iemand waar ik kon pittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.
Ik zou er zwaar gebruik van maken
hmm. die kunnen dan toch de status bij de faillissementsadvocaat opvragen? sowieso ben je bij een faillissement niet verwijtbaar werkloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh en daarom wacht ik nu op het uwv
2 weken geleden alles al gehad van uwv enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm. die kunnen dan toch de status bij de faillissementsadvocaat opvragen? sowieso ben je bij een faillissement niet verwijtbaar werkloos.
dit zul je allemaal al wel weten trouwens.
zou ik in 2 of 3 termijnen laten uitbetalen als ik jou was. anders 52%.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken geleden alles al gehad van uwv enzo
Ze zouden deze week eindelijk die 6000euro uitbetalen maar het is verzet naar eind volgende week
Nee hoor, heb namelijk nog meer te goed wat ik 4 weken later krijgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
zou ik in 2 of 3 termijnen laten uitbetalen als ik jou was. anders 52%.
oh oki. nice.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb namelijk nog meer te goed wat ik 4 weken later krijg
Die 6000 is al inclusief alle belastingen en dergelijke
Ja ik ging er vanuit het vandaag of morgen te hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oki. nice.
maar wat een typische situatie met het uwv weer. ik ben er helaas zelf ook bekend mee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ging er vanuit het vandaag of morgen te hebben
Vandaag maar even gebeld met ze en toen kreeg ik dus te horen dat het eind volgende week wordt want ze hebben het druk
Ik kreeg altijd gewoon geen reactie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dit ook al weken lang
En soms krijg ik gewoon een afwijzing op een functie waar ik niet eens op gesolliciteerd heb
thanksquote:
Oh dat valt opzich nog wel mee bij mijquote:
Van over de 50 sollicitaties zo'n 2 reacties.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks
[..]
Oh dat valt opzich nog wel mee bij mij
Ik bel ze naquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van over de 50 sollicitaties zo'n 2 reacties.
Dat is wel slim.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bel ze na![]()
Soms weten bedrijven niet eens dat je iets opgestuurd hebt
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
25Km op de fiets 10Km hard lopen en nu nog gewoon 8Km wandelen...En alleen maar groente en fruit mogen eten en geen peuken
Kutzooi.
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
25Km op de fiets 10Km hard lopen en nu nog gewoon 8Km wandelen...En alleen maar groente en fruit mogen eten en geen peuken
Kutzooi.
Met kutzooi stoppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beter
Hé Tijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beter
Dat ook en die peukenquote:
Miauwquote:
Hij is juist aan het stoppen, daarom geen peukenquote:
Zij, tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is juist aan het stoppen, daarom geen peuken
Jaquote:
Zij danquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kutzooi.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een faal als man zijndeNu wordt het wel duidelijk waarom je hier post.
Zie jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Het is ook een hij. Of zij is ook een hij. Of hij is ook een hij.
Eet anders nog een hamburger bollequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een faal als man zijndeNu wordt het wel duidelijk waarom je hier post.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Denken dat vrouwen 25km kunnen fietsen, 10km kunnen hardlopen en 8km kunnen wandelen op 1 dag
Wat kunnen ze dan wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Denken dat vrouwen 25km kunnen fietsen, 10km kunnen hardlopen en 8km kunnen wandelen op 1 dag
Wat lach jij nouquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat lach jij nou![]()
Je gaat een hoop dingen mislopen nu
Hai Miauwquote:
Wat een comebackquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eet anders nog een hamburger bolle
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Vertel het eens ik ben echt benieuwdquote:
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja...moeilijk.
[..]
Hoi Miauw! Kom je vrijdag ook?
Ja ik weet niks meer goeds te zeggen tegen jouquote:
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik weet niks meer goeds te zeggen tegen jou
Ben er wel een beetje doorheen
Ik negeer je gewoon tot vrijdag en dan ga ik los met de opmerkingenquote:
Allemachtigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kutzooi.
Ai mij met mijn eigen woorden confronteren.quote:
Om een biertje wedden dat je dat niet luktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik negeer je gewoon tot vrijdag en dan ga ik los met de opmerkingen
Wodka redbull en we hebben een dealquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai mij met mijn eigen woorden confronteren.
[..]
Om een biertje wedden dat je dat niet lukt
Maar goed dat jij later niet echt je eigen vliegtuig maatschappij krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moest iemand alleen achter laten in Bern
Negeren dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wodka redbull en we hebben een deal
Of heb je het over negeren?
Waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moest iemand alleen achter laten in Bern
Dan was ik nu rijk geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar goed dat jij later niet echt je eigen vliegtuig maatschappij krijgt
Negeren gaat niet lukken neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Negeren dus
Wel rode wodka svp
[..]
Waarom?En wat deed je in Bern?
WTFquote:
quote:
http://www.gamesfreak.net/games/Robot-Unicorn-Attack_3970.htmlquote:
In gebouwen vliegenquote:
Haha oh nee hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamesfreak.net/games/Robot-Unicorn-Attack_3970.html
Hier een ander verslavend spelletje
Wat is dit voor debiel spelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamesfreak.net/games/Robot-Unicorn-Attack_3970.html
Hier een ander verslavend spelletje
hahaquote:
Schuld van hooidraadquote:
Het is zo foutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
haha
Dat nummer heb ik al sinds ik het spelletje ontdekt heb in mijn kop. Al 5 dagen dus
Jaaaaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
De clip van het nummer ook trouwens
geeft niks hoor Brittquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kon die groep nog niet voor dit spelletje
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Waar train je voor? Heb je een gevecht tegen Rocky?
Is ook wel oud eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kon die groep nog niet voor dit spelletje
Daarom kent Steven het ookquote:
Flipsels klinkt als Britt Dekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is ook wel oud eigenlijk
[..]
Daarom kent Steven het ook
Ook heel tof, zo goed als alle nummers van 'r album. Inclusief Zanna met Tom Barmanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
Twiii?
Als je Ben Howard tof vindt he, wat vind je dan van Selah Sue?
Nee weet ik, maar ik vroeg mij wel gewoon af wat je van haar vond.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ook heel tof, zo goed als alle nummers van 'r album. Inclusief Zanna met Tom Barman
Maar zo heel veel gemeen hebben die twee toch niet in muzieksmaak?
Selah Sue niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik vroeg mij wel gewoon af wat je van haar vond.Aangezien beide personen wel optreden maar nog niet gigantisch bekend zijn bij "het grote publiek"
Ik vind ze allebei gigantischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik vroeg mij wel gewoon af wat je van haar vond.Aangezien beide personen wel optreden maar nog niet gigantisch bekend zijn bij "het grote publiek"
Nahh. Je sloopt hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Meer een zelfmoordmissie maar tijd genoeg om voor te bereiden
Selah Sue is best bekend hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat ik schijnbaar een van de weinigen ben die de muziek van Selah nou niet echt geweldig vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nouja Selah Sue is sinds ong. een jaar pas op grotere festivals aanwezig en zo toch?
Waar hou jij wel van dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat ik schijnbaar een van de weinigen ben die de muziek van Selah nou niet echt geweldig vind.
Goed zo kom op voor je mening. Ook als is de mening foutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat ik schijnbaar een van de weinigen ben die de muziek van Selah nou niet echt geweldig vind.
Ik vind Titanic best een leuke film. Hihaho ik kom op voor mijn mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo kom op voor je mening. Ook als is de mening fout
En je kent nummers van boybands uit de jaren 90quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind Titanic best een leuke film. Hihaho ik kom op voor mijn mening.
Geen idee nog nooit gezien die filmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind Titanic best een leuke film. Hihaho ik kom op voor mijn mening.
Denken dat ik ze alleen van de boybands ken. Ik zing ook gewoon met de Spice Girls, B*Witched en Solid HarmoniE mee, hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je kent nummers van boybands uit de jaren 90
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik ze alleen van de boybands ken. Ik zing ook gewoon met de Spice Girls, B*Witched en Solid HarmoniE mee, hoor.
Ja sommige nummers zijn tofquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik ze alleen van de boybands ken. Ik zing ook gewoon met de Spice Girls, B*Witched en Solid HarmoniE mee, hoor.
Ik ben meer van het hardere werkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoete muziekjes![]()
Ik heb al een paar dagen in mijn hoofd:
Daaromquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben meer van het hardere werkjaren 90 stuff is gewoon jeugd sentiment
2 zusjes zaten erbij van een gast van westlife of boyzonequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef xFriendx het volgende:
Bewitched was toch zo'n Ierse damesgroep?
Vreselijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef xFriendx het volgende:
Bewitched was toch zo'n Ierse damesgroep?
Ik zou haar doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Selah Sue niet echt tof om te zien. Hoewel ze opzich wel een enkel liedje heeft dat ik leuk vind.
Die was idd wel heel erg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Double date - email to Berlin mijn ultieme foute plaat
Echt welquote:
Goed dat je erbij zegt wat voor mobiel je hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe ik mn mobiel verbind met het netwerk?
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kutzooi.
Samsung Galaxy S3, hij is wel superversquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zegt wat voor mobiel je hebt
Netwerk van je provider of het netwerk van je woning?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon de key van je draadloze netwerk intikken in je telefoon misschien, snuggere Harry?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3, hij is wel supervers
Schuif met je vinger aan de bovenkant van het scherm tot de opties naar beneden komen, dan kun je dat selecterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3, hij is wel supervers
Openschroeven en een netwerkkabel erin lassen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
dat ik kan smsen en bellen enzo. Ik kan wel al internetten en alles
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Openschroeven en een netwerkkabel erin lassen.
Oh, in dat geval:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
dat ik kan smsen en bellen enzo. Ik kan wel al internetten en alles
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schuif met je vinger aan de bovenkant van het scherm tot de opties naar beneden komen, dan kun je dat selecteren
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
In de auto stappen en naar het zuiden rijden. Ter hoogte van Utrecht zal je wel langzaam aan een paar streepjes krijgen.
Geen instructies bijgeleverd gekregen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Whatsapp smsbevestiging anders had ik het gewoon zo gelaten
Dit is waarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]niet met je vette vingers op het glas hoor drom!
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
In de auto stappen en naar het zuiden rijden. Ter hoogte van Utrecht zal je wel langzaam aan een paar streepjes krijgen.
Moet ik die lezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Geen instructies bijgeleverd gekregen dan?
Bel anders ff met je providerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mij
Wat een untertelefoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mij
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bel anders ff met je provider
oh wacht
Gastttt als je zo een mobiel via pakketdinggezeik krijgt dan staan er vaak wel instructies bij hoe je je simkaart moet aanmelden.quote:
Ja, oude was niet meer compatiblequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttt als je zo een mobiel via pakketdinggezeik krijgt dan staan er vaak wel instructies bij hoe je je simkaart moet aanmelden.
Heb je trouwens wel een nieuwe (micro)simkaart gekregen?
Dus nu kan ik je niet meer watsappen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, oude was niet meer compatible
Anders even zoeken op de site van je provider en daar zoeken naar het activeren van simkaart.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, oude was niet meer compatible
In de geheugenkaart slot he kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij heb ik de simkaart op de verkeerde plek zitten_!
Die van de micro sd, ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
jammerquote:
Ik moest ong. een half uur wachten voor mijn simkaart het zou doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
In 3 stappen op weg
stap 1 Plaats je SIM-kaart in je mobiele telefoon
stap 2 Schakel je toestel of apparaat in
stap 3 Toets de standaard pincode in: 0000
Je bent nu klaar om gebruik te maken van het betrouwbare netwerk van KPN
Misschien duurt het even omdat ik nummerbehoud enzulks heb?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest ong. een half uur wachten voor mijn simkaart het zou doen.
Alleen geen vrienden om een sms heen te sturen of te bellen tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zette hem aan, BAM, stond al 5 euro op, kon zo belen en smssen.
Je mag hem ook gewoon naar mij opsturen hoor. Ik ben wel slim genoeg om er mee te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja godver als die het voor morgen niet doet gooi ik hem kapot
Het is geen Iphone hiptwiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag hem ook gewoon naar mij opsturen hoor. Ik ben wel slim genoeg om er mee te werken.
Heel geniaal, je bent nog maar de hele dag bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.kpn.com/prive/service/mobiel/SIMkaart-Activeren.htm
Godver wat ben ik geniaal
Jij moet wel een zwarte band in Googlen hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat zei ik je al skklquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
HAHA! ik kon heel wel bellen! Daar heb ik je goed tuk!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen geen vrienden om een sms heen te sturen of te bellen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet wel een zwarte band in Googlen hebben.
Ik wil geen iPhone omdat hij hip is, ik wil er eentje omdat de One X en Galaxy S3 stiekem minder goed zijn dan ik had gedachtquote:
Van hetzelfde!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, WoW is geinstalleerd, het was aangenaam jullie gekend te hebben.
Geen waarde hechten aan fatsoenlijk leesbare tekst.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil geen iPhone omdat hij hip is, ik wil er eentje omdat de One X en Galaxy S3 stiekem minder goed zijn dan ik had gedacht
klopt, dat speel ik nietquote:
Godverdomme ik wil ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, WoW is geinstalleerd, het was aangenaam jullie gekend te hebben.
Doe mee.quote:
Sorry flips.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee! Ik hou van je, ik kan niet zonder je.. Je breekt mijn hart.![]()
Ik weet het, ik heb al eens 2 jaar geen daglicht gezien. Maar daar krijg je wel veel voor terug. Een stuk of zeven level 85 chars bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe het niet, het schaad je hossels
Maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Ja niet sorry, ik ben helemaal van de rel nu.
Dat klinkt wel eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar
Kom maar hier heen, dan zal ik je plezieren, en als je dan tevreden in slaap valt speel ik verder.![]()
haha je breekt je regelsquote:
ransaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |