Gastttt als je zo een mobiel via pakketdinggezeik krijgt dan staan er vaak wel instructies bij hoe je je simkaart moet aanmelden.quote:
Ja, oude was niet meer compatiblequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttt als je zo een mobiel via pakketdinggezeik krijgt dan staan er vaak wel instructies bij hoe je je simkaart moet aanmelden.
Heb je trouwens wel een nieuwe (micro)simkaart gekregen?
Dus nu kan ik je niet meer watsappen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, oude was niet meer compatible
Anders even zoeken op de site van je provider en daar zoeken naar het activeren van simkaart.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, oude was niet meer compatible
In de geheugenkaart slot he kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij heb ik de simkaart op de verkeerde plek zitten_!
Die van de micro sd, ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
jammerquote:
Ik moest ong. een half uur wachten voor mijn simkaart het zou doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
In 3 stappen op weg
stap 1 Plaats je SIM-kaart in je mobiele telefoon
stap 2 Schakel je toestel of apparaat in
stap 3 Toets de standaard pincode in: 0000
Je bent nu klaar om gebruik te maken van het betrouwbare netwerk van KPN
Misschien duurt het even omdat ik nummerbehoud enzulks heb?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest ong. een half uur wachten voor mijn simkaart het zou doen.
Alleen geen vrienden om een sms heen te sturen of te bellen tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zette hem aan, BAM, stond al 5 euro op, kon zo belen en smssen.
Je mag hem ook gewoon naar mij opsturen hoor. Ik ben wel slim genoeg om er mee te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja godver als die het voor morgen niet doet gooi ik hem kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |