Die was idd wel heel erg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Double date - email to Berlin mijn ultieme foute plaat
Echt welquote:
Goed dat je erbij zegt wat voor mobiel je hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe ik mn mobiel verbind met het netwerk?
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
25Km op de fiets 10Km hard lopen en nu nog gewoon 8Km wandelen...En alleen maar groente en fruit mogen eten en geen peuken
Kutzooi.
Samsung Galaxy S3, hij is wel superversquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zegt wat voor mobiel je hebt
Netwerk van je provider of het netwerk van je woning?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon de key van je draadloze netwerk intikken in je telefoon misschien, snuggere Harry?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3, hij is wel supervers
Schuif met je vinger aan de bovenkant van het scherm tot de opties naar beneden komen, dan kun je dat selecterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3, hij is wel supervers
Openschroeven en een netwerkkabel erin lassen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
dat ik kan smsen en bellen enzo. Ik kan wel al internetten en alles
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Openschroeven en een netwerkkabel erin lassen.
Oh, in dat geval:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
dat ik kan smsen en bellen enzo. Ik kan wel al internetten en alles
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schuif met je vinger aan de bovenkant van het scherm tot de opties naar beneden komen, dan kun je dat selecteren
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
In de auto stappen en naar het zuiden rijden. Ter hoogte van Utrecht zal je wel langzaam aan een paar streepjes krijgen.
Geen instructies bijgeleverd gekregen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Whatsapp smsbevestiging anders had ik het gewoon zo gelaten
Dit is waarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]niet met je vette vingers op het glas hoor drom!
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
In de auto stappen en naar het zuiden rijden. Ter hoogte van Utrecht zal je wel langzaam aan een paar streepjes krijgen.
Moet ik die lezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Geen instructies bijgeleverd gekregen dan?
Bel anders ff met je providerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mij
Wat een untertelefoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen bereik heb, ik heb gewoon geen netwerkinstellingen volgens mij
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bel anders ff met je provider
oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |