quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:22 schreef gogosweden het volgende:
ik heb iemand geschept zien worden door zo'n vrachtwagen. was ook geen pretje
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb wel eens mijn ballen in een lode zak moeten stoppen voor een röntgenfoto.
Die mag er wel eens uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef Lorrelies het volgende:
En je hebt een dop in je darmen rondzwerven
Laxeermiddel is vies. Ik doe het nu in de vla, anders is het niet te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel langHad ik niet verwacht :p
je had kunnen weigerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb wel eens mijn ballen in een lode zak moeten stoppen voor een röntgenfoto.
Oh bahquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Laxeermiddel is vies. Ik doe het nu in de vla, anders is het niet te doen.
Nee.. Eens ben je leeg, dan zwerft er alleen nog een dop rond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh bah(dat deed ik vroeger ook met een paracetamol
)
Maar moet je nu ook echt veel meer naar de wc of zo?
Ja en voor 'tzelfde geld zou je kanker hebben gehad of iets, toch wel fijn om dan zekerheid te hebben lijkt mij :p (was 't uiteindelijk niets overigens?quote:
Nee, was niets ernstigs.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja en voor 'tzelfde geld zou je kanker hebben gehad of iets, toch wel fijn om dan zekerheid te hebben lijkt mij :p (was 't uiteindelijk niets overigens?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |