Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
sb serieus wat ben je voor een mongool man, ongelofelijk
"Maar ik doe toch heel normaal ?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
hij gaf vorig topic wel toe dat hij gewoon zelf al die achterlijke dingen deed waar hij eerst zei dat het z'n broertje was. echt zo kansloos die gastquote:
Maar ik doe toch heel normaal ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
royquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef BDIL het volgende:
Wie heeft GJE verkracht ? Zie hem niet meer reageren in het topic
Hij had de 1 na Lapoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef BDIL het volgende:
Wie heeft GJE verkracht ? Zie hem niet meer reageren in het topic
Kan jij niet een regelement opstellen dat de lapo ook nieuwe topic opent? Wie zich er niet aan houdt wordt geband. Vanaf nu, niet met terugwerkende krachtquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij niet een regelement opstellen dat de lapo ook nieuwe topic opent? Wie zich er niet aan houdt wordt geband. Vanaf nu, niet met terugwerkende kracht
Ik wil op de lijst van personen die geen nieuw topic willen openen. Topic stelers bannenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij niet een regelement opstellen dat de lapo ook nieuwe topic opent? Wie zich er niet aan houdt wordt geband. Vanaf nu, niet met terugwerkende kracht
Ik kan hier nog gewoon ingrijpen hoor.quote:
Doe dan is wat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan hier nog gewoon ingrijpen hoor.
50k coins als we een fut reeks in kpd mogenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum dus ga ik niet zomaar allerlei dingen regelen hier. Verder is er geen regel van wie de lapo heeft moet de nieuwe maken maar dat is zo gewoon gekomen.quote:
Beter wordt die regel ingesteld want ik word er een beetje moe van dat ik een beetje topics moet kapen zo af en toequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum dus ga ik niet zomaar allerlei dingen regelen hier. Verder is er geen regel van wie de lapo heeft moet de nieuwe maken maar dat is zo gewoon gekomen.
FUT OF h2h?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorIemand kaapt de hele tijd topic's en nu klaagt hij als iemand anders het doet
na dit toernooi er weer een spelen? ik heb dan een nieuw teamquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
Verder gedragen jullie je sowieso als een stel kleuters af en toe.
Joh, dat is een conclusie die laat getrokken wordt. Sommige bezoekers zijn 14-15 jaar, dus tja, dan kun je ook rare dingen verwachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
Verder gedragen jullie je sowieso als een stel kleuters af en toe.
Ik zit hier pas hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, dat is een conclusie die laat getrokken wordt. Sommige bezoekers zijn 14-15 jaar, dus tja, dan kun je ook rare dingen verwachten.
Herinner mij er nou niet aanquote:
Hoezo altijd op 14-15 jarige richten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, dat is een conclusie die laat getrokken wordt. Sommige bezoekers zijn 14-15 jaar, dus tja, dan kun je ook rare dingen verwachten.
Er is geen beperking kwa leeftijd dus zijn we sowieso genaaidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook echt de enige die dat doetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo altijd op 14-15 jarige richten?
ik weet niet hoe oud SB is, en VDM met kapen, dat zijn toch niet de 14-15 jarige ?
Ik moest een voorbeeld noemen, en jij had het er net overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook echt de enige die dat doet
Zeg dan en bijvoorbeeld vdm met kapen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik moest een voorbeeld noemen, en jij had het er net over
nee, ik scheer alles over een kamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dan en bijvoorbeeld vdm met kapen.
Daar heb je gelijk in. Excuus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo altijd op 14-15 jarige richten?
ik weet niet hoe oud SB is, en VDM met kapen, dat zijn toch niet de 14-15 jarige ?
die is er natuurlijk nog niet helemaal aan gewend dat zelfs jij weleens scoort.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme
Maak ik de 2-2, perfect uitgespeeld, loopt heel m'n PS3 vast
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is er natuurlijk nog niet helemaal aan gewend dat zelfs jij weleens scoort.
Ik zweer het je, dit was echt fucking mooi uitgespeeld, perfecte passes enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is er natuurlijk nog niet helemaal aan gewend dat zelfs jij weleens scoort.![]()
Helemaal zo uitgespeeld dat je de laatste pass langs de keeper deed zodat je spits m in een leeg doel kon tikken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dit was echt fucking mooi uitgespeeld, perfecte passes enzo
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helemaal zo uitgespeeld dat je de laatste pass langs de keeper deed zodat je spits m in een leeg doel kon tikken?
Verkeerde formatie zal het wel niet zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft El Ahmadi 7 chem ?
Verkeerde formatie, nog geen link met CAM.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft El Ahmadi 7 chem ?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is er natuurlijk nog niet helemaal aan gewend dat zelfs jij weleens scoort.![]()
Sommige spelers halen met een gele formatie wel 9 chemistry en nu opeens niet. Je kan stoppen met bijdehand doen op mijn vragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkeerde formatie zal het wel niet zijn...
Ja baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sommige spelers halen met een gele formatie wel 9 chemistry en nu opeens niet. Je kan stoppen met bijdehand doen op mijn vragen.
Ik ben je baas niet, maar probeer normaal te reageren ondanks alle commotie over die knuffel Marokkaanquote:
Ik reageer normaal, zij het ietwat cynisch omdat je duidelijk kan zien wat er aan de hand is. Plaats ik daar een emoticon bij dan zal ik dat zelf wel even weten. Ik kan ook niet ruiken dat je snel op je pikkie getrapt bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben je baas niet, maar probeer normaal te reageren ondanks alle commotie over die knuffel Marokkaan
Van mij wel, start net fifa opquote:
Daarom zeg ik het ook, heel veel mensen kijken daar overheenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
WTF nooit geweten dat er een lijn tussen CDM en CAM was OMG![]()
![]()
Wtf??? ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook, heel veel mensen kijken daar overheen
Tsja, dat krijg je als er hier mensen zitten die geen kijk op voetbal hebbenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als er hier mensen zitten die geen kijk op voetbal hebben [ afbeelding ]
Zegt diegene die Liga BBVA een mickey mouse competitie noemtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als er hier mensen zitten die geen kijk op voetbal hebben [ afbeelding ]
Vergeleken met Premier League, Bundesliga en Serie A wel ja. Schotland is ook mickey mouse competitie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zegt diegene die Liga BBVA een mickey mouse competitie noemt![]()
![]()
You go girlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vergeleken met Premier League, Bundesliga en Serie A wel ja. Schotland is ook mickey mouse competitie.
Ga maar lekker fappen op dat miljoenenleger uit spanje waar iedere Nederlander aan meebetaaltquote:
Dat geldt dan zeker ook voor Kamikazie etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga maar lekker fappen op dat miljoenenleger uit spanje waar iedere Nederlander aan meebetaaltJij weet misschien niet wat een mickey mouse competitie is, daarom gedraag je je ook als een clown. [ afbeelding ]
Hou er nou over op man, je praat zoveel poep. Italiaanse competitie hoger inschatten dan de spaanse haha.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga maar lekker fappen op dat miljoenenleger uit spanje waar iedere Nederlander aan meebetaaltJij weet misschien niet wat een mickey mouse competitie is, daarom gedraag je je ook als een clown. [ afbeelding ]
Nee dat zeg ik toch niet, clownquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou er nou over op man, je praat zoveel poep. Italiaanse competitie hoger inschatten dan de spaanse haha.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vergeleken met Premier League, Bundesliga en Serie A wel ja. Schotland is ook mickey mouse competitie.
Dan heb ik het niet over het niveau van de clubs tussen die competities. Misschien wat verkeerd verwoord.quote:
Oke, ga dan eerst iets goed verwoorden voordat je mij een clown gaat noemen en begint over begrijpend lezen. Je bent niet goed in dingen verwoorden en in rekenen, waar ben je wel goed in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet over het niveau van de clubs tussen die competitie. Misschien wat verkeerd verwoord.
Het niveau verschil in de competitie onderling.
Jij verwoord al sinds het begin van de discussie alles fout en dan geloofwaardig overkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet over het niveau van de clubs tussen die competitie. Misschien wat verkeerd verwoord.
Het niveau verschil in de competitie onderling.
Ik heb het wel goed verwoord maar in te korte begrippen blijkt welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, ga dan eerst iets goed verwoorden voordat je mij een clown gaat noemen en begint over begrijpend lezen. Je bent niet goed in dingen verwoorden en in rekenen, waar ben je wel goed in?
? Kan je die zin uitleggen want er missen nogal wat woorden. Commentaar hebben terwijl je het zelf niet goed doetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij verwoord al sinds het begin van de discussie alles en dan geloofwaardig overkomen
Wauwie..quote:
Net zeg je nog dat je het verkeerd verwoord hebt. Maak nou is een keuze joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het wel goed verwoord maar in te korte begrippen blijkt wel
Niet verkeerd verwoord, wel goed maar incompleet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je het verkeerd verwoord hebt. Maak nou is een keuze joh.
Mijn mening kwam duidelijk over, bovendien was die met feiten onderbouwt. Jij beweerde eerste dingen om ze keer op keer weer te gaan corrigeren zodat je mening wordt ondersteundquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
? Kan je die zin uitleggen want er missen nogal wat woorden. Commentaar hebben terwijl je het zelf niet goed doet
Ik heb weer zin om hem op zijn plek te wijzenquote:
Gaat je toch niet lukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om hem op zijn plek te wijzen
Is al gebeurd en nu heb ik weer extra backfire met Kamikaziequote:
Staat 5-0 nu, maar het is echt vaagquote:
6-1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat 5-0 nu, maar het is echt vaag
Ja goh, een mening. Meningen tellen niet. Ik noemde gister enkel feiten. En het is gewoon waar over het feit dat spanje een mickey mouse competitie is. De verschillen tussen Barca - Real en de rest is gigantisch, die andere 18 clubs zijn gigantisch veel zwakker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn mening kwam duidelijk over, bovendien was die met feiten onderbouwt. Jij beweerde eerste dingen om ze keer op keer weer te gaan corrigeren zodat je mening wordt ondersteundclown
Ja, als ik merk dat jij een elftal Messi's hebt dan ga ik niet eens meer heel serieus spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
6-1
GG. Je laat weer veel te vaka je keeper uitkomen.
Mijn team speelt manne chil
Misschien staan mn verdedigers wel goed opgesteld. Als jij via de zijkant gaat rennen dan snij ik je gewoon via de binnenkant af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry rijst
Maar volgens mij is dit echt harde handicap hoor![]()
Jouw 72 pace CB sprintte mijn Remy eruit
Hoe bedoel je? Speelde je niet serieus dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, als ik merk dat jij een elftal Messi's hebt dan ga ik niet eens meer heel serieus spelen
ik ga 352 ook maar proberen, alles te verkoop in
Ja, maar dat laatste stukje van de wedstrijd, dat ik zo'n lange tik gaf met Remy, jouw speler liep parallel aan mijn Remy, gewoon even snel of snellerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien staan mn verdedigers wel goed opgesteld. Als jij via de zijkant gaat rennen dan snij ik je gewoon via de binnenkant af.
Mwa, als het echt gewaagd aan elkaar was had ik niet zo met m'n keeper lopen pielen zoals nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Speelde je niet serieus dan?
Jawel, zet een speler daar en doe hem weg dan zie je een rode lijn ertussenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef detennismaster het volgende:
Er zit helemaal geen link tussen de CDM en CAM in 41212
Ik vond die rebound goal echt jammer Als die in 1x erin ging dan was het een mooie goal geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, als het echt gewaagd aan elkaar was had ik niet zo met m'n keeper lopen pielen zoals nu
Die goals die jij maakte waren ziek. Mijn passes kwamen echt niet aan, en die fail met Henry was ook te vies voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoutout Lindgren. voor het adviseren van Tardelli. Hij speelt manne chill :$
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond die rebound goal echt jammer Als die in 1x erin ging dan was het een mooie goal geweest24-4 schotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoutout Lindgren. voor het adviseren van Tardelli. Hij speelt manne chill :$
Feyenoord Rotterdam
of......quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt een schijtpot
Of met Fransozen beginnen te protesteren, of handicap, ik weet het niet.
Geen enkele pass kwam aan en zelfs trage flikkers halen mijn pacebeest in
Nee ik ben niet slechtquote:
Nee ik zag het niet. Ik zag mezelf alleen pasen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik ben niet slecht
Zag jij niet dat ik schijtpasses gaf?
Team staat op de TP, ik wil 352 proberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik zag het niet. Ik zag mezelf alleen pasen.
Wil je nog een potje? Dan ga ik streamen. Misschien speel je dan beter
Hoeveel coins heb je? Zal ik je helpen met een team bouwen? Wie wil je erin, Luiz? En pace?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Team staat op de TP, ik wil 352 proberen
Fransozen ben ik weer klaar mee, over een week misschien weer eens mee spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Ajax heeft een chinees gecontracteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet echt speciaal Luiz ofzo, ik wil wel eens 'wat anders' proberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je? Zal ik je helpen met een team bouwen? Wie wil je erin, Luiz? En pace?
Bouw gewoon mijn team na. Kost maar 8kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet echt speciaal Luiz ofzo, ik wil wel eens 'wat anders' proberen
Pace moet niet te laag liggen nee, maar het hoeft ook geen 90+ te zijn per sé.
Budget is +/- 120k
Mwa, dat vind ik te traag denk ikquote:
Met gemiddelde goals heeft Toefjes gister je ongelijk bewezen dus stil nou maar over dat. Van Persie heeft in zijn 4 seizoenen als spits maar een keer goed gedraaid en dat was vorige seizoen en alleen bij Arsenal. Als spits kwam van Persie na het vertrek van Henry tekort in vergelijking met Adebayor en Eduardo dus heeft Wenger hem nooit als vaste spits aangesteld. Doordat Arsenal dit seizoen over een niet fitte Chamakh beschikte en Vela + Bendtner verhuurd waren , was Wenger gedwongen om van Persie als vaste spits te gebruiken. Het heeft een seizoen goed uitgepakt bij Arsenal en al 4 jaar lang niet bij Nederland. Van Persie is een eendagsvlieg op de spitsenpositie, dus gaat zal hij zeker volgend jaar niet meer op die positie spelen door de komst van Giroud. Van Persie is niet sterk genoeg op een positie om daar ook een vaste kracht te blijven, vandaar dat hij van linksbuiten naar schaduwspits naar de 10 en toen naar de spits zelf is verplaatst door zijn carriere heen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja goh, een mening. Meningen tellen niet. Ik noemde gister enkel feiten. En het is gewoon waar over het feit dat spanje een mickey mouse competitie is. De verschillen tussen Barca - Real en de rest is gigantisch, die andere 18 clubs zijn gigantisch veel zwakker.
In Engeland, Italië, Duitsland, Frankrijk is dit verschil heel erg veel kleiner.
Nu zul je wel weer met die gemiddelde goals komen maar dat is alleen zo laag omdat de andere 18 clubs veel minder scoren dan Real en Barca. Zoek maar op. Van Persie speelt tegen veel gelijkwaardigere teams en schiet er 60 in in 80 wedstrijden. Benzema en Higuain halen dit niet terwijl zij maar 2x per jaar tegen een gelijkwaardige ploeg moeten. Die 2 spelen bij de beste uit de competitie. Daarbij geeft RvP veel meer assists.
Jij vind spitsen die minder scoren, minder assists geven, bij een betere club spelen en die tegen slechtere tegenstanders moeten beter dan RvP?
Ik lach je uit [ afbeelding ]
Allbrighton, Tardelli en Adriano >80 pace rest rond de 74quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
pics, was dat dat manne chille team?
Er is geen fittie en straattaal moet je verdienen om te gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met gemiddelde goals heeft Toefjes gister je ongelijk bewezen dus stil nou maar over dat. Van Persie heeft in zijn 4 seizoenen als spits maar een keer goed gedraaid en dat was vorige seizoen en alleen bij Arsenal. Als spits kwam van Persie na het vertrek van Henry tekort in vergelijking met Adebayor en Eduardo dus heeft Wenger hem nooit als vaste spits aangesteld. Doordat Arsenal dit seizoen over een niet fitte Chamakh beschikte en Vela + Bendtner verhuurd waren , was Wenger gedwongen om van Persie alsvaste spits te gebruiken. Het heeft een seizoen goed uitgepakt bij Arsenal en al 4 jaar lang niet bij Nederland. Van Persie is een eendagsvlieg op de spitsenpositie, dus gaat zal hij zeker volgend jaar niet meer op die positie spelen door de komst van Giroud. Van Persie is niet sterk genoeg op een positie om daar ook een vaste kracht te blijven, vandaar dat hij van linksbuiten naar schaduwspits naar de 10 en toen naar de spits zelf is verplaatst door zijn carriere heen.
Higuain heeft betere cijfers gehaald dan van Persie op de spitsen positie en is 5 jaar jonger dan van Persie. Je staat alleen achter van Persie omdat hij oud-Feyenoorder is maarja je moet het zelf maar weten
Niks voor mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Allbrighton, Tardelli en Adriano >80 pace rest rond de 74
[ afbeelding ]
Ik heb de streetlanguage uitgevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is geen fittie en straattaal moet je verdienen om te gebruiken
Heb je hiermee van GJE gewonnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Allbrighton, Tardelli en Adriano >80 pace rest rond de 74
[ afbeelding ]
hahahhahahahahahahhahahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]Dit maakt je de grootste mongool uit dit topic.
Jaquote:
Dat was volgens mij meer luck van jouquote:
Niet letten op andere competities, gaat over alleen de competitie zelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef stoereboii het volgende:
@VDM BBVA is geen Mickey Mouse competitie hoor, kijk maar naar de laatste 4 bij de EL
Het verschil tussen 2 en 3 is gigantisch groot ja, maar daarom zou ik het nog geen MM Comp noemen
Ik ga de statistieken er niet bij pakken geef je gewoon gelijk anders loopt het weer uit de hand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer luck van jou
Ik speelde toen echt beter
is het niet een idee om zo'n dergelijk team wel te maken en mee te spelen, zodat je gedwongen bent een andere speelstijl te hanteren? Daar kan je alleen maar beter van worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks voor mij
Alsnog bedankt!
[..]
Ik heb de streetlanguage uitgevonden
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga de statistieken er niet bij pakken geef je gewoon gelijk anders loopt het weer uit de hand.
Ik heb The Dude nog achter me geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga de statistieken er niet bij pakken geef je gewoon gelijk anders loopt het weer uit de hand.
Kan in principe, maar ik speel een spel omdat ik het leuk wil vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is het niet een idee om zo'n dergelijk team wel te maken en mee te spelen, zodat je gedwongen bent een andere speelstijl te hanteren? Daar kan je alleen maar beter van worden.
Real en Barca zijn de beste clubs en teams op dit moment op de wereld vandaar dat dit verschil ontstaat. Teams in Serie A, BPL en Bundesliga ontbreken op kwaliteit nog om zich ook zo te kunnen afzonderen van de concurrentie binnen hun competitie. Real en Barca laten bijna geen punten liggen tegen de grote of kleine teams en dat gebeurt wel in competities zoals Serie A, BPL, Bundesliga etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef stoereboii het volgende:
@VDM BBVA is geen Mickey Mouse competitie hoor, kijk maar naar de laatste 4 bij de EL
Het verschil tussen 2 en 3 is gigantisch groot ja, maar daarom zou ik het nog geen MM Comp noemen
bedoelde hij de wedstrijd waarbij hij 2e helft 0x in je 16 kwam en jij een penalty miste?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik vind je een toffe gast maar met jou ga ik liever geen discussies aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet letten op andere competities, gaat over alleen de competitie zelf.
Als ik een lap tekst zie met de naam vandermar erboven lees ik het sowieso al niet, 9 van de 10 keer is het dikke onzinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
Als ik een grote lap tekst zie en het woordje van Persie, lees ik verder
Althans, sla ik de tekst over
Bij Fifa heb je nou eenmaal snel het idee dat je beter bent op de 1 of andere manier. Soms denk ik dat ik echt keihard domineer, en dan zie ik bij rust dat de tegenstander meer balbezit heeft en veel vaker op doel schiet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, diequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelde hij de wedstrijd waarbij hij 2e helft 0x in je 16 kwam en jij een penalty miste?
not sure aangezien jullie natuurlijk vaker met elkaar spelenmaar ik omschrijf zo de 2e helft die ik laatst op je stream zag, geen idee welk team je gebruikte.
wrm doe je het zelf dan? je maakt jezelf echt belachelijk met deze postquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb The Dude nog achter me geloof ik
[..]
Kan in principe, maar ik speel een spel omdat ik het leuk wil vinden
Als ik met zo'n team tegen een Young - Agbon - Gervinho kom ben ik klaar
wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real en Barca zijn de beste clubs en teams op dit moment op de wereld vandaar dat dit verschil ontstaat. Teams in Serie A, BPL en Bundesliga ontbreken op kwaliteit nog om zich ook zo te kunnen afzonderen van de concurrentie binnen hun competitie. Real en Barca laten bijna geen punten liggen tegen de grote of kleine teams en dat gebeurt wel in competities zoals Serie A, BPL, Bundesliga etc.
Verstandige postquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik vind je een toffe gast maar met jou ga ik liever geen discussies aan
Probeer je er een beetje bij te horen jongetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm doe je het zelf dan? je maakt jezelf echt belachelijk met deze post
zelfde hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ik een lap tekst zie met de naam vandermar erboven lees ik het sowieso al niet, 9 van de 10 keer is het dikke onzin
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer je er een beetje bij te horen jongetje?
Met iedereen meepraten enzo, meebashen.
Je bent nergens van op de hoogte, dus ssht
heb ik nooit echt last van, dat soort mensen zijn meestal de grootste fifa debielen. Je weet toch al wat ze gaan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb The Dude nog achter me geloof ik
[..]
Kan in principe, maar ik speel een spel omdat ik het leuk wil vinden
Als ik met zo'n team tegen een Young - Agbon - Gervinho kom ben ik klaar
als je teams maakt met Gobern op CDM en walcott op RCMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer je er een beetje bij te horen jongetje?
Met iedereen meepraten enzo, meebashen.
Je bent nergens van op de hoogte, dus ssht
Nee, vind ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef marcie216 het volgende:
Merk je er veel van als je 1 speler op 7 chem speelt? lijkt me niet toch?
Ja. Eerste 30 minuten moest ik even inkomen dus hij kreeg wat kansen. Daarna bleef ik maar op izjn helft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelde hij de wedstrijd waarbij hij 2e helft 0x in je 16 kwam en jij een penalty miste?
not sure aangezien jullie natuurlijk vaker met elkaar spelenmaar ik omschrijf zo de 2e helft die ik laatst op je stream zag, geen idee welk team je gebruikte.
kerzhakov 3star skillsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
GJE
http://futhead.com/12/squad/1311042
[ afbeelding ]
Voor geen ene kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toefjes, verkopen die Npower Leauge 1 & 2 spelers nog goed bij jou?
De Rossie 74 pace maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Oke dankuquote:
Dan gooi je IF Marchisio daarquote:
Hmm, Bystrov 7 chem, Kerzhakov ben ik echt slecht meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Bystrov gewoon 9 chem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, Bystrov 7 chem, Kerzhakov ben ik echt slecht mee
Alsnog bedankt voor het maken!
Eens kijken wat ik eruit kan rippen
SNAP JE DAT NOU NOG NIET?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, Bystrov 7 chem, Kerzhakov ben ik echt slecht mee
Alsnog bedankt voor het maken!
Eens kijken wat ik eruit kan rippen
lolquote:
ahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Eerste 30 minuten moest ik even inkomen dus hij kreeg wat kansen. Daarna bleef ik maar op izjn helft.
In de 2e helft had hij maar 1 of 2 kansen gehad.
hmm ik vind van nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef marcie216 het volgende:
Merk je er veel van als je 1 speler op 7 chem speelt? lijkt me niet toch?
Wat een kutteam.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
GJE
[ afbeelding ]
Dat klopt, en je hebt met dit team wel vieze pacequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oja, RM / LM werkten niet goed bij futhead qua chem hè?
in 352
Klopt, linken alleen met LCB/RCB en de CAMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oja, RM / LM werkten niet goed bij futhead qua chem hè?
in 352
Doe alsjeblieft gewoon normaal man, anders moet het weer eindigen in nare situaties die ik liever voorkomquote:
Ben net van de BPL af eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
GJE bouw gewoon een BPL in 352. Je hebt de beste spelers daar.
Allemaal toppers daar. Kompany, Valencia, Ramires Torres etc etcquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft gewoon normaal man, anders moet het weer eindigen in nare situaties die ik liever voorkom
[..]
Ben net van de BPL af eigenlijk
Kan hem natuurlijk wel opnieuw maken in 352.
geen pace, dat ga je niks vinden. weet je zelf toch ook wel ondertussen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat 2e team van VDM ziet er ook wel grappig uit, maar is Ibra wat voor mij of weten jullie al dat ik er niks aan ga vinden?
78 pace is niet ubersloom ofzo, vond Holden ook een baas, die had ook 78 geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen pace, dat ga je niks vinden. weet je zelf toch ook wel ondertussen.
Als je niet met Ibra overweg kan dan kan je beter stoppenmet fifa.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat 2e team van VDM ziet er ook wel grappig uit, maar is Ibra wat voor mij of weten jullie al dat ik er niks aan ga vinden?
Spelers met iets minder pace hebben wel als voordeel dat je leert fifa'enquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen pace, dat ga je niks vinden. weet je zelf toch ook wel ondertussen.
Ibra kan zonder. Denk dat zelfs jij er mee kan scoren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Na de 352 teleurstelling maar een nieuw team gebouwd:
[ afbeelding ]
Voor het eerste met Ibra
Swap wingsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nice!
Ik vond 352 ook niet fijn, en heb toen ook een team gemaakt met Ibra 433.
Maar Ibra is kopsterk en nu heb je 2 wingers die naar binnen trekken
Ibra is rechts, dat je het even weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ibra kan zonder. Denk dat zelfs jij er mee kan scoren.
Ibra huft ze er met beide benen in!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ibra is rechts, dat je het even weet.
Lullekopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ibra is rechts, dat je het even weet.
Dat ja, liep 3,5 uit 1 bij mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je niet met Ibra om kan gaan ben je echt HEEL slecht in FIFA.
Oja, sorryquote:
Beetje oude post maar dat stukje over Chamackquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met gemiddelde goals heeft Toefjes gister je ongelijk bewezen dus stil nou maar over dat. Van Persie heeft in zijn 4 seizoenen als spits maar een keer goed gedraaid en dat was vorige seizoen en alleen bij Arsenal. Als spits kwam van Persie na het vertrek van Henry tekort in vergelijking met Adebayor en Eduardo dus heeft Wenger hem nooit als vaste spits aangesteld. Doordat Arsenal dit seizoen over een niet fitte Chamakh beschikte en Vela + Bendtner verhuurd waren , was Wenger gedwongen om van Persie als vaste spits te gebruiken. Het heeft een seizoen goed uitgepakt bij Arsenal en al 4 jaar lang niet bij Nederland. Van Persie is een eendagsvlieg op de spitsenpositie, dus gaat zal hij zeker volgend jaar niet meer op die positie spelen door de komst van Giroud. Van Persie is niet sterk genoeg op een positie om daar ook een vaste kracht te blijven, vandaar dat hij van linksbuiten naar schaduwspits naar de 10 en toen naar de spits zelf is verplaatst door zijn carriere heen.
Higuain heeft betere cijfers gehaald dan van Persie op de spitsen positie en is 5 jaar jonger dan van Persie. Je staat alleen achter van Persie omdat hij oud-Feyenoorder is maarja je moet het zelf maar weten
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje oude post maar dat stukje over Chamack
Geen aandacht aan besteden. Hij denkt dat iemand die bijna nooit als spits is opgesteld gelijk in de spits kan. Wenger zei dat hij hem haalde voor in de toekomst als spits of CF, net als Thierry Henry maar die is ook natuurlijk heel erg slecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje oude post maar dat stukje over Chamack
koop die van mij in 433quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik Ibra maar ga kopen
Hou dan nog 50k over voor alle spelers ernaast. Moet te doen zijn toch
Wat wil je ervoor hebben?quote:
ik weet niet wat de goedkoopste op de markt isquote:
In mijn formatie kan ik hem voor 75k oppikken iigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik weet niet wat de goedkoopste op de markt is?
nee 69k koop snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In mijn formatie kan ik hem voor 75k oppikken iig
Verstandige keusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik Ibra maar ga kopen
Hou dan nog 50k over voor alle spelers ernaast. Moet te doen zijn toch
Godverdomme, klikte ik hem aan issie verlopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef marcie216 het volgende:
GJe hij staat er 2 minuten op in jouw formatie. 69k. is ruim de goedkoopste
Ahh, ik wou hem wel kopen, maar had het geld niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godverdomme, klikte ik hem aan issie verlopen
Naja, back to businessquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ahh, ik wou hem wel kopen, maar had het geld niet.
sorry
Hoeveel wil je ervoor gevenquote:
Ik moet er natuurlijk beter van worden dan dat ik hem direct van de markt koopquote:
klopt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet er natuurlijk beter van worden dan dat ik hem direct van de markt koop
Gooi maar een prijs, moet wel een 352 kaartje op natuurlijkquote:
Verzin jij maar een prijs. Veel contracten heeft mijn Ibra, en 352 kaartje kost nog geen 500quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gooi maar een prijs, moet wel een 352 kaartje op natuurlijk
70k?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Verzin jij maar een prijs. Veel contracten heeft mijn Ibra, en 352 kaartje kost nog geen 500
Isgoed, word jij er beter van, en ik ben er van af.quote:
Min / max / BIN zou ook handig zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Isgoed, word jij er beter van, en ik ben er van af.
hij staat al op de markt, tradeoffer er maar iets naar toe :
433 ibra
FC DBS
73-75kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Min / max / BIN zou ook handig zijn
Ik hoop dat hij hem er niet voor 70k op heeft gezetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Min / max / BIN zou ook handig zijn
zo dom ben ik niet he mattiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hem er niet voor 70k op heeft gezet
Niet dus
Kan ik doen, even kijken wat mijn mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
Bouw dan een hybrid met Ibra. Die LM en RM's van de Serie A zijn niet zo goed.
Fijn zaken doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik doen, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn
Ibra- Milanspitsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik doen, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn
nou je weet hoe mijn brazil team eruit ziet.quote:
Ik heet Sjineez.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
Haha GJE word gek hard ingemaakt door Rijstbal.
Totale budget is nu 35k hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ibra- Milanspits
BPL CAM
Bale--BPL CDM - BPL CDM - Valencia
wordt*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
Haha GJE word gek hard ingemaakt door Rijstbal.
Hm, ik kan straks wel. Lig ff op het bankje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
wordt*
Wil je zo nog een potje Mathijs, die 5-0 (?) wil ik even rechtzetten
Nu 4 keer achter elkaar van Crook gewonnen dus gaat nu misschien wat beter.
Gaat te duur worden denk ikquote:
Is goed, heb vanmiddag 4.5 uur geslapen ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm, ik kan straks wel. Lig ff op het bankje.
Nee man, valt wel mee. 50K moet imo wel lukken of is PS3 zo gigantisch duur?quote:
Een Luiz kost al 5kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, valt wel mee. 50K moet imo wel lukken of is PS3 zo gigantisch duur?
Als ik zie dat Ibra 40k is op de xbox dan is het wel een groot verschilquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, valt wel mee. 50K moet imo wel lukken of is PS3 zo gigantisch duur?
Ik denk ook een betere club voor hem dan Chelsea.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
AVB naar Spurs, slechter dan Redknapp zal het niet gaan lijkt me.
Kan niet zonder chemistry verlies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iets met Lukaku en Ibra in de voorhoede zou echt koning zijn
Ik heb alleen geen idee hoe dat ooit gaat lukken in 352
Gaat nooit lukken. Hooguit de een als CAM de andere als SPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat is dus onmogelijk..maar dat begrijp je zelf ook wel neem ik aan. Tenzij je er eentje als CAM/CDM gebruiktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kijk wel evenquote:
Nee joh, dat was met UP RvPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Maar jij vond Lukaku toch kut? Zelfs toen je erachter kwam dat hij links was
Lange hoek ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee joh, dat was met UP RvP
Lukaku vind ik wel goed voor die 800c.
Korte hoek is ziek met hem
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
Iwan mijn dm's verzenden niet meer naar je?
Mwa, dan doe ik liever een mooie finessequote:
Ik krijg ze binnen, kan wat typen maar als ik op verzend klik gaan ze niet wegquote:
Mehh, finesse ziet er altijd minder mooi uit in Fifaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, dan doe ik liever een mooie finesse
Andere is toch Wit-Ruslandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 spelers uit Burkina Faso in een pack, dat heb ik nog nooit eerder gehad.
Ow fuck, is een andere vlag, dacht in de vluchtigheid te zien dat het het zelfde wasquote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er maar een.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga morgen eens naar de opticienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zie er maar een.
Heb je je brilletje niet op Toef?
Liedson en Adriano in de spits?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1311542
Welke spitsen zijn nog tof en cdm's?
Pato is gewoon goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1311542
Welke spitsen zijn nog tof en cdm's?
De pittigstequote:
Met de meeste soorten vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ha-ha ik wil iets lekkers eten dus geef serieus antwoord!
Ah, jij vindt dat niet lekker dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ha-ha ik wil iets lekkers eten dus geef serieus antwoord!
Liedson.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Denk dat ik IF Fabiano neem, twijfel alleen nog over de 2e spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoarma, Peperoni , Hawai ?:Pquote:
Pato als je ekte baas wilquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Denk dat ik IF Fabiano neem, twijfel alleen nog over de 2e spits
Domino's > NY any day of the weekquote:
Pato raakte de vorige keer bijna elke wedstrijd geblesseerd, twijfel nu tussen Liedson en Damiaoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pato als je ekte baas wilDoe anders Pato en Leonardo Damiao
En waarom dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Domino's > NY any day of the week
Goeden keuzequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
wat een leuk drama was het weer in het vorige topic. Ging dat in deze ook door?
/offtopic
net voetbalschoenen gekocht. Keus is gevallen op copa mundial. Die zaten goddelijk in tegenstelling tot de 'normaal uitziende' nike's en puma's
Damiao is een beer voorinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pato raakte de vorige keer bijna elke wedstrijd geblesseerd, twijfel nu tussen Liedson en Damiao
Gewoon lekkerdere bodem, minder vet, betere smaakquote:
Allebei proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pato raakte de vorige keer bijna elke wedstrijd geblesseerd, twijfel nu tussen Liedson en Damiao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |