Had ook niet verwacht dat je het zou toegeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik post ook maar 1 x iets per week ofzo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik verwijder er elke maand weer een stuk of 20. Anders zat ik nu op de 500 waarvan ik er 350 niet eens echt spreek.
Dat was ik altijd al, ik wist het gewoon nog niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik mis die onzin wel hoor, nou ben je alleen zon confidente boy geworden..
Ah, het bijtende type. Welnu, kijk hoe ik deze jonkvrouw naar haar bedstee leid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef housesoftheholy het volgende:
''babycakes''![]()
wat ben je nou voor homo TS
alleen wanneer ik niets beters te doen hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, het bijtende type. Welnu, kijk hoe ik deze jonkvrouw naar haar bedstee leid.
Kom je hier vaker?
Gaarne niet over mijn zus beginnen in het vervolg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb je zus bij de achterbenen gehad, hoe voelt dat dan. Grapje toch. Maar ik denk dat je gelijk hebt, thanks!
Dan mij? Dat heb je niet, doe je heels uit en kom naast me zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen wanneer ik niets beters te doen heb
Inderdaad, en je wordt er nog lazy van ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Catriice het volgende:
Ik snap je klacht, opdringerigheid en het kat-in-het-bakkie gevoel is echt een afknapper
lijkt me eerder het happende typequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen wanneer ik niets beters te doen heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |