Hoe is het met je website die 100+ euro per dag draait?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef Allardje het volgende:
@Bombshell,
Ik zie je als ooit een van m'n "debiele" ideën een succes is geworden.
Cheers!
Dat is uiteindelijk afgelopen met een stabiele 500 euro per dag waarna mijn apps verwijderd waren omdat ik met mn content zogenaamd inbreuk maakte op copyrights.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe is het met je website die 100+ euro per dag draait?
Hmm, dat soort dingen sluit je dus normaal gesproken uit met een gedegen plan. Maar je hebt 15k verdiend met iets waarvoor je klaarblijkelijk copy-right hebt geschonden. En niemand heeft een schadevergoeding proberen te eisen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Allardje het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk afgelopen met een stabiele 500 euro per dag waarna mijn apps verwijderd waren omdat ik met mn content zogenaamd inbreuk maakte op copyrights.
Eindresultaat: â¬15.000 in the pocket.
Licensies moet ik inderdaad gaan regelen maar daar maak ik me nog de minste zorgen om. Het kan nooit erger zijn dan 3x pusher machines @15k per stuk.
Ben het met je eens, beter een goede videokaart en de processor wat naar beneden.. Ik ben nogal handig in het overkillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |