abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113774685
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef Allardje het volgende:
@Bombshell,
Ik zie je als ooit een van m'n "debiele" ideën een succes is geworden.

Cheers!
Hoe is het met je website die 100+ euro per dag draait?
pi_113775815
Beiden, zeker een behendigheidsgame omdat het je meerdere keuzes hebt en aan de hand van de situatie is het mogelijk om daar zelf verandering in te brengen.

Kansgame omdat het een vrijwel onmogelijk is om er echt een expert in te worden. Het is niet mogelijk om vooraf te weten wat de afloop is.

Het blijft altijd aan jou om dit spel te spelen. Kies verstandig
Dit is de site met tips over geld besparen : www.veelgeldbesparen.eu
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 21:14:35 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113778241
ik ben dol op pusher kansspelen. ik heb een tijd op de kermis gespeeld. soms flink gewonnen, soms verloren, maar nooit te gek. ik heb een oude buldozer op munten in de schuur staan (ben nog op zoek naar een mooi plekje voor in huis :@ )
pi_113787819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Hoe is het met je website die 100+ euro per dag draait?
Dat is uiteindelijk afgelopen met een stabiele 500 euro per dag waarna mijn apps verwijderd waren omdat ik met mn content zogenaamd inbreuk maakte op copyrights.

Eindresultaat: €15.000 in the pocket.

[ Bericht 22% gewijzigd door Allardje op 05-07-2012 13:31:31 ]
pi_113791593
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Allardje het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk afgelopen met een stabiele 500 euro per dag waarna mijn apps verwijderd waren omdat ik met mn content zogenaamd inbreuk maakte op copyrights.

Eindresultaat: €15.000 in the pocket.

Licensies moet ik inderdaad gaan regelen maar daar maak ik me nog de minste zorgen om. Het kan nooit erger zijn dan 3x pusher machines @15k per stuk.

Ben het met je eens, beter een goede videokaart en de processor wat naar beneden.. Ik ben nogal handig in het overkillen ;)
Hmm, dat soort dingen sluit je dus normaal gesproken uit met een gedegen plan. Maar je hebt 15k verdiend met iets waarvoor je klaarblijkelijk copy-right hebt geschonden. En niemand heeft een schadevergoeding proberen te eisen?

Vind het een vreemd verhaal, maar oké het mag.
pi_113803510
Kandijfijn,

Klopt, Het ging op wallpapers. De "straf" is verwijdering van je google market account en alle bijbehoorende apps. Om wallpapers word niet zo moeilijk gedaan aangezien het maar een onschuldige app is. Wel worden ze dus verwijderd.

P.s.

De overige tekst ging over een ander topic. Zat op m'n telefoon te prullen, werkt niet echt makkelijk ghehe.
pi_113803915
Verkeerde topic

[ Bericht 95% gewijzigd door Kandijfijn op 05-07-2012 13:57:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')