SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat viel me inderdaad ook al op. Die hele ''ik ben homo maar in ontkenningsfase'' act kwam wel natuurlijk over eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Bilal acteert eigenlijk best wel goed.
Ik wil de promo ook kunnen zien.
Wat is dat met die Marokkanen en prachtig haar!!?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Bilal zag er erg smakelijk uit gisteren
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Om het nog vreemder te maken, zou Tim een kind van Maxime kunnen zijn.
Jaaaa, van Maxime en Frederik! Uit dit samen met het rapid aging soap dingetje, zou een uitstekende verhaallijn kunnen ontkiemen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Om het nog vreemder te maken, zou Tim een kind van Maxime kunnen zijn.
Ah gadver.quote:
quote:
Waarom gaat dit mij nooit vervelen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Maximiliaan? Is dat niet een neef van Jef? Of was het nu de neef van Noud? Nou ja, het is in elk geval een familielid van de Alberts."
Onder andere deze fans:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie gaat Tim straks volgen via die App van RTL?
Ik! Tot nu toe heb ik het volgende ontdekt:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie gaat Tim straks volgen via die App van RTL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |