Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh niet verwacht van jou. Had gedacht dat je wel Puma zou kopen de laatste jaren, want Feyenoord
Jij was hele tijd met bronzes bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit ook binnen want ik moet leren voor mijn tentamen straks om 15:00. Ik heb echt te weinig gedaan vorige week
quote:
Stoer, kom zo potje tegen mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bij 0-5 heeft 'ie maar z'n controller neergelegd..
Vraag het dan ook aan Joost in plaats van het hier te posten ...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 3 meerkeuze tentamens (open boek) en een kut tentamen van de opleiding economie (joost mag het weten waarom die ook bij rechten zit)
Alle tijd van de wereld dus
is goed.quote:
MUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag het dan ook aan Joost in plaats van het hier te posten ...
leuk hequote:
Gedaan, maar wat blijkt hij wist het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag het dan ook aan Joost in plaats van het hier te posten ...
FUT natuurlijk.quote:
Jij ook manquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik ben trouwens super slecht in toernooien tussen FOK!kers. Heb nog nooit gewonnen.
Eerste toernooi: gelijke spelen en verliespartijen van Toefjes, GekkeG en Reemi
Tweede toernooi kan ik demonstreren aan de hand van een plaatje.
[ afbeelding ]
8 wedstrijden gespeeld en 1x een gelijkspel met een doelsaldo van -21
Nu het derde toernooi van Rijst verloren. Ik kan gewoon niet met de druk omgaan
Je was wel dichtbij gisterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik ben trouwens super slecht in toernooien tussen FOK!kers. Heb nog nooit gewonnen.
Eerste toernooi: gelijke spelen en verliespartijen van Toefjes, GekkeG en Reemi
Tweede toernooi kan ik demonstreren aan de hand van een plaatje.
[ afbeelding ]
8 wedstrijden gespeeld en 1x een gelijkspel met een doelsaldo van -21
Nu het derde toernooi van Rijst verloren. Ik kan gewoon niet met de druk omgaan
Ja dat wel. Ik denk dat ik op trainingskamp ga om iedereen met fifa 13 te vermorzelenquote:
Onterechte penalty en jij mist hem niet ik houd hem. Verder speel je wel goed vind ik, maar niemand kan balotelli stoppen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een kuthelft.
Niks gaat goed. Ook nog een penalty gemist.
Singh heeft geen IF..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:08 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Singh heeft na de winterupdate van FIFA13 gewoon 5*-skillmoves en sowieso een IF!
Ik heb hem eens opgezocht, goede dribbelaar, technisch, hard schot...
Ik hoop eigenlijk dat 'ie het beter gaat doen dan El Ahmadhi,
als 'ie een beetje gewend is aan het Nederlandse spelsysteem dan wordt het een speler om voor naar de Kuip te gaan!!
Gelukkig begint het seizoen weer bijna
Oke dan pak ik ook mijn andere teamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goed gespeeld Kamikazie.
Ik wil wel een revanche. Met m'n andere team
Niks lukte dit potje..
Je mag me ook wel god noemenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jezus, wat een kutgoal weer zeg. Dramatisch verdedigd.
quote:
60 pace en 90 shooting ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Apekoek het volgende:
Koevermans heeft er weer eens 2 ingepisd. Dus morgen wellicht een gouden SIF Koef
Komt in de regionen van Ronaldo en Messi!quote:
Snap wel dat ie niet de snelste is maar hoe kun je nu 48 pace hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt in de regionen van Ronaldo en Messi!
Van Buyten heeft 29quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Snap wel dat ie niet de snelste is maar hoe kun je nu 48 pace hebben
quote:
Ja en dat klopt écht niet! Zoquote:
Ik heb zeker 3-4 kansen gehad die toch wel op doel mochten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
? Die kans met neymar haha heeft niks met geluk te maken
twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
Nice team hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
Is dit echt?
Vooral echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
Is dit echt?
Nope.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
Is dit echt?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké... Waarom zet hij het dan op zijn Twitter..
Is niet zijn twitter, is een fake accountquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
Is dit echt?
Plus deze tweet:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:18:23Now, in order for us to make more money, we're releasing a Team of The Tournament. Stay tuned! reageer retweet
Jij ook manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld!![]()
Toch raar dat het scoren zoveel moeilijker word voor mij tegen dit team dan tegen dat vorige
Oh die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Plus deze tweet:twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:18:23Now, in order for us to make more money, we're releasing a Team of The Tournament. Stay tuned! reageer retweet
Nou, blij is anders, maar ik verlies altijd met penalty's.quote:
Met penalties kan je niet verliezen van Mathijsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou, blij is anders, maar ik verlies altijd met penalty's.
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met penalties kan je niet verliezen van Mathijs
Ik trek me shirt altijd uit en ren een rondje om het huis heen. Heb ik al eerder gezegd hier trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Ik ben altijd blij als ik win, na een overwinning ren ik altijd even 20x de trap op en af en neem ik een nieuw blik energy drink.
Hahaha, tja, als ik zelfs win met een penalty shootout dan kan dat wel kloppen, jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met penalties kan je niet verliezen van Mathijs
Zeg niet tegen Stijn dat ik een panenka mis schootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahaha, tja, als ik zelfs win met een penalty shootout dan kan dat wel kloppen, ja.
Ik hoef nu al niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg niet tegen Stijn dat ik een panenka mis schootDan mag ik nooit meer mee clubben
What has been posted cannot be unpostedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg niet tegen Stijn dat ik een panenka mis schootDan mag ik nooit meer mee clubben
wtf ook 5*skills.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leuk teamJe kan ook Maicosuel pakken om het vandermarretje weg te halen.
En erg goed is hijquote:
Playen nog wel. Kom er zo aanquote:
slaat echt nergens op. kan je beter een premium pakket halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
Contracten zijn weer duur.
Goedkoopste bin 850
quote:
Ach ik laat hem wel staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]zoals zo veel CAMs in de Liga do Brasil
je kan ook nog UP Elkeson nemen of Juninho voor the lulz maar dan heb je nog steeds een vandermarretje
100 chem zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
Ik word de hele tijd weggedrukt door teams met een hogere rating
Lame hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
Ik word de hele tijd weggedrukt door teams met een hogere rating
Boateng centraal en IF Asamoah naast Boateng en Buffon op goel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:33 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1249888
Wie weet vervangers voor Nocerino en eventueel boateng?
kaka, en Di maria mogen opzich ook wel vervangen worden. Er is geen Nocerino IF in 433 en hij is ook te duur.
Budget is 70k
er is ook geen reden om iemand anders te halen, Alex is een baasje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach ik laat hem wel staanMisschien dat ik hem voor op de bank haal. M'n team rating is nu 77-77-76
Woow.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boateng centraal en IF Asamoah naast Boateng en Buffon op goel.
IF Valero ipv Kaka en Navas RW, moet je Pepe wel vervangen voor IF Victor Ruiz. Moet net uitkomen.
MAG NIETquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Woow.
Nu verander je heel mijn teamIk wil Pepe eigenlijk wel houden of kan dit niet?
Heb je het scherm of het toetsenbord+pc gedeelte van de macbook gehad?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
Rijbewijs gekregen en de helft van een Macbook Pro.![]()
![]()
Jarig zijn![]()
?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je het scherm of het toetsenbord+pc gedeelte van de macbook gehad?
Kan nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Woow.
Nu verander je heel mijn teamIk wil Pepe eigenlijk wel houden of kan dit niet?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Jarig zijn![]()
![]()
Ik dacht dat ik zou roepen als ik klaar zou zijn?quote:
mm misschien andere oplossingen voor een team met Ibra/lavezzi?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan nietAc milan heeft kut CM's op Boateng en IF Nocerino na. Je moet Boateng centraal doen voor Ibra en IF Asamoah kost 16K ofzo dan heeft Boateng ook 9 chem. Buffon zorgt voor de chem van Chiellini en kan je Taiwo LB zetten. Pepe krijgt alleen 9 chem door een RB van Madrid en een CM van Madrid of Carlos Martins.
Ik hoorde hier toch net het buurjongetje van 5 roepen hoor...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zou roepen als ik klaar zou zijn?
Ja dan wel maar je wilde eventueel Kaka eruit en ik vind SIF Valero veel beter op CM.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
mm misschien andere oplossingen voor een team met Ibra/lavezzi?
Pepe krijgt dan toch gewoon 9 chem als ik kaka(real) en ramos (real?)
verkeerde been uit bed gestapt? :p ik heb niet heel de dag de tijd ik moet om 5 u wegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zou roepen als ik klaar zou zijn?
iksdeequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoorde hier toch net het buurjongetje van 5 roepen hoor...
Nee, maar als ik zeg dat ik roep als ik klaar ben, moet je niet nu gaan zeuren van 'gogo schiet op'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt? :p ik heb niet heel de dag de tijd ik moet om 5 u weg
Taiwo nog LB.quote:
oke sorry maar schiet ff opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zeg dat ik roep als ik klaar ben, moet je niet nu gaan zeuren van 'gogo schiet op'
Doe je dat ook als je hebt gepoept zodat je moeder je skieter kan afvegen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zeg dat ik roep als ik klaar ben, moet je niet nu gaan zeuren van 'gogo schiet op'
Ja hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je hebt gepoept zodat je moeder je skieter kan afvegen?
Helemaal haasten terwijl je over 3 uur pas weg hoeftquote:
Denk het wel hèquote:
zie het al gebeuren dat de match niet gespeeld wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Helemaal haasten terwijl je over 3 uur pas weg hoeft
DE MATCHquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zie het al gebeuren dat de match niet gespeeld wordt
Rijbewijs gekregen omdat ik tot mijn 18de niet heb gerookt. En Macbook Pro ook voor studie enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]verwend
ik moet fucking altijd alles kopen, ik krijg alleen maar kleren altijd
Ja ik ben jaloers
Leuke cadeau's wel.
Je hoeft geen smoesjes te bedenken omdat je leuke cadeaus hebt gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rijbewijs gekregen omdat ik tot mijn 18de niet heb gerookt. En Macbook Pro ook voor studie enzo.
Schiet op man, ik heb niet alle tijd. Moet om 5 uur wegquote:
Nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rijbewijs gekregen omdat ik tot mijn 18de niet heb gerookt. En Macbook Pro ook voor studie enzo.
Nee maar hij is de beste LB in het spel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef marcie216 het volgende:
@VDM
Taiwo is toch niet nodig voor 9 chem?
Mijn ouders vonden het onzin want waren bang dat ik dan na mijn 18de alles zou doen wat ze zouden verbieden door deze soort 'deals'.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb ook niet voor mijn 18 gerookt (wisten mijn ouders niets van tenminste dat ik het wel af en toe deed), ze trapten alleen niet in mijn deal
De halve breestraat is van zijn paquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb ook niet voor mijn 18 gerookt (wisten mijn ouders niets van tenminste dat ik het wel af en toe deed), ze trapten alleen niet in mijn deal
Nee, ik ga helemaal in mijn gamestoel zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Roypsv het volgende:
Wil je skype aan Gje misschien kan je dan lachen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Jarig zijn![]()
![]()
quote:
er is geen enkele IF asamoah op de markt..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar hij is de beste LB in het spel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er is geen enkele IF asamoah op de markt..
Ik ken alleen de Breestraat in Leidenquote:
Godverdomme..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]op xbox gneoeg
[..]
Ik ken alleen de Breestraat in Leiden
Er is nog wel een silverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme..
Is dat de enige optie dan, want zo kan ik nooit mijn team afmaken
Vertel het me maarquote:
Nee, 100% zeker van nietquote:
Hoe bedoel je enable of disable?quote:
Ja in Routermenu, hij staat op enablequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, 100% zeker van niet
Ben alles nagelopen, en altijd als iets niet werkt moet ik de tegenstander helpen z'n poorten open te zetten
[..]
Hoe bedoel je enable of disable?
In je routermenu?
o lol denk dat ik het in heb gesteld voor mijn laptop -.-quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Roy, weet je zeker dat het IP met je Ps3 overeenkomt?
There you go.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
o lol denk dat ik het in heb gesteld voor mijn laptop -.-
winkelstraat in Leiden, dus pauperdure huizenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De breestraat is niet echt landelijk bekend dus leg is uit ...
Ik heb het even gegoogledquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
winkelstraat in Leiden, dus pauperdure huizen
Ik wacht wel gewoon tot er een op de markt komt. hopelijk vanavond!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is nog wel een silvervan udinese met zelfde nationaliteit.
ps3?:oquote:
Nu doe ik het lekker terugquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
Dan sta de 5-2 voor en gaat je tegenstander in de 90e minuut 3x pauzeren om je te irriteren
5 minsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Schiet wel even op dan Roy, ik wil spelen, niet wachten
cdm-cmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef marcie216 het volgende:
Er zijn wel 2 Asamoah's op de markt.
1 als CDM
1 als CAM
Wat is goedkoper? Cdm - cm of cam - cm
Wat is de prijs van beide?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef marcie216 het volgende:
Er zijn wel 2 Asamoah's op de markt.
1 als CDM
1 als CAM
Wat is goedkoper? Cdm - cm of cam - cm
koop dan direct een goede spits ipv fucito.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fucito wordt gepricefixed op de PS3 in mijn formatie
24k en 35kquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fucito wordt gepricefixed op de PS3 in mijn formatie
Jij koopt wel veel Fucito's zegquote:
Jij liet er gister ookal 2 zien die je voor 200 kocht?quote:
Mooie skill ookquote:
??????????????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij liet er gister ookal 2 zien die je voor 200 kocht?
ja toen postte jij toch dat je hem voor 200 had?quote:
was ik idd nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja toen postte jij toch dat je hem voor 200 had?
Kan ook dat het iemand anders was dan, sorry.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Roy, wtf moet jij in het feyenoordtopic te vragen waar GJE is
dacht dat het het fut topic wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ten eerste, GJE is voor chelsea
Ten tweede, Jij bent voor PSV
Ten derde, dat is niet het games en console gedeelte
net pogba voor 8k binnen gehaald 442, goedkoopste is 13kquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net een 442 Attakora voor 2.3k gehaald. Goedkoopste op de markt is 4.2 BIN.
/carequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net een 442 Attakora voor 2.3k gehaald. Goedkoopste op de markt is 4.2 BIN.
jepquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Roypsv het volgende:
4-2 gewonnen nu moet ik tegen Stoereboii ofniet?
zweterige spel???quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoop dat je plezier hebt gehad aan je zweterige spel.
Dankje voor de leuke pot.
Hier wachtte ik opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jup.quote:
1 goal sweate gemaakt en ik heb heel de match gedomineerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup.
Die afleggers en klutsgoals van jou
Ja, goed gespeeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
1 goal sweate gemaakt en ik heb heel de match gedomineerd
over mij zei je dat ook altijd toen ik won, en dat was niet zo. tyf op manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is gewoon zonde dat er zo gespeeld moet wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef Toefjes het volgende:
Je kon geld er op zetten dat deze pot zo zou eindigen
Was dat niet je broertje waar ik steeds van verloor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
over mij zei je dat ook altijd toen ik won, en dat was niet zo. tyf op man![]()
![]()
je bent zelf de grootste sweater manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat er zo gespeeld moet worden
okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
/care
Je hoeft echt niet al je koopjes hier te posten, dan zou ik de hele dag bezig zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was dat niet je broertje waar ik steeds van verloor?
Niet om de vraag heen draaienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je bent zelf de grootste sweater manmet je pace teampje
![]()
komop man Gje ik heb express geen dikke sweaty goals gemaakt. ik heb er eentje gemaakt omdat ik anders niet veel kon en op de keeper zou rennen. Verder ben je 2 keer in mijn 16 geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..
Was dat niet je broertje waar ik steeds van verloor?
Je hebt ook goed gespeeld, daar niet vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komop man Gje ik heb express geen dikke sweaty goals gemaakt. ik heb er eentje gemaakt omdat ik anders niet veel kon en op de keeper zou rennen. Verder ben je 2 keer in mijn 16 geweest
En dat tegen Hart ook nogquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Roypsv het volgende:
Moet zeggen dat je goal met Henry wel lekker was
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
idd
maar de workrates van mijn Suarez zijn echt kk goed
[..]
idd
haha kan best:p geen ideequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of heeft jouw Suarez stekels?
Leek er echt op
[..]
idd
Waarom?quote:
Natuurlijkquote:
Je draait nog steeds om die vraag van je broertje heen hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee wat denk jij hij is helemaal kapot gesweat
Dit is kankerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
het enige wat je post zijn gare smilies om je emoties te tonen
Zolang het hiet homo getint isquote:
nee oke dat was ik dit datquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je draait nog steeds om die vraag van je broertje heen hè
Leg eens de waarheid uit
klopt jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Meeste potjes tegen GJE eindigen meestal met een drama
Nou moejje niet zo doen hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Ik laat mijn neefje ook wel eens winnen om hem tevreden te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Wat heb je in gedachten? Kleurplatenwedstrijd?quote:
is goed, je hebt ps3 coins ook toch he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef Confetti het volgende:
Ik heb veel overbodige coins op de Xbox maar ik ben veel te incompetent om ze verkocht te krijgen.
Dus als jullie via mij de coins verkocht krijgen voor 10E/100k krijgen jullie 20k bonus per 100k!!Zo loop je wel binnen.
Nee dank jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef Confetti het volgende:
Ik heb veel overbodige coins op de Xbox maar ik ben veel te incompetent om ze verkocht te krijgen.
Dus als jullie via mij de coins verkocht krijgen voor 10E/100k krijgen jullie 20k bonus per 100k!!Zo loop je wel binnen.
Nou dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
het enige wat je post zijn gare smilies om je emoties te tonen
Xbox coins ruilen voor PS3.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb je in gedachten? Kleurplatenwedstrijd?
other day, same story jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Eerst begint GJE te huilen en dan begint SB te provoceren en dan is de beef aan.
ja hoorquote:
550k ofzo maar ik maak elke dag wel 100-150k winst voor de verkoop.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is goed, je hebt ps3 coins ook toch he?
hoe de fuck maak jij 100k per dag?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
550k ofzo maar ik maak elke dag wel 100-150k winst voor de verkoop.
Duplicatenquote:
jij doet ook 1500 pakjes he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Met de bronzen methode zit ik rond de 40 a 60K per dag, fifa 13 gaat briljant worden
Hoeveel tijd steek je er per dag in dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Met de bronzen methode zit ik rond de 40 a 60K per dag, fifa 13 gaat briljant worden
Ik heb een keer nonstop packs geopend. Toen had ik in 1 dag 60k. Nu doe ik dat niet meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd steek je er per dag in dan?
Nou, het is wel een hoop tijd, dat wel. 20 jumbo packs per account. Cheat engine aan, en weer uit. Uitzoeken voor hoeveel je je speler er op moet zetten, het is best wel een complex gebeuren. Na verloop van tijd ga je wel de spelers herkennen en de prijzen lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd steek je er per dag in dan?
Het is wel fijn dat het risicoloos is, maar traden gaat veel sneller natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het is wel een hoop tijd, dat wel. 20 jumbo packs per account. Cheat engine aan, en weer uit. Uitzoeken voor hoeveel je je speler er op moet zetten, het is best wel een complex gebeuren. Na verloop van tijd ga je wel de spelers herkennen en de prijzen lerenMaar heb TOTY Falcao nu, dus het is het al waard geweest
Doe zelf lekker, ik pak hem toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |