SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Je wil de volgende keer gewoon weer een lift...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor.En ze kan goed autorijden
Een trap is ook al goed hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wil de volgende keer gewoon weer een lift...
Thanks!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
Hard to get is het denk ik
Ik ga eens de douche in en mijn pak aantrekken, zo sollicitatiegesprek. Ben benieuwd wat het wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!Ik heb nog nooit een pak aangehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb 2,5 jaar voor mijn werk een stropdas gedragen, dat ding ritueel verbrand na mijn laatste werkdag daar.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook lekker genoeg, anders heeft gul zijn geen zin
Ahh, dat is weer liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor.En ze kan goed autorijden
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pak aangehad![]()
Heb 2,5 jaar voor mijn werk een stropdas gedragen, dat ding ritueel verbrand na mijn laatste werkdag daar.
Ik heb het gevoel aan de galg te hangen als ik een stropdas draag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooit
Ik heb helemaal geen pak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooit
Ik vind het ouderwetsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel aan de galg te hangen als ik een stropdas draag.
Hier ook vrij informeel. Mag zelf bepalen of ik in pak verschijn. Afhankelijk van de meetings die ik heb, vind ik het wel zo netjes om in de pak te verschijnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.
Maar rijdt wel in een dikke bak zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.
Met stropdas?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!Ik moest van mijn vorige werkgever bij klantbezoek altijd een pak aan met stropdasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik weet niet beter
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik laat mijn stropdassen altijd geknoopt zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pak. Draag ze nooit, vind het ondingen of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik laat mijn stropdassen altijd geknoopt zitten
Ja? Je weet niet eens wat!quote:
Zal straks een foto laten makenquote:
Nee, bah. Geen vlinderdassen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of zo'n strikje, net zoals die Belgische premier, Di Rupo.
Thanks!quote:
goet lukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, ik ben ervandoor. Tot over een uur of twee!
Succes!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
bedankt voor de nieuwe verslaving trouwensquote:
Auto is je dealer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt voor de nieuwe verslaving trouwens
Luie donderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik laat mijn stropdassen altijd geknoopt zitten
ja, mijn telefoonspelletjesdealerquote:
Jaaaa leuk he!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt voor de nieuwe verslaving trouwens
Welk spelletje heeft ze je bezorgd?quote:
Uiteraard, inclusief PA.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar rijdt wel in een dikke bak zeker?
Ik heb geen meetings met externe partijen, dat scheelt enorm.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook vrij informeel. Mag zelf bepalen of ik in pak verschijn. Afhankelijk van de meetings die ik heb, vind ik het wel zo netjes om in de pak te verschijnen.
ongelofelijk dat je van me won in een rock categoriequote:
Hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ongelofelijk dat je van me won in een rock categorie
Wat is datquote:
quote:Uw bestelnummer is 1151482 geplaatst op 03-07-2012 12:30
De status van uw bestelling is Bevestigd.
een soort van draw something, maar dan moet je muziek (artiest of titel) raden aan de hand van geluidsfragmentenquote:
https://play.google.com/s(...)anet.games.WaM&hl=nlquote:
Ja, ik ook hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef ArTiC het volgende:
wel irritant dat het constant berichten naar je FB pusht
Heb de app maar zo ingesteld dat alleen ik het zie
Dat vind ik met al die apps. Ik doe daarom op FB ook helemaal niks met die dingen, geen spelletjes, geen kalenders, niks, wordt ook schijtziek van al die uitnodigingen die je daarvoor krijgt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef ArTiC het volgende:
wel irritant dat het constant berichten naar je FB pusht
Heb de app maar zo ingesteld dat alleen ik het zie
de overgrote meerderheid kan je uitschakelen gelukkigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat vind ik met al die apps. Ik doe daarom op FB ook helemaal niks met die dingen, geen spelletjes, geen kalenders, niks, wordt ook schijtziek van al die uitnodigingen die je daarvoor krijgt.
Ja, klopt, heb ik inmiddels ook gedaan. En dan krijg je weer een andere uitnodigingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de overgrote meerderheid kan je uitschakelen gelukkig
Ach, 1 keer wegklikken en je bent er van verlost. Het zijn ook meer first world problems zeg maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:33 schreef MPG het volgende:
Volgens mij mag ik dan blij zijn dat ik geen feestboek heb. Of werkt het spelleke dan ook niet![]()
?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
Ik wil wat bestellen, maar dat blijkt lastig.
Ze negeren mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Moeilijke procedure? Of is de bankpas het er nog niet mee eens?
Jij ook al verslaafdquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanmorgen stond ie bij mij zo koud mogelijk om maar wakker te worden
Nu ben ik inmiddels wel wakker, maar het heeft erg lang geduurd, vergeleken met normaal. En dan duurt het al lang. Niet bepaald een ochtendmens hiero.quote:
Oh ik wel. Ik maak altijd de wekker wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu ben ik inmiddels wel wakker, maar het heeft erg lang geduurd, vergeleken met normaal. En dan duurt het al lang. Niet bepaald een ochtendmens hiero.
Ik doe eigenlijk hetzelfde maar dan zonder wekker. Alleen als je om half zeven ongeveer opstaat en om 5 uur al wakker bent is dat niet zo fijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik laat de wekker 2x gaan, 1x een half uur voordat ik eruit moet, en de 2e keer dan sta ik op. Dan ben ik tenminste nog een beetje te genieten 's ochtends.
Dat is klote ja. Ik heb dat ook wel eens, dan word je ergens midden in de nacht wakker, en net op het moment dat je net weer rlxd ligt te slapen, gaat de wekker. Ik kom frisser uit bed na 3 uur slaap, dan na 6 uur met een keer tussendoor wakker worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk hetzelfde maar dan zonder wekker. Alleen als je om half zeven ongeveer opstaat en om 5 uur al wakker bent is dat niet zo fijn
Ach het is chronisch bij slecht slapen. Ik heb mij er maar bij neergelegd dat het zo is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is klote ja. Ik heb dat ook wel eens, dan word je ergens midden in de nacht wakker, en net op het moment dat je net weer rlxd ligt te slapen, gaat de wekker. Ik kom frisser uit bed na 3 uur slaap, dan na 6 uur met een keer tussendoor wakker worden.
Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van, ik heb meer last van het feit dat ik een avond/nachtmens ben, en dat daardoor mijn ritme eigenlijk niet aansluit op dat van de maatschappij, maar ja, kleinigheidje blijf je houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is chronisch bij slecht slapen. Ik heb mij er maar bij neergelegd dat het zo is.
Kon ook niet anders natuurlijkquote:
Stomme maatschappijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van, ik heb meer last van het feit dat ik een avond/nachtmens ben, en dat daardoor mijn ritme eigenlijk niet aansluit op dat van de maatschappij, maar ja, kleinigheidje blijf je houden.
Ik speel ook al met jou toch?quote:
Ja, maar ben op werk daar heb ik geen geluid dus gaat wat lastig.quote:
Ja, het is niet het enige nadeel aan deze maatschappij, het zou ook allemaal wel wat persoonlijker en minder prestatie/winst georienteerd mogen zijn, maar goed, dat is inherent aan een prestatiemaatschappij natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stomme maatschappijik ben blij dat ik een alleen dagdienst werk al die wisselde tijden zouden funest zijn voor mij
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, het is niet het enige nadeel aan deze maatschappij, het zou ook allemaal wel wat persoonlijker en minder prestatie/winst georienteerd mogen zijn, maar goed, dat is inherent aan een prestatiemaatschappij natuurlijk.
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
Halleekes mensen!
Intake was leuk, op het terras voor het station Den BoschMoest vantevoren 3 tests maken en die waren allemaal bovengemiddeld wat wel weer een opsteker is
Nu ben ik benieuwd wat ze voor me kunnen vinden, naast wat ik zelf nog ga zoeken.
Fingers crossed!
whut? heb je ook de 90's alternative categorie gewonnen?quote:
Hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whut? heb je ook de 90's alternative categorie gewonnen?
WTF![]()
en ik heb je ooit nog eens uit moeten leggen wie Eddie Vedder is
headhunter?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
Halleekes mensen!
Intake was leuk, op het terras voor het station Den BoschMoest vantevoren 3 tests maken en die waren allemaal bovengemiddeld wat wel weer een opsteker is
Nu ben ik benieuwd wat ze voor me kunnen vinden, naast wat ik zelf nog ga zoeken.
Fingers crossed!
Wie is dat dan? Eddie?quote:
ik ga er vanavond eens goed voor zittenquote:
Edhihiquote:
Weet ik, maar het kan zomaar goed lopen. Heb er redelijk goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
headhunter?
die zeggen alles om je binnen te trekken...nooit geloven dat volk
Kom maar op!!! Beat me!quote:
Met wat eigenlijkquote:
Michael Jackson!quote:
oh, dat hoorde niet bij het spelletjequote:
song popquote:
Spelletjequote:
World of Warcraft?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een stok.
Nee, het volgende verslavende spelletje na Wordfeud en Draw nog wat.
Die verslaving heb ik altijd met speels gemak weten te weerstaan doordat ik het vertik om na aankoop van een spel ook nog eens maandelijks een x bedrag te moeten betalen om het überhaupt te mogen spelen.quote:
Daarom kocht ik een RPG waarbij je niet elke maand hoefde te betalen maar wel online kon spelen...en een nieuwe verslaving was geborenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die verslaving heb ik altijd met speels gemak weten te weerstaan doordat ik het vertik om na aankoop van een spel ook nog eens maandelijks een x bedrag te moeten betalen om het überhaupt te mogen spelen.
Gelukkig ben ik niet verslaafd maar heb Fok!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom kocht ik een RPG waarbij je niet elke maand hoefde te betalen maar wel online kon spelen...en een nieuwe verslaving was geboren
Je denkt precies hetzelfde als ik. Singleplayer FTW.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die verslaving heb ik altijd met speels gemak weten te weerstaan doordat ik het vertik om na aankoop van een spel ook nog eens maandelijks een x bedrag te moeten betalen om het überhaupt te mogen spelen.
Ik was verslaafd, maar das alweer een jaar of 6 geleden alweer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet verslaafd maar heb Fok!
Ach, af en toe een racespelletje online is wel cool hoor, die nieuwe Dirt Showdown is bijvoorbeeld echt cool, maar vroeger ook vaak NfS spellen online gespeeld. Maar voor de rest gewoon lekker singleplayer idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je denkt precies hetzelfde als ik. Singleplayer FTW.
ik heb een vuilniszak vol broeken en shirts in de kledingcontainer gegooid vorige week...heb weer ruimte in mijn kast...die alweer half opgevuld is met nieuwe klerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef automatic_ het volgende:
Ooo hemel. Ik ben mijn kledingkasten "kritisch" aan het bekijken...
Ja, ik ben ook meteen een stapel aan het maken. Ik had één truitje in 4 kleuren (hehe) en die zijn nu te groot.. Ruimt wel makkelijk op! Ik heb nu ook wat dingen apart liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een vuilniszak vol broeken en shirts in de kledingcontainer gegooid vorige week...heb weer ruimte in mijn kast...die alweer half opgevuld is met nieuwe kleren
Hoe erg is hetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef automatic_ het volgende:
Ooo hemel. Ik ben mijn kledingkasten "kritisch" aan het bekijken...
Gran Turismo 5quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, af en toe een racespelletje online is wel cool hoor, die nieuwe Dirt Showdown is bijvoorbeeld echt cool, maar vroeger ook vaak NfS spellen online gespeeld. Maar voor de rest gewoon lekker singleplayer idd.
Naja, een aantal dingen dat ik denk; Dat ligt er nu al een tijdje... Is niet van zijn plek geweest... EXIT!quote:
Vroeger de Grand Prix series helemaal kapot gespeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gran Turismo 5![]()
en op de PC goede simracers als Grand Prix Legends en rFactor
na GP3 was het niet veel meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger de Grand Prix series helemaal kapot gespeeld
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, een aantal dingen dat ik denk; Dat ligt er nu al een tijdje... Is niet van zijn plek geweest... EXIT!
En een aantal dingen die veel te groot zijn (jeeej, haha). Zelf iets waar nog een kaartje aanhing
Ik heb gisteren de Bijenkorf al gesponsord en daarnet ook weer een paar winkelsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergMaar als die kast weer leeg dan shoppen zeker
Ach ja, daar ben je vrouw voor hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Bijenkorf al gesponsord en daarnet ook weer een paar winkels
Je zou opeens maar zonder kleren komen te zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vond GP4 eigenlijk ook wel tof, heb die vorig jaar nog een keer geïnstalleerd en gespeeld, ook al zijn de graphics niet meer je van het.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na GP3 was het niet veel meer
GPL heeft trouwens niks met de GP serie te maken.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, daar ben je vrouw voor he
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou opeens maar zonder kleren komen te zitten![]()
Ik moet mijn kast ook weer een keer uitmesten maar geen zin in
Wat is er mis met oude racespellen? Stunts was geweldig!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vond GP4 eigenlijk ook wel tof, heb die vorig jaar nog een keer geïnstalleerd en gespeeld, ook al zijn de graphics niet meer je van het.
Niks mis mee, maar ga niet van de huidige graphics terug naar die van 10 jaar terug, want dat doet pijn aan je ogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er mis met oude racespellen? Stunts was geweldig!
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat bedoel ik!
En mijn andere twee shirtjes komen morgen binnen
Ja... Ik twijfelde over een shirtje en nu heb ik er twee gekocht
Het is gewoon eventjes wennen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ga niet van de huidige graphics terug naar die van 10 jaar terug, want dat doet pijn aan je ogen.
Jeej voor het te groot, maar zonde dat t nooit gedragen isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, een aantal dingen dat ik denk; Dat ligt er nu al een tijdje... Is niet van zijn plek geweest... EXIT!
En een aantal dingen die veel te groot zijn (jeeej, haha). Zelf iets waar nog een kaartje aanhing
Ik vond die Porsche versie van Need for Speed echt helemaal geweldig, ook pasgeleden nog een keer geinstalleerd, ik ben toch te gewend aan de huidige graphicsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon eventjes wennen hoor
Al moet ik zeggen dat het ook alweer eeuwen geleden is dat ik stunts gespeeld heb.
Eigenlijk vond ik het leukste "race"spelletje nog Mario Kart!
Jup.. Ik kan het nog wel aan hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeej voor het te groot, maar zonde dat t nooit gedragen is!
Voor mij gaat het puur om de gameplay. Sommige oudere spellen zijn (zeker met mods!) gewoon zo goed, ik blijf ze gewoon spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond die Porsche versie van Need for Speed echt helemaal geweldig, ook pasgeleden nog een keer geinstalleerd, ik ben toch te gewend aan de huidige graphics
Misschien scheelt het dat ik op een 25" scherm speel, 1900x1200, en dat dan de graphics misschien iets belangrijker zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij gaat het puur om de gameplay. Sommige oudere spellen zijn (zeker met mods!) gewoon zo goed, ik blijf ze gewoon spelen
En zelf modden is trouwens ook lachen!
Op de SNES!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon eventjes wennen hoor
Al moet ik zeggen dat het ook alweer eeuwen geleden is dat ik stunts gespeeld heb.
Eigenlijk vond ik het leukste "race"spelletje nog Mario Kart!
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zullen we het over kleren hebben auto?
Motorkledingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zullen we het over kleren hebben auto?
Daar heb ik het lijf niet voor.quote:
dat was dan ook het beste deelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond die Porsche versie van Need for Speed echt helemaal geweldig, ook pasgeleden nog een keer geinstalleerd, ik ben toch te gewend aan de huidige graphics
Ik vind er geen klap aanquote:
Open deurquote:
Ik speel op een 32in schermquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ik op een 25" scherm speel, 1900x1200, en dat dan de graphics misschien iets belangrijker zijn![]()
200 mods!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Modden is leuk ja, tot je bijvoorbeeld in Skyrim meer dan 200 mods hebt geinstalleerd en het daardoor om het half uur vastloopt
Dat is idd erg fijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben blij dat we het met elkaar eens zijn
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Weet je wat we doen?
Ik ga gewoon verder met rotzooi ruimen en dan kunnen jullie verder praten over gamen. Goed idee?
Ik speel ook wel eens op een 46", ook een tv, maar da's meer voor multiplayer, FIFA of Dirt, als er een maatje komt gamen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel op een 32in scherm
(is een tv)
[..]
200 mods!
Een VGA kaart met 2GB geheugen al een minimum!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik speel ook wel eens op een 46", ook een tv, maar da's meer voor multiplayer, FIFA of Dirt, als er een maatje komt gamen.
Ik had voor Skryim de hele STEP guide geinstalleerd: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11 Het ziet er dan werkelijk fantastisch uit, maar je bent gewoon verplicht een VGA kaart met minimaal 2GB geheugen te hebben. Binnenkort toch maar eens kijken voor een nieuwe.
Als het klanten van mij zijn sponsor je mij ook weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, voor het spel zonder mods niet, maar ga je allemaal HD texture mods installeren, ja, dan ben je wel redelijk afhankelijk van je videokaart geheugen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een VGA kaart met 2GB geheugen al een minimum!
Tering, en ik wou pas geleden nog upgraden naar een HD6850, maar die waren er geloof ik niet met 2GB geheugen? Niet echt goed op gelet
Ik wil een 680 met 4GB, en ja, die heb ik al gezienquote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het klanten van mij zijn sponsor je mij ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik maar een trui aangedaan vanmorgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
Is het bij jullie ook zo benauwd overal? Het plakt hier weer van een jewelste
Nee hier is het best fris in de windquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
Is het bij jullie ook zo benauwd overal? Het plakt hier weer van een jewelste
Wilde nog gaan motorrijden, maar als ik de lucht zo zie dan begin ik er niet aanquote:
Nee, de lucht als in zuurstof en andere gassen rondom ons.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon door de wolken heen met je röntgen-ogen
Eigenlijk is het Supermanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon door de wolken heen met je röntgen-ogen
Niet eens vliegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze superheld zal eens even naar huis gaan karren
Zekerquote:
Gewoon flink gas geven om de buien voor te blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wilde nog gaan motorrijden, maar als ik de lucht zo zie dan begin ik er niet aan
En tussen de druppels door slalomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon flink gas geven om de buien voor te blijven.
Die omzeil ik lieverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
En kijken of je de natte putdeksels kan meenemen. Je moet het toch goed doen.
Wil je volgende waarschuwen voordat je les hebt en niet ernaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef Daalder82 het volgende:
Haha, ik heb nog geeneens een rijbewijs (maar er wel mee bezig!), net nog een les gehad (en nog steeds te gestresst).
Mag dat wel van Narraquote:
Tijnquote:
Hoi Joequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Haha! Fijn overgewerkt en nog geen DRUPPEL zweet verkwist. Mij hebben ze niet.
Dag tijn. Potje travel scrabble?quote:
Ja is goed, spelfouten mogen toch?quote:
Ik vind zijn andere project Fantomas gaver. Vooral het album Suspended aminationquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor muziek, bij gebrek aan een opgave.
Ken ik eigenlijk niet echt. Zal 'm eens meenemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind zijn andere project Fantomas gaver. Vooral het album Suspended amination
Ik wel dat album staat in mijn top 10 van albums. Voor de japofielen onder ons is het album ook erg interessant het artwork is helemaal in Japanse stijl.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk niet echt. Zal 'm eens meenemen.
Pantera, dat is pas een lekke band. Of toch tenminste de gitarist.quote:
Die heeft al een tijdje last van een lood vergiftigingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pantera, dat is pas een lekke band. Of toch tenminste de gitarist.
Al gelapt?quote:
quote:
Dacht dat het een fietsband wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen ff de band laten fixen of vervangen...4 wielen wisselen gaat sneller.
vooral dat compressortje blaast 0,2 bar per minuut
nee, die verwissel ik iedere 1000kmquote:
*BATS*quote:
het was 4-0 voor je, nu 4-2quote:
Welk programma?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Crap...En wat kan ik slecht tegen emo programma's
Hart van Nederlandquote:
Zit je het journaal te kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Crap...En wat kan ik slecht tegen emo programma's
Niet doen danquote:
Op tv of ook IRL?quote:
ik ga huilen als ik song pop van je verliesquote:
uhuh...en niet van zomaar iemand maar van:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga huilen als ik song pop van je verlies
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...en niet van zomaar iemand maar van:Euhm, ik ga de was maar even doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...en niet van zomaar iemand maar van:HoochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gravity always wins.
Beide, maar de context speelt ook heel erg mee hoor!quote:
Tijd om af te kicken?quote:
Ik heb hoofdpijn, dus heb even pauze..quote:
5 topics teruggelezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan dit SC-topic eindelijk weer bijhouden...
Ja, ben er momenteel hele dagdelen niet en zitten we nog in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan dit SC-topic eindelijk weer bijhouden...
In het andere topic staat een verslagje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
Oh is de meet al geweest? Waar kan ik de verslagen teruglezen?
Ging jij niet naar bed?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In het andere topic staat een verslagje.
Even wat down..uitzoeken om te kopen nog. Wat ben je, mijn moeder?quote:
That would be weirdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even wat down..uitzoeken om te kopen nog. Wat ben je, mijn moeder?
The MI...quote:
Gevonden. Wel jammer dat ik net een week te laat ben zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In het andere topic staat een verslagje.
Ja, de meet was heel leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevonden. Wel jammer dat ik net een week te laat ben zeg
Er komen er vast wel meer. Als we allemaal van de schrik bekomen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Idd. Enge mensen allemaal opeens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er komen er vast wel meer. Als we allemaal van de schrik bekomen zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Enge mensen allemaal opeens.
Ik vond je trouwens wel wat weg hebben van Matt Dillon.
*proest*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Enge mensen allemaal opeens.
Ik vond je trouwens wel wat weg hebben van Matt Dillon.
Ach, er komt er vast weer wel eentjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer een kliekje, moet je allemaal van die inside jokes aanhorenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, er komt er vast weer wel eentje
Ach, die met die gevulde koek heb ik ook gemist hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer een kliekje, moet je allemaal van die inside jokes aanhoren
Oooo nee! Dat had ik ook graag willen missenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, die met die gevulde koek heb ik ook gemist hoor
Shit nu wil ik gevulde koek en dat heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo nee! Dat had ik ook graag willen missen
Ask El_Thijs of Kperquote:
Tsja, of je komt wel naar de volgende meet en hoort vervolgens bij "het kliekje", of je laat het zitten en komt niet. Wat jij wiltquote:
Goed gesprokenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, of je komt wel naar de volgende meet en hoort vervolgens bij "het kliekje", of je laat het zitten en komt niet. Wat jij wilt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, of je komt wel naar de volgende meet en hoort vervolgens bij "het kliekje", of je laat het zitten en komt niet. Wat jij wilt
Er komen en gaan constant mensen, don't worry about it.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef VacaLoca het volgende:
Je zal altijd degene zijn 'die er later bij kwam'.
Neem vooral dat risico niet, ksstquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef VacaLoca het volgende:
Je zal altijd degene zijn 'die er later bij kwam'.
Maar het is toch zo dat, ongeacht welke meet je heen gaat, je altijd de laatste zal zijn die er bij gekomen is? Dus wat let je?quote:
Godshand is ALTIJD later, je zal NOOIT de laatste zijn die er bij komt als hij ook beloofd heeft te komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat, ongeacht welke meet je heen gaat, je altijd de laatste zal zijn die er bij gekomen is? Dus wat let je?
Ja hij was wel heel laat! Hij kwam net op het moment dat ik gingquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Godshand is ALTIJD later, je zal NOOIT de laatste zijn die er bij komt als hij ook beloofd heeft te komen
Meet in Amsterdam kwam ie tegen elf uur aanzetten geloof ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hij was wel heel laat! Hij kwam net op het moment dat ik ging
Meet in Amsterdam? Die heb ik gemistquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meet in Amsterdam kwam ie tegen elf uur aanzetten geloof ik
4 meiquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meet in Amsterdam? Die heb ik gemist
Wel jammer, das bij mij om de hoek
Zaanstad. Das een kwartiertje met de trein naar Amsterdam CSquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
4 meiKlein groepje, was leuk. Om de hoek? Waar kom jij vandaan?
Wat dacht je voor je hier voor het eerst postte? Laat ik een voor mij onbekende SC binnenvallen en meteen beginnen te zeiken dat ik tóch niet in de groep pas? Zoiets?quote:
Oh, dat is inderdaad in de buurt ja, ik woon in Amstelveenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad. Das een kwartiertje met de trein naar Amsterdam CS
Ik spreek wat twijfels uit en mag meteen oprotten... ironisch gezien het topiconderwerp.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, als je je niet prettig voelt hier...
Haha, daar heb ik op school gezeten!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad in de buurt ja, ik woon in Amstelveen
Je kunt me welquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik spreek wat twijfels uit en mag meteen oprotten... ironisch gezien het topiconderwerp.
Je komt hier binnenvallen, stelt je niet voor, heb nauwelijks het fatsoen om even goeie avond te zeggen en begint direct te piepen dat je vast niet in de groep past, dat je vast de laatste bent die dingen hoort en verwacht dan alsnog een warm welkom? You have got to be kidding me.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik spreek wat twijfels uit en mag meteen oprotten... ironisch gezien het topiconderwerp.
We hebben meerdere meets gehad, steeds met een wisselende groep mensen, ik snap werkelijk niet waarom afgelopen zaterdag zo'n enorme big deal is voor jouquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld dat er een mooi initiatief was, dat voor de meesten nieuw was denk ik, en nu is dat al van start gegaan. Kennismaken gaat fijner wanneer het voor iedereen new ground is. Zo is mijn ervaring, als contacten maken me makkelijk af ging had ik er sowieso geen oor na he.,... tss.
Om contacten te leggen en te onderhouden, zal je moeite moeten doen. Het zal nooit perfect gaan. Nu heb je de eerste paar meets gemist, jammer dan, er is altijd weer een volgende meet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld dat er een mooi initiatief was, dat voor de meesten nieuw was denk ik, en nu is dat al van start gegaan. Kennismaken gaat fijner wanneer het voor iedereen new ground is. Zo is mijn ervaring, als contacten maken me makkelijk af ging had ik er sowieso geen oor na he.,... tss.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben meerdere meets gehad, steeds met een wisselende groep mensen, ik snap werkelijk niet waarom afgelopen zaterdag zo'n enorme big deal is voor jou
'jammer'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om contacten te leggen en te onderhouden, zal je moeite moeten doen. Het zal nooit perfect gaan. Nu heb je de eerste paar meets gemist, jammer dan, er is altijd weer een volgende meet.
Jouw keus of je er aan wilt meedoen of niet, het is zoals het is
Nee laat nu maar, als dit de attitude isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om contacten te leggen en te onderhouden, zal je moeite moeten doen. Het zal nooit perfect gaan. Nu heb je de eerste paar meets gemist, jammer dan, er is altijd weer een volgende meet.
Jouw keus of je er aan wilt meedoen of niet, het is zoals het is
Dit is nog steeds een mooi initiatief, als je bereid bent er open-minded in te stappen. Ik ben ook pas sinds kort in deze SC, ken vrijwel niemand nog IRL, maar probeer wel leuk mee te ouwehoeren, en op een volgende meet kom ik misschien wel buurten en ben ik niet bang dat ik dar als buitenbeentje zou zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer omdat?quote:
Ga in godsnaam even ergens in een hoekje staan janken, een ander hoekje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee laat nu maar, als dit de attitude is
Zo werkt het nou eenmaal in de grote mensenwereld. Kan er ook niks anders van maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee laat nu maar, als dit de attitude is
Ik dacht eerder aan Factotumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]![]()
Hoe kan dat nu? Dan liever z'n broer. Memorabel karakter uit Entourage.
Ja, wat verwacht je nou? Je komt hier binnen en begint direct te roepen dat we je tóch niet aardig vinden. Prima als jij daar zo over denkt, maar ik denk dat die houding je geen nieuwe contacten gaat opleveren, de negativiteit die je in een paar zinnen uitstraalt is voldoende om mensen volledig tegen je in 't harnas te jagen, en dan nog verwacht je met open armen ontvangen te worden en dat is simpelweg het laatste waar ik zin in heb. Dit is een leuk en gezellig topic, géén therapiegroepje voor mensen die zichzelf te min vinden voor de echte wereld. Je kunt dus óf gezellig meepraten en kijken waar het brengt, of blijven roepen dat niemand je aardig vindt. De keuze is aan jou, bedenk even waarmee je het verst gaat komen bij vreemden.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat dacht je voor je hier voor het eerst postte? Laat ik een voor mij onbekende SC binnenvallen en meteen beginnen te zeiken dat ik tóch niet in de groep pas? Zoiets?
Ook hoiquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Samzz het volgende:
Die loca in je naam is vast met een reden, VacaLoca?
Je had beter de inhoud van die posts volledig kunnen verwijderen en gewoon even opnieuw moeten beginnen zonder te 'boehoehoe' te doen.. Die andere PI'tjes, daar ben je nu een beetje laat mee..quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je had beter de inhoud van die posts volledig kunnen verwijderen en gewoon even opnieuw moeten beginnen zonder te 'boehoehoe' te doen.. Die andere PI'tjes, daar ben je nu een beetje laat mee..
En dan nog, dan ben je de laatste nieuwe die erbij is gekomen? So what?
Er zijn op de meet wel meer mensen geweest die überhaupt amper/niet posten in dit topic. Maar die heb ik in ieder geval niet horen mekkeren..
Anders stel je je hier eerst eens even kort voor..
Och, ik ben ook nog nooit naar een meet geweest. Moet ik nu ook huilen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je had beter de inhoud van die posts volledig kunnen verwijderen en gewoon even opnieuw moeten beginnen zonder te 'boehoehoe' te doen.. Die andere PI'tjes, daar ben je nu een beetje laat mee..
En dan nog, dan ben je de laatste nieuwe die erbij is gekomen? So what?
Er zijn op de meet wel meer mensen geweest die überhaupt amper/niet posten in dit topic. Maar die heb ik in ieder geval niet horen mekkeren..
Anders stel je je hier eerst eens even kort voor..
Volgens mij probeer je je hachje te redden door er een grap van te maken met PI's.quote:
én roepen dat niemand je aardig vindt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik ben ook nog nooit naar een meet geweest. Moet ik nu ook huilen?
Waar zeg ik datquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
én roepen dat niemand je aardig vindt.
Ik heb genoeg gelezen..quote:
Je mag wel uithuilen op mijn schouder hoor..quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik ben ook nog nooit naar een meet geweest. Moet ik nu ook huilen?
Ik ben nieuw, nooit naar een meet geweest en niemand vindt mij aardig, boehoehoe!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
én roepen dat niemand je aardig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |