SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Je wil de volgende keer gewoon weer een lift...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor.En ze kan goed autorijden
Een trap is ook al goed hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wil de volgende keer gewoon weer een lift...
Thanks!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
Hard to get is het denk ik
Ik ga eens de douche in en mijn pak aantrekken, zo sollicitatiegesprek. Ben benieuwd wat het wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!Ik heb nog nooit een pak aangehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb 2,5 jaar voor mijn werk een stropdas gedragen, dat ding ritueel verbrand na mijn laatste werkdag daar.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook lekker genoeg, anders heeft gul zijn geen zin
Ahh, dat is weer liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor.En ze kan goed autorijden
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pak aangehad![]()
Heb 2,5 jaar voor mijn werk een stropdas gedragen, dat ding ritueel verbrand na mijn laatste werkdag daar.
Ik heb het gevoel aan de galg te hangen als ik een stropdas draag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooit
Ik heb helemaal geen pak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pak aangehad![]()
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Pakken bijna dagelijks, stropdassen nog nooit
Ik vind het ouderwetsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel aan de galg te hangen als ik een stropdas draag.
Hier ook vrij informeel. Mag zelf bepalen of ik in pak verschijn. Afhankelijk van de meetings die ik heb, vind ik het wel zo netjes om in de pak te verschijnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.
Maar rijdt wel in een dikke bak zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij met de informele sfeer hier op het werk. Zelfs de CEO loopt rond zonder pak.
Met stropdas?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!Ik moest van mijn vorige werkgever bij klantbezoek altijd een pak aan met stropdasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik weet niet beter
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |